Ja, maar heb ook geluk, dat Lorenza een makkelijke baby is en ook al doorslaapt vanaf dat ze 3 weekjes is, dan ben je sneller in je ritme weer. Maar soms is het best lastig hoor ,want mano is echt een peuterpubertje.
L78: Ik voel me goed. Wel last van de standaard kwaaltjes, dat wel. Wordt allemaal zwaarder, hè. Ik wil graag in het ziekenhuis bevallen. Vind ik een prettig idee, gewoon gevoel. Merk wel dat ik af en toe echt 'zenuwachtig' wordt, wat kriebeltjes in de buik.. JOYCE: Fijn joh, dat je meisje zo makkelijk is en lekker doorslaapt! En Mano.. Tja, 2 jaar, hè?! Haha!
joehoe! alles gaat goed hier met iedereen lees ik! nanny, wat fijn om te lezen dat je weer een beetje aan het genieten bent.. wat gaan ze trouwens doen met al die buisjes bloed... het zijn er echt veel, zou er niet aan moeten denken hihihi... daydreamer en hummie.. jajaja.. over een paar dagen zitten jullie op het officiele wachtbankje voor as mama's!! joehoe, vinden jullie niet dat het nu ineens heel snel gegaan is? houden jullie het nog een beetje vol? hoe is het met de buukies? ik merk hier steed meer dat hij af en toe in de weg zit en ik moet nog wel even! nog maar een halve week hummie!!! joehoe!!! vraag me ook af idd hoe het met de mama's is.. ze hebben het denk ik allemaal een beetje druk ben vooral benieuw naar eleni, hoe het nu bevalt haar 2 mannetjes thuis joyce, wat fijn dat je je ritme al zo snel gevonden hebt.. en dat met 2 hummeltjes in huis... volgens mij had ik nog niet op je laatste foto's greageerd, maar ik blijf smelten! ga gerust je gang als je je verveelt en wil spammen! ik vind het zo leuk om foto's te kijken he, vooral nu het stiekem steeds dichterbij komt... tassie wat fijn dat je je nu een stuk beter voelt bij deze zwangerschap... je zult zien dat je volgende week het mooiste zult zien wat je ooit hebt meegemaakt minitassie met een mooi knipperlichtje! hoe gaat het met de rest van de meiden? ik heb rebbel en meagan al heel lang niet meer gezien en annie en ichtus trouwens ook niet meer.. hier gaat het allemaal zijn gangetje.. de buik groeit en is best groot voor het aantal weken.. vorige week pretecho gehad en ons mannetje lag goed op schema 4 dagen voor en het schijnt dat hij lange benen heeft, heel toevallig hebben mannetje en ik dat ook we zijn ook beide best lang dus het verbaasde ons niks voor de rest wordt lopen hier echt een must, de BI, begint echt parten te spelen.. even lekker shoppen of gewoon boodschappen halen is er niet meer bij... moet echt met een dagschema werken wat ik kan doen en wanneer ik mijn rust moet nemen.. en als ik me daaraan houd gaat het helemaal goed op de roze wolk!
@ ele, Fijn om te horen dat ondanks je BI alles goed gaat op de roze wolk. Je bent gewoon alweer bijna 28 weken jeetje.Wat ze allemaal met die buisjes gaan doen vroeg ik me ook wel een beetje af hihi. Ik heb schildklier horen vallen verder is het een beetje aan me voorbij gegaan oehoe errug. Vraag het de volgende keer wel even als alles goed is ben ik allang blij. De hormonen vliegen hier nog wel enorm rond moet ik zeggen pffff. Ik ben nu ook aan het lijnen ( anders eten hihi ) en dat gaat goed. dinsdag ga ik aan de zumba. Even alles een andere draai geven. Het heeft er behoorlijk ingehakt allemaal ( en ik eet alles weg ) En het is me nu gelukt de knop om te draaien dus gaan we daar helemaal voor. Zo heel verhaal. Grtjs.
