Hummie heerlijk meid dat het zo goed gaat. Lekker genieten het gaat allemaal zo snel! Hier gaat alles goed. Gister weer onze kleine uk gezien. Zou 7 weken en 6 dagen zijn maar we kregen er mooi 2 dagen bij! Ook met de kids gaat alles goed. Aylin zit lekker in de peuter puber fase en Joshua is alweer bijna 6 maanden. Volgende week voor de eerste keer naar de verloskundige. Ben nu 12 dagen later uitgerekend als van mijn zoontje. Hoe gaat het verder met iedereen?
@Ele, wow wat een mooi kamertje. En nijntje daar ben ik ook zo fan van. @Hummie, fijn om te lezen dat alles zo goed gaat. Lekker genieten dus...... @Aylin, fijn dat alles nog steeds goed is met de kleine daarbinnen. Neemt de spanning al iets af????? Hier alles oke, gisteren enorm veel pijn in mijn onderbuik en rug gehad. Ik moet zeggen dat de ongi veel heftiger is als normaal, maar dat schijnt vaker te gebeuren na een mk. Meiden, ik ga lekker genieten van een vrije dag. Helaas is het weer minder maar goed ...... Fijn weekend alvast en een knuffel voor jullie allen
@ ele, wat een mooi kamertje. lekker rustig! hele leuke lamp ook creatief bezig. Kan je het al voor stellen dat er straks en klein wondertje in dat bedje ligt? @ hummie, Wat fijn dat alles goed gaat, en dat je lekker kan genieten. @tassi, lekker een vrij dagje? veel plezier. @ovehere, Ik vind het weer zo spannend worden! hihi Ben moe en moe! en emo. hihi we wachtten af
@Tassie mijn menstruatie was ook altijd veel heftiger na een miskraam. Ik heb dan een curettage 2 maal gehad maar ik verloor echt veel bloed. 3 maal scheepsrecht meid deze keer gaat het gewoon goed!!!! @Nanny mijn duimen draaien meid!!! Ik ging testen omdat ik zo moe en misselijk was. Ik hoop het zo voor je! De spanning neemt wel iets af. Maar ik moet eerlijk zeggen als ik de 12 weken ben gepasseerd zal ik pas wat meer rust vinden. @Lienie bijna 20 weken alweer toch?? @Alle kersverse mama's lekker aan het genieten dames? @Joyce wat is Lorenza toch een schatje? Groeit ze lekker? @Elegance de laatste loodjes meid...Spannend!
Ladies, Ik is verdrietig.. heb gewoon geen tijd meer voor mezelf.. ik kom nergens aan toe. Wat een stress zeg... Ik hoop echt van harte dat het goed met iedereen gaat en dat er geen slecht nieuws is geweest de afgelopen dagen. Ik wil echt graag weten hoe het met iedereen gaat, maar ik kom gewoon nergens meer aan toe. Al die klote cursussen en naar het buitenland voor mijn werk breken me gewoon op, naast het 40 uur werken, onderhouden van een kind en het huishouden. Zo als niemand me hier ziet, zo zien mijn vrienden me in werkelijkheid ook niet, zelfs geen tel. Dus het spijt me als ik jullie een beetje verwaarloosd heb. Elegance... jij bent de volgende, toch?
@ mamat, je hebt het inderdaad erg druk. Maar let je wel goed op jezelf dat je niet je eigen voorbij loopt. En je rust neemt als het kan. Dat zal je straks hard nodig hebben. succes ermee!
@ Aylin, ja ze groeit lekker Ze zit alweer in maatje 74, gaat hard En hoe is het met joshua en Aylin ??
@MamaT, probeer ondanks je drukke baan toch tijd voor jezelf vrij te maken. Loop jezelf niet voorbij, dat is niet goed voor jezelf, en je gezin. Dikke knuffel voor jou!!! Hier alles oke, ongi loopt op zijn eind. Verder een leuke zaterdag gehad. Gisteren een nieuw tuinhuis gekocht, volgende week gaat onze achtertuin volledig op de schop. Heerlijk als straks de lente en de zomer echt aanbreekt zit ik in het zonnetje te genieten van mijn nieuwe tuin.
