Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik ben weer helemaal alleen t/m zondag :cry: .... vindt het helemaal niks.... snik snik! :(

Feeke: zeker fijn dat die kwaaltjes er nog zijn :)

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hoi meiden,

Ik wip ook weer even langs ;) Net bij de tandarts geweest voor een wortelkanaal behandeling auw auw...

@Eleni raar he dat mensen zo reageren. Trek me er niets van aan en als ik weer zwanger ben horen ze het wel.

@Feeke zenuwslopend 2 weken wachten. Maar de kwaaltjes zijn een goed teken. Succes met wachten en hou ons op de hoogte.

Hier nog geen bloed vandaag dus ik ben erg blij :D Hopen dat het zo blijft dan kan mijn expeditie ei beginnen.

3. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Hoi mijn cyclus was altijd netjes om de 4 weken en voordat ik zwanger raakte zelfs om de 26 dagen maar moet zo en zo maandag nog op nacontrole .
    'Vind het een eng idee dat ik de duivels nog niet heb.
    Duurt zolang dan.
    En dan lees ik van die enge verhalen van syndroom van Asherman en dan ben ik hele maal angstig.
    Maar ja het kan 6 weken duren dus moet het vandaag of morgen toch wel een keertje gaan beginnen.

@all suc6 met de zoektocht naar een eitje.

Liefs Esther

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik ken het gevoel je word zo onzeker van alles... Gelukkig schijnt dat syndroom zeldzaam voor te komen. Laten we maar van het beste uit gaan meid. Het kan soms wel 8 weken duren voordat je weer menstrueert.

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Arme meid... Lekker hier af en toe spieken en een filmpje kijken. Zijn de duivels al verdwenen?

6. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    Eleni zo lang alleen dat is niet leuk, wat doet je mannetje voor werk dan ?

hij is vaker een paar dagen van huis of niet
    die van mij is accountant en moet soms ook ver van huis naar klanten en slaapt dan ook een paar dagen in hotel. Vind ik ook echt niet leuk. maar bij hem is het tot nu toe niet vaker dan 2 keer per jaar.

7. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Bij mij is het elk weekend, of om het weekend! :( En het is niet eens werk! :(

Mijn vriend is de beste darter uit regio haaglanden. Hij speelt met zijn team (hij is team captain) in de eredivisie en moet elke vrijdag gooien tegen een ander team! Het is ook steeds in een andere stad waardoor hij soms een dag eerder al weg moet! Ze staan nu op één, en het is voor hem heel belangrijk daar te blijven staan omdat er voor hem een grote kans zit dat hij in het nederlands team komt!
    Op zaterdag en zondag speelt hij toernooien in zijn eentje, die hij vaak wint (prijzen varieren van 200 tot 2000 euro). Maar hij wil ook op de embassy en/of lakeside komen (het ultieme top punt voor een darter), en dan zijn die single toernooien goed voor hem om naam te maken en sponsors te werven! (daardoor kan hij internationale toernooien af).

Kortom hij wil doorbreken, haha :rolleyes: :D

Ik ben in het begin van onze relatie vaak meegeweest, overal in NL geweest! Maar het is zo intensief en het neemt hele dagen in beslag, waardoor ik nu eens per maand maar meega!

ppfff, heel verhaal haha!

Liefs!

8. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

jaa de duivels zijn foetsie! Expeditie ei kan beginnen :D

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Gefeliciteerd meid dat je duivels verdwenen zijn! Expeditie ei kan beginnen! Mijn bloed is zo goed als weg. Nog wel een heel klein beetje.. :cry:

Dus je mannetje is een fanatieke darter. Wie weet word hij wel de nieuwe Barny :) Leuk hoor wel jammer dat je hem vaak moet missen. Maar daar in tegen heb je als hij thuiskomt weer wat in te halen ;)

10. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

haha, laat het me ventje niet horen :p hij en Raymond (barney) hebben de grootste bonje :rolleyes: :)

fijn dat het bij jou ook bijna over is! Gaan we een beetje gelijk op! :D

We halen het trouwens al in voordat hij weg is..... :) :) :)

11. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Leuke banner trouwens, je hebt echt een mooi meisje! :D

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Oeps....sssst vertel hem dan maar niks. Wel leuk dat hij er helemaal voor gaat! Mag dat wel in een man.

