De vk geven meestal ook voorlichting wanneer je mag gaan bellen (als de weeen om de zoveel minuten komen, als je vliezen zijn gebroken etc). Ik kan me voorstellen dat de gyn dit vanuit het ZKH ook nog gaat doen. Hij/zij gaat je vertellen wanneer je richting zkh moet/mag gaan. Het komt allemaal goed, geen paniek
@ele, wil je niet onmoedigen hoor maar 7 weken kan ook nog. Ik werd met 15 dagen overtijd ingeleid!!! bij de tweede zw 11 dagen overtijd. Dus houdt er rekening mee. @all, vandaag uitslag gehad van bloed. Alles was goed. De uitslag van het chromesonen onderzoek moest nog komen. Nog steeds wachtende op een ongi ( of niet ) vanaf 5 januari!!! echo was ook goed. Grtjs
Nanny: wat fijn dat de uitslag goed was. Wanneer krijg je de chromosomen-uitslag? Konden ze ook nog wat zeggen over de lange cycli? Je zegt wachten op ongi (of niet), hebben ze dan niet op de echo kunnen zien hoever je ongeveer in je cyclus zit? Zet 'm op!
hoi L78, half april moest ik bellen voor de uitslag. Nee hij heeft verder niks gezegd met de echo hij heeft gekeken naar een cyste maar verder zei hij je word vanzelf ongesteld niks aan de hand. Dacht zelf ook dat ze dat wel konden zien maar helaas zei hij niks daarover dus wist ik het ook niet zeker. Dus we wachtten maar weer af inderdaad. Hoe gaat het met jou??
@Aylin: YES YES YES!!! ben superblij voor je! Is wel een hele opluchting he? @Elegance: Jaja, nog even en je bent aan de beurt! Stom is dat he? Dat het bij een ander altijd harder lijkt te gaan dan bij jezelf? @De rest: Verder alles goed hier? @Hier: Hier alles goed! Ben inmiddels de 14 weken gepasseerd. Kan het soms nog steeds niet bevatten dat het nu wel goed zit allemaal! Ik heb al aardig wat echo's gehad en afgelopen maandag nog naar het hartje geluisterd, maar het is zó onwerkelijk! Gelukkig gaat mn buik nu wel een beetje groeien, dus dat is wel een goed teken. K hoop alleen dat ik snel wat zal voelen! Hadden jullie dat ook in het begin? Dat je nog niks aan je lichaam merkt dat er al een kindje van ruim 8 cm in je buik zit? Nou, iedereen alvast een fijn weekend toegewenst!
Nanny, wat gek en jammer ook. Nou ja, hopen dat je dan maar gewoon niet meer ongesteld wordt en snel een positieve test in handen hebt! Hier gaat het goed, ben afgelopen dinsdag bij de internist geweest en zit nu aan de schildkliermedicijnen. Het rust nemen, bevalt me echt heel erg goed. Ik kom ondertussen wel weer vaker hier, maar bereken geen NOD meer, doe niet meer (echt) aan cyclusdenken en gericht vrijen en proberen de houding van 'we zien het wel' vast te houden. Eigenlijk gaat het best goed en ben ik in ieder geval een stuk positiever dan een aantal weken geleden. Het voelt goed.
Fijn dat het goed met je gaat l78, het niet gericht bezig zijn is ook wel lekker even tijd voor jezelf en niet altijd bezig zijn met zwanger worden. komt ook vast allemaal goed ben ik van overtuigd.
Pffff ik was doodsbenauwd voor de echo...Was zo bang voor slecht nieuws...Ik denk dat als ik de 12 weken ben gepasseerd ik pas echt het van de daken durf te schreeuwen!
@ nanny, hier ook bij Manolito mat 14 dagen overtijd ingeleid en hij is toen die nacht geboren dus ook met 15 dagen overtijd Bij Lorenza 6 dagen overtijd.