Dames! Sorry...!! Lang niet geweest! Probeer wel mee te lezen, hoor. Maar zit soms ook dagen niet achter de laptop. Helemaal geen tijd voor! Haha! Alles gaat goed hier! We genieten nog steeds van ons kleine mannetje! Het is zooo´n lieverd... ELEGANCE: Jij bent de volgende!!! Hoe gaat het met je? AYLIN: Weet niet of ik het nou al eerder gepost heb, of niet.. Maar anders maar dubbel: GEFELICITEERD!!!! Spannend zeker? Maar al een paar goede echo's gehad, toch? Hoe voel je je verder? TASSIE: De menstruaties na mijn MA's waren ook heftiger dan normaal, hoor. Het is dus niet gek. Fijn is anders.. Maar goed, je lichaam reinigt zichzelf even goed, denk ik.. En de tuin helemaal opnieuw doen? Leuk! Wat ga je ervan maken? JOYCE: Lorenza 6 maanden!!! NANNY: Ook al spannend!! Ga je testen? Of heb je zoiets van: Echt niet, dat stel ik zolang mogelijk uit?! Haha! Lange cyclus nu anders, hè.. MAMAT: Kijk uit, hoor. Niet jezelf voorbij lopen. Je bent ook nog zwanger.. Dat is toch eventjes anders. Neem je rust!!
**********L78 breekt in************* Dag lieve meiden, Ik lees ook nog altijd mee hoor en dat niet alleen, ik leef ook nog altijd mee! Dikke knuffel voor jullie allemaal KNUF KNUF KNUF **********L78 breekt uit************
dank je voor de knuf L78! en een dikke knuf terug! Hoe gaat het met je? ik zie geen banner bij je, even helemaal niet mee bezig of? jaaah ik ben idd de volgende, het gaat zo snel! en toch zo langzaam omdat ik echt niet veel meer kan door de BI en nu ook nog giga vochtvasthoudende voeten en handen heb! zatrdag aan de ctg gelegen omdat het vocht echt niet normaal was en ik natuurlijk al vaker eiwitten en glucose in de urine heb gehad.. gelukkig was alles goed! was wel even schrikken zeg! fijn om te lezen dat het met iedereen goed gaat.. ben zo benieuwd wanneer de klussers positief mogen gaan testen! nanny ga jij eerder testen of wacht je tot de 4 dagen om zijn? en tassie succes met klussen! en daydreamer en hummie wat super dat het zo goed met jullie en jullie kleintjes gaat! ben zo benieuwd hoe het voelt om mama te worden en te zijn! en de zwangere dames, geniet! het is echt sneller voorbij dan je denkt! de weken leken vooral vanaf de 30w voorbij te vliegen!! zijn jullie al met het kamertje begonnen?
hey hallo,, Hee grote roze hum!!!! wat fijn dat alles goed gaat ... lekker blijven genieten hoor!!! hoop dat weer ook beter wordt voor je kun je lekker wandelen... nannie@@@ nog 5 dagen WOEHOOEEEEE!!!! DIT WORDT IK VOORSPEL HET!!!!! Aylin@ fijn dat alles goed blijft gaan .... wanneer ben je uitgerekend? Daydreamer@ ook lekker druk dus ... nou we zien je wel weer veschijnen... Elegance@ ja het wordt spannend voor je .... het kan zo maar volgende week gebeuren .. laat je het wel weten... wat een coole kamer trouwens daar mag je zeker wel trots opzijn ik vind het voor jongens zo moeilijk maar dit is wel een leuke oplossing... tassie@ hier ook een zwaardere menstruatie na miskraam het leek wel alsof de boel even gerezet werd.. @@@@hier vanavond de 20 weken echo!!!! spannend.... ben nu wel erg nieuwschierig wat het wordt. maargoed we zijn sterk en willen het niet weten... ik ben nu druk met J. zijn kamer daar is een autobed ingekomen en nu is de muur blauw waar auto- en vliegtuig stickers op komen.... deze zijn in het grijs net zoals de vleorbedekking voor de rest is alles spierwit hoogglans... nog niet echt spannend dus zijn kamer moet ik nog een over nadenken ben het wel zat de kleuren maar hebt geen zin in grote verbouwingen..
zo hier is het stil nouja dan begin ik maar direct over mezelf maandag de 20 weken echo gehad alles was goed alleen lag die met zijn rug naar mijn rug waardoor ze het niet goed konden zien. na wat springen en kont in de lucht oefeningen daar gedaan te hebben was die nog niet gedraaid toen moest ik maar een half uur wandelen maar toen was die nog niet goed gaan liggen afijn nu moeten we maandag weer.. was wel weer leuk om te zien van een klein mensje is die nu ineens een stuk groter geworden.. hij /zij had de hik en was ook echt aan het spelen met zijn handen op het moment dat ze naar de blaas gingen kijken moesten we weg kijken maar mijn vent deed het niet.. dus ik ook niet. hij zag niet zoveel wat uit moest blijken wat het was ik dacht een piepi te zien maarja... dacht... is niet zeker dus blijft gissen tot augustus...