@L78: Ik heb a.s maandag mn 1e echo....ben doodsbang! @Elegance: Vervelend dat je last heb van BI, dat beperkt je toch in je bewegen....En fijn dat de echo goed was! @Nanny: Kan me voorstellen dat het er ingehakt heeft, is ook niet niks allemaal! (al lijkt dat voor sommigen moeilijk te begrijpen) Zumba lijkt me ook best leuk! @ Me, myself and I (hihi): Voel me de laatste dagen een beetje depri...heb er ineens geen vertrouwen meer in ofzo. Ik heb sinds deze zwangerschap de instelling gehad: Deze keer gaat het goed en krijgen wij ook een mooi kindje!....maar de laatste paar dagen kan ik deze gedachten niet behouden. Ik voel zo weinig symptomen. Het enige zijn mn borsten en ik heb een opgezette buik. In het begin had ik nog aardig wat steekjes, maar nu al een week niks meer....ben gelukkig nog geen bloed verloren, en dat was met mn vorige mk wel het geval. Das dus 1 ding waardoor ik er iets vertrouwen in heb.....hoop dat het snel maandag wordt.... (ps.Sorry voor deze klaagzang!)
@pooh, Ik snap je gevoel hoor. en de spanning. hoe ver ben je nu? Komt vast allemaal goed. succes hoor! En je klaagt er maar een eind op los hoor. Doe ik ook. hihi.
pooh, helemaal herkenbaar.. maar blijf geloven in je kleintje.. van de 3 zwangerschappen en de 2 mk's ben ik bij alle 3 de zwangerschappen niet misselijk geweest en hebben mijn borsten nooit echt op spanning gestaan.. niks wat er dus op leek dat ik ook echt zwanger was.. wel ben ik de laatste zwangerschap, deze dus blijven geloven in ons kindje hoe moeilijk dat ook was.. je lichaam kan je goed voor de gek houden of juist niks laten merken... gelukkig heb je al snel een echo!
heerlijk dat geoorloofd klagen soms he! al wil ik dat niet vaak doen omdat ik me zo bevoorrecht voel nu dat deze zwangerschap goed gaat! maar dan nog het zwanger zijn op zich had ik me ondanks dat ik wist dat het niet mee zou vallen toch anders voorgesteld.. nu ik last heb van extreme moeheid en BI lijkt het meer op de tijd uitzitten en vooral niet teveel ondernemen.. oh ja en en sinds 31 dec in de ww( zw) omdat mijn contract niet verlengt meer werd.. dus ja ik had het me zeker anders voorgesteld en klaag dan ook geregeld... maar bovenal ben ik zo trots op ons kleintje dat hij het zo goed doet en daar heb ik dit allemaal voor over!
Ha meiden, Hier ook een berichtje van mijn kant! Hopelijk gaat alles goed hier met iedereen!! Hier is het druk druk druk ... Ik kom echt tijd (en handen) te kort! Ben ook echt gebroken... de jongens dienen zich nog steeds elke 3 uur aan en drinken dik 100 cc per keer (gelukkig heb ik genoeg BV ) ! vannacht zat er eindelijk dan een keer 4 uur tussen na wat tips die ik had gekregen van de Januari mama's! Heerlijk even een uurtje langer kunnen slapen! De jongens doen het goed! Ze wegen nu allebei ruim over de 3 kilo! Op wat spugen en krampjes na zijn het echt heerlijk tevreden mannekes! Ik kan nog steeds niet geloven dat die twee zieltjes 'van mij' zijn!! *zucht* Morgen zijn ze alweer een maand oud!! Tijd vliegt!! Ik lees hier zo veel ik kan mee!! Ik ben ontzettend benieuwd naar de aankomende beebjes en de net zwangeren! Ook duim ik heel hard voor de klussers!!! Knuf voor jullie meiden en ik hoop snel weer uitgebreider mee te kunnen kletsen hier! Liefs, Eleni
