Lieve Hummie, van harte gefeliciteerd met jullie kleine meisje. Heeft ze ook al een naam ? Word helemaal warm en blij van je verhaal, geniet er van!
Oowh Hummie, wat een prachtig meisje!! Jullie hebben haar goed in elkaar geknutseld!!! Gefeliciteerd met jullie wondertje.. En nu lekker gaan genieten meid want het gaat vreselijk snel allemaal!! knuf!
@Hummie, Wat een mooi meisje! smelt hihi lekker van genieten hoor. want het gaat inderdaad hard. Grtjs Nanny
Daydreamer, gefeliciteerd met jullie zoon! Hummie gefeliciteerd met jullie dochter! nu maar eerst lekker genieten van ujllie kersversegezinnetje laat jullie maar lekker verwennen! wat gaaf weer 2 topic beebs erbij! en weer schelen ze nauwelijks qwa tijd! dan vraag ik me toch echt af met wie ik moet gaan bevallen want.. slik.. ik ben toch echt de volgende he?
Hummie van harte gefeliciteerd met je kleine meid!!!! Lekker ervan genieten en natuurlijk goed uitrusten. Hier vanmiddag gesprek gehad, we krijgen een chromosomenonderzoek. Helaas konden we vandaag geen bloedprikken omdat dit alleen van ma t/m do kan. Dus volgende week terug. De gyn. gaf aan dat de kans zeer klein was (ook gezien onze achtergronden) dat er een afwijking gevonden word. We mochten gewoon opnieuw gaan proberen, de kans was zeer groot op een goede volgende zwangerschap. Het was waarschijnlijk gewoon vette pech. Een echo deed ze niet, ze zei daar ben je hier nu niet voor. Ga maar gewoon naar die afspraak.
Hallo allemaal, Ik ben Jannebo 28 jaar en heb afgelopen november een miskraam gehad. We zijn sinds van de zomer bezig en de 3de poging was raak. In de 7de week ging het mis. Ik begon in het weekend te bloeden en 's maandags gelijk de VK gebeld en 's middags konden we voor een echo. Ik wist al dat het niet goed was. En inderdaad geen hartje te zien. Ze vroegen of ik het af wilde wachten of doorgestuurd wilde worden naar het ziekenhuis om een curretage te ondergaan. Op donderdagmiddag belde de VK. Ik had toen hele erge krampen, maar het vruchtje was nog niet losgekomen. Ze heeft een afspraak gemaakt bij de gynaecoloog en vrijdagmiddag kon ik daar al terecht. Eenmaal bij de gyn. een echo gehad en ze kon zien dat het vruchtje al gezakt was naar de baarmoedermond. Dus met wat tangen en klemmen heeft ze het er zo uit kunnen halen... Niet erg prettig dus... Maar ik was er wel vanaf. Dat luchtte heel erg op. Ik dacht gelijk weer verder te willen en opnieuw zwanger te willen worden... Maar ik had er op sommige momenten toch er veel moeite mee. Een week na de "miskraam" belde de gynaecologe. Ze had het vruchtje laten onderzoeken en ze dachten dat het een mola-zwangerschap was. Daarna dus iedere week bloed gaan prikken om mijn hcg waarde te laten controleren. Gelukkig zakte het al snel en bleek het geen mola-zwangerschap te zijn geweest. Na 9 weken was ik nog steeds niet ongesteld, dus weer naar het ziekenhuis. Allerlei onderzoeken en echo's gehad. Maar alles ziet er goed uit... Een paar dagen later werd ik vreselijk ongesteld... Nu heb ik mijn volgende cyclus alweer gehad (24 dagen) en ben nu weer aan het afwachten. Op 4 februari werd ik weer ongesteld en als het goed is heb ik afgelopen weekend mijn eisprong gehad en geklust.. Dus nu is het weer spannend. Ik heb sinds vanochtend wat krampen in mijn baarmoeder en ik verlies veel witte afscheiding... Dat had ik met mijn 1e zwangerschap ook... Als het goed is moet ik 28 februari ongesteld worden... Ik ben benieuwd... Sorry voor het lange verhaal, maar het is wel lekker om het zo van je af te schrijven... Ik hoop dat ik hier gezellig mee kan kletsen. Ik merk in mijn omgeving namelijk veel onbegrip van mensen...
@ Jannebo,Tuurlijk kan je gezellig mee kletsen,en het van je afschrijven is vaak ook heel fijn vooral onder diegene die weten hoe het is. Helaas! Maar de ondertussen zijn er toch alweer een stuk of 6,7 bevallen en meerdere ook gezond zwanger. Dus komt vast goed. Meer witte afscheiding heb ik inderdaad ook meerdere keren gehad toen ik zwanger was. Spannend hoor! Succes! Grtjs Nanny.
