Na miskraam gaan we er weer voor (deel 2)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Josien, 6 apr 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    vreemd ze zitten bij mij er alleen voor met de iui zelf verders niet hoor haha
    en euh mn mannetje heeft die gleuf al vaker gezien whoeha.
    ik heb een mannelijke gyn en het maakt me allemaal niks uit
    Hij heft meer poesjes gezien dan ik hoor

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Danjo bij mij wel hoor. Ik moet steeds met mijn benen in de beugels en ze gaan er dan recht voor zitten. Mijn dochter is gehaald met de vacuümpomp dus er zat een gyn met een koortje tussen mijn benen de baby eruit te trekken. Achter af is dit ook komisch maar op het moment vond ik dat niet zo relaxed!

3. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

whoehoe....er staat 23 achter me leeftijd! :D :whistle:

4. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

@ all: Ik ga heel hard duimen dat het niet te laat is geweest... ;)

Net trouwens national geographic's "IN THE WOMB" gekeken! :D Wat is dat mooi gemaakt zeg!

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Gefeliciteerd eleni :D 23 geworden.

Enne is het nog gelukt met klussen ?

Hmm, ik d8 gisteren ook laat ik er ff een ovutestje tegen aan gooien enne het streepje was al wel aardig donker, nog niet even donker hoor, maar het lijkt er ook op dat mijn ei eraan komt, anders heb ik normaal helemaal geen streep of echt heel licht, dat je hem bijna niet ziet. Hmm, toch maar weer ff doortesten dan.

6. survivor82

survivor82 Fanatiek lid

23 jul 2008
    1.195
    0
    0
    kinderleidster
    apeldoorn
    van harte gefeliciteerd met je verjaardag eleni en maak er een leuke dag van !

7. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    GEFELICITEERD HAPPY BIRTHDAY! 23 IS EEN VRUCHTBARE LEEFTIJD HIHI...

Is het nog gelukt met klussen? En heb je al een nieuwe ovu test gedaan?

Nou hier weinig nieuws...wachten maar weer...
    @Joyce zo je ei is er vroeg bij ik had deze maand ook eerder mijn ei dan normaal al op dag 13.

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Aylin, ja maar weet t nog niet zeker hoor, ff afwachten wat de test vandaag en morgen doet.

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nou meid spannend hoor gewoon door testen en klussen...

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    ja precies, doen we hier ook altijd hoor :D

En we zien wel weer waar het schip strand toch ?

11. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Ja meer kan je niet doen! Ik moet nu afwachten. Ik denk eerlijk gezegd dat we te laat zijn begonnen met klussen. Ik heb 3 dagen een positieve test gehad dinsdag was de laatste. Woensdag een negatieve test en mijn temperatuur omhoog. Wij hebben alleen vanaf dinsdag geklust... :cry:

Nou we zien wel....

12. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    goeie morgen dames

Elini gefeliciteerd met je verjaardag ... ras echte schorpioen hahahahaha. mooie datum mijn ventje is vandaag ook jarig.....

ik ga zo even alles terug lezen ik heb alleen deze blz gelezen. ik heb mannelijke gyn maar hij zit er altijd naast en is best ok. is meer met het scherm bezig dan met mijn Doos. daarbij is hij zo oud hahahaha hij heeft mijn ventje nog te wereld gezet...(niet mijn zoon) maargoed ik mag ook terug komen als ik rond de 8 weken zit.. maarja er eerst maar eens voor zorgen dat ik uberhaupt zwanger wordt.
    vanmorgen voor de grap een ovu test gedaan maar er is een heeel vaag streepje te zien. had ergens gelezen dat deze ook weer positief uit konden slaan als zwanger bent. slaat nergens op dit ik weet het...
    maar het weekendje weg was echt heerlijk... moeten we echt vaker doen. lekker gezwommen gedronken en gegeten. ja drinken was slecht maar ik kwam er echt niet onderuit.... voor mijn gemoeds toestand had ik het beter niet kunnen doen.

