Ow :d Dank je wel Ik heb ook vista gehad, vondt ik helemaal niks! Heb nu maar weer XP geïnstalleerd! Alles lijkt toch beter te werken!
enkele voorbeelden gelaats ik heb hier niet veel op staan. zal morgen eens gaan zoeken op het zolder na mn psp
WOW, die zijn echt gaaf! Vooral met die animatie! Hoe heb je dat voor elkaar gekregen? Ik heb nog een hoop te leren!
heb je bij je psp ook annimatieshop? zo niet zal ik ff een link voor je zoeken zodat je die kan installeren. en daar kun je dan lesje over gaan zoeken dit was een lesje knipoog
Ik heb even gekeken, ik heb paint shop pro X2 en geen annimatieshop! De knip oog is echt goed gemaakt zeg! Net een filmpje!
http://www.linktipper.nl/leden/start.php?lid=1055 hier staan hee; veel insteekfilers om je bewerkingen nog ,mooier te maken ook kun je lettertypes opzoeken die zet je gewoon in je lettertype neer in je pc psp slaat ze dan automatisch op
Ow ok! Ik sla alles gelijk even op in mijn favorieten! De letter types heb ik vanavond ook uitgevonden hoe ik die moet opslaan! In mijn avatar staat er een, de disney versie! Nogmaals dank je! Hier kan ik wel wat mee!
tubes zijn ook altijd leuk om in je psp te zetten http://www.betsierekers.nl/psp.html http://users.skynet.be/vandenborn/lisalessen/index.htm en zo zijn er tig als je op google zoekt heb je vragen stel ze dan gerust
Super Danjo! De knipoog is gelukt! Nog niet zo mooi natuurlijk (dat uitsmeren) maar ik heb het onder de knie! Ik ga nu even bij die tubes kijken!
Nou kom me helaas bij jullie melden. Net een MA achter de rug en afgelopen woensdag gecurreteerd. We willen wel gelijk door voor volgende ronde maar voorlopig bloed in nog en dan mag nog niks van zkh... argghh Hoe was jullie eerste cyclus na MA/MK? Hoe zijn jullie ermee om gegaan? Veel over gepraat of juist niet? Is wel fijn om mensen te spreken die hetzelfde hebben meegemaakt. Praat wat makkelijker
Goedemorgen meiden, met mij gaat het goed, lekker uitgerust en ff niet aan zwanger worden gedacht was wel lekker hoor ff weg gezellig met me vriend en zoontje. Survivor je schildering schiet idd erg op, mooi hoor. En Aylin hoe is het nu met jou ? Alles nu wel goed gegaan na de 2e curretage ? Welkom Natjes, om jou vragen te beantwoorden na mijn 1e mk weer gewoon normaal 28 dagen maar na deze mk 37 dagen en nu de 2e ronde weer 37 volgens mij. Enne idd veel over gepraat, hielp wel bij mij en juist met mensen die het ook hebben meegemaakt.
Goedemorgen dames, @Joyce hier gaat alles goed. Ik hoop dat deze curettage goed is gegaan had gister nog wat bruin slijm (sorry) maar ik denk dat dit het laatste was. Dus we gaan er weer tegen aan. Soms is het best lekker er niet te veel mee bezig te zijn. @Natje welkom hier ten eerste sterkte met je verlies. Ik weet nog niet hoe mijn cyclus gaat lopen. Ik ben 31 oktober opnieuw gecuretteerd omdat mijn curettage op 16 september niet goed was gegaan. Er over praten hier helpt wel bij mij we zitten allemaal in hetzelfde schuitje. Leuk is het niet maar we slepen elkaar er wel doorheen Ik hoop dat mijn expeditie ei snel kan beginnen. Denk dat ik vandaag maar is van start ga. Hopelijk heb ik dan ook wat inzicht in mijn cyclus.
welkom natjes goedemorgen andere meiden natjes ik heb 16 sept mk gehad en 16 okt weer ongi normaal heb ik en cyclus van 27. En nu aan het afwachten