Haha, leuk dat je vent het helemaal ging uitleggen Het heeft mij wel een poos geduurd voor ik wist wat wat is! En begin al helemaal niet over een pijltje gooien... Het bord kan ik nogsteeds niet raken Er zitten allemaal gaten in mijn muur haha! Ooow leuk, je kan binnenkort met de tekening beginnen! Het leukste gedeelte! Hoe is het nu trouwens met je? Nog emotioneel? Of heb je vandaag weer even een goede dag? Liefs!
@Eleni Voor ons zijn het ook geen verplichte nummertjes hoor. Wij doen het met plezier Ik moet ook eerlijk zeggen hoe ouder ze word hoe leuker het word. Er is gewoon zoveel interactie. Ze word ook al aardig eigenwijs en heeft echt een eigen willetje. Meid ik hoop van harte dat je het snel zelf gaat meemaken. Ook is het zo ontroerend toen ik mijn man met haar bezig zag. Lekker stuntelen in het begin. Maar nu is hij een geroutineerde paps geworden
vandaag ging het wel redelijk goed maar net tijdens verven kreeg ik weer skeejes en voelde ik nattigheid in mijn onderbroek dacht ik dat is mijn ongi. maar het was gewoon dikke witte afscheiding en niet een klein beetje bah !
@ Aylin : Zo zie je maar weer hoe snel een mens zich aan een nieuwe situatie kan aanpassen! Ik denk dat mijn vent het ook wel even lastig gaat krijgen als het eenmaal zo ver is! @ Survivor: Ik blijf nogsteeds duimen voor je.... afscheiding is ook wel een symptoom heb ik eerder begrepen hier
ja ik weet het heb ik de vorige keer ook zo erg gehad maar blijf bang dat het niet zo is. ik ga slapen meiden ben kapot val bijna om morgen wachten er weer 14 kindjes op me waar ik goed voor moet zorgen en niet half slapen op mijn werk truste en tot morgen knuff
Survivor ik snap het wel hoor meid. Gewoon lekker afwachten... En hoe dan ook onze tijd komt zeker weten!
Je zal zien hoe snel dat gaat. Zelf moest ik ook wel ff wennen hoor. De eerste weken waren echt pittig. 2 keer per nacht eruit om te voeden. Steeds als ik weg ging een tas vol mee voor haar. Maar het je bent er zo aan gewent hoor. Ook was mijn bevalling geen pretje maar dat houd me niet tegen om er weer voor te gaan
heu dames, wat een gebep weer! aylin zeker een skeetje om te zien zeg.... papa gaat zuinig zijn ... elini lekker dat het bloeden voor bij is ... op naar de volgende fase. slijm is zeker een symptoom... duim duim duim ik vroeg me af of je cyclus eigenlijk na je eerst ongi na je miskraam weer hetzelfde is... bij mij nog geen streep te bekennen op de ovu test. snap er geen bal van. temp is nog laag.... ben ongeduldig ik weet het.... moet zo weer ovu testen bestellen want ze gaan hard zo. ik had gisteren niet getest maar vanmorgen met de 2e plas . is dat goed of nog te geconcentreerd?
@Lieni ik test ook altijd met de tweede plas drink dan wel 3 uur daarvoor niet. Dat stond op de verpakking van sensitest.
ik moet meestal om 6 uur plassen en toen weer om acht uur ik had nog niets gedronken. mijn ovu test zou nu positief moeten uitslaan als ik over 2 dagen mijn ei zou hebben. of in iedergeval een licht streepje al geven. maargoed wachten we weer af. darten? daar heb ik echt geen kaas van gegeten. vroger deden we nog wel eens in de sporthal... mijn vent is timmerman ....hij werkt voor zichzelf... hij is meer van spijkerslaan hahaha (ouderwets) timmermannen timmeren niet eens meer...
Nou hier haast geen bloed meer... Misschien kan ik nu eindelijk mijn expeditie ei beginnen. Mijn eerste ronde begint nu weer opnieuw na de curettage al vanaf september.
hey aylin hoe is het ? bloed bijna weg las i fijn zeg als jij ook eindelijk op zoek kunt naar je ei ik heb vanmorgen een test gedaan kon niet meer wachtenn maar echt spierwit
Heb vannacht en vandaag helemaal niets gehad. Alleen net bij het toilet bezoek wat bruin/rood slijmerig verlies. Zou dit het laatste zijn? Vraag me af of bij jou/jullie dit ook zo was? Ben een beetje onzeker omdat het vorige curettage ook niet goed was gegaan. 5 dagen voor je nod is ook erg vroeg. Ik testte vorige zwangerschap pas 3 dagen na mijn nod positief en nog een heel lichte streep. Dus de moed niet op geven. Heb je nog last van kwaaltjes..?
ja nog steeds last ja ik ben niet gecurreteerd ik heb een spontame mk gehad dus kan ik je niet mee helpen. bij mij heeft het vloeien na mk een week geduurd. de vorige keer had ik pas een posi test na een week
@Survivor nou dan word het helemaal spannend voor je.... Nou mijn duimen draaien over uren voor je meid! Voor de meiden die een curettage hebben gehad...Hadden jullie op het eind ook bruin/rode soort afscheiding..? En betekend dit het einde van het bloedverlies? Sorry hoor maar weet niet hoe ik het anders moet vragen..
ik heb trouwens aan het eind van mijn ongi altijd wel een bruine afscheiding en dit is dan wel het einde want bruin is oud bloed wat er nog uit moet.
Nou laten we hopen dat het eind in zicht is Ik ben best onzeker geworden doordat het de eerste keer niet goed is gegaan!