Heb ook even mijn banner veranderd. Met een foto van mijn moppie. Ik ben zelf best wel donker qua haar en huid en zij werd geboren met licht bruin haar en blonde wenkbrauwen en wimpers. Ik keek haar echt zo aan van huh? Ben je mijn kind. Uiteindelijk niet raar want mijn man is half Nederlands.

Ik ben blij voor je dat de duivels verdwenen zijn. Oooh meid ik hoop zo voor ons allen dat het snel weer raak is. Wij zijn ookk fanatieke klussers dus daar zal het in ieder geval niet aan liggen ;)

13. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Dank je meid. Het is echt een vrolijke meid ze lacht altijd. Ze word alweer zo groot ze is bijna 9 maanden. De tijd vliegt voorbij. Ik heb al 2 vuilniszakken vol met kleding wat ze niet meer past. Dus bereid je maar voor strakjes kleding kan je niet genoeg hebben. En het liefst in alle maten. Ik heb ook foto's in mijn album van haar staan.

14. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik vind haar prachtig hoor! Ik hou wel van mix-mensen... ik ben er natuurlijk ook een! Als je mij en mijn zusje ziet dan denk je ook niet dat we famillie zijn! Ik ben bleek en blond (niet op de foto in m'n album, heb mijn haar kort geleden weer in mijn eigen, blond, kleur geverfd) en mijn zusje is mooi getint met donker bruin krullend haar! *ik ben niet jaloers hoor :) *

Ik hoop ook op een heleboel bevruchte eitjes deze maand! :D Zal leuk zijn om met z'n allen saampjes bij de ?-mama's te beppen! :D

15. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

hahaha....die met *stoere meid* eronder is echt "cool", :) zo van: KOM MAAR OP! IK KAN JE HEBBEN.... :) :) :)

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ik had je al verteld dat een van mijn beste vriendinnen ook half Grieks is. Ze komt ook van Kreta (haar vader dan). Zij heeft ook een bos bruine krullen. Moet je mannetje veel weg aankomende maand? Hopelijk schopt het niet jullie klus schema in de war...hahaha..

Nou wij klussen eigenlijk altijd wel als we de kans hebben. Dus niet alleen op de vruchtbare dagen :D Ben er absoluut ook niet vies van hahahahah.

17. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Die foto is pas geleden genomen. Ze is nu echt aan het kruipen en gaat dan echt de clown uithangen. Gekke bekken trekken, geluiden maken en brabbelen in haar eigen baby taaltje. Soms lig ik echt in een deuk om haar. Kinderen zijn echt geweldig. Heb eigenlijk nooit gedacht dat ik zo gek op mijn meisje kon zijn. Daarom is een tweede kindje nu ook zo gewenst!

18. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    wel gaaf eleni van je ventje dat darten die van mij was ook dartgek maar heeft het al lang niet meer gedaan ik heb het stukje wat je scheef aan hem voorgelezen ging hij helemaal uitleggen wat wat is enzo haha.

ik ben nu net klaar met schilderen de muren zijn nu klaar kan zaterdag beginnen met de tekening.

aylin mooi kindje heb je ik had haar al gezienin je album echt een poppetje is het ! Om op te vreten.

19. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ja dat had je inderdaad verteld! Echt leuk, want je komt niet veel griekse mensen hier in NL tegen! :D

Deze maand komt het helemaal goed met klussen! mijn vriend heeft al rond mijn eisprong geen afspraken gemaakt :) (zelfs geen darten!) en als mijn ovu test eerder posi aangeeft is het voor hem ook geen probleem om alles te cancellen! :p (wat dat betreft ben ik wel blij dat hij er ook 100% voor gaat) .....

wij doen het trouwens (als hij niet weg is) elke dag, of om de dag :oops: ....wij zijn er ook niet bepaald vies van :) ! Het geeft ons meer ontspanning dan ff nog tv kijken!

Dit is volgens mij de leukste leeftijd! Ooow lijkt me zo heerlijk om ook eens mee te maken! :D

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Survivor echt een leuk projectje. Houd je ook lekker bezig ipv alleen maar denken aan de beruchte datum. Dank je voor je lieve complimentje. Ben nog steeds verliefd op haar hoor!

Deel Deze Pagina