het zal toch nu wel over zijn. lijt mij sterk dat ze het nu weer niet goed hebben gedaan. heb je ook al wel nega zw testen?
Die had ik wel na de eerste curettage. 3 weken erna testte ik negatief. Wel waren mijn ovulatie testen steeds bijna positief terwijl ik nog vloeide. Als het vloeien is gestopt ga ik weer ovulatie testen doen. Kijken wat die zeggen. Ik hoop zo dat ik weer een beetje regelmaat terug krijg in mijn cyclus. Dit hele gedoe is nu al zo lang aan de gang. Wil ook weer voor het echte werk kunnen gaan Ga je nog klussen aan je kamertje?
aylin na een curretage is het bloed een beetje raar de eerste keer had ik 5 dagen bloed en daarna was het weg maar de 2e keer heeft het 14 dagen geduurd op en af dacht ik eindelijk eraf te zijn begon de ellende weer.
Heee Danjo, Leuk dat je me weer even uit de brand helpt. Ging het bij jou ook om een na curettage de tweede keer? Na de eerste curettage ben ik 2 weken bloed verloren. Nu na de na curettage verlies ik al 6 dagen erg weinig bloed echt bijna niks.
heb ik ook gedaan tussendoor geklust op het kamertje heb de lijntjes van de tekening nu op de muur met potlood morgen ga ik ze met zwarte verf doen en dan moet ik weer een dag wachten tot ik wat in kan kleuren. zal proberen of ik er morgen een foto van kan maken en in mijn album zetten. ga nu slapen, welterusten en tot morgen
@Survivor ik hoop dat je een foto kunt plaatsen ben benieuwd! Jaaa meid de beruchte test datum komt steeds dichterbij! Spannend..... Ik hoop het zo voor je! Weltrusten
zo had ik het ook de eerste keer liep ik leeg en de 2e keer kon ik er geen pijl op trekken. ( beide urretage) Nu ben ik vanavond mn vruchtje verloren tijdens het verliezen begon ik erg te bloeden maar nu zit er bijna niks in mn maandverband ( oh wat haat ik maandverband zeg)
Nou meid ik ben het ook spuugzat ben vanaf 16 september meer bloed verloren dan niet. In het totaal 5 weken en 1,5 week maandverband vrij. Normaal gebruik ik tampons vind ik zelf prettiger. Helaas mag dat nu nog niet Zie aan jou onderschrift dat je ook al het een en ander hebt meegemaakt. Moet je nog op nacontrole komen?
maandag zou ik een echo hebben en daarna curretage maar ik hoop dt ik goed leeg ben en de curretage niet meer nodig is. en die week erop ga ik weer terug na mijn gyn om te kijken hoe nu verder. Ik haat maandverband ook zo erg maar idd tampons mag gewoon echt niet helaas Hm zou je dan wel je nieuwe cyclus al hebben of nog steeds bloed van je vorige mk dat je lichaam ff ontregelt is Mijn voordeel is beide keren geweest dat ik na en aantal weken weer mocht terug komen bij de gyn en zo gingen ze dus kijken of er alweer een follikel groeide
Ik hoop voor je dat je baarmoeder schoon is. Voor de derde keer een curettage is niet erg gezellig om het zacht gezegd uit te drukken. Ik heb er nu 2 kort achter elkaar achter de rug. Ik verlies nu nog bloed van de tweede curettage 31 oktober. Hoop zo dat het nu allemaal achter de rug is ben het spuugzat! Ik heb vorig jaar februari ook een ma gehad met 8 weken. Toen is het vruchtje er zelf uitgekomen. In mei was ik opnieuw zwanger en deze zwangerschap is gelukkig wel goed gegaan. Het resultaat is het meisje op mijn banner. Ik hoop echt dat het jou mee gaat zitten. Pff 3 miskramen ik vond 2 al heftig.
ja het leven is soms oneerlijk Het nadeel is hier ook nog eens dat ik ook niet snel zwanger word Juni 05 gestopt met de pil Maar goed we geven de moed niet op heb je al onderzoeken gehad ? Hier wel maar er komt niks uit brute pech zeggen ze
Niet opgeven hoor! Ben je ook onder behandeling of klussen jullie op eigen houtje? Uiteindelijk krijg je er zoiets moois voor terug. Ik geniet echt van mijn meisje ieder moment van de dag. Soms is het ook oneerlijk hoor als je soms verhalen leest van ongewenste zwangerschappen na een avondje stappen en niet goed uitkijken. Kan daar ook slecht tegen maar ja... De gynaecoloog vertelde mij dat het pure pech was. Ik was zwanger van een tweeling en beiden vruchtjes waren gestopt met groeien. Nu zou het weefsel wat er nog zat weer onderzocht worden. Maar jij vertelde mij dat daar vaak niets uit komt.
nee bij mij is het beide keren onderzocht en niks uitgekomen ook hebben wij een chromonsomen test gehad ook hier is niks uitgekomen en ik heb 11 buisjes bloed moeten laten prikken en ook daar is niks uitgekomen wij zijn deze keer zwanger geworden door IUI de vorige 2 keer zelf ( gekke is beide gezond zou dus ook gewoon spontaan moeten kunnen maar waarom het zo lang op zich laat wachten ?) We gaan zeker door daarvoor is onze wens te groot
Nou ik hoop echt dat het volgende keer goed gaat. Wat ik wel moet zeggen is dat ik vanaf het begin van deze zwangerschap een gevoel heb gehad dat het niet goed zat. Terwijl er geen aanleiding voor was. Geen buik kramp of bloedverlies. Testen die steeds positiever werden.. Zal wel vrouwelijke intuïtie zijn geweest... Wij gaan er ook gewoon weer voor. Hopelijk is dit de laatste miskraam voor ons geweest. Het is wel genoeg geweest vind je niet?
Mn eerste zwangerschap was dat ook heel erg mn 2e daarintegen voelde goed helaas wat dat het dus niet. en nu had ik geen gevoel wel veel negatief praten dus zal wel een aanleiding tot geweest zijn ooit komt het goed daar heb ik gelukkig nog steeds vertrouwen in al zakt de moed me wel eens in de schoenen gelukkig ben ik iemand die snel weer oppakt er door gaat en ik sluit me erbij aan aan snel weer zwanger van een gezond frummeltje want het is zeker genoeg geweest
Nou ik sluit me volledig bij jou aan. We kunnen er toch niks aan veranderen wat er gebeurt. Een kindje krijg je die neem je niet!
Juist Ik ga nog ff wat in huis doen ( zo verwerk ik mn verdriet ) mannetje is met het werk weg hij wou thuis blijven maar toen ik de vrucht verloor had ik zoiets van ga maar lekker ff je gedachten verzetten.
Nu nog? Ik ga zo mijn bedje in. Nou doe rustig aan en veel succes maandag. Hopelijk is alles in orde en kan je weer verder!