Ja hij moet idd stabiel blijven, maar dat doet hij dus niet! Vanmorgen was mijn temp weer 37.7! Maar goed, het is tot nog toe een stijgende lijn... hopelijk daalt ie voorlopig niet...
Ben je niet wat koortsig elke keer 37,7 is nl tegen koorts aan meid. Joyce vaak is het zo hoe meer je op dingen let hoe meer je krijgt ( mijn ervaring) want nu we met iui bezig waren had ik helemaal niet van die rare dingen.
Ooow nee hoor Ik kom gewoon met mij temp (bijna) nooit onder de 37! Mischien één enkele keer 36.9, maar lager dan dat gaat ie niet! Ik voel me voor de rest kipje lekker! Dus het is nu gewoon afwachten! Ik houd het natuurlijk nu pas bij, dus ik kan niet oordelen over de voorgaande maanden, en hoe hoog mijn temp toen was na mijn ei! Maar 37.7 heb ik tijdens spontane temp-momenten ook wel eens gezien!
@ Danjo, dat is waar hoor wat je zegt, maar heb er niet echt op gelet, ik voel het gewoon echt opeens. EN je hebt wel helemaal gelijk want vorige maand en die maand ervoor voelde ik elk pijntje. En meestal als ik ook echt zwanger ben voel ik niks, ja ik voel wel iets maar dat is niet uit te leggen, weet meestal gewoon dat ik zwanger ben. In ieder geval geen pijntjes ofzo.
@ Sunnyke: Ik ben even een paar pagina's terug gegaan, en ik zie op je banner 10 dagen overtijd staan! Ik ben echt heel erg nieuwsgierig naar je.... laat je het snel weten? @ Beginneling: Meid, als je meeleest: Op jou banner zie ik ook 4 dagen overtijd staan! Hebben de duivels toch niet doorgezet? Ben ook erg benieuwd naar jou!
Op naar die 9 maanden ROZE wolk Nod November 23-11 : Sunnyke (1e ronde na mk) 28-11 : Annika (1e ronde na mk) Nod December 02-12: SylviaM 05-12: Eleni (ronde 2 na ma) 07-12: Danjo (ronde 1 na 3 ma's..3,5 jaar bezig) 08-12: Survivor82 (ronde 2 na mk) 10-12: Alina21 (ronde 2 na ma) 17-12: Joyce84 (ronde 3 na mk) 17-12: Lieni44 (ronde 3 na mk) 18-12: Aylin16 (ronde 2 na ma) onbekend: Sproet (1e ronde na mk) ⇒ Om jezelf toe te voegen op de lijst: Quote de laatste lijst, haal de [ Quote= "..." ] aan het begin van de lijst en [ / Quote ] aan het einde van de lijst weg en voeg jezelf toe ! ⇒ Om de smiley steeds in de lijst terug te zien, moet je de volgende URL kopiëren [ img]http://vrouwenpower.nl/smilies/forumsmiley613.gif[/img] en op de plek waar de smiley nu staat plakken! Laat wel de spatie weg bij het eerste hekje! ____________________________________________________ Even de lijst meenemen!!
Oh Eleni ik zie dat je NOD op 5 december is, dus je krijgt als je zwanger bent een mooi sinterklaascadeautje
haha, idd Joyce! Heel mishien al eerder hoor, 2 december! Maar probeer het wel uit te stellen naar de 4e (het testen) dan is mijn vriend jarig! Stel...MOCHT het zo zijn....dan zou het bevrucht zijn op mijn verjaardag en zou ik een posi-test hebben op mijn vent z'n verjaardag! Zou wel erg leuk zijn!
Hallo iedereen , Bij mij is het bruinverlies volgens mij gestopt. Maar nog steeds geen ongi heb naar de dokter gebeld en ze zei dit mag je niet als ongi zien dat is gewoon oud bloed verlies. Dus nog steeds even afwachten wordt er niet goed van. Nou ben benieuwd Aylin hoop dat je zwanger bent. Liefs Esther
Ooow Es, balen meid! Nu weet je nog niet waar je aan toen bent @ Aylin: EN? (ben niet nieuwsgierig hoor )
Ja ik baal er ook enorm van en vad de gynecoloog mag ik als ik over 2 weken nog niet ongi ben geworden pas weer terugkomen. Maar ik voel me er ook helemaal niet lekker van dat het niet door wil zetten ben moe en hangerig. Liefs Esther
Wat raar dat je pas over twee weken terug mag komen! Er is toch duidelijk iets 'aan de hand' in jou lichaam! Mischien dat je je gyn gewoon een deze dagen moet bellen, en gewoon moet eisen dat je verder onderzocht wordt!
Een gyn weet wel waar ie oevr praat maar als het voro jou zelf te lang duurt zou ik er wel druk achter zetten. Beginneling is ongi geworden heb ff opgezocht en sunnyke is al vanaf 20 nov niet meer online geweest
@ Es das vervelend zeg en ik ben het eens met wat eleni en Danjo zeggen hoor. Ja ze kwam niet meer zo vaak online, maar ze zal binnenkort wel een update geven denk ik
Meiden net weer een ovulatie test gedaan: http://i172.photobucket.com/albums/w20/ ... MG2700.jpg Wat denken jullie..?