@Danjo ik weet ook wel dat je cyclus anders kan lopen. Maar vond het nu wel fijn te weten dat mijn ei is geweest. Vorige keer na de curettage zat er nog rest weefsel en waren mijn ovulatie testen steeds positief. Snapte er niets van. Nu weet ik tenminste weer dat ik een ei heb gehad en dat de testen weer negatief zijn geworden. De natuur kan je helaas niet dwingen. Het is steeds maar weer afwachten.
Niet boos worden Maar je cyclus kan volgende maand nl weer heel anders zijn snap je dus inzicht krijg je niet ( alleen voor deze cyclus)
@ Danjo haha ik word niet zo snel boos hoor. Maar voor mij is het wel fijn te weten dat mijn lichaam weer een beetje op orde is. Na mijn bevalling was ik weer heel snel regelmatig ongesteld. Precies om de 28 dagen. Terwijl iedereen zei dat het heel lang kon duren voordat de regelmaat terug was. Maar ach we zien wel. Voor mij geeft het wel rust te weten dat er nu niet weer iets achter is gebleven en mijn ei is geweest.
Geodemorgen dames, Mijn ongi is ook een beetje raar, was 2 dagen best veel en daarna nu echt heel weinig, terwijl ik normaal dus ook 6 dagen best heftig is, vorige maand ook 6 dagen beest heftig, best vaag eigenlijk, maar ja mijn cyclus is niet regelmatig, nog een beetje in de war , dus daar zal het wel aan liggen, ga deze maand ook nog ovutesten gebruiken en daarna niet meer. @ Aylin, gelukkig maar dat alles nu goed is dan en ik duim voor je hoor, voor jullie allemaal trouwens.
Nou meid ik duim ook voor jullie! Ik hoop dat het snel raak mag zijn. Eerlijk gezegd denk ik niet dat het gelijk raak zal zijn na de curettage. Maar heb wel hoop natuurlijk! Mijn temp is nog steeds hoog 37.0!
Ja ik vind het ook spannend, ben benieuwd wie als 1e zwanger wordt en hoop dat we daarna allemaal zwanger zijn Bij mij duurt het alleen wel weer ff.
@Joyce ik hoop ook dat we allemaal snel zwanger zijn. Hebben we wel verdiend vind je niet..? Ik zit nog 9 dagen voor mijn nod. Ik denk wel dat ik de duivels tegen kom. Heb vast de mazzel niet om gelijk weer zwanger te zijn.
hier pas eind van de week mn ei morgen zal ik het wel zien opd e echo. Heb mn hele beneden verdieping grondig aangepakt en weer heel wat zooi weggegooit. Maar het is wel weer fris en fruitig
Hallo, Hoe is het met iedereen ? Ik heb gisteren een klein druppeltje roze bloed verloren en heb ook menstruatiekrampen maar geen bloedverlies meer gehad. Zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn ik weet het niet. De dokter zei ook al menstrueer je niet dan kan je wel een eisprong hebben.Ik heb geen idee wat denken jullie? Liefs Esther
Ik weet het niet es heb nog nooit tussendoor bloed etc verloren. Ja mn huisje is beneden weer spik en span Morgen boven ff doen en meten de kledingskast maar ff uit mesten en dan morgen middag na de gyn
Hi meis, lief dat je er aan dacht Ik liep naar binnen, en twee minuten stond ik weer buiten! haha! aan de hand van mijn informatie kon ze opmaken dat mijn cyclus weer netjes op gang was gekomen! Ze vroeg of ik nog een echo wilde, maar ik heb vriendelijk bedankt! Was ook niet nodig! Er zat ook een mannelijke (nogal creepy) student bij, en aangezien ik een inwendige echo zou moeten krijgen ivm mijn gekantelde bm zag ik het niet zitten! Heb het liefst geen gekke man in mijn doos gluren! Wel mag ik de volgende keer me al melden voor een vroege echo, rond de 6 weken (mocht ik opnieuw zwanger worden). Dat vindt ik wel heel fijn! Ik denk trouwens dat het deze maand niet raak zal zijn We hebben het allebei zo druk, dat er gewoon geen tijd voor klussen is....en dat net op mijn ei Baal echt als een stekker...... (vanmorgen was mijn ovu-test nog posi, maar ik denk dat ik te laat ben nu......pff ben er echt even verdrietig van.) Liefs
Oh had wel een echo gewilt haha Maar goed ik krijg ze gemiddeld 4 x in de maand en ze kijken me niet in mn doos haha ze zitten er gewoon naast. Fijn dat je eerder een echo krijgt hier is dat ook na mk alleen pas met 7 weken ook omdat je hier wat zou moeten zien en bij 6 weken kan het nog twijvels met zich mee brengen.
Natuurlijk dacht ik aan je... Je zat er namelijk best mee. Ik ben blij dat het is meegevallen. Ik ben ook niet zo dol op creepy mannetjes die in mijn doos gluren hahaha... Ik heb totaal 4 keer een echo gehad en 3 keer door een vrouw. 1 keer door een man. Ik voelde me er best ongemakkelijk bij als ik heel eerlijk ben. Het is wel zijn beroep maar toch.... Gelukkig heb je het weer gehad. Trouwens ik heb 3 dagen een positieve ovu test gehad en daarna pas een negatieve. Dus er is nog hoop toch? Is er ook geen tijd voor een kort klus moment?
Net een heel bericht getyped, valt de computer uit .... Bij mij vk zitten ze ernaast, maar bij de gyn zit ik in zo'n stoel met van die beugels...en dan gaat ze er recht voor zitten! HUP stoel nog omhoog zo dat mijn doos op haar neushoogte komt...één woord: VRESELIJK En dan met dat ventje erbij...ehmm :-s ...NO WAY Ik ga ook pas vragen of ik in de 7e week kan komen! Met 6 weken zie je of net wel vat of net niet! Ik heb liever gelijk wat zekerheid! Ik ga vanavond klussen in de hoop dat t nog op tijd is! [-o< Ik voel nu steekjes in mijn lies.... (maar mischien beeld ik het me wel in ) Liefs!
Mocht ik weer zwanger zijn mag ik ook eerder bij de gynaecoloog komen voor een echo. Ik mocht een afspraak maken als ik ongeveer 3 weken overtijd ben. Dat is in ieder geval fijn te weten!
haha, ik weet dat het ook hun beroep is....maar ik blijf het raar vinden dat een man zo'n beroep kiest! Ik voel me er zelf niet prettig bij, heb het nu ook aangegeven in het ziekenhuis dat ik echt alleen een vrrouwelijke gyn wil! Oh dus er is toch nog hoop voor me wbt de ovu-testen! haha! Ik ga er straks voor! Liefs!
Eleni, Waarom zou je ovu test nog steeds positief zijn als je ei al is geweest? De ovu test geeft toch juist aan dat je ei eraan komt? Of heb ik het nou mis? Gewoon er lekker voor gaan meid