L78: Ben benieuwd! Ik duim voor je! Hopelijk heeft je gevoel het goed!! MAMAT: Hoe is het nou? Voel je je nu ook erg slapjes? TASSIE: Meid... Hoe gaat het met je??? ELE: Jep, Hummie en ik eerst.. En dan jij al! Ik denk elke dag, zou het? Zou het vandaag of vannacht beginnen? Maar nee... Haha! Nog steeds niks. Maar op zich, weken vind ik nog best wel snel gaan. Dus.. Lang duurt het echt niet meer! Hoe is het met je BI?? FAMKE: Welkom hier. Hopelijk vind je het fijn hier mee te lezen en kun je zelf ook je verhaal kwijt! Het is heftig allemaal. En niet iedereen in je eigen omgeving zal dat snappen. POOH: Wat schrikken, joh! Bloedverlies.. Gelukkig zat het toch goed! EN VOOR DE REST: Dikke knuffel voor jullie allemaal!!!
@L78, meid , wat spannend!! En en en????!!! ben heel benieuwd. @famke, welkom hier meid, helaas.... Ja het enige voordeel aan een MK is dat je weet dat je lichaam zwanger kan worden!! voor de rest is het een en al (*&^^*() Klets maar van je af hier, hopelijk laat een nieuwe zwangerschap niet al te lang op zich wachten! eerst dit een plekje geven. @tas, hoe gaat ie meis?! @daydreamer, hoe gaat ie met de laatste loodjes? hier alles ok, geniet nog lekker van haar geduw en draaikonten. Maarrrrr ze mag komen hoor, ben zooooo benieuwd! Wij hebben gister net ons bed op klossen gezet , beetje laat, maar had de verkeerde, ons bed kwam bijna tot het plafond, haha, dus dan maar even zonder!! voor de rest staat alles hier er nou helemaal klaar voor!! heb jij wiegje op slaapkamer? wij wel, wel gezellig zo samen! @de rest, hoe gaat ie meiden?? Fijn weekend allemaal!! liefs humm
@ hier, ik heb vanochtend met ochtendurine getest en helaas Ik heb de test van Matcare gebruikt die bij de ovu-testen zat, heb ik nooit eerder gebruikt maar ja negatief is negatief hoewel het niet voelt alsof menstruatie eraan zit te komen.....weet het ook niet.
@L78: ojeeeee wat jammer!!! Geen bloed geeft moed, zeggen ze altijd bij het NOD forum. Wie weet, het kan nog!! zo, even terug lezen!
@tassie: he wat naar meis heel verdrietig! En inderdaad: 2010 wordt jouw jaar! Positief blijven denken, anders heb je niets meer (spreek uit ervaring ) @eleni: sterkte met je mannetje! En geeft niet hoor dat je eerder bent bevallenJ Jij moest er 2 uit te zien krijgen hahaha! @famke: welkom!!! Een hecht clubje idd, maar altijd plek voor nieuwe mensen! Klets gezellig mee. @nanny: hoe is het met jou? @pooh: binnenkort weer een echo? Deze keer blijft je beeb lekker zitten hoor! @hum, daydreamer en ele: hallo zwangere mutsjes! Hoe gaat het met jullie mooie buiken? Geniet nog even van het zwanger zijn! Voor jullie het weten is jullie kleintje er! @hier: met sara gaat alles super! Ze is een vrolijk, tevreden meisje! Ook een erg allert meisje, waardoor ze alles wil zien en meemaken. Dus slapen in mijn eigen bed overdag?? Dacht het niet! Ben daar nu mee aan de slag gegaan en zal maandag het cb en de kraamzorg nog om tips vragen. Ze moet dat nu echt gaan leren!
@l78. aaah wat jammer meid!!! wellicht is er nog een kleine kans, zoals doortje al zegt, geen bloed geeft moed! @doortje, fijn weer even van je te horen en dat het goed gaat met jullie!! dus kleine saar is een pittig ding?! haha... fijn dat jullie zo lekker genieten meid! liefs
Ik wacht idd nog even af, heb tenslotte een laat ei gehad, wellicht nog een kruidvat-testje. Hoop dat het bloeden weg blijft.....
Lief hè.. Zo'n wiegje?? Bij ons staat 'ie ook op de slaapkamer! Ik geniet ook nog van het geduw en gedraai in m'n buik. Kan nu nog, toch! Merk wel sinds een dag of 3 dat ik ineens harde buiken heb. Hoort er ook weer bij... Ik voel me verder eigenlijk prima! Jij dus ook. Mooi zo! Je laat mij wel eerst bevallen, hè?!?! Hahaha!
Gaat goed! Sara is dus een lekker eigenwijsje! Hihi! Slaapt ze 's nachts bij jullie op de kamer dus? Fijn dat alles super gaat!!
ja, blijf afwachten. Heb de kruidvat-testen gekocht (heb er 2) Ik wilde morgen weer testen maar manlief zegt dat we beter kunnen wachten. Bah die wijze mannen haha, we zien wel hoe lang ik het uithoud.
