Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Oh dames, heb net nog ff getest en nu is mijn 1e streepje bijna net zo donker als de 2e :D (test staat in mijn album, alleen niet scherp, krijg hem niet scherper)

Mijn ei komt eraan :D :D en nu flink klussen :D

Hmm, mijn banner klopt niet helemaal, maar ik laat hem gewoon zo staan.

En ik ga vanmiddag nog ff een keer testen, wil mijn ei niet missen.

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Goeiemiddag dames,

@ Joyce: Veel klusplezier meis ;) :D

@ Es: Meis, je cyclus kan helaas na een ma helemaal van slag zijn..... Wat is dat wachten slopend he?

Met mij alles goed! Heb nogsteeds geen ongi gevoel! Wel rommelende darmen...maar dat kan ook aan mijn indische preischotel van gister liggen! :)
    Ik krijg straks van sensitest testen binnen (zelfde soort als die van het kruidvat), en dan morgen weer even testen! Dan zit ik precies op mijn oorsrponkelijke NOD!

Hoe gaat het met de rest?

Liefs!

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Nou dames, het is wel erg rustig hier vanmiddag hoor, maarre ik ga morgen dus ff lekker weg en dit is dus het laatste berichtje (denk ik) dat ik plaats totdat ik weer terug ben 7-11-2008.

Dus dames tot volgende week
    Eleni ik hoop dat je zwanger ben
    @ andere dames veel klusplezier :D

4. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Hallo,

hier nog steeds bloedverlies... maar al een stuk minder. getver zeg wat een zooi.

kon het overigens niet laten om weer ovu testen te bestellen.
    ja ik weet het ik zou het niet doen... maar het is al te laat. ik deed het in een vlaag van verstandsverbijstering....

de rest
    suc6 met ovu en zwangerschaptesten. fijne weekjes weg en kluszese

5. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

:oops: :oops:
    hum...hum.... ik heb ze ook weer besteld :oops:

6. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Ik heb net weer opnieuw getest en ik heb een heel vaag 2e streepje op mijn test van kruidvat ga morgen nog een keer testen.
    Ik weet niet wat ik ervan moet denken.

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

heb al antwoord gegeven in je topic... ;)

spannend hoor meis!

8. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi!

eerst nog even wuiven naar Beginneling, dag meid! Ik begrijp het dat je dit even los moet laten, ik heb ook van die dagen dat ik bewust niet kom lezen omdat ik weet dat ik mezelf anders horendol maak. Laat maar ff alles waaien en maak je geen zorgen, het komt allemaal goed!

@Survivor: aha, jij zit middenin de klustijd zie ik, leuk he ;) Ik lag vorige keer ook niet met mijn benen in de lucht of zo, en ben toch zwanger geraakt, dus voor mij geen circustoeren dankjewel ;) Ben een paar weken geleden ook gaan kijken voor een robijn, maar die vonden ze toen niet dadelijk, en nu gingen ze kijken of ze em moesten bijbestellen. Ik ga die zeker en vast ook dragen om een miskraam te voorkomen, alle beetjes helpen he!

@Aylin: wel goed dat je morgen geholpen wordt he, heel veel succes meid en je weet dan tenminste dat alles weer in orde is voor de volgende "huurder" he...

@Es: welkom hier! In ieder geval heb ik altijd onthouden dat twee strepen altijd een goed teken zijn, dus dit klinkt heeel goed :) enne... kijk maar naar Eleni!

@Eleni: dit lijkt me wel heel erg verdacht op een posi test hoor! Ik ben hier al aan het rondhuppelen van plezier, zo leuk vind ik het voor je, echt waar! Ben superbenieuwd naar die nieuwe test morgen, ik duim alvast heeeeel erg!

