Ik heb niet meer getest want mn eitjes waren alweer in de groei. als je testen posi aangeven groeien je eitjes nl nog niet ( zegt mn gyn) hier weer lekker geslapen vannacht en zo komt mn schoonzusje mn haren verven
Dat zij mijn gyn ook. Zolang de zwangerschapstest nog positief is. Danjo dus jij krijgt straks de kapster aan huis
yeps mn schoonzus is kapster ideaal ben dr elke 6 weken wel te vinden of zei hier haha. scheelt we wonen op 5 min lopen van elkaar af.
Luxe hoor Danjo. Zou ik ook wel willen... Moet ook weer nodig naar de kapper..ff bij laten knippen. Ben er zo vandoor ga op kraambezoek bij een heel klein beebje... Ben benieuwd hoe het bevalt
Haha! Toevallig eergister naar de kapper geweest! Heel stuk ervan af en weer een kleurtje. Weer tiptop! Maareh.. Ik probeer wat minder op zwangerschapspagina te komen. Aan de ene kant vind ik het heel fijn om van me af te schrijven, zoals toen het misging en vorige week.. Word ik nu wel of niet ongesteld, zwanger of niet.. Maar aan de andere kant, ik moet er niet teveel mee bezig zijn. Merk dat dat ook niet goed is. Gelukkig ben ik momenteel ook erg druk met het werk en veel verjaardagen, dus dat leidt wel af. Verder gewoon lekker klussen met vriendlief! Ik spiek uiteraard af en toe echt nog wel (kijken of jullie al zwanger zijn!) en zal ook nog wel wat van me laten horen, maar even wat minder.. Succes meiden! En tot krabbels maar weer! Liefs!
Alina doen waar jij je goed bij voelt meid. dikke knuf Aylin en hoe was je kraamviste leuk gehad? Hier mn haartjes ook weer tip top in orde
Alina sterkte de komende tijd met ontwennen van deze site haha ik ga voor de kerst mijn haar weer kleuren en knippen was de laatste keer zo kort.. Aylin ik weet niet of ze gaan komen vanmorgen dacht ik echt vanwel maar het is nu weer weg. ik weet toen dat ik steekjes had net boven mijn schaambot en dat was de reden dat ik dacht heeeeeee! afgelopen keren niet gevoeld en nu ook niet to voor net. maar ik weer niet of ik het me inbeeld. het is net even te kort... maargoed voor de rest allemaal kwalen die ook met naderende ongi te maken kunnen hebben. heb ook echt het idee dat mijn BOOBS knallen. en ik heb al geen kleintjes.... maarja straks als de ongi er is sla ik mezelf weer voor mijn kop dat ik zo'n sukkel ben die denkt dat ze zwanger is....
Hey hooooi meiden! Duurde even maar ben er weer Mijn eerste dagen als 23 jarige waren heerlijk! Eerst naar de griek geweest, waar de bediening helemaal op de hoogte was dat ik jarig was! Dus mijn nagerecht was echt een vuurwerk spektakel! We hebben lekker twee dagen ons laten vertroetelen door mijn schoonouders....dus was weer geslaagd! Alleen wel jammer dat bij terugkomst onze super, onder aan mijn flat, is overvallen! Het was een gewapende overval, dus de klanten die toen aanwezig waren zijn opgevangen door slchtofferhulp! Normaal gesproken zijn we doordeweeks thuis....dus was wel weer schrikken! Ik heb nog niet alles kunnen teruglezen, maar toen ik een boterhammetje at las ik wel iets over diarree : Hmmm heerlijk Maar het was bij mij ook een heel aanwezig zwangerschaps symptoom in het begin! Dus ik ga duimen.... Ik ga even de lijst naar voor halen, en in die tussen tijd even jullie berichtjes lezen! Liefs!
Op naar die 9 maanden ROZE wolk Nod November 23-11 : Sunnyke (1e ronde na mk) 24-11 : Lieni44 28-11 : Annika (1e ronde na mk) 28-11 : Aylin (1e ronde na 2 x curretage) 30-11 : Sproet (1e ronde na mk) Nod December 04-12 : Danjo (ronde 1 na 3 ma's..3,5 jaar bezig) 05-12 : Eleni (ronde 2 na ma) 08-12 : Survivor82 (ronde 2 na mk) 10-12: Alina21 (ronde 2 na ma) 17-12: Joyce84 (ronde 3 na mk) ⇒ Om jezelf toe te voegen op de lijst: Quote de laatste lijst, haal de [ Quote= "..." ] aan het begin van de lijst en [ / Quote ] aan het einde van de lijst weg en voeg jezelf toe ! ⇒ Om de smiley steeds in de lijst terug te zien, moet je de volgende URL kopiëren en op de plek waar de smiley nu staat plakken! Laat wel de spatie weg bij het eerste hekje! [ img]http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley613.gif[/img]
Nog bedankt voor de felicitaties..... @ Alina: je moet idd doen waar je je goed bij voelt meis! Maar als er nieuws is wel even komen melden he.....? @ Linie: Pff ik vindt het zo spannend voor je meid! Nog maar een paar dagen voor je NOD! Ik hoop zo dat jij de eerste bent! Wat het wachten toch vreselijk naar nu..... @ Aylin: En jij al die symptoompjes, hoop niet dat het een griepje is hoor . Ik heb wel leuke cadeaus gehad! O.a. Luchtjes & een winterjas, echt dingen die ik wel kon gebruiken hoor... @ Danjo: Wat naar dat je nou niet goed in slaap valt de laatste tijd! Weet je waar het aan ligt? en Sunnyke , waar ben je meis? Ben benieuwd naar je!! Liefs!