@L78: gewoon testen morgen als jij je daar beter bij voelt hoor! Heb ik ook altijd gedaan, anders werd ik gek! @hummie&daydreamer: ja Sara is idd een pittig ding! Leuk hoor zo'n eigenwijsje! Ze slaapt nog bij ons op de kamer in een mozesmandje, ze wordt 's nachts nog 1x wakker voor een voeding. Idd heeeeel gezellig!
@l78, jammer voor je meid. Bij geen bloed over een paar dagen gewoon nog eens proberen. @hummie en daydreamer, de laatste loodjes. Hoe gaat het met jullie??? Hier even een update, vandaag verlies ik al de gehele dag helder rood bloed, er heeft een klein stolseltje bij gezeten. Ik denk dus dat mijn mk niet lang meer op zich laat wachten, even kijken wanneer het doorzet. Ik hoop morgen want dan ben ik nog thuis, maandag weer gewoon werken en dan zit ik hier niet echt op te wachten. Verder gaat het goed, begin het echt al een plekje te geven. Ben me al aan het richten op de toekomst, al ben ik me er ook heel goed van bewust dat ik niet aan voorbij moet gaan. Maar ik voel me goed, onderneem volop en kan zelfs lachen. Meiden, ik houd jullie op de hoogte. Fijn weekend nog, dikke knuffel voor jullie allemaal
Hello girls, Famke: vervelend om je hier te moeten verwelkomen, maar toch ook zeker blij dat je je hebt aangemeld. Dit forum is sinds april 2009 mijn steun en toeverlaat en ben iedereen hier dan ook dankbaar voor. Vaak kun je in je eigen omgeving niet zoveel kletsen over hoe graag je zwanger wilt worden en hoe erg je baalt van de miskraam als hier.. want anders ben je een zeur. Hoop dat dit forum ook voor jou heel erg veel kan betekenen. L78: Balen!!! Moet eerlijk zeggen dat ik de kruidvattesten toch betrouwbaarder vind.. dus ik hoop dat het alsnog raak is! Daydreamer en Hummie: Waar wachten jullie op?? Pooh82: Hoop dat die paar onzekere weken zo snel mogelijk voorbij gaan. Doortje: Hoe is het met prinses Sara?? Echt een prachtmeid hoor! Hier: Niet veel nieuws.. Gyn heeft me afgelopen vrijdag geadviseerd om 5 dextro per dag te nemen, zodat ik toch nog voldoende suikers binnen krijg om de dag door te komen. Hoe is het met de rest..?
Lieve lieve meiden, helaas vanochtend menstruatie doorgebroken Ben niet eens heel verdrietig, meer berustend. Maar we hebben wel afgesproken om even pauze te nemen van het proberen. Ik weet niet of dat gaat lukken, maar we willen in ieder geval proberen om weer wat meer ontspannen hierin te staan. Wellicht betekent dit ook dat ik even afstand van zp zal nemen. Ik denk dat het beter voor me is om even weg te zijn van alles wat me aan onze kinderwens doet denken. Met pijn in mijn hart want jullie zijn me dierbaar geworden. Ik kom terug: of al heel snel omdat ik jullie te veel mis of later met hopelijk goed nieuws. En dan wil ik heel graag jullie mooie verhalen lezen! Dikke knuffel
@L78, He jammer meis, Maar ik begrijp je helemaal hoor. Ik heb het ook even allemaal naast me neer gelegd we wachtten even geduldig de uitslagen af. Ik moet ook eerlijk zeggen dat ik het idee heb dat er een hele last van me afvalt. Ik hoop voor je dat het bij jou ook even kan "rusten" Grtjs Nanny.
L78, balen meid. Neem lekker de tijd en als jij er weer aan toe bent dan hoop ik je weer te zien. dikke knuffel voor jou!!!! Hier heeft de mk nog niet doorgezet, blijf continu bloedverlies houden dus ik verwacht dat het echt geen weken meer gaat duren. Ik houd jullie op de hoogte??
hee hallo, ik was op wintersport dus moet heel veel bij lezen zag wel snel dat L78@ overtijd is ok ik ga wel lezen tot straks mischien nog dan reageer ik wat langer niemand bevallen zonder mij toch? hier overigens alles wel ,... word al rond.... niet meer ziek en voel me goed.. nou beter kan het niet.. oh shittie lees nu hierboven je bericht tassie@@@ wat erg voor je ik had echt de hoop dat het goed zou gaan deze keer. gatver zeg wat een naar bericht!!! ik hoop dat je snel door deze zware tijd heen mag gaan... ik weet hoe wanhopig dit moet zijn. ik werd helemaal gek... het gaat ECHT goedkomen.... klote is dat ik niet kan vertellen wanneer.....