Ach lieve Tas, wat naar om te lezen. Ik kan ook niet veel zeggen om je gerust te stellen. Het blijft helaas toch echt een kwestie van afwachten. Maar je zegt het zelf al, je ongerustheid is niet op iets gebaseerd. Houd vol meisie, het komt vast goed. Ik zit nu te tikken op telefoon van manlief, niet heel handig maar wilde je laten weten dat ik meeleef. Heel dikke knuffel.
@tassie, meid, leef helemaal met je mee!! die onzekerheid is killing, bah!! niet gelijk bij de pakken neer gaan zitten hoor! ik had bloedverlies in week 7 en alles bleek goed. Kan vh innestelen zijn he?! nog een paar daagjes lieverd, we slepen je erdoorheen!! dikke knuf voor nu! @l78, ook voor jou een dikke knuf! kan me voorstellen dat je het zwanger willen worden soms echt beu bent, die spanning elke maand, die onzekerheid! maar 2010 gaat ook voor jou een heel mooi jaar worden, want je zal zwanger worden meid! ik duim voor je!! @elegance, ja prachtig om te voelen hoe het kindje ligt he, echt geweldig! nu kan ik zelfs echt voetjes onderscheiden en billetjes (ze duwt en drukt heel vaak met die heerlijke billetjes tegen mijn hand aan geweldig!!!) morgen ga ik weer naar vk, blijft altijd leuk. @nanny, blijf positief hoor!! tuurlijk gaat het lukken, ook voor jullie!! als het via de natuurlijk weg niet wil dan wellicht de medische weg, maar het gaat goed komen, vertrouw op je lichaam! er is in nederland maar 2% die echt geen kinderen kan krijgen, de rest kan via de medische wereld wel geholpen worden. Maar geef het ook de tijd. dikke knuf! @de rest hoe gaat ie? lekker luieren op lazy zondag? hier alles ok, aankomende week nog even druk met alles in orde maken en de laatste 3 weekjes wil ik echt gaan genieten van mijn verlof!! liefs humm
tassie, ook ik had bloedverlies in week 7.. en ben toen 3 dagen achter elkaar in het zh geweest voor een echo.. ik kon toen ook niet geloven dat het goed zat... en helemaal niet omdat ik geen kwaaltjes had.. meid vertrouwen houden in kleine tassie hoor!! hummie fijn dat je eindelijk verlof hebt!!! hoe voel je je verder? gaat het allemaal nog een beetje? en de rest van de meiden? hoe gaat het met iedereen?
Hai ladies, Heb teruggelezen maar weet het niet meer.. haha. Tassie: niet opgeven hoor, veel vrouwen hebben bloedverlies tijdens de zwangerschap. Ik blijf voor je duimen. Hummie: heerlijk!! eindelijk verlof!!! Ik ga pas 11 juni met verlof, maar zoals het er nu naar uitziet misschien al op korte termijn. Ik kan amper een uur zitten joh. Hoe is het met de rest van de meiden? liefs, mamaT
@ Hummie, Lief van je, We geven inderdaad zomaar niet op. We willen graag een derde. We hebben namelijk al twee prachtige dochters. Maar mocht het echt echt echt niet lukken weten we niet of we wel de medische wereld in willen snap je. Ik heb twee goede zwangerschappen gehad en nu dan 3 miskramen heel raar maar genetisch kan het al niet zijn. Dus heb ik zoiets van als de gyn aangeeft dat het echt niet meer kan. Bereid ik me daar nu alvast een beetje op voor. Maar opgeven neee dat doen we niet zomaar hoor.
nanny, had ik nooit meegekregen dat je al 2 koters hebt joh, wat leuk!!! maar dat maakt de wens voor nog een kindje er niet minder om.... snap wel jullie redenatie nu, van als het niet natuurlijk wil , hoe ver ga je dan he? ik wens jullie iig alle succes vd wereld en hoop dat er toch nog een wondertje mag komen! liefs humm
@ hummie, lief van je dank je wel. Wil wel even meegeven dat zwangerscghapsverlof ook bedoelt is om uit te slapen. hihihi Lekker van genieten hoor die laatste weken straks heb je het druk genoeg. hihi
hahaa idd hummie! je hebt verlof wat doe jij zo vroeg op hahaha Nanny, lijkt me voor jullie ook gek dat na 2 gezonde zwangershappen er opeens 3 miskramen volgen.. hoe oud zijn je kindjes eigenlijk en jongens of meisjes? ik slaap echt super slecht de laatste tijd, ik heb zo'n pijn snachts bij het liggen.. of van mijn BI, of omdat mijn borstbeen op de BM drukt en dat is al helemaal beurs.. dus zijliggen rugliggen alles kan niet langer dan een uur en dan moet ik iedere keer ook nog plassen.. potjandorie.. mamat, bij mij begon de BI ook met 16 weken, aangezien ik toen nog veel autoreed werd me aageraden om de 45minuten een stukje te lopen dat hielp wel ,maar helaas werd het toch snel erger.. Ik zou wel aan de bel trekken op tijd, ik ben gelijk doorgestuurd naar de fysio en ik merk wel dat het help als ik geweest ben..
