Nou hier net bij het toilet bezoek weer bruin slijm... Lijkt wel op dat slijm voor je ei. Beetje rauw eiwit. Maar dan met een bruin kleurtje... Sorry voor de details...
ik had dat ook tijdens die dagen had echt het idee dat mijn ei was geweest.. terwijl ze zeggen dat dat niet kan met bloedverlies. vraag het me af. hield ook weer op na een paar dagen
balen aylin dat er nog wat uitkomt gaat vast snel over ik duim voor je dames check mijn album voor een foto van muurschildering
haha, ik ben gelukkig niet de enige met zoveel ovu testen! Spannend hoor meis!Steekjes zijn goed en borellende darmen ook! Dus ei ven columbus....ehm, ik bedoel Sunnyke openbaar u! Veel klusplezier de komende dagen @ Aylin: Mannetje is thuis, damage is repared @ Survivor: WOW ......wat is het mooi geworden al! Heb je dat helemaal uit de losse hand getekend? Echt super! (hoeveel vraag je per uur , ik wil ook wel zo'n muur tekening ) @ Lieni: wat is L fase ? Maar wat vervelend dat hij nou nog niet positief is zeg..... Liefs!
nee eleni heb ik niet uit de losse hand getekend dat kan ik niet zo mooi heb het met een beamer gedaan. ik ga snel weer verder zal straks nog even een foto maken. fijn dat alle schade is ingehaald ! hihi jullie zijn niet de enige hoor met zoveel ovutesten ik heb er 50
L fase LF is het eigenlijk is je lutheale fase je fase na je ei. Wat testen jullie veel ik doe nu gewoon lekker klussen wanneer we zin hebben is toch vaak en ik wacht gewoon wanneer mn eerste ongi weer komt. en dan zullen wij weer verder gaan via het zh Heb ooit 1 keer ovu testen gebruikt maar vind het niks wel temp ik
@ Survivor: Oh ja, 50 van ebay he ? Ik vindt hem echt ontzettend mooi, zo met dat welpje in haar armen..... @ Danjo: Dank je wel voor de uitleg . Tempen kan ik niet, ik heb zo'n verstoord ritme dat ik daar toch geen peil op kan trekken!
Misschien is het ook wel mijn ei met oud bloed verlies? Ga straks maar is een testje wagen. Of het is nog het restje.... @Survivor mooi hoor ik wou dat ik zo creatief was. Ik heb al mijn schilderijtjes en dingen aan de muur voor de babykamer gekocht @Eleni mooi dat jullie de schade hebben/gaan inhalen @Danjo dit is mijn eerste keer dat ik test met ovu testen. Vorige keren testte ik helemaal niet. We kluste gewoon regelmatig. Was er ook niet zoveel mee bezig als nu... Niets ovu testen of thermometers.
Hey, mij weer @Survivor: wat een mooie tekening zeg! Nu kan ik wel geloven dat je daar al eventjes mee zoet bent, het is precisiewerk, maar het resultaat gaat er zeker mogen wezen, echt super! Enne, een vraagje zoals Eleni: hoeveel vraag je per uur ? Ik weet niet of ik het zo mooi zou kunnen, maar zit er wel over te denken om je ideetje "te lenen", als je dat niet erg vindt, maar dan wel met een andere tekening. Zie heel graag Iejoor van Winnie the Pooh, dussss... Maar da's nog niet voor meteen, eerst boven laminaat leggen, hihi! @Eleni: aha, schade aan het inhalen @Aylin: hmm nu weer dat slijm... Volgens mij zijn het echt de laatste restjes hoor, don't worry! Over mijn ovutestfase: heb vanavond nog es getest, en hij is nog steeds donker, maar nog net niet zo donker als de controlestreep, joehoe! Nu echt wel steken in linkerlies, dus zal weldra gelanceerd worden Es vragen of mijn ventje zijn astronautjes morgen nog eens op verkenning stuurt, hihi! Ik zou persoonlijk niet weten wat te doen zonder die ovutesten hoor. Ik temp ook, maar net als bij Eleni kan ik daar nu eens niks uit opmaken, maar doe het dan maar voor de vorm, hihi. Zeker nu ik merk dat mijn cyclus na de MK langer duurt, ben ik blij dat ik kan "wetenschappelijk" kan checken hoever het staat, want anders zou ik veels te zenuwachtig zijn dat ik em gemist had. Als ik goed tel, zal het dus ongeveer een cyclus van 46 dagen worden, zo'n dikke week langer dan de vorige. Tja, ben allang blij dat ik mijn ei heb! Liefs, Sunnyke
sunny en eleni dit is de eerste keer pas dat ik zo een tekening maak haha Het was voormij ook een verrassing hoe hij zou worden zal straks nog een nieuwe foto in mijn album zetten. En zonder beamer lukt het mij ook niet zo mooi hoor.
Ja denk het ook... Het zal wel bijna afgelopen zijn. Meid maak je niet druk je word niet meer ongesteld je bent hierna gewoon zwanger
Nou heb ff terug gelezen hoor, niet alles (is best veel hoor ) Maar ik ben weer een beetje bij. Hoe gaat het met jullie allemaal ? Lees dat eleni niet zwanger is, had eigenlijk gedacht dat ik zou lezen dat ze zwanger was.
ik heb weer een stukje geverfd aan de muurschildering weer een nieuwe foto in mijn album hey joyce met jou alles hier hier wel ben druk aan het werk nog
@Survivor mooi hoor het schiet al op. Jullie kindje krijgt een prachtige kamer. Hij/zij boft maar Mijn dochter is haar bed niet in te branden. Ze ligt nog vrolijk tv te kijken. Ze is ziek geweest en nu helemaal uit haar ritme... @Joyce welkom terug...
Haha juist ja haar leeftijd speelt ook een rol. Op deze leeftijd belande de meeste kinderen die niet willen slapen tussen paps en mams in. Voorlopig proberen wij het nog even anders