Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    nee volgens mij kan dat ook niet nee maar zeer weet ik het niet

2. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hee dames.

ik weet niet of dat zo is hoor!
    ik heb ook het idee gehad dat mijn ei is geweest tijdens het bloed verlies ik had veel slijm
    en bijna 4 weken later weer en mijn ovu testen gaven precies toen ook aan dat het kon.
    daarna was de test weer negatief... kan toch niet van niets komen.
    als elini en ik zwanger zijn dat is het dus wel mogelijk... als het lukt.... laten we hopen...
    mij ei was echt 4 dagen na het stoppen met bloeden... dat is echt snel... volgens mij staan die eieren ready to go

3. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    joehoeeeee waar is iedereeen?

verveel me en zit weer dit forum af te struinen. ben er wel achter dat je nu nog niet altijd wat kan zien op de echo... er is nog hoop!
    ben echt weer geneigd om morgen te testen maar ben ook weer bang dat die negatief is...

grrrr

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Wanneer is je volgende nod dan?

Ik ben er nog wel hoor :D

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik heb veel gelezen over vrouwen die vruchtbaar waren tijdens hun menstruatie! Uit onderzoek blijkt dat op dag 14 een eisprong hebben bij een cyclus van 28 dagen achterhaalt is. En dat maar heel weinig vrouwen daadwerkelijk op deze dag ovuleren.

6. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    goedemorgen dames

ik kom vanavond eventjes lezen want ga weer kluseen op mijn kamertje.

vandaag hele dag werken allemaal een fijne dag!

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Goeiemorgen allemaal, :D

Net als Survivor sprint ik ook eventjes langs!

Wat een vaag gedoe trouwens met die ovu-testjes :( . Vooralsnog lijken ze bij mij wel goed te hebben gewerkt... maar dat weten we natuurlijk over een paar dagen 100% zeker ;)

Lien, jaaaaamer nou dat je niet weet of er een nieuw wondertje in je groeit :eek: :) :) Nog veel symptomen trouwens?

Met mij gaat het goed. Ik heb nog geen ongi gevoel.... wel heb ik (vooral 's avonds) erge last van de omgeving van mijn BM. Soort steken, maar niet echt dezelfde die je kent van je ongi. Maar goed, ik heb nog moeite om dit lichaam te vertrouwen, dus wacht ik gewoon weer ff af!
    Ik ga denk ik (als ongi uitblijft) over 7 dagen testen! :)

Info over de verhuizing van de zw.pagina:
    Dit topic, met al zijn berichten blijft gewoon bestaan! Het uiterlijk gaat zichtbaar voor ons veranderen, maar alle topics blijven.

(mooi... :D:D )

Liefs Eleni

8. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik vind het ook raar hoor... :(

Meid ik hoop voor je dat het meteen weer raak is [-o<

Hier nog steeds licht bloedverlies pfff nu al dag 12...

9. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

dag 12.....? :eek: Jeeeemig! Ik zou gek geworden zijn, maar hoop wel dat je nu extreem vruchtbaar bent ;)

(ik heb trouwens mijn bericht boven even aangepast, druktte te snel op plaatsen terwijl ik helemaal niet klaar was :) :rolleyes: )

10. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hallo dames,

heb toch niet getest, ik weet niet wanneer mijn NOD is. ik denk morgen. als ik er vanuit ga dat je 14dagen na je ei ongesteld wordt. ik heb normaal een hele korte cyclus (25-26 dagen). ik heb wel de hele dag het gevoel dat er wat uit loopt . dus weer naar het toilet ... niets... heb overigens wel veel ongi symptomen
    zin in chocolade en pukkels en heel snel geirriteerd.
    heb ook veel steken in mijn buik maar het lijk wat meer in mijn liezen te zitten... gisteren had ik wel ongi kramp dacht echt zo nu gaat het komen.

vaag vaag vaag allemaal weer.

Aylin en beginneling ik denk echt dat dit jullie ei was . ik heb ook het idee gehad dat ik hem had... ben overigens ook heeeeeel lang bloed verloren maar dat had ik al verteld...