@ ele, Het is inderdaad raar om na twee zwangerschappen nu 3 miskramen te hebben. Er is bloed geprikt waar ik over een aantal weken uitslag over krijgen. verder heb ik ook geen idee.We hopen maar op pure pech. Ik heb twee prachtige dochter De oudste Lieke is 6 en de jongste Evie word over anderhalve maand 3.
Hoi meiden, Vanochtend bloed laten prikken, viel reuze mee. Nu maar hopen dat het niet voor niets is geweest. Het is gelukkig bij dat roze sliertje gebleven, vanochtend weer misselijk en ook de borsten zijn gevoelig als ik er op druk. Mijn man zei dat ik zo emotioneel ben door de hormonen, normaal huil ik niet snel. Nog twee dagen en dan weten we meer, ik hoop zo op leven. Dan weet ik tenminste dat ik het kan.
Heej meiden @tassie ,komt goed meid ,nog 2 dagen en dan zie je gewoon een knipperend hartje op de echo. @nanny, nee wist ook niet dat je al 2 kindjes had Leuk 2 meiden. Maar dta maakt het verdriet om de mk niet minder, hoop dat het bij jou ook snel gaat lukken !! @hummie, jij bent echt vroeg op, zo vroeg stond ik niet op toen ik zwangerschapsverlof had @Ele, vervelend dat je zo'n last hebt en daardoor niet kan slapen. Nou ga nog ff een fototje spammen van de 2 kids samen Bekijk bijlage 46071
tassie, als je toch zo ongerust bent, waarom bel je niet voor een snellere echo? ik kreeg die en ook op advies van mijn gyno, die wilde perce niet dat ik thuis zat en me op zat te vreten van de stress.. daarom belde ik toen ook en mocht ik 3 dagen achter elkaar komen.. alle dagen had ik toen ook bloedverlies.. dan heb je tenminste rust.. deze stress lijkt me ook niet goed.. nnay wat leuk 2 meiden! ik vind het knap van je dat je het toch zo positief ziet en tis wat je zegt je hebt 2 mooie gezonde kinderen.. dat maakt het verdriet niet minder, maar je hebbt wel iets waar je je op kunt focussen.. en leuke leeftijden die van 6 is dus al een beetje zelfstandig joyce, jeetje wat is ze gegroeid!! ik zwijmel nog steeds hihihi :0 maar schrok wel, ze is echt al een meisje he! op deze foto ziet ze er ook heel wijs uit
Ik was jullie kwijt BOEHOEEEE maar gevonden!!!! nu alles lezen even zo laatste echo... dus nog even zweten vandaag
hehe had ik het nog zo slecht uitgelegd lieni sorry he :X succes bij de echo en.... en natuurlijk heel veel plezier met het kijken naar minilieni!
nee hoor ik ben juist via jouw berichten erin gekomen was juist heel handig. maar vorige week was ik wel in paniek.... staat er ineens gesloten AAAARGGHHHHHHHH maar ik ben er weer!!! tassie@ ben je mijn verhaal vergeten ... 3 x bloed verlies gehad.. en als het vanmiddag nog goed is dan gaat alles goed.. no worry zolang het bloed er niet uit drupt en goed rood is er niets aan de hand. hoor mezelf nu en moet lachen.. scheit 4 kleuren voor de echo zo moet ook weeeeer alleen dus dat is wel naar.!!!