Hoi meiden, Hoe is het hier..? Ik ben net terug van kraamvisite het was een eindje rijden dus net pas weer thuis. Waar ik tot mijn grote schrik achter kwam is dat ik bruin verlies had een heel klein beetje Dus waarschijnlijk komt mijn nod eraan... Het is heel weinig met afvegen helemaal niets. Wel vreemd want mijn nod hoorde eigenlijk 28 november pas te komen. En aangezien ik mijn ei eerder heb gehad aanstaande woensdag...En mijn nod begint nooit met bruin verlies. Maar ja misschien komt het allemaal door de curettage dat het anders is. Vraag me dus af wat dit kan zijn? Moet gelijk weer terug denken aan die curettage die niet goed is gegaan bah... @Eleni wat fijn dat je verjaardag zo geslaagd was. Wat gebeurt er toch allemaal bij jou meid? Je flat staat in brand, supermarkt overvallen? @Joyce en Danjo oooh het baby'tje was zo lief net een maand oud. En hij was zo klein en schattig. Zag er best tegen op om er naartoe te gaan. Maar het viel reuze mee. Als ik nu naar mijn dochter kijk is ze alweer zo groot. Nu ik terug ben moet ik wel ff slikken. Ik had nu 20 weken geweest maar ja het is niet anders. De vriendin waar ik op visite was heeft ook een miskraam gehad met 9 weken en was direct erna weer zwanger en nu inmiddels bevallen.
@Lienie meid ik hoop zo voor je dat het raak is...Misschien beeld je het jezelf wel helemaal niet in. Ik heb sinds vanmiddag wat bruin verlies heel weinig. Dus ik denk dat ik de duivels ga tegen komen. Wel erg vroeg trouwens mocht het zo zijn. Dus mijn hoop op een zwangerschap is er niet echt meer @Alina ik kan het wel begrijpen hoor meid. Doe waar jij je goed bij voelt.
Gelukkig viel het mee meid ik weet niet zo snel wie het zei maar heb maar 1 nacht klote geslapen hoor haha
Heeeeey iedereen! weer ff geleden dat ik van me heb laten horen, en aangezien het onmogelijk is om hier de sneltrein aan babbels bij te houden, zal ik alvast maar reageren op wat ik er nog van onthouden heb! @Eleni: een beetje veel te laat, maar alsnog hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Hopelijk wordt dit een knaljaar op alle gebieden! @Aylin: dat bruinverlies zet er wel weer een domper op, kan ik begrijpen, maar... met een vrouwenlichaam weet je nooit, dus ik zou misschien toch niet te snel de hoop opgeven! @Lieni: mijn NOD-genoot, hihi! Nu beginnen de zenuwen weer te komen, niet? Proberen niet op die symptomen te letten, maar daardoor juist toch weer ALLES voelen, I know the feeling! Wanneer ga je willen testen? Oeps, tot zover mijn geheugen , sorry ,vind iedereen even belangrijk hoor,altijd dom als je mensen zogezegd "vergeet", is zeker niet het geval, denk aan jullie allemaal! Nog even updaten van mezelf: niks abnormaals, maar dus wel stilaan aan het denken aan D-day he. Heb deze week al 2x gedroomd dat ik een zwangerschapstest deed, en eerst was ie negatief, maar toen ik nog eens opnieuw testte, was ie positief! En ja, vorige keer droomde ik ook dat ik positief testte, en toen was het raak, dus... Om weer helemaal gek van te worden! Voor de rest niet echt symptomen, maar kan me niet herinneren dat ik die vorige keer had. Veel afscheiding en borrelende darmen die niet weten of ze nou supersnel of supertraag willen werken. Maar pijnlijke borsten heb ik pas in mijn ZS ervaren, dus nu voel ik nog helemaal niks. Zondag is mijn NOD, maar wil eigenlijk pas 5 dagen later testen, als ik zolang kan wachten, maar dan zou ik pas zeker zijn, en is er toch al 1 week van de 40 voorbij, haha! Liefs, Sunnyke
Tja, maar na een curettage is ook alles anders...Dus misschien begint mijn nod nu wel met bruin verlies...We wachten maar weer af...
@ Sunnyke: dank je meid! Ooow, en wat spannend ook voor jou! Pleaseeee, laat het zo zijn [-o< (stilletjes hoop ik dat die droom een voorteken was! ) @ Danjo: haha, ik dacht dat je meerdere nachten niet kon slapen! gelukkig is het er bij één gebleven! @ Aylin: ja stom he van wat er hier allemaal gebeurd? Hie is de link naar de overval: http://district8.net/arrestatieteam-doo ... an%20.html Precies daarboven woon ik! hier doe ik ook elke dag mijn boodschapjes en vooral rond de tijd dat het gebeurde . Het is dat ik jarig was en mijn vent en ik twee nachten bij me schoonouders waren! Hoe zit het met je bruiverlies? Kan het mischien niet de evt innestelling zijn? Ik hoop echt niet dat het je NOD is hoor meis... Hier veel steekjes en krampjes in mijn lies de afgelopen dagen! Mischien me los springende ei!Voor de zekerheid heel veel geklust ! dus ik zit officieel op de wachtbank nu! Liefs!
morgen dames nog even snel een berichtje voordat ik ga werken. aylin balen van je bruinvelies heb wel zitten denken wat het kan zijn maar heb geen idee. eleni en sunnyke spannend weer op die wachtbank ! Hoop dat de tijd voorbijvliegt voor jullie. de rest een dikke knuff