En anders komt er helemaal geen tweede Begint het bij jou al te kriebelen nog even dan kun je testen! Temp je ook?
ja het kriebelt al een paar dagen maar ga er niet vanuit dat ik zwanger ben we hebben maar 1 keer geklust 2 dagen voor ei. dus ik wacht echt tot 12 nov als ik dan niet ongi ben ga ik testen. ik heb laatst een paar keer getemd maar nee doe het niet elke dag
haha ja schiet op he ben nu even gestopt geen zin meer en heb oorotsteking dus ook niet echt fijn. wat lief dat jij nerveus voor me bent ik vind het ook heel spannend maar ga nergens vanuit kan het alleen maar meevallen
Dat is idd het beste dat je kan doen, nergens vanuit gaan! Heb ik de vorige keer ook gedaan, toenik ongi werd was ik ook niet heel erg teleurgesteld! Ooronsteking? Bah..... vroeger was ik chronisch oorontsteking patient! Geen pretje.....
Dat is idd het beste nergens vanuit gaan. Hoop natuurlijk wel voor je dat het raak is. Mijn kleine dondersteen is nog steeds wakker en niet een klein beetje ook. Dit is echt een drama leeftijd met naar bed gaan. Dus meiden nu het kan geniet nog even van je rust savonds. Haha nee hoor het is hartstikke leuk alleen zie ik haar liever wat makkelijker naar bed gaan Eleni ben je al aan je expeditie begonnen..?
helpt het niet als je haar nog een flesje warme melk geeft en dan op bed legt ? Dat wil vaak nog wel werken of even een boekje lezen iets rustigs doen met haar. ik duik zo mijn bedje in
@Survivor heb haar al een fles gegeven maar ze weigert. Ga haar nu maar weer naar bed brengen. Weltrusten
en ik kan niet slapen van de oorpijn bah ben opgestaan om een paracetamol te nemen en dan hopen dat dat wat helpt
Vervelend meid ik heb het ooit 1 keer gehad vreselijk. Ik ben een nachtbraker dus ik ben nog wakker ha ha
@ Aylin: en? Lukt het al je kleintje naar bed te brengen ..... Ik ben nog niet begonnen met de expeditie, bijna...nog 3 daagjes @ Survivor: wat rot dat je nou niet kan slapen Werken de paracetamolletjes een beetje? <--- Hoe vinden jullie me nieuwe avatar? Heb ik zelf gemaakt net met paint shop pro ( ik verveel me niet hoor )
leuk elini paintshop pro ben ik zo verslaafd aan geweest maar eigenlijk sinds ik een laptop heb nooit meer geinstalleerd Op mn gewone pc zaten er al tig filters etc in en had niet zoveel zin om alles weer hier in te zetten
Haha dank je! Is wel mijn eerste pas hoor, dus nog een beetje amateuristisch... Maar het inderdaad erg verslavend, moet er denk ik maar het een en ander over opzoeken! Ik zie zulke mooie banners hier langskomen...dat wil ik ook wel kunnen!
lesjes gaan zoeken op internet meid daar staan ook vaak weer linken voor filters bij die je moet installeren wel moet je winzip hebben om dingen uit te pakken en ook annimatieshop is erg leuk
euhm, ja..... Ik weet wel dat ik winzip heb... Dus dat is mooi! Als ik hier met de zoekoptie psp intype dan kom ik ook op wat handige handleiding sites uit! Heb ik morgen wat te doen!
Ik zal wel een keer wat sites zoeken voor je met allerlei lessen. denk dat ik het ook maar weer snel installeer alleen hopen dat vista niet teveel problemen geeft.
hele leuke avatar heb je eleni mijn pilletje begint te werken dus nu snel mijn bedje weer in kan ik even slapen voordat hij uitgewerkt is truste knuff