jeetje.. moest vrijdag bij de gyn urine inleveren om eiwit te controleren.. omdat ik zoveel pijn heb onder mijn borstbeen en vocht vast houd.. bel ik vandmiddag voor de uitslag is er eiwit gevonden... moest ik weer terug voor nieuwe urine in te leveren.. ben benieuwd wat dat gaat brengen.. voel me wel helemaal bleh daardoor.. ik had al een vermoeden, maar nu wordt het toch wer bevestigd dat het niet helemaal goed zit.. komt de onzekerheid ook gelijk weer in 10voud terug.. nu wachten op het volgende telefoontje van het 2de potje :S
IEDEREEN: Even ego.. Op zich gaat het goed hier. Sinds een paar weken regelmatig steken en pijntjes ´tussen mn benen´. Schaambeen denk ik? Maar ja, dat kan het indalen zijn natuurlijk. Nuuu... Pff, sinds een paar dagen is het echt continu en het doet gewoon pijn! Alsof het bont en blauw is! En dan voornamelijk rechts. Kindje is volledig ingedaald. Zou dit het koppie zijn, dat zo drukt? Herkent een van de moeders dit? ECHO'S: Spannend!!!! Oh, hoe gaat het met de zenuwen?? Ik duim voor jullie allemaal!! ELE: Hè bah.. Hopelijk valt het mee!
Dag meiden, Ik was ff lekker op pad met man- en zoonlief, kon wel op zijn telefoon kijken, maar dat werkte niet zo handig. Maar goed, ik heb wel alle berichtjes een beetje bij kunnen houden. Hoe bedoel je verslaafd Tassie, ben blij te lezen dat het bij het roze sliertje gebleven is. Logisch dat je meteen in de stress schiet en de hormonen (en eerdere ervaringen) zorgen er dan natuurlijk voor dat je emotioneler en heftiger reageert. Zou je een eerdere echo willen of kun je het wachten nog wel ff aan? Ik duim voor je hoor! Hummie, wat kan jij de juiste snaar raken zeg! Bedankt voor je lieve berichtje en opbeurende woorden, dat was echt even wat ik nodig had: lief!! Ik ben het met Nanny eens dat je verlof inderdaad bedoeld is om tot rust te komen en krachten op te doen voor de bevalling. Niet te hard van stapel lopen he?! Nanny, ik herken veel in jouw verhaal, maar ik had voor mijn zoon ook al een miskraam gehad. Ik vraag me nu regelmatig af of hij een 'toevalstreffer' geweest is of dat we nu echt een paar keer 'pech' hebben gehad. We gaan morgen naar het zkh voor een second opinion tav alle onderzoeken die er zijn gedaan, ben benieuwd wat hier uit gaat komen. Ik hoopte de eerste keer van onderzoeken heel erg dat er iets kleins uit zou komen wat makkelijk te verhelpen zou zijn. Maar de resultaten bleken allemaal goed, hoewel ik op internet (hier op het forum maar ook op andere sites) lees dat resultaten vaak door verschillende gyns anders geïnterpreteerd worden. We zullen zien. Ik zou je in ieder geval wel willen aanraden om te vragen naar de onderzoeksresultaten (op papier) of een kopie van je dossier, dat geeft mij veel rust om het toch nog een beetje zelf in de hand te houden. Daydreamer, ik herken je klachten een beetje. Een ingedaald kindje voelde bij mij als een soort bal tussen mijn benen, maar het beurse gevoel kan ik niet helemaal plaatsen. Lieni, ben blij dat je ons weer gevonden hebt. Hoe is het vandaag gegaan? Elegance: wat vervelend meis. Eiwit in je urine kan toch duidelijk op zw. vergiftiging of niet? Je voelt dan blijkbaar toch goed aan he dat er iets niet helemaal lekker is. Nou, ik hoop dat er snel een oplossing komt en dat je wat op knapt! liefs Leuk je kids te zien Joyce, mooie grote ogen!!
@Tassie: Vervelend die onzekerheid he? Probeer nog even je gedachten te verzetten tot het moment van de echo, als je gaat piekeren duurt het meestal alleen maar langer (wel makkelijker gezegd dan gedaan) @Joyce84: Leuke kindjes hoor! Lieve foto! @Bijna mama's: Nog even volhouden! Bijna kunnen jullie je kindje óp je buik voelen i.p.v. ín je buik! @Ego: Heb vandaag een echo gehad en........HARTJE KLOPT!!!! Joehoe, ben helemaal in de wolken! Ik weet dat het nog fout kan gaan, maar voor nu weet ik dat er daadwerkelijk wat groeit! En de VK kon niet duidelijk zien of het er 1 of 2 zijn! Over 2 weken het vervolg!!!