@Lieni: ja, die verstandsverbijstering ken ik ook, grrr! Heb net een ovutest gedaan, en er was een heel vaag streepje op te zien. Stom genoeg heb ik na mijn MK geen ovutest of ZWtest gedaan om te checken of ie negatief was, dus nu weet ik nog niks! En ondanks mijn voornemen om een cyclus af te wachten, zit het nu echt te kriebelen en ben ik aan het twijfelen of we er toch niet meteen terug voor gaan :oops: Heb het ook al eens aangegeven bij mijn vriend, en die zei er alleszins toch niet "nee" op. Pff, het lijkt me anders zo oneindig lang te gaan duren. Mijn vorige cyclus was 38 dagen, en nu zit ik dus op dag 23 en ik voel nog geen ei naderen, alhoewel ik dus wel dat streepje heb. DILEMMA! wat zou ik toch maar doen, mijn gevoel volgen of mijn verstand?

Liefs,
    Sunnyke

9. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    sunny ik zeg volg altijd je gevoel ! Wij hebben maar 1 keer geklust. Mannetje was moe veel overgewerkt dus denk niet dat het deze ronde raak is. ( al hoop ik dat die ene keer al geholpen heeft) Het was wel in de meest vruchtbare dag. Dus het kan en de vorige keer was het ook in 1 keer raak. Ik blijf gewoon hopen en dromen. Ooit komt mijn wens uit. Ik ben mijn robijn al aan het dragen trouwens.

10. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Goeiemorgen meiden,

@ Aylin: héél veel succes vandaag! Hierna is het allemaal echt over.......

@ sunnyke: dank je wel voor je positiviteit! Ik zou lekker je gevoel volgen meid ;) vorige keer toen ik zwanger raakte gebruikte ik geen ovu testen, toen was het ook op gevoel! wel goed te lezen dat je ook ready voor de klus bent.... :D

@ all: ik zit vandaag op mijn NOD. Ik heb gisteren sensitest testen binnen gekregen en vanmorgen een gedaan..... maar helaas! Geen streepje :( Maar ook geen bloed nog, dus over twee dagen weer proberen!
    Ik ga lekker vandaag weg, met mijn vriend een weekend naar mijn schoonouders! mischien dat ik het ff van me af kan zetten.....

Liefs Eleni

11. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    IK heb vanmorgen weer een test gedaan streepje is lichter dan gisteren ik ga dalijk ff naar de Ha.Vind het wel raar als het niet zo is laat dan de duivels maar komen .
    @Eleni fijn weekend ik hoop dat je het ff van je af kunt zetten.En ik zal duimen dat je over 2 dagen een positieve test hebt.
    @Aylin heel veel succes.
    @all zodra ik wat meer weet laat ik wat weten.

Liefs Esther

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hoi meiden,

Nou het zit er weer op. Vanmiddag om 13:30 mocht ik alweer naar huis. Heb 1 december een controle afspraak. Ook werd het weefsel nog onderzocht zei de gynaecoloog. Zou eigenlijk niet weten waarom?

Ik hoop dat mijn cyclus snel weer een beetje op orde is.
    @Es thanks meid..
    @Eleni geniet van je weekendje.

13. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hey,

@Aylin: hoe is het ermee meid? Viel het mee? Je hebt toch niet teveel pijn hoop ik... Ik zou ook niet weten waarom ze het nog willen onderzoeken eigenlijk. Misschien dat ze eruit willen afleiden waarom het nog zolang is blijven zitten? In ieder geval: het belangrijkste is dat je het achter de rug hebt. Ik hoop ook voor jou dat je weer snel je klok gelijk kunt zetten met je ei, of was het nu omgekeerd ;) ?

@Eleni: hmm, dat wordt weeral wachten dus, geduld is een schone deugd, hihi! Je hebt die duivels toch uit je koffertje gejaagd he, die mogen niet mee op weekend!

