Dat we de mmm weer in gaan is wel zeker daar twijvel ik niet aan. Na een mk kan je hele cyclus veranderen zo ook de duur van je ongi 2 dagen is toch mooi
Hoi dames, De high tea was geslaagd erg gezellig met allemaal kleine sandwiches en lekkernijen. Pappa heeft op ons hummeltje gepast en ik had een dagje uit met de vriendinnen. Verlies de laatste tijd heel veel afscheiding dacht dat ik weer bloed verloor maar dat was het gelukkig niet!
Hallo dames, volgens mij is bijmij mijn ongi ookalweer bijna voorbij, normaal ben ik 6 dagen ongi en vandaag is pas mijn 3e dag, maar goed. Ben ookniet naar sinterklaas geweest, mano lag zo lekker te slapen vanmiidag en ik wo\ilde hem er niet voor wakker maken, want hij snapt het toch nog niet. En hoe is het verder met jullie ?
Hier gaat alles zijn gangetje... Zit op het wachtbankje. Wel spannend maar ik rekening nergens op. Kan het alleen maar meevallen. Aylin is ook niet naar de Sint geweest het was zo druk in Almere Haven en daarbij is ze nog te klein om het te begrijpen.
Hoi meiden, @ Alina: Ik denk dat het nog mischien een beetje een nasleep is van de curettage, zo'n heftige en vreemde menstruatie! @ Aylin: leuk dat je high tea gezellig was! moet ook wel eens lekker zijn zo'n dagje voor jezelf! Hier zijn die knorretjes weer heel erg aanwezig :-s Het begint zelfs erg storend te worden! Ik weet niet wat het is of waar het vandaan komt Ik dacht echt dat het met het klussen te maken had, maar het wordt nu steeds erger! Ik heb maar even een topic geopend in zwanger worden om te kijken of iemand het herkent! @ Danjo: Krijg je bij zo'n controle die ik maandag heb ook een echo om te kijken of alles goed is daarbinnen? Zo niet, mag je daar dan om vragen als je je zorgen maakt? Ik begin de vreemdste dingen in me hoofd te halen over waar dat gevoel vandaan komt.....
@Eleni vorige keer bij de nacontrole zeiden ze dat ze niets hadden kunnen vinden. Maar er was ook niet gezegd dat ze dit zouden onderzoeken. Nu bij deze curettage zei de gyn wel dat ze weefsel lieten onderzoeken. Nu maak ik me daar ook een beetje zorgen over. Danjo vertelde me dat ze dit standaard doen en dat er vaak niets uitkomt.
@ Aylin: hmmm, vreemd! Het zal natuurlijk helemaal niks zijn....ik maa k we weer eens zorgen om helemaal niks! mischiendat het toch met mijn naderende ei-sprong te maken heeft.... ff afwachten maar! Ik ga nu maar even een kalmerende douche voor me buik nemen! Mischien dat dat helpt!
Nou meid ik hoop dat je eitje onderweg is... Ik verwacht mijn nod over de 26 aangezien mijn ei ook eerder is geweest. Is je vriend nog steeds weg?
Goedemorgen meiden, Nog nieuwtjes..? Hier eigenlijk niet veel bijzonders. Vanmorgen nog een ovu test gedaan en hij was negatief dus ben bijna wel zeker dat mijn ei is geweest. Mijn temperatuur is ook nog steeds hoog 37.0.
die heb ik al gehad Maar als jij je drukt maakt zou ik gewoon bellen hoor meid Maar als maandag alles goed was zou ik me niet druk maken Je lichaam is gwoon nog van slag en het heeft tijd nodig en idd as het weefsel word opgestuurd moet je daar niet zwaar aan tillen en snap ook niet want dat is het eerste wat mij is vertelt dat het zou wordne opgestuurd maar dat ik er niks van moest verwachten. en weet je liever had ik dat er wat uit kwam dan kun je er ook wat mee
@ Danjo: Dank je meis! Morgen weet ik iig meer gelukkig! Ik denk toch dat t met mijn naderende ei te maken heeft! Onderste ovu-testen zijn van vandaag, lijken me positief:
Weet je wat je te doen staat Ik zou dol worden ...van al die testen shop ik wel voor mn zelf haha scheelt ook wel wij hebben normaal iui dus hoef ik me ook niet mee bezig te houden we klussen nu ook gewoon lekker wanneer we zin hebben en vaak is dat toch wel 4 x in de week. dus heb het dan ook niet nozig gezien goed zaad zeker 72 uur leeft. ( en dankzei de mm weten we dat mannetje goed zaad heeft)
haha, dat is waar Danjo! Na deze ronde koop ik ze ook niet meer! Ik heb nu wel genoeg inzicht in mijn cyclus gekregen en heb die dingen helemaal niet meer nodig! De vorige keer dat ik zwanger raakte was het ook zonder ovu-testen! Dus nu gaan ze ook de deur uit!
Lijk mij ook dat je er erg mee bezig bent en dan is ie posi en dan moet je van bil nee is niet wat voor mij dan Ik heb ook genoeg inzicht in mn cyclus en soms temp ik ffkes. Maar goed iedereen moet doen waar ie zich goed bij voelt een cyclus na een mk kan sowieso wat anders lopen dus ik hou me er niet zo mee bezig
Bij de eerste zin sla je echt de spijker op z'n kop! Wij zij ook meer van het spontane en nu zit dit toch wel in je achterhoord, vooral bij mijn vriend! Dat is voor ons samen reden genoeg om die dingen niet meer te kopen!
Yeaaaaah Eleni positief hoor! Nou hup hup aan de klus haha... Hiervoor gebruikte wij ook nooit ovulatie testen. Ik wou ze nu graag na de miskraam gebruiken om te kijken hoe mijn cyclus ongeveer zou lopen. Ik ben er sowieso meer mee bezig dan andere keren toen we er voor gingen. Mijn zwangerschap hiervoor was eigenlijk geen eens de bedoeling kun je nagaan...We wouden eigenlijk nog wachten met een tweede. Maar nu eenmaal weer zwanger te zijn geweest is het toch heel leuk.
haha...nou ff een eidans voor mezelf Dat laatste wat je zegt AYlin, geldt voor mij ook...eenmaal zwanger te zijn geweest wil je het gewoon weer erg graag!
hahahaha ik had graag de ei dans voor je gedaan maar weet niet hoe jij aan die swingende poppetjes komt Wij zijn ook heel spontaan met klussen (rot woord) dus het is niet zo dat we speciaal op de dag van de positieve test het een keertje doen. We doen het sowieso wel. En zonder ovu testen ben ik nu al 3 keer zwanger geweest. Ik heb trouwens nog nooit het gevoel gehad zwanger te zijn als het niet zo was. Iedere keer als ik het dacht was het ook zo. Heb ook nog nooit voor mijn nod getest. Ga ik deze keer ook niet doen. Als ik overtijd ben gooi ik er een testje tegen aan.
Ben nog steed van mening dat je eerste cyclus na mk sowieso anders kan verlopen. en dat het verlangen groter word weet ik na 3,5 jaar alles van maar je kunt de natuur niet dwingen, geduld is een schone zaak