@Eleni en sproet ik ga vanmiddag vind nu bijna 2 weken nod wel erg lang. Ook merk ik dat het bloedverlies gewoon nog steeds helder rood is. Meestal word het op het laatst bruin. Lekker onsmakelijk allemaal sorry hoor. Laat wel even weten hoe het is gegaan
Aylin, ja hij is idd weer iets lichter, zie dat je vanmiddag naar het ziekenhuis gaat, hoop dat alles idd ok is.
hi, ben echt verdrietig. het is ook niet een klein beetje loop leeg. ben gelijk gaan shoppen. en de box van mijn zoontje stond er nog die ga ik gelijk opruimen. dit schiet niet op zo. mannetje vind het allemaal wel goed zo , was misschien wel even nodig om op te ruimen na de miskraam. mmmm ik moet nog even op die manier gaan denken... Landal is leuk wij gaan de 14e. er even tussen uit. oja ik heb 13 dagen na mijn eisprong dus de duivels gekregen. elini ga jij wel voor wat posiefs zorgen. volgens mij kun je allang testen .jouw ei was eerder dan die van mij. aylin succes vandaag ... ik hoop dat ze wat nuttigs zien en je niet met een kluitje in het riet sturen. de rest van de meiden .... kom op jullie zijn nu aan de beurt. ik sluit weer achteraan
Aaahh balen Lieni... wat geeft dat gelijk weer een rot-gevoel he? Mijn instelling is nu ook; even een lekkere opschoning daar in het huisje voor het nieuwe bewonertje. Kan alleen maar goed zijn, toch? Het vervelende is dan ook gelijk weer dat je helemaal aan het begin van je cyclus zit he? Dag 1! Maar... voor je het weet vliegen de dagen voorbij, zeker als je er lekker tussenuit gaat. Goed getimed! @ Aylin: goed van je dat je er even naar laat kijken! Hopenlijk is het niets ergs en gaat het vloeien vanzelf stoppen. Ik ben vanaf donderdag ongi en vandaag is het echt beduidend minder. Maar wat je zegt, normaal gesproken wordt het bruinig... maar bij mij blijft het ook helder rood. (smakelijk eten allemaal zo onder de lunch! haha). @ Eleni: doe die test! Jij bent onze enige hoop nog!
Ooow meiden.....zo lief van jullie! Maar ik voel me er een beetje rot onder! Ik wil zo graag dat we allemaal tegelijk posi testen! Ik wacht echt nog even af hoor....ik durf nog niet echt en heb geen testen in huis! Lieni, fijn dat je er even tussenuit gaat! Kunnen jullie net als Joyce even bijkomen van alle nare dingen van de afgelope periode! Liefs!
dank jullie wel voor de steun... heeft een van julli ervaring met een BBZ? de gynocoloog zie gisteren dat ze vetbolletjes hadden gevonden en misschien dat ik dan een BBZ had. maar dan had ik buikpijn moeten hebben gehad. zit nu te denken maar wat is buikpijn. ik had flinke steken in mijn zij... waren dat mijn eileiders? waarom zegt die dit nu weer nu denk ik dat het dat misschien was.... weet niet of dat voor gevolge heeft voor een volgende zwangerschap.
@ Lienie, nee geen ervaring mee (gelukkig maar) Dus kan je er niet mee helepen, maar ook raar eigenlijk bbz,maar volgens mij hoeft het niet altijd gevolgen te hebben voor een volgende zwangerschap ze waren er toch op tijd bij dan, of is het uit zichzelf weggegaan ? Ja ik heb er geen verstand van hoor.
Nou meiden hier slecht nieuws. Moet opnieuw gecuretteerd worden. De bloeding komt van een rest weefsel wat nog in mijn baarmoeder zit. En moet je nagaan dat ik zelf heb aangedrongen om te komen bij de gyn. Baal er zo van!
ik heb net even heerlijk geklust met een licht streepje op mijn ovutest wat weer iets donkerder is dan gisteren! En nu rustig blijven liggen haha
Ooow wat erg Aylin Denk je alles achter de rug te hebben, heb je dit nog! Waarom daardoor je ovu-testen nog zo positief? He, wat vervelend nieuws zeg....