@Nanny, fijn dat je bloeduitslag goed was. @Pooh, ik hoop voor je dat het snel mag voelen, fijn dat je buikje groeit. Is toch een bevestiging dat alles goed is. Hier vandaag een slechte dag, vanochtend te horen gekregen dat twee meiden in de directe omgeving goed zwanger zijn . Ik kan niet blij voor ze zijn, het is zonder veel moeite of zorgen gelukt. Is het raar dat ik niet blij voor ze kan zijn, ik ga nu ook zo twijfelen aan mezelf. Waarom gaat het steeds fout?? Zal het ooit nog lukken???? Het was lang geleden dat ik zo heb gehuild en boos ben geweest. Begrijp me niet verkeerd hoor meiden, ik gun het iedereen en ben voor jullie allemaal blij en hoop dat alles goed zal gaan. Maar jullie weten ook zo goed wat het is om verdriet te hebben. Deze 2 meiden hebben hier altijd zo luchtig over gedaan, dat doen we even en nu helemaal. Ik wou dat iedereen nu eens snapte wat een groot wonder het is. Het gaat niet bij iedereen vanzelf en ik zou zo graag willen dat daar respect voor is. 8) Nu genoeg, sorry voor dit egobericht maar ik hoop wel herkenbaar
Tassie meid wat ken ik dat gevoel toch goed. Toen ik voor de eerste keer zwanger was eindigde dit ook in een missed abortion met 8 weken. Mijn zus was net bevallen en 2 vriendinnen van me waren zwanger en ja hoor bij hun ging het wel goed. Ze waren er geen eens echt blij mee omdat ze geen partner hadden. Ik ken sowieso in mijn nabije omgeving weinig mensen met miskramen. Ik kon ook niet blij zijn voor hun. Vond het zo gemeen dat het bij ons niet zo mocht zijn. Ons kindje was zo welkom en ik werd constant geconfronteerd met dikke buiken en echos. Na de geboorte van mijn dochter was ik vrij snel weer zwanger. Dit was een 2 ling en met 13 weken ben ik gecuretteerd. En wederom mijn vriendinnen zwangerde lekker door...Ik eindigde met lege handen en hun met hun kindjes... Ik moet zeggen dat het de hele kijk op zwanger zijn zo heeft verpest voor mij. Maar jou tijd komt echt meid geloof me!!!! Nu is het zuur en het doen ongelofelijk veel pijn. Blij zijn is dan zo moeilijk voor een ander.
Tassie, ik begrijp je reactie volkomen en herken 'm helaas ook. Op een dag zijn ook wij aan de beurt, probeer positief te blijven, meis! En hier spuien mag altijd, op mijn herkenning en compassie kun je rekenen!! Knuffel voor jou
Tassie, ik herken het wel al moet ik zeggen dat ik geluk heb gehad dat ik geen naasten heb gehad die zwanger werden toen ik net de mk's had gehad.. wel collegae en zo, maar geen mensen waarmee ik lief en leed deelde.. dat scheelt denk ik wel.. maar wel goed dat je het even lekker van je afgooit hier voor de rest met iedereen goed lees ik ben ook wel heel benieuwd hoe het met hummie en daydreamer gaat!
Meiden, fijn dat het herkenbaar is. Ik dacht even dat deze gevoelens enkel door mij werden gevoeld. Het heeft me goed gedaan om het hier op te schrijven, daarnaast heb ik erover gepraat met manlief en mijn beste vriendin. Dikke knuffel voor jullie allen, jullie hebben me wederom weer de moed gegeven. Ik ga nu heel hard duimen dat het snel voor ons allemaal goed raak mag zijn en dat er voor de zwangeren onder ons gezonde kindjes ter wereld mogen komen. Ik hoop dat ik snel ongi word en dat we weer kunnen gaan proberen voor een plakwonder.
