Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

haha Beginneling :D ;)
    Dank je meis!

Ik snap het wel hoor, dat je eventjes op de 'standby-mode' overschakelt! Ik geef je groot gelijk, als het niet goed voelt moet je het gewoon even laten!

(maar breng ons op de hoogte als er iets verandert bij je ok ;) )

Liefs!

2. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey beginneling,

jammmmmmeeeerrr dat je weggaat.

maar je moet aan jezelf denken.
    ik ken dit ook en zit er ook weleens over na te denken.
    maar ik kan mijn verslaving niet loslaten nog.,...

succes de komende maanden en laat ons nog wel eens weten hoe het gaat.

3. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    beginneling ik snap je volkomen heb ook wel eens van die momenten dat ik denk K*T forum waarom lees ik die rotverhalen dan.

Laat je het wel een ons weten als je nieuws hebt. Jij ook heel veel succes en hopelijk snel een zwangerschap.

4. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    ik heb na de mk ook nog een zwangerschapstest gedaan en deze was negatief. Dus ik weet nu als ik een positieve krijg dat het niet meer van de vorige zwangerschap is.

Wij hebben 1 menstruatie afgewacht voor we gingen klussen. na deze menstruatie ben ik meteen begonnen met ovutesten.

5. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Hoi ik ben op 1 oktober gecurreteerd ik had een missed abortion op 10 weken en vandaag is mijn nod volgens mijn normale cyclus van 28 dagen.Ik was na twee weken na mijn curretage het HCG kwijt even een test gedaan.Ik hoop weer snel weer zwanger te worden.Ik heb nog geen tekens van mijn nod .
    Het zou dan mijn 4e kindje worden.
    @Eleni spannend hoor ik hoop voor je dat je zwanger bent.

6. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    he ga ik weer hier neuzen of er nieuws is...

es1977 spannend hoor! succes met testen

ik heb ook negatief getest na mijn mk...

wil deze maand geen ovu testen gebruiken maar ik heb er nog 2 liggen en ik vraag me af of ik me kan bedwingen tegen die tijd...

baal ook echt dat ik weer aan het begin zit... zit liever denk toch in de week voor NOD...

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi es1977

Je bent een dag na mij gecuretteerd! Jeetje, ook op 10 weken :(
    Heb jij er al een testje tegenaan gegooid? Spannend hoor...ik duim voor je ;)

@ Lieni: oow meis, ik snap heel goed daan je in de baalmodus zit! Weer een hele maand afwachten....
    Ach, als het ff niet meezit kan je lekker hier komen klagen hoor....we moedigen je wel aan! :D ;)

8. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    ladies fotos van mijn ovutesten in het album die van vandaag is de bovenste

maar heb mijn eisprong nog niet gevoeld verwacht hem morgen.

9. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ziet er goed uit survivor :D

Huphup....aan de klus jij ;) Ik wil je hier niet meer zien vanavond :) :)

(leuk hondje trouwens :D )

10. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    ik hoop dat mannetje vavanond nog zin heeft hij moet overwerken dus moet alles uit de kast halen om hem over te halen denk ik. gisteren hebben we iig wel goed geklust. Heb niet met mijn benen in de lucht gelegen (wel even aan gedacht) haha met ben wel 10 min gewoon op bed blijven liggen.

ik heb trouwens een edelsteen robijn gekocht die schijnen miskramen te voorkomen. Bij een zwangerschap ga ik deze zeker dragen

11. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Wat een goed idee, een Robijn! Die moet ik ook aanschaffen! Een maansteen heb ik al....

Als je vent moet overwerken heb je in ieder geval genoeg tij om: Hapjes te maken, kaarsjes aan te doen en een leuk outfitje aan te trekken ;)

De rest volgt natuurlijk vanzelf :)
    (geloof me, dan zal hij zin hebben hoor :p )

12. Beginneling

Beginneling Actief lid

25 apr 2008
    480
    0
    0
    :D Thnx meiden, uiteraard laat ik nog van me horen! X

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik word vrijdag opnieuw gecuretteerd. Morgen heb ik een intake gesprek. Hoop na deze curettage echt af te zijn van alle ellende.