Hoi, Ben ook weer even niet hier geweest... @Aylin: wat stom zeg, dat je er zelf zo achteraan bent moeten gaan,meid, om dan zo'n tegenvallend nieuws te krijgen... Kop op he! Zo zie je maar weer dat je echt op je gevoel moet vertrouwen, als het je zegt dat het niet goed zit... Heel moedig van jou dat je het er niet bij gelaten hebt en zelf naar een verklaring bent gaan zoeken. Nu nog even doorzetten tot na de curettage, en dan kan je weer met een schone lei beginnen he! Knuf! @Lieni: wat jammer voor je, die stomme ongi ook grrrrr. Weet je wat? Mijn toverstokje voor de eitjes heeft blijkbaar wel goed geholpen, zal eens zwaaien met mijn anti-ongi-stick zwaai zwaai zwaai Ziezo, vanaf nu weg ermee! Kom je toch gewoon lekker met mij meedoen, ik zit hier nog expres op mijn eerstvolgende ongi te wachten vooraleer ik op expeditie ga, dus, altijd welkom! @Survivor: hihi, niet alleen geklust met het kamertje maar ook geknutseld aan een beebje go girl! @Eleni: ik ben zenuwachtig in jouw plaats hoor, poeh! Ik snap je wel, dat je er bijna moedeloos van wordt. Heen en weer geslingerd tussen hoop en voorzichtig al denken aan een teleurstelling, zwanger worden is niet bepaald een feest soms. Maar toch: ik kies ook de optimistische kant: jij bent het gewoon wel, meid! @Joyce: van een BBZ ken ik ook niks, maar moeten ze dat bij jou dan niet verder gaan onderzoeken? Zomaar wat zeggen helpt een mens ook niet vooruit he, dan moeten ze je ook alles uitleggen vind ik. Maarrrr: eerst heel lekker zalig ontspannen ertussenuit, heeeeerlijk! Geniet ervan, je hebt het verdiend! @ de andere dames: vooral rustig blijven en ervanuit gaan: dit zal ons lukken, en als de één wat eerder of later is dan de ander, dat maakt allemaal niet uit: together "till the end! Liefs, Sunnyke
hallo sunnyke bedankt voor je positieve geest ...ik weet het ik moet niet zeuren zo'n eerste keer na mk .... sprak me vriendin net die is een jaar bezig geweest die kreeg elke maand een miskraam. dus die vond dit nog peanuts.... "ohhhh maar als je miskramen kan krijgen kan je ook zwanger worden"....zei ze ik was ook de gene die over BBz vroeg. raar he! wel wat opgooien maar niet verder uitleggen. heb wel op internet ziten surfen maar daar wordt je niet vrolijk van . als ze te laat zijn kan het binnen 30 minuten afgelopen zijn met je . ga er maar vanuit dat ze hier wel serieus mee omgaan in het ziekenhuis en dit goed gechekt hebben. BBZ dan zit je ei in je eileider en niet in Baarmoeder. daar groeit je ei ook en die kan ervoor zorgen dat je eileider knapt en dan ga je bloeden en bloeden ,..... maar je merkt het niet aan bloedverlies maar aan buikpijn. eng he! maargoed dat hebben we gewoon niet.... ik snap nu wel wat jullie bedoelen met het weer rot vinden om bloed te zien. dat heb ik nu wel even genoeg gezien... fijn dat er al weer geklust wordt nu kunnen we afwachten hoe hem bij jullie gaat. Aylin@ ECHT BALEN ZEG! begin je weer van voor af aan.. ik hoop voor je dat het bloeden meevalt na je curretage. je hebt je portie nu wel gehad. goed dat je bent gegaan hoor! ik heb daar te lang mee gewacht.
Meiden bedankt voor jullie medeleven! Toen ik op controle kwam 01-10 zag de gyn dat er nog wat bloed in mijn baarmoeder zat maar dat zou er vanzelf uitkomen. Nu schijnt dat er nog een heel groot stuk weefsel is blijven zitten. Als ik er dus niet achter aan was gegaan had ik er rustig nog een tijd mee rond gelopen. Ben echt boos! De assistente zei nog wel dat het heel normaal was zo lang ongesteld te zijn na een miskraam. Mijn cyclus was in de war... Nou de gyn zei dat dit niet normaal was hoor. Ik heb nu antibiotica gekregen tegen een ontsteking en morgen word ik gebeld wanneer ik deze week terecht kan. Het moet deze week nog gebeuren omdat het er z.s.m. uit moet! Ik was zo blij dat het allemaal achter de rug was en nu begin ik weer van voor af aan...
@ Aylin: Aaaaahhh echt super balen... gatsie daar zit je natuurlijk helemaal niet op te wachten! Ik vind het helemaal naar voor je. Wanneer moet je? Ik krijg nu ook een beetje de zenuwen... ik zit wel aan het einde van m'n menstruatie en verlies nog wat bloed. Helder rood... ipv bruin en ben al 13 dagen aan het vloeien. En ik heb ook positieve ovu-testen. Oh oh... @ Lieni: ik heb ook geen ervaring met een bbz. Maar constateren ze dit NU of toen je je miskraam kreeg? Of nu achteraf over je miskraam?
Meiden ik word morgen gebeld wanneer ze het gaan doen. Het moest van de gyn deze week gebeuren. Dus dat word donderdag of vrijdag... Hoop zo snel mogelijk. En ik nog wel denken een eisprong te hebben...
Hoop voor je dat het zo snel mogelijk achter de rug is en er niet te veel last van hebt. Ik ben nu toch wel een beetje bang dat ik hetzelfde heb als jij. Heb jij na je miskraam ook een periode gehad dat je geen bloed of bruin verlies had?