Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nou meid ik weet het idd ook niet meer heb net gekeken en weer wat bloed bij het afvegen...Pfff word er echt gek van :confused:

Mocht ik zwanger zijn zit het denk ik niet goed. Heb al 10 dagen bloedverlies. Wel kleine beetjes maar toch...

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Goedemorgen meiden,

Wij zijn gister aan de klus geweest. En geen last gehad van bloed verlies. Nu vanmorgen wel weer een beetje bij het afvegen maar verder niets meer (sorry hoor dames maar weet niet hoe ik het anders moet formuleren).

Ga straks weer even een ovu testje doen. Vanmorgen was mijn temp 37.1...heel vreemd allemaal. Je temp stijgt toch pas na je eisprong..?

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen meiden

Welkom Elke29.

Hoe gaat het hier ?

En Aylin weet je al iets ?

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Weet helaas nog niet ga zo weer een ovu testje doen. Zit nu braaf te wachten tot 11:00 je mag nl 2 uur niet drinken voordat je de test uitvoert! Mijn temp was vanmorgen 37.1 snap er dus werkelijk geen bal meer van.

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Hoop voor je dat je snel duidelijkheid krijgt, want zo schiet het ook niet op he.

6. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nou ik ook niet word er stapelgek van :|

7. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

19 jan 2008
    6.317
    216
    63
    Aylin, wat spannend joh! Kan helaas niks zeggen over een nieuwe cyclus na een miskraam/curretage, want over ben ik nog niet.
    Hoop iig voor jou dat het goed nieuws betekend :D

Sunnyke, ben jij ook zo van het mooie weer? Ikke wel hihi

Heb net de kliniek gebeld waar ik onder behandeling ben (de afwikkeling van de miskraam werd in het streekziekenhuis gedaan) en mag gelukkig volgende week weer naar de gyn. Ben benieuwd hoe we dan weer verder gaan of ik meteen weer mag gaan spuiten of nog moet wachten.

Heb dus geen goede cyclus van mezelf en de gyn zorgt voor een mooie cyclus m.b.v. medicatie (Gonal F injecties)

Allemaal een fijne dag,

Groetjes Elke

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Net weer een ovulatie test gedaan (zie album). En volgens mij is deze iets lichter dan die van gister....

Misschien is het dan toch mijn ei geweest :D Voorlopig nog maar even flink klussen deze week :)

9. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

* Vliegt in *

Hoi Dames,

@ Survivor: Oow mooi, det rotste klusjes zijn al gebeurd! Ik ben echt heel benieuwd hoe het gaat worden!

@ Elke: Welkom meid!
    Pff jij hebt weer ook een hoop ervaren :( Wil je daarmee nog veel sterkte wensen :(
    Ik ben trouwens ook nog wachtende op cyclus! Na curettage heb ik nog geen ongi gezien, dus wordt spannend de komende dagen!

@ Aylin: Hij is inderdaad lichter, maar nog steeds zo donker :( (i'm confused.... :( ) Ik zou helemaal gek geworden zijn als ik jou was.... :)
    Ge ja nog wel een zw test doen?

@ Iedereen, alles goed met de rest?

Liefs!

* Vliegt weer uit *

10. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

11. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hee dames,

zo ben even 2 dagen niet online geweest...
    ga zo even alles lezen.
    welkom elke en heel veel sterkte de komende periode en alle onzekere periodes die er aan komen.

elini: ik ga echt denken dat je zwanger bent hoor!
    gooi er een test tegen aan.
    volgens mij is je cyclus na een miskraam anders maar volgens mij komt je ongi altijd 14 dagen na je ei. en die tijd heb jij al bereikt toch
    ik woensdag namelijk en dan ga ik ook testen.

was van morgen bij de gynocoloog en alles was mooi schoon. hij zei alleen niets over of er al iets zat. ik durfde het ook niet te vragen en zeker niet nadat hij zei je mag vanaf nu weer zwanger proberen te raken :oops: :oops: dat deden we al (maar dat heb ik maar achterwege gelaten). ben nu bang dat er niets zit. of zal je het nu nog niet kunnen zien? ik zag wel het rondje van je baarmoeder en daarin en nieuw cirkel lijntje. maar ja ik ben geen exper...
    ik wilde gisteren al testen kon me nog maar net inhouden.

Elini betekend dit dat we deze topic kwijt raken?
    zou wel balen zijn moeten wel elkaar weer zoeken.

zo ga nu even alles lezen hier.

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb vanmorgen een zw test gedaan en deze was negatief. Dus ik denk dat het toch mijn ei eraan komt of net is geweest. Gister hebben we dus flink geklust :p. Verlies nog steeds een klein beetje bloed zit dus nu al op dag 11. Gister tijdens het klussen geen spoor van bloedverlies gelukkig maar!

En jij hoe lang nog tot dat je gaat testen...?

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Heb vanmiddag de gynaecoloog gebeld en gevraagd of het normaal is dat mijn menstruatie zo lang duurt. Zit namelijk al op dag 11 vandaag.

De assistente zei zolang ik geen grote hoeveelheden bloed verlies of erge krampen heb dit normaal is. Mijn cyclus is nog een beetje in de war na de curettage. Dus duurt mijn menstruatie iets langer.

Gelukkig maar was er een beetje bezorgd om...

14. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    wat fijn aylin heb je iig weer iets meer duidelijkheid.

zou wel jammer zijn als we elkaar kwijt raken. we kunnen gewoon afspreken om dezelfde tpic weer te openen en anders evt emailadressen uitwisselen voor degene die dat willen.

ik ben voor emailadressen!

mijn ovutest was vandaag heel licht positief dus denk dat ei er bijna is.

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Survivor ja het zou zeker jammer zijn als dit topic vervalt!

Ik had gevraagd aan de verloskundige hier op het forum hoe betrouwbaar ovulatie testen zijn. Zij zei dat ze niet zo betrouwbaar zijn na een miskraam.. :(

Nou lekker dan welke richtlijn hebben we dan om een ei op te sporen..? :confused:

16. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    dat is niet zo leuk om te horen aylin van die ovutesten maar aangezien ik wel een negatieve zw test heb gehad na de miskraam en netjes mijn cyclus heb afgewacht geloof ik wel in mijn ovutesten. Positief blijven.

17. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Nou dat geloof ik graag! Ik heb net een ovutestje gedaan (je kan er niet vroeg genoeg mee beginnen). Aangezien ik niet precies weet waneer m'n menstruatie nou echt begon. En hij was bijna positief! Nououo dat kan volgens mij niet hoor.
    Weet ook niet of ik hier nou op in moet gaan aangezien ik nog bloed verlies... Maarja stel m'n ei komt er echt aan... wil ik 'm echt niet missen!

Maar denk dat die testen toch niet echt betrouwbaar zijn nu... jammer! En temperaturen wil ik niet gaan doen, ik maak er nu al bijna een obsessie van, denk met temperaturen mijn obsessie alleen maar groter wordt :(

18. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    beginneling bij mijkan het dus wel heel goed kloppen da t hij nu licht positief is ik heb 16 okt eerste dag van mijn ogi gehad.

Ik ga ervanuit dat hij gewoon klopt

19. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    en tot vandaag waren ze bij mij trouwens spierwit

20. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Ja maar jij hebt dan ook je mooie cyclus gelijk weer terug ;)
    Erg fijn. Jij kan wel gewoon van je testjes uit gaan.
    Ik denk dat ik mijn testje maar een beetje moet negeren, want volgens mij kan je geen eisprong krijgen als je nog menstrueerd. Toch?

Deel Deze Pagina