Ja het blijft idd vreemd Aylin, bij mij word mijn ovutest deze maand elke keer weer een beetje dokerder, dat had ik vorige maand ook niet hoor, maar hij is nog niet even donker als de 2e streep geweest bij mij, maar ook ik ga vanmiddag weer ff testen ben benieuwd, want heb wel slijm vandaag.
als je ovu test weer donkerder wordt dan ben je zwanger! zo hebben veel meiden getest... het bloed is wel raar maar mijn vriendin had het ook. ga nu maar testen dan weet je het en anders die ovu testen aan de wilgen hangen een een maand om de dag klussen. succes Joyce en gewoon blijven klussen kan er niks mis gaan
Nou meiden ik hoop echt niet dat ik nu al mijn ei krijg... Het vloeien is zo goed als gestopt. Het lijkt me trouwens niks om te gaan klussen tijdens je nod bah. @Lienie het lijkt me heel sterk dat ik zwanger ben. Heb best veel bloed verloren... Maar als de test straks weer zo donker is misschien morgen maar een zw testje er tegen aan gooien.
Haaai meiden, Jemig wat een nieuwtjes hier zeg @ Alina (je kon het toch niet laten he hier terug te komen , ik begrijp het wel hoor ) & Joyce: Woohoooo, VRUCHTBAAR SLIJM! Klinkt goed meiden! Ga ervoor...! Nog ff de ei-dans: @ Linie: Ik ben sinds de 9e van deze maand aan het tempen geslagen, maar wordt er niet veel wijzer van! Zal zo even een foto plaatsen, mischien dat iemand me kan helpen! @ Aylin: Nou ja Wat raar nou toch weer van je ovu-test? Maar je hoort wel vaker dat vrouwen bloedingen krijgen als ze ook zwanger zijn.... waarom doe je niet voor de zekerheid een zw.test? Hier alles goed, veel last van buikkrampjes en witte vloei! ABSOLUUT ook geen zin om te klussen... :-s En al twee dagen achtereen hoofdpijn! Net alsof ik ongi moet worden! Nog ff afwachten dus! Liefs!
ff kijken je eerste dip betekent dat je ei eraan komt... en de andere grote dip kan je innesteling geweest zijn... nu moet die gaan stijgen een beetje en blijven stijgen maar je hebt al best een hoge temp zeg ik kom net rond de 37 op zijn hoogst... normaal 36,6 ijskonijn denk ik
Thanks lieni! werd er echt niet wijzer van! Mijn temp is altijd zoo hoog en het verschilt per dag enorm! Dus nu maar hopen op een stijgende lijn! Ga jij het ook bijhouden op FF? En idd, hoe zou het met Sunnyke zijn?
haha, je hebt hem tussendoor even gewijzigd! Ja ik heb altijd al een hele hoge temperatuur gehad! Best lekker om te hebben (in de winter dan he?) want hier hoeft de verwarming nooit aan! Dus krijg altijd centjes terug Maar in de zomer......pfff! Dan zweet ik peentjes, bij 20 graden al....
hahahah dat zal best ja. jouw hubbie heeft een levende kachel in bed hahahaha. ik heb het geprobeerd op ff maar ik snap er de ballen niet van.... heb nu zelf een excel sheet en daar houd ik het op bij... hopen dat ik er zelf wat uit kan op maken. http://www.vruchtbaarheid.org hier heb ik hem vandaan ik weet nu wel dat als mijn temp van 37 na 36,6 schiet dat de duivels eraan komen die dag... ik heb nu niet zoveel om te laten zien ik begin morgen eraan... die van vorige maand heb ik perongeluk gedelted en van mijn miskraam dat was echt een zooitje. allemaal pieken en dalen....
