Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hallo hier,

ik heb hier toch vaak dat mijn bericht verdwenen is.
    ben ik de enige?

vent is carnaval aan het vieren en ik ben facturen aan het maken. mmmmmm ik doe wat verkeerd.

Nanny@ wat heerlijk om te horen dat je je zo goed voelt. dit geeft je de kracht om verder te gaan
    fijne carnaval.

tassie@ bloedonderzoek stelt niet zoveel voor (10 buisjes).. acht je zit een minuut langer.
    ik kreeg nog een waterecho om te kijken voor verklevingen
    klinkt heel wat maiar stel ook niets voor....ach je ligt in de bekende stoel... dus het is weer even genant.

Mamat@ ja ik heb ook altijd bij andere dat de banner hard gaat maar niet bij mij zelf hahahaha.

ik heb het idee dat ik het soms heel licht al voel bewegen
    heb jij dat al? ik weet niet of ik het me inbeeld maar lijkt toch echt zo. je kent het wel de bekende vlinder...

daydreamer@ getver zeg heb je dit nu nog even voordat je moet bevallen.. het was de bedoeling dat je ging uitrusten

Hummie@ onze grote rose wolk ... je gaat binnen kort landen en je moet aan het werk hahahaha en dan heb haar in je handen...
    ja toch het werd een meisje
    ohh begin nu te twijelen....

2. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Meiden, kwam even spieken of Daydreamer en Hummie al bevallen zijn, maar nog geen nieuws?! Daydreamer, nog gecondoleerd.

Hier gaat het goed, afstand nemen lukt aardig.

Nanny, ben blij te lezen dat jij je zo goed voelt. Wat een positief
    berichtje, straalt kracht uit hoor!

Tassie, de bloedonderzoeken stellen niet zo veel voor, inderdaad een zo'n 10 buisjes zoals Lieni zegt. Lekker carnaval gevierd? Kon dat wel ondanks de miskraam?

Knuffels voor jullie allemaal

3. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hee l78@

fijn dat het beter lukt zo
    wel jammer hoor!
    vond je net zo gezellig

wat is het stil hier zeg

heb net maar mijn 20 weken echo gepland
    tja je moet wat he op deze sombere maandag
    ben de sneeuw zat, het mag van mij lente worden

heb zin in positieve vrolijke zonnestralen

4. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @ L78: Fijn dat je het even wat meer los kan laten! T scheelt altijd een hoop stress!

@ daydreamer en hummie: ben benieuwd of er al nieuws is!!!

@tassie: "gelukkig" is je mk op gang gekomen, dan kun je het toch op een gegeven moment af gaan sluiten....

@hier: alles goed! Voel me een stuk beter, heb wat meer eetlust, niet meer zo moe enz (al maakt je dat wel weer iets onzeker;))
    Donderdag naar het ziekenhuis, informatie over combinatietest, bevallen enz... Weet iemand of ze dan misschien een echo maken?
    En ik weet ook niet of ik de combinatietest ga doen, alleen voor de echo zou ik het wel overwegen:)...
    Wat hebben jullie gedaan of zouden jullie doen???

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh ik vind het erg stil rondom die 2...
    hummie is er meestal iedere dag even en nu al sinds 12 februari niet meer!! ik denk dus dat ze haar kleine al in haar armen heeft! :):)
    laten we het hopen... :)
    datzelfde geld natuurlijk ook voor daydreamer al gaf ze aan het even wat drukker te hebben..

oh spannend dit zeg! :)

pooh, jij schiet ook al behoorlijk op zeg! al 10 weken!!! ik heb geen combi test gedaan.. je krijgt sowieso een echo met 12 weken.. en die is ook behoorlijk uitgebreid.. alleen wordt dan de nekplooi niet gemeten.. wij wilden het niet omdat we na alle ellende eindelijk eens wat meer wilden genieten.. ik wist sowieso van te voren dat ik geen vruchtwaterpunctie zou willen mocht er een verhoogd risico uitkomen.. want de kans dat het dan nog zo is is vaak nog heel erg klein.. achteraf ook heel blij om, het was een leuke echo geworden waarbij we geen stress hebben gehad om op uitslagen etc te moeten wachten :)

lieni ook al 14 weken pff... ijj gaat ook super snel, en over 6 weken al de 20 weken echo! joehoe! :) willen jullie weten wat het wordt? en als gaan jullie het dan ook vertellen?
    hoe voel je je verder, kun je eindelijk meer genieten nu je uit de 12w zone bent?