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    ja, maar ik ben erg ongeduldig en dat komt dus omdat ik elke keer best snel zwanger ben geworden, dus ik denk ook elke keer dat het wel raak kan zijn, moet ik misschien mee ophouden.

Moet wel zeggen dat ik me vandaag raar voel, beetje misselijk en een beetje licht in mijn hoofd en gisteren voelde ik me ook al zo, vreemd.

14. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Hallo iedereen,
    Ik denk dat het toch misschien het begin is van een cyclus die op gang moet komen ik verlies nu piep kleine beetjes bruin slijm maar geen helder rood slijm.Zou wel fijn zijn als het doorzet eindelijk na 7 weken.
    Zijn er eerdere na de curretage die dat gehad hebben?

Liefs Esther

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @Lienie, ja heerlijk he ff ertussen uit, ik had ook lekker gezwommen en gegeten ( niet gedronken hoor) Eigenlijk let ik ook teveel op wat ik eet , is echt niet normaal, nadta ik ongi ben geworden eet ik alleen de 1e week filet americain of rosbief ofzo en daarna niet meer, want ik weet maar nooit of ik zwanger ben.

Enne Esther helaas kan ik je niet helpen heb een spontane mk gehad en werd na 5 weken weer ongi.

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    @Lienie fijn meid dat je weekendje weg je goed heeft gedaan. Even helemaal nergens aan denken heerlijk!

@Joyce vervelend he dat je steeds gaat hopen dat het raak is...
    @Es nee meid dat heb ik nog nooit gehad. Ik ben nog niet ongesteld geweest na mijn curettage. Waarschijnlijk ben ik volgende week ongesteld.

17. es1977

es1977 Actief lid

25 aug 2008
    153
    0
    0
    Zwijndrecht
    Bedankt voor jullie antwoorden ik heb gelukkig geen buikpijn meer ik ga gewoon maar ff afwachten.
    Ik heb geen helder bloedverlies tot nu toe en dat bruine verlies is ook echt maar weinig.

18. Danjo

Danjo VIP lid

25 feb 2007
    18.384
    22
    38
    Vrouw
    Je hebt pas met 6 weken een bloedband dus als je op je nod bvb een broodje filet zou eten is het ook geen ramp.

Eleni van harte gefeliciteerd meid
    Lienie jij ook met je mannetje

Ik moet over 2 uurtjes bij de gyn zijn dan horen we hoe en wat verder

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Danjo, ik weet t ook wel hoor, maar door die 2 mk ben ik echt voorzichtig geworden. Een beetje te voorzichtig, weet ook wel dat het eigenlijk nergens op slaat, maar krijg het toch niet uit mijn hoofd.

En succes bij de gyn.

@ Lieni, nog gefeliciteerd met je mannetje.

20. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Danjo, sterkte vanmiddag.. he! nouja ze zijn in iedergeval weer met je bezig beter dan dat je het zelf maar moet uitzoeken. in vind het altijd wel weer interresant in het ziekenhuis. ik weet ook niet waarom ik dat heb.
    vrienden van mijn zijn ook al ruim 3 jaar bezig en na de IUI zijn ze nu maar even gestopt... zij gaat er echt helemaal aan onderdoor. en bij hun in de groep wordt iedereen nu zwanger dus extra pijnlijk allemaal. weet bij jouw iedereen het? bij hun niet en soms denk ik wel eens misschien moet ze het maar vertellen. kan iedereen er rekening mee houden. maar misschien krijg je daardoor ook weer van die geforceerde situaties.

dat van die bloedband heb ik ook eens gehoord. bij de vorige had ik nog een zuipvond gehad hihihihih week erna was ik zwanger.. niks aan de hand maar je kan niet voorzichtig genoeg zijn.... ik slik prednison en dat schijnt zelfs geen proleem te zijn... maar ik vraag me af soms....

voorderest zit nu bijna iedereen op de wachtbank.. onee survivor heeft een de duivels op bezoek gehad he! is dat al over?

Deel Deze Pagina