@Joyce ik snapte er ook niks van een knal test op dag 4 van mijn cyclus. Het bloed verlies is sinds gister gestopt. Ik hoop echt niet dat mijn ei steeds zo vroeg in mijn cyclus komt. Nu was ik gelukkig maar 3 dagen ongesteld maar stel je voor dat het langer duurt..? Klussen tijdens mijn nod lijkt me echt niks!
Ja lijkt mij ook niks hoor klussen tijdens je NOD. Nee ik hoop het ook niet voor je, dat je ei steeds zo vroeg komt. Ik heb ook nog ff een vraagje, wanneer komt je ei ongeveer als je vruchtbaar slijm heb gehad ?
Volgens mij is het vruchtbare slijm 2 dagen voor je ei... Weet het niet zeker maar las dat ergens... Heb je al positieve ovu test gehad..?
Ehm nee ,hij wordt wel steeds donkerder. Moet vandaag nog ff testen, maar ik had gisteren en eergisteren vruchtbaar slijm.
@VISJES... Wat een verhaal, joh! Wat erg, zo'n molazwangerschap.. Gelukkig mogen jullie er nu eindelijk weer voor gaan! Veel succes! @JOYCE: Volgens mij verschilt dat nog weleens toch? Ik heb meestal 3 tot 4 dagen slijmverlies. En dan bedoel ik het slijm dat doorzichtig en rekbaar is. Daarna wordt het wat minder helder en rekbaar, zeg maar. Dat betekent dat je ei is geweest. Maar ik denk dat het verschilt na hoeveel dagen slijm je ei komt. Sommigen hebben namelijk nauwelijks of helemaal geen slijm. Dat hebben ze dan wel, maar komt niet naar buiten. Zoiets.. :-D
En AYLIN, geklust dus? Goed zo! Je weet tenminste maar nooit! Je wilt je ei toch ook niet missen! Maareh.. Als iedereen het nou om de dag doet? (mits ze daar zin in hebben natuurlijk...) Dan kun je je ei eigenlijk niet missen! Wij deden het sowieso al wel om de dag/ om de 2 dagen. Maar nu echt om de dag. Omdat het 'moet', maar zeker omdat het ook lekker is.
wij klussen gemiddeld 3 a 4 x in de week en soms is dat 2 a 3 keer achter elkaar en soms zit er een dag tussen ( ik let daar niet op word ik gek) Vruchtbaarslijm kan wel 5 dagen voor je ei al komen en kan ook na ei ff aanhouden. aldus mijn gyn en zelf ervaring omdat ik normaal precies weet wanneer mn ei springt.
@ Aylin: Ben ook van de partij! Ben echt benieuwd meis! Goed dat je iig geklust hebt... @ Alina: Hier ook normaal om de dag hoor! Zelfs na het eitje....gewoon omdat het lekker is! Maar de laatste dagen heb ik er echt geen zin in... @ Joyce: Gewoon tijdens je vruchtbare slijm zoveel mogelijk klussen meid.... Zoals Alina zegt, om de dag is goed! Spannend hoor! @ Danjo: Thanks! Dus tempkaartje van me ziet er vrij normaal uit? Liefs!
Ok dus heel verschiilend, hmm dan heb ik er dus niet echt veel aan Nou ja we zien het wel dan. Ik vroeg het ook meer omdat ik me vandaag raar voel, beetje misselijk, beetje last van borsten, ik d8 missvhien heeft dat met mijn eisprong te maken.
ELENI, geen zin, nee? Voel je je niet lekker? Je bent toch niet zwanger?! Haha! Toen had ik ook geen zin! Hahaha!
Ja ik klus ook nog gewoon en om de dag, bijna altijd Gewoon omdat we dat leuk vinden @ Eleni geen zin ? Enne ik heb dat ook weleens hoor en idd meestal een beetje aan het eind van mijn cyclus. @ Alina21 thnx voor je antwoorden. Meiden ik ga het ook gewoon weer afwachten. We zien wel, ik klus genoeg dus daar kan het niet aan liggen Dan ziet t er wel naar uit dat mijn cyclus weer een beetje normaal is.
Haha, ja ik had het ook voor het laatst toen ik zwanger was! Ben namelijk helemaal niet vies van een klusje! Arme vent , heeft al 5 dagen niks gehad! Maar ik durf nog niet te hopen, ondanks dat mijn lijf steeds meer signalen begint te geven!...... ben weer bang voor de teleurstelling! !
Ik dus meestal niet! Normaal gesproken wil ik rond mijn NOD alleen maar meer! Precies! En het is fijn te weten dat je cyclus weer normaal is geworden! Nu hoef je je daar niet meer druk om te maken iig!
Ja ik hoef me er niet meer druk om te maken, en dan vanaf volgende maand ga ik niet meer testen en gewoon de natuur zijn werk weer laten doen. SPannend he, ik vind het niet leuk hoor dat wachten.
Eleni nu moet ie wel stabiel blijven ik ben ook wel eens een wip wap. Joyce ze zeggen dat je pas last van je borsten etc krijgt als je progestoron stijgt en die stijgt pas na ei.. Maar goed ik heb ook wel eens van die rare dingen haha Hopen dat je ei eraan komt en anders gewoon klussen als je zin hebt en afwachten
@ Danjo, ok dus hij zou ook al geweest kunnen zijn Ja mijn lichaam is weer ff vaag bezig, maar goed ik d8 ik ga het eens vragen misschien word ik er wat wijzer van Enne het is ff afwachten, maar volgens mij kan ik weer uitgaan van 28 dagen deze maand.