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen dames,

Ik denk ook dat mijn ei geweest is hoor, want mijn ovutesten zijn nu al een paar dagen helemaal wit, ik heb alleen niet zo'n heel donker streepje gehad, ja het is hier allemaal nog steeds vaag, dus als mijn ei vorige week al was, dan klopt mijn banner ook niet, maar ja ook ik wacht maar weer ff af he, ik merk het wel.

@Lieni44, spannend wanneer ga je testen ?
    @ Eleni, voor jou ook spannend, hoop zo voor jullie dat jullie zwanger zijn :D

Ik ga trouwens vrijdag lekker een weekje op vakantie, lekker met mijn mannetje en zoontje, lekker ff uitrusten.

12. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    OHHHH DIT IS ECHT VERSCHRIKKELIJK!

ik wordt gewoon ONGI.. pijn werd net erger dus ik kijken en ja hoor ik verlies bloed.
    Ik baal zo van mijn lijf... zo moeilijk is het toch niet.....
    hier was ik dus al bang voor. het gevaar van ovu testen... de teleurstelling is des te groter....
    gatver WEEEEEEEEEEEEEEEEER bloed....

en ik wilde nog testen.... sukkel die ik ben

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Das balen Lieni, had zo gehoopt dat je zwanger zou zijn. Maar het komt allemaal goed hoor, we worden allemaal weer zwanger.

Misschien niet meer testen dan ook volgende keer ?

Ik ga denk ik ook niet meer testen wordt er niet echt wijzer van.

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Meid wat rot zeg..Ik ben al 12 dagen ongesteld pffff. Er komt geen eind aan. Op de hoeveelste dag van je cyclus zit je nu?

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Afschuwelijk he 12 dagen pfff. Heb vanmorgen het ziekenhuis weer gebeld en mag vanmiddag langs komen. Gaan ze toch nog even kijken of alles echt schoon is van binnen. Vertrouw het allemaal niet zo.

16. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

LIENI NEEEEEEE :x :x
    Waarom nou ....... :(
    De symptomen beloofden nog zoveel goeds..... :(
    He, balen hoor! [​IMG]

Ik ga ook maar stoppen met die testen, na een maand om een beetje peil te krijgen op mijn cyclus vindt ik het wel weer genoeg! Ik merk dat ik met die dingen er meer mee bezig ben!

@ Aylin: Fijn dat je naar het ziekenhuis kan! Ik hoop dat alles goed schoon is hoor! Laat het wel eventjes weten!

Liefs!

17. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Joyce: Vakantie! :D Lekker hoor.... Waar ga je heen?

Heb je denk je wel rond je vermoedelijke ei geklust denk je?

Liefs!

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Eleni, ja om de dag he toch? :D Klus nog steeds want je weet maar nooit :D

Enne we blijven gewoon in nederland, we gaan naar landal bij emmen geloof ik, ja ik weet t niet zo mooi weer,maar het gaat ff om de rust, lekker ff ertussen uit.

Wanneer ga je teseten eleni ?

19. Sproet

Sproet Lid

16 okt 2008
    66
    0
    0
    NH
    Lieni, wat een teleurstelling meid :(

Aylin, dat bloedverlies houdt wel lang aan zeg! Ik verlies af en toe nog wat van de mk, maar dat had de vk ook al gezegd (zag er nog wat rommelig uit, maar die echo was vier dagen erna - en toen zag ze dus ook geen ei in aantocht)

Joyce, veel plezier! Lekker, even ertussen uit :D

Eleni, spannend dan weer hè. En ook weer lastig om alle signalen nu goed op te pakken.

20. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Joyce: :) Om de dag is perfect :p ;)
    En er tussenuit na alle 'toestanden' lijkt me heerlijk! Probeer er maar lekker met je gezinnetje van te genieten..... :D

@ Sproet: Het is zeker spannend! Je wordt er af en toe wat moedeloos van... :rolleyes:

Liefs!

Deel Deze Pagina