Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Goed weekend iedereen!

2. pippo

pippo VIP lid

17 okt 2007
    9.795
    0
    0
    Belgium
    Succes voor alle anderen! ;)

3. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Hoi, ik laat jullie even weten dat ik 1e ronde na miskraam direct weer zwanger ben :D :p
    Hoop dat iedereen hier snel mag volgen!

Miek, gefeliciteerd :D

x Sophie

4. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Gefeliciteerd Sophie!

5. Trees

Trees Niet meer actief

Sophie en miek gefeliciteerd! Op naar een mooie, gezonde baby voor jullie beidjes!

6. Trees

Trees Niet meer actief

Balen meid!

Hopelijk komt de ooievaar hier volgende week langs. Zal ik deze dan direct naar jou doorsturen? Als we zo dicht bij elkaar wonen, kan het niet misgaan!

7. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    dank u dank u!
    we zijn nog een beetje confuus, hadden het deze maand niet verwacht...

liefs Miek

8. Miek74

Miek74 Fanatiek lid

3 nov 2007
    1.968
    1
    0
    NH
    gefeliciteerd! helemaal super zeg!

liefs Miek

9. Trees

Trees Niet meer actief

Hoi meiden,

Ik zit nu precies op een week na mijn eisprong en heb vandaag een druppel helderrood bloed verloren. Is dit nu een goed of een slecht teken ivm een eventuele innesteling? Heeft iemand hier ervaring mee?
    Weet ook goed dat mocht het een positief teken zijn dat er heel veel nog mis kan gaan, maar toch....

groetjes

10. Thura

Thura Actief lid

18 nov 2007
    365
    0
    0
    hmmz, ik weet het niet. Ik ben opgehouden allerlei signalen te interpreteren... Maar je kunt bij een innesteling wel een beetje bloed verliezen. Ik zal voor je duimen.

11. knorretje21

knorretje21 VIP lid

1 jan 2008
    5.805
    0
    0
    hallo,

ik ben hier al een tijdje niet meer geweest..
    maar dacht kom toch weer kletsen als julliie dat goed vinden :)

heb nu na me curretage eidenlijk me ongi gehad dus we kunnen er nu weer ''echt'' voor gaan. Hoop voor iedereen hier dat het snel raak is!

xxx

12. mama2801

mama2801 Niet meer actief

hi dames
    ik ben hier ook een heele tijd niet meer geweest , ik had ff afstand genomen na me 3 mk.(o.a. 1 vn een 3 ling)
    We zijn nu in totaal 11 maanden bezig geweest (terwijl we bij me dochter gelijk zwanger waren en van me zoon zelfs door de pil heen)Dus het kan allemaal toch heel anders lopen en er valt helaas niks te plannen.
    Maar wilde even het goede nieuws vertellen. ik ben vandaag 1 dag overtijd en 4 weken zwanger! ben heel blij maar ook heel erg bang en onzeker.
    hopelijk mag het dit x wel goed gaan.
    de laaste mk was met 5.1 weken op me zoons 1 ste verjaardag. Ben blij als de 12 weken voorbij zijn.

13. ikkuh22

ikkuh22 Actief lid

21 apr 2008
    298
    0
    0
    Ik hoop morgen ook positief te testen, na mijn miskraam op 6 maart, toen was ik zwanger door de pil heen, maarja dat zegt natuurlijk niets!

alle zwangeren hier: GEFELICITEERD!

14. Trees

Trees Niet meer actief

Ik ben weer zwanger joepieee! Ik vind het weer superspannend, maar ik heb er een goed gevoel over :D

15. Lola1982

Lola1982 VIP lid

16 jul 2007
    18.000
    1.841
    113
    Trees super! Gefeliciteerd!

16. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    @ Trees: SUPER MEID!
    Geniet ervan! :)

17. meisje0123

meisje0123 Fanatiek lid

24 aug 2007
    3.343
    0
    0
    Noord Brabant
    En Sophie, ik lees dat het bij jullie ook weer raak is!
    Jij ook van harte, en geniet ervan! :D

18. lin80

lin80 Fanatiek lid

7 apr 2008
    2.798
    1
    0
    Nou dames, ik kom hier gezellig met jullie meekletsen. Ik heb begin april een MA gehad en ben gisteren weer ongesteld geworden. Niets staat ons dus nog in de weg om het weer opnieuw te proberen. Mijn cyclus is vanaf de dag van de miskraam tot gisteren ook weer mooi 26 dagen, hetzelfde als voorheen. Hopenlijk ook hier snel weer een positieve test. En voor jullie natuurlijk ook allemaal.

19. kathyB

kathyB Lid

24 apr 2008
    6
    0
    0
    wasserijarbeidster
    ieper
    hallo, wel wij gaan wat wachten voor een 2d'e kindje nu, want door verleden week thuis te zijn van curretage door men miskraam enk nu men ontslag gekregen op men werk.
    groetjes

20. Little Sammy

22 jan 2008
    5
    0
    0
    Hoi hoi

Ik heb in december een miskraam gehad en me meteen hier aangemeld.Lekker gekletst,en ik moet zeggen,dat heeft me echt goed gedaan.Ik heb het goed kunnen verwerken
    We zijn meteen weer gaan klussen en er zat een maand tussen (februari)en ik was weer zwanger.Jippie,helemaal gelukkig natuurlijk.Maar helaas kregen we met 8 weken te horen dat het vruchtzakje leeg was.Dus het was nu afwachten wanneer het zou los laten.Met 10 weken een echo gehad en bleek dat het toch geen leeg zakje was,maar wel een mk.Met 12 weken kwam het dan toch los.Vreselijk,wat is dat erg!

Ik moet zeggen dat het nu weer goed gaat,maar je kan nu helemaal niet wachten tot een volgende zwangerschap.Alleen ben ik bang dat het nu lang gaat duren.En je wilt zo graag.

Groetjes

Deel Deze Pagina