Tassie, je blijft wel heel erg positief, dat doet me wel erg goed om te lezen.. gelukkig heb je ook wat afleiding.. hoe gaat het verder met je?

6. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hoi Meiden,

Hier weer even een update, het gaat eigenlijk best goed. Ik heb carnaval gevierd deze dagen en op de momenten dat het niet meer ging ben ik naar huis gegaan. Was wel erg vermoeiend, zeker omdat ik 2 optochten heb meegelopen!!!!!
    Vloei nu nog veel na, met ook veel dik rood slijm, maar goed het heeft ook zijn tijd nodig. Maar het is allemaal goed te doen.

Ik hoop zo dat alles goed is met Hummie en Daydreamer, ik vermoed dat ze fijn aan het knuffelen zijn met hun mooie wondertjes. Fijn trouwens om te lezen dat het met iedereen zo goed gaat.

Fijne dag allemaal, ga zo de vk even bellen om een echo te regelen om te kijken of alles schoon is en daarnaast om een afspraak te maken voor de gyn. De vk zei wel, de kans is klein dat er iets uitkomt maar ik wil het toch even zeker weten.

7. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hallo,

wij hebben we de nekplooi gedaan
    mijn vent wilde het graag
    prima wat jij wilt...
    vond het wel ok dat ze de hersenhelften bekeken en de navelstreng en de blaas en maag.
    kan me niet herrineren dat dat bij mijn zoon ook zo was

nee wij willen niet weten wat het wordt hoewel ik heel nieuwschierig wordt...
    ik vondt 9 maanden gissen wel leuk
    hoewel niemand geloofde dat wij het niet wisten..
    op de 20 weken echo twijfelde we wel maar daarna was het ook goed dat we het niet wisten
    mensen in je omgeving zijn er vaak drukker mee dan jijzelf.

tassie@ misschien is het ook wat waard om te weten dat het goed zit
    dat hadden wij teminste

8. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Hoi Meiden,

a.s. vrijdag heb ik een afspraak bij de gyn, ik vind dit erg snel maar goed. Ik ga er vanuit dat dit een kennismakingsgesprek is.
    5 maart kan ik pas terecht voor de echo om te kijken of alles schoon is. Is nog ver weg maar goed!

@lieni, ik ga er inderdaad ook maar vanuit dat alles goed is, de vk gaf ook al aan dat de kans klein is dat ze iets vinden. Waarschijnlijk is het gewoon pure pech zei ze, maar toch.......

Verder is alles oke, bloedverlies is vandaag drastisch verminderd. Ben net lekker gaan winkelen met mijn man. Doet me goed mezelf een beetje verwennen.

9. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ Tassie , doe je eigen maar lekker verwennen hoor. Heb ik ook gedaan. eb daar voel je je ook wel weer beter door. Welke gyn heb je? Je kan natuurlijk ook vragen of de gyn even een echo wil maken die hebben zon ding op de kamer staan. Hoe was je carnaval? Toch ook nog een beetje kunnen feesten?

@lieni, erg is dat he als iedereen zegt: Jaaaaa volgens mij weten jullie het wel hoor!!! NEEEEHEEEE wij weten het niet was dan altijd ons standaard antwoord en dan kreeg je weer van, volgens mij wel Grrrr. hihi Wij wilden het ook niet weten. En mij gevoel kon ik ook niet echt vanuit gaan. dacht bij beide een jongen. Maar ik heb twee meiden dus hihi

Grtjs

10. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

DAMES: Even snel.. Ik ben vrijdagavond bevallen van een prachtige zoon, Levi!

Vlotte bevalling gehad, 's middags begonnen wat krampjes. Eigenlijk gelijk al om de 10 minuten, niet echt pijnlijk.
    Toen ging het al om de 5 en vrij snel 4 minuten. Toen moest ik ze wel even wegzuchten. Twijfel.. Bellen we de verloskundige, of nog niet? Wilde niet te vroeg bellen.. Manlief wilde liever van wel.
    Verloskundige kwam enn.. 7 cm ontsluiting!
    Ze heeft de vliezen gebroken, daarna een uur lang héle heftige weeen, niet te houden (auw!!!!).... 45 minuten persen.. En daar was hij! Iets voor 12en geboren en 3540 gram!

11. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    GEFELICITEERDDDDDDD!! Super leuke naam ook. lekker genieten van jullie kleine man.

12. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Gefeliciteerd Daydreamer! Fijn zo'n bevalling (lijkt op die van mij, ook na het breken van de vliezen een uur lang heel heftige weeen en 45 minuten persen). Wat een mooie naam. Ik wacht met spanning op de foto's!

lieve andere meiden, ik kom binnenkort met update, lees nog wel af en toe mee hoor! Dikke knuffels

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    :D JAAAAAAAAAAAAAAAAAaaa
    Daydreamer gefeliciteerd met je zoontje!! leuke naam ook levi !!

14. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    jaaaaa daydreamer! Gefeliciteerd met jullie zoon! Dat klinkt als een superbevalling! Met jou alles goed? dikke kus

15. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van Levi. Geniet er lekker van daydreamer!!!!!!

Nanny, ik heb Dr. de Kok. Een vrouwelijke gyn, daar ben ik wel blij mee. Ik had zelf ook het idee om te vragen of zij wilde kijken.

Morgen kom ik wel even vertellen wat de gyn. allemaal wil gaan doen.

16. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @tassie, ik zou gewoon even vragen hoor. Bij mij hebben ze alleen bloed onderzoeken gedaan. Maar hou er rekening mee duurt heel lang voor de uitslag. Wij horen het pas 12 maart. zit 8 weken tussen. Succes morgen!

17. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Daydreamer: Van harte gefeliciteerd met jullie zoon!
    Echt een leuke naam!
    Geniet er lekker van!!!!!

@ Hier: vandaag gesprek gehad in het ziekenhuis over combinatietest, we gaan het niet doen...
    Heb nog wel een echo gekregen, omdat ik gisteren een beetje bruinverlies had, dus onze kleine uk nog even in lijvende leven mogen bewonderen! Hij/zij was erg druk aan het spartelen!
    I'm in love!!!

18. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

Daydreamer: WOW meid, wat een lekker vlotte bevalling! :D
    Super Gefeliciteerd met jullie zoon, Levi
    Wat een onwijs leuke naam!!

Lekker genieten nu van de kleine man!!

19. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Lieverds!!!!

Ze is er, ons lieve kleine meisje!!! Ik ben afgelopen zaterdagavond 13 februari bevallen van een prachtig meisje. Een week voor de uitgerekende datum. Voor meer details en foto's zie album ivm privacy hier.;)

Eerst wat kramp om 2.45 uur en die werden regelmatiger, echt begonnen s'ochtends om 4.00 uur en kwamen al om de 5 min. doorgegaan tot 10.00 uur en toen vk gebeld, die was er om 11.00 uur, had ik nog maar 1 cm , maar goed we waren begonnen!! s'middags 3 uur 4 cm en om 18.00 uur 6 cm ontsluiting waarop de vk de vliezen heeft gebroken en de weeen toen echt in een storm gingen (heftig!!!!!) er zat haast geen pauze tussen en ik kon ze erg moelijk opvangen pfff 19.15 uur gaan persen en 20.30 uur geboren. wat een karwei zeg! Maar het cliche is echt waar: als ze op je buik ligt vergeet je niet de pijn maar het verklaart waarvoor je het gedaan hebt, daar DOE JE HET VOOR!! geweldig wat een ervaring, je eigen kindje gezond en wel op je buik, iets mooiers bestaat er niet!! we zijn helemaal verliefd op onze kruimel. ze heeft het even wat moelijker gehad de tweede en derde dag maar nu gaat het weer. geef BV en dat gaat nu ook als een speer/ (wat een memmen!!! :$) meiden, we zijn zoooooo gelukkig, het is onbeschrijflijk wat zo'n kleine met je doet. (de kraamtranen hebben hier rijkelijk gevloeid als ze me aankijkt met die heldere kleine oogjes).

je wordt wel geleefd door zo'n kleine dus vandaar nu pas mijn reactie en ik probeer hier gauw weer af en toe mee te lezen, maar voorlopig ff genieten en druk met de kleine meid, daardoor wat minder aanwezig.

voor iedereen een dikke knuf!!

@daydreamer, lees dat je ook bevallen bent, gefeliciteerd meid met jullie zoon! wat een genot he zo'n kleine spruit!!

liefs hummie

20. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Hummie, Gefeliciteerd met jullie meisje. Geniet ervan!

Grtjs Nanny.

Deel Deze Pagina