aaaaaahhhh wat lief zo schattig om te zien dat zij in je buik zaten toch niet meer voor te stellen hoe gaat het eigenlijk met je lichamelijk gestel beetje hersteld al? ik vond het bij mijn zoontje ook al druk laat staan als het er 2 zijn vind het al knap dat je de bv zo goed vol houd... alle kraamvisite al gehad? elegance@ ik wil ook niet klagen omdat het nu eindelijk goed gaat maar soms is het ook wel even lekker. ja kan nu eenmaal niet elke de positiefste zijn.. nouja ik niet... er komen flink wat echo's aan spannend.. hier ook weer spannend.. ben het toch wel al een beetje aan het vertellen hier en daar. dus durf nu wel wat verder te kijken.. nanny suc6 met zumba heb ik ook gedaan maar heb het een beetje versloft.. volgende week maar eens alle egergie bij ekaar rapen. :x
Bedankt voor de peptalk! Stom dat ik er de ene dag meer moeite mee heb dan de andere dag! @Elegance: Ik ga ook proberen meer vertrouwen in mn kleintje te hebben, ik moet zeggen dat ik dit al meer heb dan voor mn mk'en. Ik heb zelfs vorige week een rompertje gekocht!?!?...ik vond het wel doodeng, maar ik "moest" het gewoon doen! Stom he? Ik heb alleen de laatste dagen ff baaldagen...(zoals je al gelezen had) @Eleni: Al kennen we elkaar nog niet zo goed, ik wil even zeggen dat je super mooie mannetjes hebt!!!!Wat een schatjes! @Nanny: Ik ben morgen 7 weken denk ik (ben vlak na mn 2e mk zwanger geworden, dus weet niet wat mn cyclus was)... Fijn dat er hier mensen zijn die je begrijpen! (al was het véééeél fijner geweest als het woord MISKRAAM nooit had bestaan!!!!!!) Ik heb nog even een vraagje: Was bij jullie je buik ook zo opgeblazen? Normaal heb ik ook al een beetje een buikje, maar nu valt hij wel erg op! (of zal ik misschien teveel gegeten hebben?)
die baaldagen waren verscrhikkelijk, ik herinner zealsof ze gisteren waren.. en dan kreeg ik weer een eco en was ik weer 3 dagen blij en dan sloeg ik weer om en zat ik weer 4 dagen te balen tot ik weer een echo kreeg Ik heb me nooit ingehouden met kopen ik dacht ooit zal ik het gaan gebruiken en als niet, zullen die paar dingen die ik gekocht heb echt niet ervoor zorgen dat ik er depressief van wordt lekker genieten hoor eleni, wat een geweldig mooie mannetjes! kan me voorstellen dat dit dubbel zo zwaar is als een kindje en dat je soms achter de feit aanloopt.. lief dat je mannetje zo met je meedenkt en helpt waarschijnlijk zul je dit niet teruglezen omdat je het te druk hebt maar merk je nu al verschil tussen karakters tussen die 2? en lijken ze erg op elkaar of kun je ze goed uit elkaar houden? want het is geen een eiige tweeling he? lienie waaaaaaaaaaaaat.. jij bent morgen al 11 weken??????? jeetje, wat is dat snel gegaan!! zo fijn om te lezen dat het goed met je gaat! en dat geklaag, och we zijn toch vrouwen en die doen dat toch?
@ Eleni, mooie mannetjes, en ja kan me voorstellen dat je het druk hebt Ik vind het ook al druk met 1 beebje, laat staan 2. @lieni, ja meid, het gaat gebeuren je krijgt een brusje voor je zoontje !!! Leuk,leuk,leuk Ben echt benieuwd, wil je weten wat het word of niet ?? @pooh, ik kocht helemaal niks voor de 3 maanden trouwens, maar ik had mezelf aangepraat dat dat ongeluk bracht, omdat ik dus bij me 2 mk ook al wat had gekocht en daarna dus een mk kreeg, dus daarna niet meer gedaan. Maar is meer iets wat in me hoofd zat hoor. Enne speciaal voor elegance nog ff een foto van Lorenza Bekijk bijlage 45025