Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ja ik ben 16 september gecuretteerd. Heb nog tot 4 oktober bloed verloren. Daarna is het gestopt. Op 17 oktober dacht ik weer ongesteld te zijn geworden maar dit was dus bloed afkomstig van het over gebleven weefsel. Het leek ook niet echt op een menstruatie. Steeds kleine beetjes helder bloed verlies. Als je het niet vertrouwd gewoon even langs de gynaecoloog gaan. Liever het zekere voor het onzekere nemen. Op je lichaam moet je zuinig zijn. Dus schroom niet naar de gynaecoloog te stappen als je twijfelt.

Verlies jij nu nog bloed dan?

2. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    Hmmmm... ik had 26 september de daadwerkelijke MK, heb een week gevloeid. Daarna was het 2 weken weg en toen begon ik 16 oktober weer wat te vloeien... niet veel maar toch wel steeds wat. En 23 oktober ben ik echt heel erg ongesteld geworden, wat nu nog aan de gang is. Het is nu al een heel stuk minder, maar ipv bruinverlies (was ik dan altijd de laatste dagen had) is het nu nog helder rood. Ik wacht het deze week nog wel even af. Wie weet wordt het wel minder.

Maar ik heb ook van die positieve ovu-testen net als jij... dus dat vind ik ook een beetje raar.

Ik durf ook echt de gyn. niet te bellen, ben als de dood voor een curretage :( dus ik kijk het nog even aan. Aangezien ik ook een gewonen (heftige) menstruatie heb gehad. Dat had jij natuurlijk ook niet... bij mij kwamen er toen namelijk ook nog stolsels uit. Misschien was dat hetgeen wat er nog dwars zat en dat ik daarom 16 oktober al begon te vloeien...

Pffff... ik word niet goed van dit 'gezeik'. Kunnen we nu niet gewoon zwanger worden en niet al deze onzekerheden hebben?
    Bah, heb ik echt weer een off-day :(

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Dus jij hebt een spontane miskraam gehad? Ben je niet op controle geweest om te kijken of je baarmoeder schoon was?

Ik zou dat wel even doen hoor als dit niet is gebeurt. In jou geval kan er zeker nog wat zitten. En dit mag niet blijven zitten hoor daar kan je echt heel ziek van worden. De curettage stelt op zich niet veel voor. Ik zag er ook heel erg tegen op maar het viel reuze mee.

Baal er nu gewoon van dat ik het hele proces weer opnieuw moet mee maken :cry:

4. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    aylin sterke meis met het telefoontje morgen

beginneling hoop voor jou dat het snel over gaat

ik ga slapen verven is klaar voor vandaag tot morgen dikke knuff voor allemaal

5. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Jemig meiden :( :(
    Wat een vervelende berichten inneens!
    Aylin, meis, ik hoop dat dit vlot zal gaan lopen voor je en dat ze je niet nog eens een week of zo laten wachten!
    Beginneling, Ik hoop niet dat jij het ook al hebt!
    pfff...wat is dit weer (negatief) spannend zeg... :(

Liefs!

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

haha, dank je wel sunnyke! :D
    Vooralsnog is hier geen bloed te bekennen. Over 1á2 dagen nadert mijn (oorspronkelijke) NOD al! Dus ik begin hem wel te knijpen hoor....
    Aan de andere kant denk ik dat het niet zo is, want ik heb geen pijn aan (.)(.) ....dat had ik de vorige keer wel! :(
    Maar ik ben dan weer zo extreem moe,dat ik er gister om 20.30 uur in bed lag!

Hoe is het met jou trouwens?

Liefs Eleni

7. Sproet

Sproet Lid

16 okt 2008
    66
    0
    0
    NH
    Aylin, wat ontzettend balen meid!
    Hopelijk kan de curettage dan inderdaad morgen of overmorgen, want des te sneller ben je echt schoon.
    Kan me voorstellen dat je boos bent dat ze je wat dat betreft niet beter in de gaten hebben gehouden. Ik moet zeggen dat mijn vk wel steeds met mij afstemde hoe het ging enzo. Vond ik eerst wat overdreven, maar achteraf toch wel prettig. Sterkte!

Verder hier weinig te melden.
    Als mijn cyclus zich weer herstelt zoals voor de mk zou ik dit weekend mijn ei kunnen verwachten.... :rolleyes:

8. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Nou meiden, ik heb er een zw test tegenaan gegooid (ik vond nog een babyboom dipstick in mijn rommel la.... :oops: )! Ik word er alleen niet veel wijzer van! Ik zie héél vaag een 2e lijntje, maar hij is zo licht dat je bijna denkt dat ik gek aan het worden ben en het me gewoon verbeeld! :(

Temperatuur is ook hoog, nl 37,5.....

Voorlopig kan ik er dus niks uit opmaken en moet ik nog eventjes wachten! Ik heb zw tests besteld...die komen morgen binnen, dus over twee dagen even opnieuw testen!

Liefs!

9. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Elini je bent dan echt zwanger hoor!

je ziet echt geen vage lijn als die droog is.......

oeeeeE spannende hoor!

ik weet het zeker jij bent zwanger ik voel het gewoon aan mijn water......
    hihihihi

ik loop echt leeg ...... zo erg heb ik het nog nooit meegemaakt........

10. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:) Dank je voor je positieviteit Lieni! :D
    Ik ga alleen maar hopen nu.... die vage lijn zie ik ook nu die droog is! Maar ik krijg hem niet op de foto zo licht is ie......

Loop je helemaal leeg... ? Verdikemme.... :(
    Ik ben nu al ruim 4 maanden niet meer ongi geweest, begin er wel aan te wennen :)

Liefs

11. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    eleni ik zeg je bent gewoon zwanger en vergeet niet dat je waarschijnlijk nog voor je nod zit. vandaar dat vage lijntje maar streep is streep hoe licht hij ook is. Met mijn vorige zwangerschap testte ik pas na 10 dagen overtijd positief !

12. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    mijn ovutest van vandaag is weer donkerder dan gisteren zal zo even een foto proberen te maken van mijn ovutesten.

13. Sproet

Sproet Lid

16 okt 2008
    66
    0
    0
    NH
    Eleni, dat ziet er goed uit :D
    Spannend hoor!

Vroeg me trouwens af of jullie er rekening mee houden/of van hebben gehoord dat je direct na een mk meer kans hebt op meerlingen? :(:

14. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    daar heb ik wel eens van gehoord sproet. ze zeggen dat je dan ook meer vruchtbaar bent.

15. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    survivor wat doe je hier je moet klussen!
    hihihihi

mijn tante heeft na de miskraam een tweeling gehad. en mijn vriendin ook
    komt omdat een tweeling vaak nooit de eerste is
    vaak is het 2e of 3e of 4e kindje een tweeling.
    ik hoop het ! lijkt me lachen. heb geen leven meer maargoed dat is jammer dan.
    zit bij ons overigens in de familie 4x.

16. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    nou lieni berg je dan maar

manetje zit in hasselt is aan het werk en moet nog overwerken vandaag ook ! dus hopen dat hij daarna nog zin heeft om de handel te legen haha

17. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:confused:

Een tweeling ..... :) van mij mag het, haha! ;)
    En meer vruchtbaar? We weten het over een paar dagen!
    Net weer even een test gehaald, en wat geeft hij aan? :rolleyes: Een 2e, maar WIT streepje... (oftewel een indrooglijntje...) Ik hou het nog ff spannend meiden....

Liefs!

18. Sproet

Sproet Lid

16 okt 2008
    66
    0
    0
    NH
    Lieni, 4x? :confused:

Eleni (en anderen), had je tussendoor nog een test gedaan om te kijken of die weer negatief was? Zou ik dat moeten doen?
    Ga er eigenlijk vanuit dat het hcg niet zolang in je lichaam blijft zitten dat een volgende test daar een maand later nog op kan reageren of is dat te kort door de bocht :(

19. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ Sproet: Ik ben vanaf dag een met ovulatie testen begonnen (die waren de eerste 9 dagen na de curettage nog knal positief, kijk maar in album) de eerste dag heb ik ook nog een zw test gedaan, die was ook nog posi...en toen nog een zw test 10 dagen later en die was negatief! 29 dagen na me curettage test ik nogsteeds met ovu-testen! Ik wilde niet in de onzekerheid zitten, daarom ben ik gelijk begonnen met testen!

20. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    @ Eleni: oeoeoeoeoeohhh spannend zeg! Ik zeg dat je zwanger bent! Je krijgt niet voor niets een 2e steepje, hoe onduidelijk dan ook! Nou hou ons op de hoogte!

@ Aylin: mijn menstruatie is sinds vandaag zo goed als over, nog heel af en toe wat bruin. Dus denk niet dat er dan nog wat 'dwars' zit bij mij. Ik had ook een week na de miskraam (die was opgewekt met pillen) een controle echo gehad en daar was niets meer op te zien. Dus dat zal dan wel goed zitten.

@ All: Ik merk dat ik weer veels te krampachtig met het hele 'zwangerschapsgebeure' omga. Mede door dit forum. Ik zit mezelf helemaal gek te maken. Elke positieve en negatieve verhalen ga ik opzelf spiegelen, waardoor ik gek word en er achteraf niets van waar blijkt te zijn (in mijn situatie dan). Dus ik ga even wat afstand nemen.
    Ik zal nog wel af en toe eens bij lezen want ik ben daarvoor té nieuwsgierig, en als het goed voelt klets ik weer gezellig met jullie mee.

Maar voor nu; allemaal onwijs veel succes en laten we komende maand massaal met z'n allen zwanger worden! Dit bericht geldt dan niet voor Eleni want die is NU gewoon al zwanger :D ;)
    Aylin: heel veel sterkte deze week!

Meiden zet 'm op!

Liefs Beginneling

Deel Deze Pagina