Ik heb het in Januari geprobeerd, met ff..... maar na twee dagen al weer gestopt! Ik had geen zin om al die moeilijke engelse woorden uit te pluizen, dus hield het snel weer voor gezien! Deze maand dacht ik, ik ga het nog eens proberen! Dus eerst de tijd genomen de site te leren kennen en me bekend te maken met alle gekke engelse woorden (waar ik noooooit van gehoord had!). Nu gaat het me wel redelijk af al vindt ik die site nog wel erg onoverzichtelijk! Met Excel kan ik weer niet werken.... en menstruatiekalender.net is ook weer niet 'all that' Liefs!
Hi meiden, Bedankt voor het welkom Jullie kletsen inderdaad wat af! Het was inderdaad niet ons jaar. In mei waarden de waarden goed, dus was de mola weg. Normaal moet je een jaar wachten, maar wij hebben nu al groen licht. Wellicht heeft dit ook te maken met mijn lange cyclussen, maar het is wel fijn. Alleen denk ik wel dat ik ga tempen, zodat ik nog een beetje een idee heb hoe lang m'n cyclus gaat duren... Nou ik doe m'n best om mee te kletsen haha Groetjes, Visjes
Heeeee meiden.... Net even een filmpje gekeken met hubbie. Pfff echt heel zielig moest er bijna om janken... Wij gaan straks maar even aan de klus...Wie weet is het mijn ei toch die eraan komt. Zou wel heel vroeg zijn deze maand maar ja... @Eleni je ei heb je zeker gehad je temp moet nu gemiddeld hoger blijven dan in de eerste fase voor je ei. @Visjes meid wat fijn dat jullie er weer voor mogen gaan! Een mola heeft nare gevolgen zeg. Maar gelukkig zijn jullie er goed uitgekomen. Ik hoop dat je snel weer zwanger bent! En klets hier lekker mee meid. Wij zijn heeeeel gezellig! Ik ga morgen nog even een test doen. Kijken of deze ook zo positief is... Ik ben ook benieuwd naar Sunneke....wie weet is zij wel zwanger....
@ Lieni: Handige site meid! Ik ga toch maar eens even kijken of ik daar mee kan werken! @ Visjes: Wat fijn dat er toch eerder dan verwacht groen licht is voor jullie! Ik zie in je onderschrift dat je idd erg lange cyclussen hebt! Hoop dat je dmv tempen toch je eitje kan spotten! @ Aylin: Ik zat net het famillie diner te kijken, en had ook bijna een waterval aan tranen .... Heb ik altijd bij dat soort emo-programma's! Ik vindt het nu toch wel weer spannend voor je meis! Die posi ovu-testen zijn wel vreemd.... Klusze trouwens voor zo... SUNNYKE! En...en...en?
Ik zat gone baby gone te kijken ging over een meisje wat met opzet was ontvoerd om haar weg te halen bij haar junkie moeder....Ik kan echt niet tegen films waar kinderen de dupe zijn van slechte ouders. Dus de waterlanders zaten hoog bij mij. Tja ik vind het allemaal erg vreemd...Op dag 4 al een positieve ovulatie test..? Ik twijfel of dit wel kan...? Maar we gaan wel klussen Als het toch mijn ei is wil ik hem niet missen. Ben echt benieuwd wat de ovulatie test morgen zegt...?
En aylin ? erg vreemd allemaal iig.. eleni mooi kaartje hoor visjes welkom meid Ik heb weinig nieuws alleen denk ik dat mn ei toch nog niet is geweest
Goedemorgen dames, Ik ben er weer ff, ben benieuwd Aylin.... Enne ja ik blijf gewoon klussen hoor Kan idd geen kwaad. Voel me weer een beetje vreemd, misschien omdat mijn ei komt, ik weet t niet.
Goedemorgen meiden, Hier gaat alles goed. Wij hebben vanavond ook weer heerlijk geklust. Had tenslotte een positieve ovu test Ga straks nog even een ovulatietestje doen kijken wat de uitslag is. Mocht deze weer positief zijn dan haal ik een zw test.