Ik herken het ook hoor Tassie, mijn neef zijn vriendin was ook zwanger toen ik voor de 1e keer zwangerwas , zij van de 2e en we waren ongeveer tegelijk uitgerekend. Nou ja als ik haar dan elke keer zag, was niet leuk ( maar ik was daarna snel weer zwanger gelukkig) Hoop dat het bij jou ook snel lukt. Ik ga nog ff spammen Bekijk bijlage 58736
so joyce wat een knapperd! en wat is ze weer duidelijk gegroeid he! zo'n leuke leeftijd vind ik dit! al dat ontdekken en aftasten en toch nog lekker kunnen knuffelen! gaat echt snel he de baby tijd.. heerlijk genieten nu de lente eraan komt!
Ja ,z e word groot en je hebt gelijk hoor, je kunt ze nog lekker knuffelen als ze dalijk wat groter is wil ze niet meer Manolito wil nu weer wel hoor, maar ja jongetjes zijn daar makkelijker in hoor ik altijd. Ik wilde vroeger ook nooit knuffelen
hey dames, OHHHWWW elegance gaat nu echt spannend worden en zwaar .... de laatste loodjes..... ik denk dat het zh je binnen kort alles gaat uitleggen. ik denk dat je ook elke week moet komen straks? ik maakte me ook hier zorgen om maar mijn ziekenhuis bedacht gewoon dat ze het maar kunstmatig gingen halen.... dat wil ik nu wel voorkomen. (of er moet een reden zijn) maar ik wil gewoon de helft van de ontsluiting toch thuis doen en dan het einde in het ziekenhuis... ik het ziekenhuis zat ik echt te wachten op de weeën .. je bent je dan veel bewuster van een wee dan als je thuis nog aan het opruimen bent... ik mijn ogen is dit relaxter.... maar voor de rest was het zh wel super iedereen is daar heel aardig en bezorgt. mijn vent vond het een velig idee daar.. Tassie@@@ ik ken dat gevoel ook heeel goed.. ik wilde al zwanger worden terwijl mijn vriendinnen nog twijfelde ondertussen waren die zwanger en ik zat maar die miskramen te verwerken.... moet wel zeggen toen ze eenmaal verder waren deed het me minder... ook hier was ik de laatste ..... je gunt het iedereen maar je wilt zelf ook weten wanneer jij aan de beurt bent als je dat antwoord al had...... nu ben ik zwanger en is de 2e groep van mijn vriendinnen gevolgt.. ik weet van een paar dat het niet echt lukt maar ze zijn ook nog niet zolang bezig....maar ik denk dat ik hun wel hetzelfde gevoel als mijn hebben... zo sta is ineens aan de andere kant van de lijn.. maar daar kom jij ook..... zo deprie als toen ben ik nog nooit geweest maar het is toch goed gekomen... het komt alleen duurt het even... Joyce@@@@ wat een vrolijke noot zeg!!!!!! echt een schatje zou je bij de 3e het niet meer willen weten? ik hoor verschillende reactie's maar je bent tegenwoordig wel in de minderheid als je niet weer wat het wordt. het is wel heel practies maar ik vind het ook wel heeel spannend om het niet te weten nouja hoop dat we volgende week niet ineens ons niet kunnen beheersen. voelde me deze week weer erg onzeker.. net hartje gehoord vorige week en dan springt mijn zoontje op mijn buik in bed echt hard..... voelde gewoon dat mijn buik hier niet lekker op reageerde. nu gelijk weer stress..... wordt er zelf gek ook van... denk echt weer schit gaat het wel goed? maar zit vanmorgen dus op mijn werk achter mijn comp.. voel ik het schoppen van binnen (nouja groot woord schopjes maar meer kleine tikjes) dus ik helemaal blij........ oh kan niet wachten tot ik het goed voel.. heb echt die bevestiging nodig maar dit is al het begin ... bij mijn zoontje was dit pas met 22 weken...
MEIDEN HEB MIJN EITJE GEVONDENNNN!!! Gelukkig nog voor pasen. hihi Eindelijk! @Tassie, Snap het ook wel hoor. Ik heb het nu ook tegenover andere ja heel leuk voor ze hoor en ik gun het ze ook. Maar ik wil ook!!! We zijn straks alweer twee jaar bezig. Nu zijn wij aan de beurt. Die tafel moet bezet worden bij de moriaen. @joyce, scheetje hoor.