@ Sunnyke: Fijn dat je er weer bij bent en ook fijn om te weten dat je baarmoeder nu schoon is. Ja altijd vervelend dat soort mensen die eigenlijk geen beebje willen. @ Sproet: spannend ik hoop voor jullie dat het meteen raak mag zijn. @ Joyce: heb ik wel vaker gehoord en gelezen dat ovutesten bij sommige niet hele dikke strepen vertonen. ik heb tot nu toe nog niet posi getest deze maand met ovu @eleni je fimpje wat echt geweldig mooi ! @ All ik hoop en bid voor ons allemaal dat het snel (liefst deze maand haha) raak mag zijn. We hebben het dik verdient met zijn allen na die vervelende mks ik ga snel weer door met mijn kamertje het schiet gelukkig al op maar ook nog genoeg te doen.
Hoi iedereen! Ik moest daarnet even dekking zoeken, want er was precies storm op komst met al die windjes van Lieni en Eleni , hihi! @Joyce: die ovutesten spreken soms in raadsels hoor, bij mij was het vorige keer ook niet echt even donker als de teststreep, en toch was het blijkbaar "D-day", dus toch maar voor alle zekerheid al klussen? @Beginneling: oei, jouw ongi is ook niet niks zo te horen... Maar fijn dat je het zelf ook positief bekijkt: nu heb je daarbinnen grote schoonmaak gehouden, en daar zal het nieuwe beebje vast en zeker blij mee zijn @Survivor: is al het behang nu al af? Je moet echt foto's plaatsen he, mss van het ganse proces of zo? @Sproet: als je weet dat dit mss de kans is om weer zwanger te worden, dan lijken zo'n band en locatie voor je trouw opeens bijzaak denk ik ! Ik ben nu ook expres nog een ongi aan het afwachten maar het duuuuuuuuurt me al veels te lang, heb al bijna spijt dat ik het gezegd heb! Ben wel es benieuwd of ik ook mijn ei ga vinden, al gaan we em dus nog niet uitbroeden deze keer Ik lijk precies meer afscheiding te hebben sinds vandaag, dus wie weet ! Liefs, Sunnyke
Meiden van windjes heb ik ook last gehad! Maar na dat ik bevallen was...Dus dames bereid je maar vast voor op de komische taferelen na een bevalling. Ik hoop echt dat het ons allemaal snel gegund is. Ik vind het allemaal zo lang duren. @Beginneling ik heb ook 2 weken na de curettage bloed verloren. Het was niet veel maar het was er wel. Werd er zo ongeduldig van!
Goeiemorgen lady's, Even snel een vraagje tussendoor voor degene die ook gecuretteerd zijn. Hoe lang duurde het gemiddelt bij jullie voordat je je eerste NOD weer had? Ik zit nu namelijk op dag 26 na mijn curettage en het begint steeds spannender te worden wat betreft het gaan testen. Maand voordat ik zwanger was was mijn cyclus 27 dgn maar heb er ook een gehad van 33....maar gemiddelt zat het op 31. Ik ben me er wel volledig bewust van dat het na zo'n ingreep langer kan duren, maar ik vroeg me af hoe lang het ongeveer bij jullie geduurt heeft! Alvast bedankt Liefs!
Hier is mijn OVUTEST van vanmorgen Hij is wel errug donker mijn testlijntje, vinden jullie ook niet? (vergelijkingsmateriaal in mijn album). Normaal heb ik (bijna) geen lijntjes naast die van mijn ei! ooow wat is dit SPANNEND
@Eleni ik werd 31 dagen na mijn curettage ongesteld. Volgens mij zijn ovulatie testen ook positief als je zwanger bent dus wie weet... Ik hoop het zo voor je meid! Mijn nod was dinsdag over en woensdag kreeg ik weer wat bloedverlies. Erg weinig en nu is het er nog steeds. Misschien een domme vraag maar als je nog bloed verliest kan je toch geen eisprong hebben..? Want mijn temp was vanmorgen 37....Snap er helemaal niets meer van
Hoi Aylin, Ik heb eigenlijk geen idee of je een eisprong kan krijgen tijdens bloedverlies! Lijkt me van niet...maar weet het niet zeker hoor.... Pff worden allemaal gek van onze lijfen Als je in mijn album kijkt zie je dat tot 9 dagen ná mijn curettage mijn ovu-testen ook alleen maar posi waren! Komt door hCG. Dus nu mijn ovu-test weer donker wordt gepaard met alle symptoompjes....pff, wordt steeds spannender! Maar 31 dagen valt mee! Dat betekent voor mij dat dat over 5 dagen al is! Liefs!
Maar als je ovu test weer donkerder word moet je ei misschien nog komen? En heb je een langere cyclus. Ik word er ook een beetje gek van... Bij mij was mijn nod dinsdag gestopt en woensdag begon het weer met heel licht bloedverlies. Nu is het er nog steeds. Word er wel een beetje moedeloos van hoor. Zou eigenlijk morgen willen beginnen met ovu testen maar zolang het bloedverlies er is heeft dit toch geen zin?
