hmmm...mijn banner blijft op gisteren hangen ff een nieuwe aanschaffen! Aylin: Gefeliciteerd met Obama (eindelijk een lekker ding als president... .... het oog wil ook wat )
hahahah ben je ook zo koppig of valt het wel mee....? schijnt echt schorpioen eigen te zijn. ook van die binnenvetters..... ben zelf stier.... hou van eten hahahaha. het rare is dat ik nog geen slijm heb gehad... krijg nu wel steekjes in mijn zij.. dus ik denk dat die nog gaat komen... stom he dit hebben we al een keer meergemaakt... nu gaan we weer volgende week is alles weer voorbij en kunnen we op de wachtbank ... weer wachten tot die beruchte datum...... het zal toch nu wel .... we hebben toch al genoeg meegemaakt... er zal toch wel iemand hierboven zijn dit zegt ... zooo en nu krijgen deze lieve meisjes eeeeen beeeebje... Beginneling lees je nog meee? ik hoop dat alles goed gaat met je.
hahaha dan kijken ze scheel daarboven Mijn bloeding is veel eerder dan verwacht afgelopen .... gister was het nog héél erg, en nu oppeens niks ! Ik hou voor de zekerheid wel een maandverbandje in, straks begint het weer! We hopen het natuurlijk niet, dan kan ik ook weer op zoek naar het ei Koppig.... *denk*.... ik was het wel heel erg! Totdat ik erachter kwam dat ik er niks mee opschoot, dus nu zijn we niet koppig meer...hahaha! * Zwaai Zwaai naar beginneling *
oh goed om te horen dat rood bijna weg is, wat een ravage he! ik schrok er zelf echt van. waarschijnlijk worden we daarom ongi , die troep moest eruit. tijd voor ei al zeg ik het zelf.. ik heb net maar mijn maansteen weer omgedaan... had er geen goed gevoel bij maar wie weet nu wel... ... ik zal je wijze raad even doorgeven aan manlief... je schiet er niks mee op dus ga nu maar gewoon je sokken opruimen en ze niet elke keer laten slingeren. hij had wel mijn zoontje aangeleerd dat ze sokken in mand moeten.... was echt schattig om te zien... nu paps zelf nog.. oja weet je wat me opvalt dat ik elke keer zere borsten krijg rond pasen..
*Beginneling sluipt naar binnen* Owwww meiden... ik kan niet NIET lezen op dit forum! Haha dus JA ik lees al jullie verhalen. Ik word gewoon moe van mezelf. Maar vind het eigenlijk te gezellig zo'n forum. Dus vandaar dat ik toch nog even iets van mezelf laat horen. Even snel hoor, daarna breek ik gewoon weer uit... Eleni... zooooo jammer dat je toch niet zwanger bent, ik dacht écht dat het raak was voor je. Voel helemaal met je mee. Gelukkig zijn de duivels bijna weg, kan je weer op expeditie ei! En voor bijna de rest; eieren zoeken! Net als hier... al denk ik dat ik 'm vandaag heb. Heb al de hele dag pijn / steken rechts onder in m'n buik en had net enorm rekbaar slijm (I'm sorry ). Afgelopen 2 dagen goed geklust... en dan denk ik vanavond maar weer he? Al zijn deze klus-momentjes niet erg spontaan, en merk dat dat eigenlijk niet zo goed is. Maarja... 't is voor een goed doel he? Nou meisjes, klets vooral gezellig door, ik blijf het volgen! *Beginneling sluipt weer weg*
whoehahahahahahaha Ik zie je er ook al heeel serieus bij kijken....hahahaha * Ligt op de grond van het lachen * Ik heb vaker gehoord dat dat gebeurd! Ligt aan het progesteron (?) dat in een keer omhoog schiet! Wel vervelend lijkt me, het is ook een zw symptoom
heeeeeeeeeeey Beginneling Jij reageert snel Ik zal je geen vragen stellen, aangezien je alleen maar even binnensluipt (anders is de verleiding zo groot om nog even snel te antwoorden!) Fijn dat het goed gaat! Succes met klussen! (eitje en zwemmertjes van meneer en mevrouw beginneling, doe je best!) Liefs!
