wooohoooo! had vanmorgen een mega dikke streep! geen twijfel over mogelijk )))) Alsie nu maar blijft zitten, dat wordt een tijdje spanning :S maar de eerste stap is weer gezet! Miek
hallo, ik heb zaterdag een miskraam gehad, moet nu een maand de pil nemen, en dan mogen we terug proberen. we hebben wel al een zoontje van bijna 3jaar. maar ben toch bang als ik terug zwanger zou zijn dat ik dan terug een miskraam zou hebben. we vonden het wel spijtig want we willen graag nog kindjes. groetjes[/url]
3 zwangeren in September 2007 3 zwangeren in Oktober 2007 9 zwangeren in November 2007 5 zwangeren in December 2007 8 zwangeren in Januari 2008 6 zwangeren in Februari 2008 2 zwangeren in Maart 2008 Zwangeren in april 2008 1. Tinkelbel 2. Miek74 NOD April 2008 11-04-2008: Sisqa (ronde 2) 19-04-2008: Thura (ronde 4) 21-04-2008: Wannabemommie (ronde 1 na MK) 30-04-2008: Jent (ronde 7) NOD Mei 2008 03-05-2008: Trees(ronde 2) 18-05-2008: Meisje0123(ronde 2) 19-05-2008: JedidJah(ronde 4)
hoi kathy, wat vreselijk voor je die angst die ken ik wel ja, ik blijf nu ook hopen datie deze keer wel blijft zitten... heel veel sterkte! liefs miek
Hallo allemaal, In de eerste plaats super te horen dat er zwangeren onder ons zijn, na regen komt zonneschijn zullen we maar zeggen. Na 5 miskramen durf ik het weer aan om het nog eens te proberen. Spannend, spannend! groetjes Mara
Nope, niet zwanger... volgende keer maar weer beter. Waarom moet je een maand aan de pil, kathy? Dat lijkt mij hartstikke onhandig, weer al die hormonen in je lichaam! Ik zou als ik jou was voor condooms gaan, of had de arts er een speciale reden voor?
wel, om mijn lichaam terug in de orde te krijgen zei hij, tis de pil harmonet. daar zit maar 1strookje in. maar ik geraak rap zwanger van ons zoontje was ik na een maand al zwanger, en het was overlaatst ook zo, maar nu enk een miskraam gehad he. groetjes
Hoi meiden Alle meiden die weer zwanger zijn geraakt van harte proficiat. Wij willen vanaf juni weer proberen zwanger te raken. Vorig jaar september heb ik een bbz gehad en december vorig jaar een miskraam. Dus we hadden een pauze moment ingelast van een half jaar en nu hebben we besloten om vanaf half mei/juni weer te gaan voor een baby. Vind het allemaal wel spannend want de angst is er natuurlijk nog maar goed dat zullen jullie ook wel kennen. Groetjes Sbabe