@ Tassie , flauw dat ze niet even een echo wilde maken. Vind ik! Is toch zo gebeurt. Maar goed! Maandag bloed laten prikken dus. Moet je daarvoor naar het ziekenhuis? Of kunnen ze dat bij de prikpost? Heb je dan ook een uitslag over 8 weken? Jeetje wat een hoovragen hihi. Grtjs.
@hummie, GEFELICITEERD !!!! met je dochter !!!! Geniet lekker van je meisje en laat je maar lekker verwennen meid.
Meiden ik ben een hele tijd niet geweest. De kids worden groot afgelopen dinsdag is Aylin 2 jaar geworden en Joshua is zondag alweer 5 maanden. Hummie en Daydreamer gefeliciteerd met jullie kindjes. Lekker genieten hoor!!!!
DAMES: Bedankt voor jullie felicitaties! Het gaat helemaal goed hier! Het is zoooo bijzonder! En Levi doet het super goed! En ik geef borstvoeding en gaat perfect! Heerlijk gewoon! Hij komt keurig om de 3 uurtjes en tussendoor slaapt 'ie of ligt hij lekker bij ons. Dan kijkt hij helemaal om zich heen.. Prachtig! Foto.. Ik wil hem héél graag showen, maar ben bang meekijkers. Bang dat 'ie herkend gaat worden. Denk er nog even over na...
GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER!!! Hoe heet ze? En inderdaad, wat een genot! DIT IS ECHT PRACHTIG! Mooier dan gedacht.. Ik ben verliefd! En hoe! Hé, geniet ervan!!!
@daydreamer, fijn om te lezen dat alles goed gaat. Geniet er lekker van!!!! @Nanny, ja ik vond het ook erg flauw dat ze niet even wilde kijken. We moeten bloedprikken in het ziekenhuis, kon niet bij een prikpost. Na 6 weken moet ik bellen voor een belafspraak, kon in april. Moeten even kijken wanneer we volgende week gaan prikken, mijn man moet hiervoor ook even vrijkrijgen of later beginnen aangezien maandag onze eerste dag is voor de vakantie zal dit niet meteen gaan.
lieve allemaal, bedankt voor de felicitaties!! om privacy redenen noem ik haar naam hier niet, ik ben toch bang dat iemand het hier per ongeluk openbaar gebruikt. vavavond vieren we dat ze een week oud is, een week!!! alsof ik gister nog aan het puffen was, wat gaat de tijd enorm snel. Je verkeerd zo'n eerste week echt in een soort roes! we genieten volop van ons meiske, ze is een zooooooooo lief en tevreden poppetje! ik kan haar de hele dag wel kusjes geven en knuffelen. meiden dit is echt de mooiste ervaring ooit, wat een geweldig gevoel brengt zo'n mensje in je leven zeg! voor iedereen: een dikke knuf en tot gauw! liefs humm
Tassie, meid sterkte met alles. Hoeveel kan een mens aan. Hopelijk snel weer een nieuw wondertje dat wel blijft zitten. Hummie en Daydreamer wat fijn dat het zo goed gaat met jullie kleintjes!!
Hummie en Daydreamer: Gefeliciteerd met jullie nieuwe aanwinst!! Geniet lekker van de tijd met de kleine.... want voor je het weet zijn ze groot!!! Elegance: Jij bent de volgende!! Spannend man, gaat echt snel bij jou. Hier: gaat ook alles goed... ik word op dit moment een beetje door mijn omgeving geleefd, ik word er echt gek van. Maar het komt wel goed.. denkelijk..
Hummie en daydreamer: Fijn dat 't goed gaat meiden! Heerlijk he? Geniet lekker van elk moment! Het is echt ongelooflijk hoe snel ze veranderen!!! Daydreamer: Je kan je album prive zetten .. dat alleen vrienden die jij in je lijst hebt staan de foto's kunnen zien! Denk er maar goed over na... Joyce: Ik zag je op hyves!! Ik kan je alleen niet terug krabbelen want je staat privé!! Ele: JIJ bent echt de volgende!!!! Spannend he!!! Hier: Mason en Ayden zijn vandaag alweer 2 maanden oud!!!
Hoi meiden, Hier ook nog een nieuwtje ik ben weer zwanger. Of het allemaal goed gaat weet ik nog niet omdat ik dacht ongesteld te zijn geworden, maar omdat het zo weinig was en ik vreemde kwaaltjes kreeg heb ik vrijdag een test gedaan. Ik ben er zelf nog wel onderste boven van.
WOW, meis! Gingen jullie ook voor een 3e ... ? Spannend weer hoor ... hopelijk zegt het bloedverlies niks! Hoe ver zou je nu moeten zijn? liefs!