Volgens de calculator heb ik vandaag mijn innesteldag.... 2 November 2008 Eerste dag van je laatste menstruatie 15 November 2008 Een beetje vruchtbaar 16 November 2008 Vruchtbaar 17 November 2008 Erg vruchtbaar 18 November 2008 Eisprong 23 November 2008 Innesteldag 2 December 2008 Vanaf hier kun je testen 11 Augustus 2009 Vermoedelijke bevallingsdatum
Toen ik ongi werd dacht ik ook huh..? hoe kan dit nou 21 dagen? Maar ik zat als de datum van mijn ei goed was toch al 10 dagen na mijn eisprong. Dus bij jou is het denk ik niet je ongi... Misschien wel innesteling...? Ooooo spannend....Hoop het zo voor je meid! Bij de zwangerschap van mijn dochter ben ik op de dag van innesteling de hele dag misselijk geweest. Was er niet mee bezig dus dacht aan een griepje.. Ik ging ook pas testen toen ik 2 weken overtijd was. Ik was stom verbaasd destijds. Had wel wat kwaaltjes maar wist ik veel dat dit zwangerschaps symptomen waren.. Nu let je sowieso toch al heel erg op wat je voelt en niet....
hihihi ik had je overzichtje nog niet gelezen en ik dacht ook dat het misschien de innesteling was! Hahahahaha misschien heb ik het goed. Hoop het zo!
Ik weet helemaal niet hoe betrouwbaar zo'n calculator is hoor... Maar ik vond het wel grappig! Wat apart dat je niet wist dat je toen zwanger was, haha Was je toen nog niet bezig met zwanger worden? Ik weet niet wat het is, wat ik nu heb! Ik voel me vreemd en anders dan normaal! Ik ga een even bij 'eerste symptomen' kijken! Daar heb ik ooit eens neergezet wat mijn symptomen van de zwangerschap waren voor mijn NOD.
Ik had later terug gelezen op de ovulatie kalender dat die datum mijn innesteling was. En het klopte ook nog. Ik had die dag een heftig sollicitatie gesprek voor een functie. En ik misselijk de hele dag niet normaal. Ik had in februari 2007 een ma gehad met 8 weken. We hadden toen na de ma een pauze ingelast. Ik wou toen even mijn zinnen verzetten en was heel druk bezig met veranderen van baan. Dus was lekker aan het solliciteren. Zwanger worden werd even naar de achtergrond geschoven. En toen was het ineens in mei raak en juni werd ik niet meer ongesteld. Had totaal geen idee dat ik zwanger kon zijn. Mijn ongi bleef zo lang uit en ik dacht laat ik voor de grap eens een test doen. Haha de streep knalde van de test af...Oeps en ik had toen net mijn vaste contract opgezegd en zou gaan beginnen met een nieuwe functie... Niet heel handig dus...
Nou blijf toch hoop houden meid.....Mijn symptomen nu waren ook heel anders dan mijn vorige zwangerschap... Dat wachten is overigens wel irritant....Bij alles wat je voelt denk je...hmmm zou het dan echt zo zijn?
oww, haha ..... wat een verhaal! Dat was idd niet heel handig op het moment zelf, maar je hebt er een mooie meid aan overgehouden... Dus wat maakt een andere functie dan ook uit? Ja precies dat laatste wat je zegt! Dat is zoo vervelend! Je kan niks anders doen dan wachten en je bent alleen maar allerter geworden op symptoompjes! Maar ik blijf hoop houden......
Nou meid inderdaad mijn dochter is mij zoveel meer waard dan welke functie dan ook! Werken kan je hele leven nog. Een kind krijgen niet! Ik vind het wachten ook irritant je word zo alert op alles wat je voelt... Je weet nu dat het eerder is gelukt dus hou je toch steeds iedere maand een beetje hoop.
Hoi meiden, Ik heb even niet zoveel tijd om achter de pc te zitten. Zal de komende week dus ook weinig te vinden zijn hier. Mijn volgende nod is 24 december, maar we gaan een ronde wachten (ivm geplande bruiloft volgend jaar). Dus dat wordt geen spannende ronde... Daarna maar eens kijken of het ons in 2009 is gegund
ben ik het helemaal met je eens aylin je let idd extra op allerlei dingen. Ik ben er deze ronde ook niet meer zo mee bezig heb mijn ovutesten ook niet meer gedaan. Heb er even geen zin in en miss ook wel beter om er niet meer zoveel mee bezig te zijn. En ik heb nu het geluk dat het erg druk is op het werk dus heb ook weinig tijd om me bezig te houden met beebjes maken. Sproet we zien je wel weer een keer verschijnen meid ik ben er ook weinig de komende tijd. Probeer iig zoveel mogelijk mee te lezen en blijf aan jullie denken!
@ Survivor en Sproet: Gewoon lekker hier komen wanneer jullie zin hebben hoor! Survivor, ik koop na deze ronde ook geen ovu-testen meer! Vorige keer ben ik ook zwanger geworden zonder en ik heb nu wel weer goed inzicht in mijn cyclus! Dus ik heb ze eigenlijk niet meer nodig! Mijn vriend vindt dan ook dat er meer druk achter staat, en dat willen we allebei niet! Ik zie het maar zo, onze tijd komt echt nog wel! Liefs!
Nou meiden ik ben het helemaal met jullie eens. Ik ben altijd zwanger geworden zonder ovu testen dus dit is de laatste keer dat ook ik ze ga gebruiken. Ik heb een heel lief meisje die zo snel groot word en ik wil zoveel mogelijk alles meemaken. Een tweede kindje komt er heus wel alles op zijn tijd. Als je er zo mee bezig bent word het iedere maand een enorme opgave. We klussen gewoon vrolijk verder maar ik laat het een beetje los. Dit schiet zo echt niet op.
Zwanger worden moet wel leuk blijven. En het klussen natuurlijk ook. Dus er te veel mee bezig zijn verpest de pret!
Aylin je hebt helemaal gelijk zelfs wij gaan na 3,5 jr niet verplict klussen daarom ook geen ovu testen etc. het enige is dat we met iui verlicht zaad in moeten leveren, en dan mag je ook 3 dagen van te voren geen sex hebben ( hier houden wij ons ook niet aan) doen wanneer wij zin hebben.....Mannetje zn zaad is toch goed dus maak ik me niet druk om.
Goedemorgen meiden, Heb net alles teruggelzen en zie dat jullie toch ongi geworden zijn, das balen zeg. Maar ook ik ben het helemaal met jullie eens hoor, ook hier altijd zwanger geworden zonder ovutesten, dus het komt allemaal wel goed. (ben zelfs elker keer zwanger geworden als we het maar een paar keer geklust hadden en er niet zoveel mee bezig was) Dus ook ik moet het van me af gaan zetten ,alleen lukt het nog niet zo goed.Maar heb me voorgenomen dat wel te gaan doen.
het is ook moeilijk als je eenmaal zwanger bent geweest word het verlangen alleen maar groter en groter