@Survivor: ik ben ook wel een gevoelsmens hoor, dus wie weet... Mijn ei is er nog niet, dus we kunnen nog effe denken, want wij zijn sowieso geen topklussers, vorige keer hebben we ook net "gegokt" op de meest vruchtbare dag, en ook wij hadden dadelijk resultaat :) Een voltreffer is voldoende he, meer hebben wij niet nodig, hihi!

@Es: er is weer geen peil op te trekken zo te zien :( Ben je naar je HA geweest? Wat zei ie?

@Lieni: is het bloedverlies al gestopt? Ik hoop het zo!

Vandaag nog eens een ovutestje gedaan, maar nu zie ik weer zo goed als geen streep. Pfff... heb nochtans meer last van afscheiding (sorry :oops: ) dus dat leek me wel de goede kant op te gaan.
    W8en is de boodschap ;)

Liefs,
    Sunnyke

14. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Het viel mee hoor. Ik had het natuurlijk al een keer eerder meegemaakt. Het verliep eigenlijk allemaal vrij snel. Waar ik me wel een beetje zorgen om maak is dat ze het weefsel gaan onderzoeken. Duid dit op een afwijking?

Ik hoop snel dat mijn cyclus weer op gang is :)

15. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    Aylin ik heb gehoord dat ze bij curretage wel vaker weefsel onderzoeken. Waarom ze het doen weet ik niet. Zelfs bij sommige verloskundige moet je alles opvangen van en miskraam en word het ondrzocht. Ik hoefde dit niet.
    Ik hoop voor je dat het nu eindelijk klaar is en dat ook jij weer verder kan.

ik heb vandaag met mijn vader het glasweefsel behang geplakt, dit moet eerst 24 uur drogen dus kan volgende week de muren gaan verven. en dan eindelijk als dat klaar is met de schildering beginnen. kanniet wachten.

allemaal een fijn weekend.

16. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    http://nl.youtube.com/watch?v=xK7owo6kXyg

een heel mooi nummer van marco borsato met clip
    stuurde 1 van de meiden van de augustusbus

wat heb ik zitten huilen toen ik dit zag en hoorde
    ben benieuwd wat jullie ervan vinden

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik wist niet dat ze dit deden...
    Nou zie het allemaal wel..

Je bent aardig aan het klussen meid. Schiet al aardig op :D

18. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Speciaal voor mijn meisje

Ik hou meer van jou
    Ik hou meer van jou dan ik ooit had verwacht
    Je bent mooier dan
    Je bent nog mooier dan ik in mij dromen dacht
    Zo lief en klein
    En voorlopig hoef je nog niet groot te zijn
    Slaap maar zacht, droom fijn
    Ik zal over je waken
    Je bent even hier
    Maar het voelt alsof je hier al jaren bent
    Als je naar me kijkt
    Het is net of ik je altijd heb gekend

En ik weet niet meer
    Hoe ik mijn leven ooit gevuld heb zonder jou
    Ik weet alleen nog wat ik voor je voel
    En dat mijn leven niet compleet was
    Als ik jou niet hebben zou

Lach maar, speel maar
    Ik blijf hier dicht bij je
    Eet maar, drink maar
    Ik draag de zorg voor je
    Wees maar klein
    Je hoeft nog lang niet groot te zijn

Dit gedichtje/liedje is ook erg mooi. Had ik op een andere baby pagina voor mijn dochter gezet.

19. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    België
    Hoi,

@Aylin: dat vond ik een heeeele mooie tekst, ook best ontroerend hoor!

@Survivor: je kamertje begint op te schieten, mooi zo!

Hier bij ons is de kogel door de kerk: we gaan er terug voor :) , ben ergens wel opgelucht, geeft me wel een goed gevoel er weer actief mee bezig te kunnen zijn, na al die weken van wachten op niks eigenlijk...

Liefs,

Sunnyke

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Wij hebben ook goed overlegd of we er weer direct voor gingen. En uiteindelijk wouden we beiden er voor gaan. Nu maar hopen dat het ons allemaal snel gegund is meiden!

Deel Deze Pagina