@Beginneling ik denk idd dat het bij jou wel goed is gegaan. Als je ook een nacontrole echo hebt gehad. Meid ik snap best dat je even afstand neemt. Het moet ook geen obsessie worden. Doe rustig aan.

@Eleni spannend meid hoop dat het raak voor je is!

Alle andere dames veel klus plezier.

14. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    aylin wel fijn dat het zo nel kan en dat hopen dat het hierna helemaal goed komt weer.

15. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hee dames,

even iets anders..ik wil mijn gedachten op iets anders zetten dan zwanger worden.
    mijn plannig (wat niet lukt dus) was om een kindje te krijgen en daarna een andere baan te zoeken. werk nu op kantoor ( 9 jaar)maar ik heb mijn Pabo diploma en mag juffie worden.
    mijn werk was altijd wel leuk maar ik ben een beetje uitgekeken daar.
    nu kon ik daar wel mee leven. maar nu denk ik ja straks duurt het nog een half jaar.
    maar straks heb ik een baan en dan ben ik zwanger. het probleem is dat je in het onderwijs eerst in de invalpoule komt en waar je ook zo weer uitgeknikkerd wordt. je hebt geen vast contract..
    wat zouden jullie doen? toch nog wachten of niet .

16. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    dan zou ik nog wachten met juf worden. Je kunt met pabo ook op een kinderdagverblijf werken lijkt je dat niet leuk ? miss voor een tijdje en daarna op een school.

(ik werk zelf op een kinderdagverblijf)

17. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    ik denk dat je daar hetzelfde probleem hebt.
    je krijgt tegenwoordig niet gelijk een vast contract.
    mijn vriend zegt gewoon gaan. we zien dan wel hoe het loopt maar ik vind het eng om de zekerheid van een vast contract weg te gooien.

stom he dat je denkt dat je dit kan plannen. ik dacht rond april te bevallen dan kon ik na de zomer met een nieuwe baan beginnen.

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Goedemorgen dames,

@ Aylin, oh das balen zeg, weer gecurreteerd worden, hoop dat ze het deze keer wel goed doen.

Enne ik heb ook een spontane mk gehad de 1e en 2e keer, de 1e keer had ik ook geen echo meer gehda om te kijken of alles eruit was, maar de laatste keer wel, maar dat kwam ook omdat ik nog geen echo had gehad en om zeker te zijn dat het wel een mk was.

@ Eleni, spannend ! Hoop dat je zwanger bent ! Ik zal het pas over een weekje weten, want ik ga morgen weg.

@ Lienie, ik zou ook nog ff wachten.

Enne dames ik had gisteren ook opeens weer een lichte streep op mijn ovutest na een paar dagen niks, hij is wel duidelijk genoeg dat je hem duidelijk ziet, dus vandaag nog maar ff testen en kijken of hij donkerder wordt en dan denk ik dat mijn ei er nu aankomt, hoop ik dan tenminste, had gisteren ook wat vruchtbaar slijm.

19. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Hoi allemaal,
    Ik heb gisteren getest en hij was negatief met clear blue digitaal in mijn buik zit het wel te rommelen maar er is nog niks doorgezet.Ik hoop toch echt dat mijn cyclus weer gaat starten of wat meer duidelijkheid te hebben dan weet je dat alles normaal functioneerd wordt hier onzeker van.

20. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Oh ja Es1977 welkom nog was ik vergeten.

Heb ik ook gehad en werd er idd ook onzeker van, maar mijn het heeft bij 37 dagen geduurd voordat ik weer ongi werd. En had ook vaak getest en maakte mezelf helemaal gek, maar het kan gewoon lang duren.

Deel Deze Pagina