Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    GOED NIEUWS JOOTJE!

GENIET ERVAN!!!

(en je mag best mee blijven posten hoor, gezellig juist!)

2. Trees

Trees Niet meer actief

jootje geweldig! Zulk nieuws geeft de burger moed :D Geniet lekker van je zwangerschap!

3. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    Tink en jootje, gefeliciteerd met het goede nieuws!

Wel vroeg getest, of niet Tinkelbel? Ik zag dat je NOD pas donderdag is. maar wel super!

En meisje, wat fijn dat je eindelijk weer ongesteld bent, ik hoop dat dit je cyclus weer goed in model zwiept. Heb je je cyclus op je langste vorige cyclus gezet, of heb je maar wat gegokt?

Hier gaat het allemaal wel aardig, ik heb wel buikpijn maar weet nu iig dat het geen ernstig ding is. Kan er alleen slecht van naar de wc, en daar wordt de buikpijn alleen nog maar erger van. Zucht. Verder is het gewoon wachten tot zaterdag, hopen dat ik dan niet ongesteld word en dus een testje kan gaan doen...

4. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Hoi meiden hier,

Ik had een vraagje...

Ik heb 4 februari een mk gehad met 6 wk dus heel pril maar tot nu toe nog geen ongi gehad....komt het vaker voor dat je zo lang moet wachten voor alles weer op de rails is?

ik wacht jullie antwoorde af...alvast super bedankt daarvoor....

xxx eva

5. Noushka

Noushka Fanatiek lid

2 feb 2008
    1.601
    12
    38
    overijssel
    Hallo allemaal,
    Hoe isie hier? ik zie wat goede zwangeren, gefeliciteerd!

@Evamariah
    Bij mij heeft het 8 weken geduurd tot mijn eerste menstruatie. Maarja ben nu alweer flink overtijd, voel geen ongie aankomen en test was ook negatief *zucht*. Dus maar weer afwachten hoe het verder gaat.
    Veel succes met het verwerken van je miskraam.

xx

6. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    Nee, heb 'm gewoon weer op 35 dagen gezet, dat was m.u.v. afgelopen ronde en 1 ronde vorige keer mijn gewone lengte.
    ;)

7. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    ok dank je wel voor je antwoord..,helaas ben ik nu al ruim 9 weken niet ongi geweest...is dat echt normaal zoiets?

8. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Evamariah:
    Ik heb een MA gehad, ben gecuretteerd bij 11 weken. Heb daarna 96 (!) dagen gewacht op mijn menstruatie (die bleef maar uit, dus is uiteindelijk met Primolut opgewekt!). Dat is dus bijna 14 weken! Heb tussentijds wel een echo gehad, toen zat er een ei dus ik zou 3 weken later óf ongesteld worden óf zwanger zijn. Maar beide niet dus. Toen weer een echo gehad en daar bleek dat het ei wel weg was, maar wat er precies gebeurt is weet niemand (ook de gyn niet). :confused:

9. Evamariah

Evamariah Fanatiek lid

9 jan 2008
    1.874
    0
    0
    overijssel
    Och jee wat een gedoe zeg....

Ik sta alleen niet onder controle bij een arts of gyn....misschien moet ik toch mijn HA wel even inlichten over de gang van zaken...

hmmm nou ja ik zie het allemaal wel ik wil alleen zo graag weer verder!

Allemaal veel sterkte bij het verwerken...

10. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Van harte gefeliciteerd Tinkelbel! :)

11. Anneke99

Anneke99 Bekend lid

18 dec 2007
    613
    0
    0
    @ tinkelbel; gefeliciteerd meisje ;)

@ iedereen: Heel veel succes en dat jullie deze maand een record aantal zwangere hebben. Ik duim mee :thumup:

12. mieke1981

mieke1981 Bekend lid

27 nov 2007
    594
    0
    0
    brabant
    hey meiden,
    ik ben een hele tijd niet hier geweest en eindelijk vorige week on geworden na het lange wachten. Dus we kunnen weer beginnen aan een nieuwe start, en maar hopen dat we weer snel zwanger mogen zijn.

13. natasjaz

natasjaz Lid

7 mrt 2008
    22
    0
    0
    Directie secretaresse
    Leiderdorp
    He meiden.. ik ben ook al een tijdje niet meer hier geweest en dit forum gaat als een speer... kan het bijna niet bijhouden om mee te kletsen hahaha...
    Moet nog een aantal dagen tot mijn NOD pff wordt er gek van die spanning...hoop zo dat het raak is...
    Ik houd jullie op de hoogte.. voor alle zwangere gefeliciteerd...

14. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    effe hoi zeggen. Vandaag een slechte dag qua buikpijn, zal wel komen omdat het einde van de cyclus er aan komt. Ik denk dan ook niet dat ik zwanger ben, deze ronde :( Maar aan de andere kant hebben Lief en ik allebei een ooievaar gezien! Je zou bijna gaan geloven in dat soort tekens, als het maar zou helpen. Vanmiddag ga ik maar eens een ooievaarlandingsbaan aanleggen op het platte dak van de aanbouw.

15. Trees

Trees Niet meer actief

Ik blijf voor je duimen Thura! je weet het maar nooit?

Mmh ik zat te bedenken om zo lange paal met een ooievaarsnest in mijn tuin te zetten, zal het helpen?

16. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    goed plan! Wel kerstverliching omheen hangen, dan kan ie t goed vinden.

17. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Thura: pffff, 't zou wel een heeeeel mooi symbool zijn! :-k
    Weet je al wanneer je gaat testen? Of wacht je braaf een paar dagen na je NOD af!?!

18. Trees

Trees Niet meer actief

Als de ooievaar bij jou klaar is, kun je hem dan richting het noorden sturen? Hij kan de eindbestemming herkennen aan de paal met de knipperende gekleurde kerstlampjes :D

19. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    Ik ZIT in het noorden, meis! Ik woon denk ik nog geen 12 kilometer van je vandaan. Klime es op het dak? Als je goed zwaait met je kerstverlichting kan ik je vast zien

20. Arevinol

Arevinol VIP lid

7 okt 2007
    7.759
    3
    0
    mama!
    He meiden!

Vorig weekend was ik nog zo blij dat ik toch een eisprong bleek te hebben (positieve ovulatietest en temp omhoog), word ik gisteren alweer ongesteld! Nee he, hoe kan dat nou?

Op zich wel beter dat het niet steeds 100 dagen duurt (dat lijkt me helemaal frustrerend), maar op deze manier kun je ook niet zwanger worden :(

Grr, vervelend, steeds die emoties waartussen je heen en weer wordt geslingerd, opgelucht....toch weer teleurstelling...
    We kennen t hier allemaal wel..

Gelukkig word er toch nog wat lol gemaakt! En worden er af en toe ook meiden wel zwanger! Gefeliciteerd :D

Op naar de volgende ronde maar weer.

xx Ka

Deel Deze Pagina