Ik zou inderdaad pas beginnen met testen als het bloedverlies is opgehouden! Mijn ei heb ik al gehad! Kijk maar in mijn album, toen was hij donkerder dan nu Of mischien heb ik een tweede ei bijna 2 weken later
@ Eleni: Kan me voorstellen dat je het erg spannend vindt! Waarom doe je nu geen zwangerschapstest? Dan weet je het gelijk. Als je ovutest positief uitslaat door de HCG moet je zwangerschapstest dat ook doen... Ik zie wel dat de controlestreep ook donkerder dan de andere controle strepen is. Dus daardoor kan je testlijntje ook donkerder zijn. Maarja, je weet maar nooit natuurlijk! Heb je tussentijds ook zwangerschapstestjes gedaan om te kijken of die negatief waren? Weet namelijk niet of je 100% van je ovu-testjes uit kan gaan. Mijn ongi kwam dus na 30 dagen... was ook mijn gemiddelde voor de zwangeschap. Dus precies optijd. @ Aylin: Jouw ongi is dus erg vaag... en jouw tempteratuur is nog hoog... weet je zeker dat je niet zwanger kan zijn? En ik heb altijd gedacht dat je geen ei kan hebben als je baarmoeder zich nog opschoont. Zou ook erg raar zijn. Ik ga als het bloeden is gestopt beginnen met testjes, kan er nu al naar uitkijken haha. Het bloeden is nu al een heeeeeeeeeel stuk minder geworden. Daar ben ik wel blij mee... ik kon namelijk amper het huis uit!
Ach ja...maak mezelf helemaal gek! Vorige keer toen ik zwanger bleek te zijn gebeurde dit ook met mijn ovu testen...daarom is het extra spannend! Maar mischien is het gewoon een testje met wat meer kleur er in (dat kan natuurlijk ook). Ik zou wel een zw test willen doen, ik heb ze alleen niet in huis Lijkt me toch wel verstandiger als ik het pas over 9 dagen doe....dan zit ik op 35 dagen (als ik dan niet evt ongi ben geworden!)...... Waarom kan een mens zichzelf zo gek maken....
@Beginneling ik heb donderdag een test gedaan en die was negatief. Ik vind het ook raar hoor. Word ook gek van mijn lichaam heb vanaf dag 1 van mijn cyclus echt een schommelende temperatuur. Van 36.7 naar 37.0. Als het bloeden is getopt ga ik ook beginnen met de ovu testen. Hopelijk krijg ik dan iets meer duidelijkheid...Zucht...
wat een onzekereden allemaal als ik die verhalen van jullie lees denk ben ik er goed vanaf gekomen tot nu toe . ik heb dan wel geen curretage gehad op 16 sept mijn mk hield na een week op met vloeien. OP 16 okt ongi ook precies een week geduurd en gewoon allemaal normaal zoals ik het voor de tijd ok had ook precies 7 dagen en niet meer bloed of pijn. Jammer dat het niet zo bij iedereen gaat. Zou fijner voor jullie allemaal geweest zijn.
Meiden ik heb net een ovu test gedaan. De test streep was iets minder paars dan de controle lijn. Heb nog wel een druppel bloed verlies gehad. Dus snap er echt niks meer van Zet wel ff een foto in mijn album. Kunnen jullie ff kijken?
Hmmm heel raar... maar kan je dan toch niet beter nog een zwangerschapstest doen? Dat die vorige negatief was hoeft niets te zeggen. Sommige testen zelfs pas een paar weken na NOD positief... dus alles kan nog! @ Survivor: lekker voor jou dat het allemaal zo loopt als dat het moet lopen. Dan deze cyclus ook nog een tweede streepje op de test en het klopt helemaal!
Helemaal mee eens .... Trouwens, wat een weer buiten! :x Ik zit de hele dag binnen opgesloten helemaal in mijn uppie (nou ja, met mijn katjes dan) en verveel me stierlijk Me mannetje zit 4 dagen in emmen voor een darttoernooi dus die zie ik dinsdag pas weer Ik denk dat ik zo maar een film marathon ga houden! (maar eerst even het huis doen )
kom je me helpen met schilderen eleni ? ik vind het zelfs raar het lijkt bij mij allemaal iets te perfect te gaan allemaal. gewoon eng aylin is je batt al opgeladen ben benieuwd
Zo... vanochtend eindelijk weer eens gesport (tennis)! Dat had ik echt nodig. Afgelopen twee weken natuurlijk niks gedaan, dus dit was wel weer even fijn. Maar vanmiddag moet ik weer, ha ha. En dan morgen en donderdag weer trainen (volleybal). Ik verlies nog wel wat bloed (meer rozig slijm eigenlijk), dus ga af en toe maar even met tampons in de weer. Dat verband en inlegkruisjes heb ik nou wel helemaal gehad... Survivor, lekker dat je gelijk weer zo op schema loopt. En beginneling, jij dus ook weer mooi na 30 dagen. Gelukkig is het bloedverlies nu ook minder! Aylin en Eleni hopelijk krijgen jullie ook gauw duidelijkheid.