Spannend Lieni, heeft ook zijn voordelen dat hij er moeilijk voor lag. Nu mag je nog een keertje extra naar binnen kijken. Hier alles oke, druk met werken en de tuin leeghalen voor het weekend.
nanny. je mag morgen testen he? of heb je al getest? ik ben heeel benieuwd! lieni, whhaha, spannend meid! net nog niks kunnen zien! ben wel benieuwd zeg wat het gaat worden tassie, heel veel succes met klussen deze week! wordt weer een spannende tijd voor je.. hier draaien mijn duimen nu al overuren! gelukkig komt pasen eraan en dan doen de eitjes het altijd goed, dus hopelijk bij jou ook deze ronde! hoe is het met de rest van de meiden? het was hier zo stil afgelopen dagen! aylin, hoe is het met jou? voel je je nog goed of ben je al helemaal beneveld door de kwaaltjes? voel je je nu ook al wat zekerder? vraag me overigens ook af hoe het met elini en de boys is! ze zijn ook al bijna 3 maanden toch? bah wat gaat de tijd toch snel! jajaja! te snel want ik ben de volgende en vind het wel eng zeg! gewoon het idee dat hij er nog uit moet.. hoe?? en natuurlijk hoe gaat de tijd daarna verlopen.. zoveel vragen... waarschijnlijk is hij wel ingedaald te voelen aan de druk/spierpijn onderin.. dames een dikke knuffel allemaal!
MEIDEN!! Kijk eens naar mijn banner! We hebben besloten om het hier te posten alleen omdat ik dan mijn ei kwijt kan en het me een beetje rust geeft. Ben zo gespannen (ik weet het al een paar dagen) En zo bang dat het weer fout gaat. En met de hormonen erbij word ik er niet vrolijker van. En ik weet dat ik hier mijn hart kan luchtten en jullie mij begrijpen. Ik hoop dat het me wat rust geeft. Het besef is er ook nog niet helemaal kan nog niet blij zijn. Maar god! ben gewoon weer zwanger! Liefs Nanny.
Nanny, wat goed! En jij maar wachten op je menstruatie, toch? Meid, wat zal je onzeker zijn. Ik ga keihard voor je duimen! Ik hoop dat je je ei (niet letterlijk) hier kwijt kan. Super meis, ben heel blij voor je!
Nanny, super gefeliciteerd!!!! Snap je angst heel goed, schrijf het allemaal maar van je af. We slepen je door deze anstige tijden heen. Dikke knuffel voor jou, mijn duimen draaien en de kaarsjes gaan voor je aan. Ik hoop je snel te volgen, wie weet zitten we binnenkort gezellig naast elkaar bij de Moriaen.
Nanny!!!!!!!! wat leuk, gefeliciteerd!! Positief blijven hoor, ik duim heel hard voor je meid! @lienie, oeh spannend, willen jullie maandag wel weten wat het is? leuk om te zien hoever zo'n persoontje dan al ontwikkeld is he?! succes maandag, ben benieuwd! @daydreamer, fijn dat het goed gaat meid, wat genieten van zo'n spruit he?! @ele, de laatste loodjes meid! voor je het weet ligt ie in je armen, gaat snel hoor! Geniet nog even van de vrije tijd, veel slapen en uitrusten meid! @de rest, dikke knuf! Hier alles goed, kleine hummie is tevreden en zooooo lief! dan is mama ook tevreden he?! alleen heeft ze nu wat last van regeldagen, s'avonds beetje onrustig. Ik heb volgens mij spruw, net de HA gebeld. heb het gevoel dat mijn tepels in de fik staan als ze drinkt, echt pijnlijk en na die tijd ook. Ik wordt zo teruggebeld, we wachten het af! liefs humm