Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi Meiden,

Lekker gekletst weer hier ;)
    Danjo, jeetje.....ik heb het even allemaal gelezen! Je zit er nu middenin! :( Heftig hoor....je komt erg sterk over, maar wil je toch nog wel even sterkte wensen hoor!

Ik heb na mijn curettage eigenlijk geen klachten gehad! Ik heb een uurtje nagebloed (in het ziekenhuis zelf) en daarna niet meer! 33 dagen later gewoon ongesteld geworden, hij was iets heftiger dan ik gewend was, maar wel netjes 4 a 5 dagen! Ik merk nu dat ik met die ingreep 'geluk'heb gehad als ik jullie verhalen zo lees! Pffff, ik heb 17 November een nacontrole bij de gyn. Dan krijg ik uitslag van het onderzoek (het vruchtje). Vindt het wel erg naar.... ik begon het eindelijk een beetje achter me te laten! Maar goed, deze ene keer nog maar....ik moet even doorzetten!

Survivor, meid, word spannend hoor! Ik heb inmiddels al spierpijn van het duimendraaien (maar ik ga gewoon door :D ). Leuk, ik wil die muur tekening wel zien hoor!

*schreeuwt* Sunnyke !
    Waar ben je meid? Hoop dat alles goed gaat bij je! :D

Liefs!

2. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik ben trouwens ook in het zuis bezig nu, haha! Ook ff stoom afblazen :p

3. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Rare meiden zo laat nog hahahha....

Ik moet 1 december op nacontrole komen. Dan weet ik eindelijk of alles deze keer echt goed is gegaan.

Wil zo graag op expeditie ei....Kan niet wachten ;)

4. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ja ik heb die schoonmaakwoedes altijd als het mannetje weg is .... :) :rolleyes:

Ik vindt ook dat ie voor jou nu wel mag beginnen aylin! Je wacht nu al veels te lang....

5. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Heb ik ook hoor maar niet rond zulke tijdstippen. Toen ik bijna moest bevallen had ik dat wel. Mijn man verklaarde me voor gek.

Ja mijn testen liggen al klaar hopelijk is mijn expeditie straks geslaagd.

Wanneer begin jij?

6. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Ik ben nu al om de dag aan het testen voor de zekerheid! Maar me eisprong komt er natuurlijk nog helemaal niet aan, het is meer voor me gemoedsrust denk ik, ik wil hem niet missen! Ik begin de 12e met elke dag testen gezien mijn cyclussen veriƫren van 27 tot 33 dagen!

Dus over 4 dagen kan ik hem weer gaan zoeken :D

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nou als het vloeien echt helemaal is gestopt ga ik met je mee op expeditie...

Iedere dag denk ik dat het over is en dan verlies ik weer een heel klein beetje.

8. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Gezellig, zijn we in ieder geval niet alleen op expeditie :D

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nou dat word gezellig! Ik hoop wel dat de zaadjes wel hun best gaan doen mochten ze ons ei tegen komen!

10. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Goeie morgen, l

danjo@ knap hoor dat je er zo mee om kan gaan ik zou het niet kunnen denk ik . maarja je hebt ook geen keus eigenlijk. wens je veel sterkte ....

ik heb bijna 2 weken gebloed na de curretage op het einde is het nog lang ligt roze geweest. sons denk ik het nog wel eens te zien maar dat is denk de verbeelding....
    zoals ik eerder al zei let op je slijm want bij mij kwam de ei 5 dagen na het stoppen met bloeden. dus mijn cyclus was al begonnen.

houd er rekening mee mocht je toch weer ongi worden volgende cycylus (wat je niet wordt) dat er dan weer veel uit kan komen. hadden elini en ik ook....

hier nog steeds geen ei te bekenen. ga vanmiddag nog maar een test doen. heb wel de krampen onderin mijn buik maar geen slijm . ja heel af en toe maar dan heb je een loep nodig....

Survivor ..... het wordt echt heel spannend nu .......... het is gewoon raak klaar!

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Vandaag nog een beetje bruinig slijm. Dus we gaan de goede kant op hoop ik. Op de hoeveelste dag zit je nu van je cyclus?

Ik had trouwens haast nooit vruchtbaar slijm. Maar wel een ei... erg vaag dus. Veel succes met expeditie ei. Ik hoop dat je expeditie slaagt ;)

@Surivivor spannend meid....Je bent vast zwanger :D

12. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    fijn aylin dat het bruin beetje is is vast het einde

lieni niet elk lichaam is hetzelfde miss heb jij nooit slijm met ei ik hoop voor je dat je je ei snel gevonden hebt.

ik ga even douchen en dan zal ik even een foto maken van het kamertje

13. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hi,

jaaaaa kamer kijken..... ben erg nieuwschierig....

hoeveel ovu testen hebben jullie? :-k
    ik koop er elke x maar 6 maar schiet niet op zo
    moet wel zeggen dat ik nu wat slijm heb dus gaat de goede kant op. ik heb dat meestal wel rond de ovulatie. wel makkelijk om te checken. :)
    vanavond gaat de kleine :baby: uit logeren dus we kunnen even wat tijd aan de komende ei besteden. :oops:

ik zit op dag 12 , (zie banner) maar ik ben uitgegaan van 26 dagen maar ik weet niet of dat nu mijn cyclus is. ben nog geen een dag hetzelfde geweest.

trouwens echt mooi weer! :whistle:
    dat voor november?

14. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Ik zei toch spoor niet midden in de nacht poetsen maar ik kwam vannochtend beneden en het was wel spik en span haha.
    Niet iedereen heeft slijm ( iedereen heeft het wel ) maar het komt niet altijd na buiten niks niet ergs aan.
    Meiden die zeggen dat ik sterk ben ben ik ook maar heb ook wel eens mn downs hoor
    Maar onze wens is zo groot dat je wel door vecht.

Nou nu gan we ff rolgordijnen ophangen in de keuken en dan ff boodschappen halen.
    heb ook al in mn woede de hele keuken geverft van de week.

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Heb net even boodschappen gedaan bij appie.

@lienie ik heb er 11 in huis van sensitest. Zodra het vloeien echt helemaal over is ga ik met de testen aan de slag. Hoop dat jij je ei snel vind.

@Danjo tuurlijk heb jij ook je ups en downs maar toch sla jij je er goed doorheen vind ik.

16. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Hoi meiden,

Linie, Ik heb er 28 gekocht :oops: :)

Danjo, Hier ook alles spik en span :D (ook de keuken en de badkamar :oops: )

Survivor, ben benieuwd naar het kamertje :D

Aylin, pff spannend weer bij jou!

Hier, mijn mannetje komt vanaaf al thuis :whistle:! Dus nu moet ik nog snel extra boodschappen halen en ff onder de douche springen :D ;)

Toedels!

17. sunnyke

sunnyke Actief lid

20 jun 2008
    378
    0
    0
    sociale sector
    Belgiƫ
    Hoi,

daar ben ik weer! Sorry hoor, maar heb het echt heel druk gehad!

@Aylin: ben je er bijna klaar voor? Ik hoop het echt, en hoop ook dat je geduld binnenkort beloond gaat worden!

@Danjo: jij hebt het ook niet makkelijk gehad he meid... Sterkte hoor, en doe maar alles wat je nodig vindt om je "af te reageren", want ik kon er soms ook wel kwaad van worden hoor. En altijd mooi meegenomen als je huisje dan weer blinkt ;)

@Survivor: ojee, kan je de spanning nog verdragen, pffff! Wanneer ga je precies testen? Ik denk dat er een beebje wil komen, met zo'n mooi kamertje in het vooruitzicht ;)

@Eleni: heb jij ook zoveel ovutesten :) Ikke had er 24 besteld van Sensitest, heb er daar al 14 van gebruikt, en voor alle zekerheid weer een nieuw pakket bijbesteld, kwestie van niet zonder te komen zitten, hihi! Vorige keer had ik net nog 1 testje over, en was het gelukkig "bingo", maar anders had ik me wel opgejaagd!
    Nu dus zooooveel ovutests later (en zeer laat in mijn cyclus, vorige keer ei op 24 dagen) heb ik de indruk dat het te gebeuren staat, hihi! Hele week steekjes gevoeld, en heb echt ook last gehad van zere maag en borrelende darmen, kent iemand dat hier nog? Mijn laatste ovutest was donkerder aan het worden, dus voor alle zekerheid een klussessie ingelast ;) Straks nog es testen, en dan hopelijk EINDELIJK EI gevonden...!

@Lieni: zoals je dus kan lezen bij mij, heb ik dus ook lopen zoeken met een vergrootglas naar mijn ei, is wel vervelend als je cyclus effe van slag is, ik begon al bijna te denken dat ik de mijne gemist had, maar precies gelukkig nog niet!

@de anderen: "Sunnyke wuift jullie vrolijk toe" :)

Liefs,
    Sunnyke

18. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hi,

nou dan ga ik ook maar nog meer bestellen.
    dacht echt nou komt die eraan. net testje gedaan Niets... nado noppes..
    als ik hem in het licht houd zie ik wel waar het 2e streepje had moeten komen. heeel vaag .....

jeetje dat gaat een lange cyclus worden
    kan je L fase corter zijn
    vorige keer werd ik 13 na de positieve test ongi. is dit altijd het zelfde?

19. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    nou dames ik ben druk geweest met huis schoonmaken boodschappen doen en ben begonnen met de tekening in te kleuren ga nu een foto maken en verder met kleuren als ik tijd heb zal ik hem er tussendoor opzetten. Ik ga donderdag pas testen als er geen ongi is en als ik het nog zolang vol kan houden.

20. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Sunneke fijn dat jij je regelmaat weer een beetje terug hebt. Ik hoop echt dat we er nu echt voor kunnen gaan. Mijn geduld begint nu wel op te raken.

@Eleni ga ja maar even de schade inhalen met je mannetje ;)

@Lienie ik zou het echt niet weten of dat kan? Hopelijk is je cyclus nu niet te lang...Al die onzekerheden ook...

@Survivor ik ben ook nooit zo van het vroege testen. Vorige keer was ik er van overtuigd ongesteld te worden en testte ik pas 4 dagen overtijd. Bij de zwangerschap van mijn dochter testte ik 10 dagen overtijd vet positief. Toen was het helemaal een verassing!

Mijn kleine moppie is kruipend de kamer aan het verkennen. En ik ga zo maar is koken. Morgen gaan we lekker wandelen met mijn nichtje van 2 jaar en onze meid. Lekker een lui weekendje ;)

Deel Deze Pagina