Lieni ik ben ook Stier hou ook van lekker eten! Hoop trouwens niet dat jij je eitje hebt gemist! Ik ben ook erg koppig zal wel een stieren trekje zijn. Eleni je hebt helemaal gelijk weg met die suffe ouwe zakken met grijs haar daar in Amerika. Obama is een veel beter uitzicht Beginneling kon je het niet laten? Meid veel succes ik hoop dat je niet zo spontane geklus iets oplevert. Ach het is voor een goed doel meid. Hier nog steeds een beetje bloedverlies hopelijk is het snel verdwenen en kan ik op expeditie ei... Heb nu 2 pendels die zeggen zwanger in november..... Denk eerlijk gezegd niet dat ik direct na de curettage zwanger zal zijn. Je ei vinden is al een hele klus.
lieni en aylin hier nog een stier en een hele eigenwijze ! eleni fijn dat je ongi voor nu iig weg is hopen dat het zo blijft. lieni hopen dat je je ei niet hebt gemist beginneling goed om te horen dat het goed met je gaat succes met klussen
Go, go shorty its your birthday Nee alle gekheid op een stokje ik denk echt dat hij veel kan betekenen voor Amerika. Even een frisse wind door de tent daar. Moet toch een goed excuss bedenken voor zijn mooie koppie
Hahaha join the club. Ze zeggen ook dat Stieren lui zijn en niet van veranderingen houden. En bourgondisch leven maar daar had Lieni het al over.
ik voel me deze week de hele week al kl*te heb nog steeds last van die kwaaltjes en nu ook nog heel veel witte dikke afscheiding (sorry ) en heel emo ik huil echt om niks. maar ben heel bang dat mijn lichaam me voor de gek houd. Kan echt niet een week wachten met testen . word echt gek van onzekerheid hier
Nou meid ik ben helemaal een emotioneel wrak. Ik jank werkelijk om alles. Ook heb ik rare kwaaltjes pijn in mijn borsten, last van mijn darmen. Maar zwanger kan ik niet zijn. Ik ben net gecuretteerd... Maar jij kan wel zwanger zijn... Dus meid ik hoop het zo voor je!
Ik denk ook een dat hij een hoop kan betekenen daar! Het verbaast me wel enorm dat iedereen hem daar enorm onderschat! (niet het volk dan he ) Volgens mij gaat die man echt wat moois laten zien, hij straalt zo enorm veel kracht uit! @ Survivor: Ooow spannend meid [-o< ..... Natuurlijk durf je nog niet te hopen (rare lijfen ook ) , maar ik ga wel heel hard voor je duimen!
bedankt meiden echt kan alleen maar janken. ik hoop dat die 7 dagen voorbijvliegen en dat ik dan een mooie test in handen heb.
Weetje meiden ik ben tot nu toe 3 keer zwanger geweest. En ben er nog nooit zo mee bezig geweest als nu. 2 zwangerschappen waren een enorme verassing. De zwangerschap van mijn dochter en mijn laatste zwangerschap. Was geen eens bezig met zwanger worden. Raar eigenlijk he wat een miskraam allemaal met je kan doen. De drang naar een kindje word alleen maar groter! @Eleni Ik denk ook dat hij veel voor Amerika kan betekenen! Nog niet zoveel jaren terug werden afro Amerikanen geen eens in bepaalde staten geaccepteerd en nu is een afro Amerikaanse man president! Geweldig hoor. Survivor ik ga heel hard voor je duimen meid! Ik hoop zo dat je zwanger bent. Onze lichamen nemen idd soms het loopje met ons.
ja en dat is ook het moeilijke dat je niet weet of je nog wel op je lichaam kan vertrouwen. mijn kraker zei (chiropractor ga ik heen voor mijn rug) een boer moet ook eerst zijn land bewerken voor er iets kan groeien. hij zegt dat is met je licham net zo.