Nanny!!!! gefeliciteerd en wat een goede keuze om het dit keer toch van je af te schrijven en het niet op te kroppen.. het wordt een spannende tijd voor je maar we slepen je er wel doorheen! mininanny gaat het helemaal worden! hummie! wat leuk om weer iets van je te horen! wat gaat de tijd snel he? is ze al anderhalve maand.. hoe voel je je verder? voel je je ook al echt mama? ik kan ook niet wachten en toch gaat de tijd te snel, soms denk ik er nog helemaal niet klaar voor te zijn.. en de andere keer denk ik, ik kan niet meer wachten wat ben ik nieuwsgierig naar dat ventje.. maar zoals mijn banner het zegt.. vandaag 37 weken.. slik..
Hoi meiden. Na al die maanden even een berichtje van mij. Op 3 december is onze zoon geboren. Een geplande keizersnede. Het is een vreselijke operatie geweest. Eerst ging er al van alles mis met het infuus, de ruggenprik ging geweldig dus dat viel weer mee. Tijdens de operatie voelde ik opeens vreselijk veel pijn, bleek dat onze kleine man vastzat onder mijn ribben, helemaal in de navelstreng gedraaid en hij deed niets... Ik moest bijverdoofd worden omdat de verdoving niet hoog genoeg kwam. Mijn bloeddruk zakte gigantisch en ik zakte weg. Ons kindje zat zo vast dat de gynaecoloog nog net niet begon te vloeken. Ik kreeg iets waardoor ik weer bijkwam en toen zag ik mijn kleine mannetje, net aan 4 pond en hij huilde niet. Pas na een paar minuten (leken wel uren) hoorde ik hem!! De gyn is nog een half uur bezig geweest om alles bij mij weer goed te krijgen, daarna lag ik 2 uur in de uitslaapkamer, nog altijd had ik mijn kindje niet echt gezien of vastgehouden. Eindelijk mocht ik naar mijn kamer, de neonatoloog kwam bij ons mannetje en de temperatuur werd elk uur gemeten. Uiteindelijk heeft hij NIET in de couveuse gelegen! Alles wat we hadden gekocht was veel te groot 45 cm maar zo, zo lief en zo prachtig mooi. De volgende ochtend wilde ik naar huis, uiteindelijk mochten we 5 december naar huis en konden we gewoon sinterklaasavond vieren met onze andere jongens. Ik heb heel lang last gehad, een buikspier was gescheurd, ribben gekneusd en 1 gebroken maar het ging goed met ons mannetje en dat was het belangrijkste!! Ik zal kijken of ik een foto toe kan voegen en dan lezen hoe het met iedereen gaat die ik nog ken. Eleni bevallen?? Elegance??
@meagan, Mooi ventje hoor. En wat een verhaal jeetje. Fijn om te horen dat alles goed gaat. Ik ben uitgerekend op 3 dec. hihi toevallig. Euh?? klopt jou banner??
Ha meiden, Ben ik weer even! Het is druk druk druk (en soms ook even helemaal niet leuk ) ... heel verhaal, zal het jullie besparen! Als eerste NANNY!! : WOWOWOWOWOWOW!! Eindelijk... Gefeliciteerd meis .. enneh, December is DE maand! haha!! Hopelijk kan je langzaam maar zeker gaan genieten!! Ele: 37 weken alweer!! Meis, wat gaat het hard! Nog even en je hebt je wondertje in jou armen!! Hier alweer de 3 maanden voorbij ... tijd vliegt, niet normaal! Hummie: Ooowh, hopelijk geen spruw!! Wel heel fijn dat het goed gaat met jou en kleine hum!! Regeldagen/sprongetjes zijn hier trouwens echt een RAMP! Meagan: Daar ben je weer!! Wat een verhaal zeg ... waren dus best enge momenten!! Gelukkig gaat alles goed met de kleine man! En wat is hij mooooi *smelt* En hier .. ja, al lang en breed bevallen! Op 21 December , ruim een maand te vroeg , zagen mijn jongens het levenslicht! Ik heb ook een HELSE bevalling achter de rug .. niet normaal! De jongens moesten nog 15 dagen in het ziekenhuis blijven! Maar ze hadden gelukkig allebei gelijk een goed start! Allebei waren ze ruim 5 pond!! Dus heel netjes voor een termijn van 34,6 én een tweeling!! Fijn je hier weer terug te zien! De rest: *knuf* Domino's staat voor de deur! Ga maar gauw eten!! Liefs, Eleni
@Nanny: Wow!!!Gefeliciteerd! De spannende weken komen er weer aan, maar we gaan hier allemaal duimen en bidden voor je dat het deze keer WEL goed gaat! Mn duimen draaien 24/7! @Elegance: Jaja, 37 weken! Spannend hoor! Lijkt me ook wel een gek idee dat je bijna je kindje in je armen kan sluiten! @Elini: Kan me goed voorstellen dat je het erg druk hebt! Denk je wel een beetje aan jezelf zo nu en dan? Lijkt me echt pittig, 2 kleintjes tegelijk! @Hier: Alles nog steeds goed. Deze week in week 16 beland... Ik begin nu alleen wel een beetje onzeker te worden. Ik ben voor het laatst bij de VK geweest bij 13 weken en ik mag volgende week weer (4 weken later) K heb dus al even geen bevestiging gehad dat alles goed is binnenin mn buik. Ik probeer me maar voor te houden dat de kans dat het fout is 1% is... Soms vraag ik me af of ik ook zo paniekerig zou zijn geweest zonder mn miskramen. Het genieten lukt me ook wel hoor, vooral als ik 's avonds naar mn beginnende buikje kijk, maar de onzekerheid blijft ook helaas Nou, ben blij dat ik het hier ff van me af kan schrijven... Lucht weer ff op!
Hallo! schaam, schaam, veel te lang niet geweest! @nanny: jeeeeeeeh, wat een geweldig nieuws!! ik stuur positieve gedachten jouw kant op! @aylin: wauw, ook weer zwanger! supergefeliciteerd! @tassie&L78: dikke knuffel, komt helemaal goed met jullie! Echt waar! @hum&elini: heerlijk, he, moeder zijn!? ik geniet ook zo ontzettend! Het is niet altijd even makkelijk en je leven staat op zijn kop, maar wauw! @pooh: gelukkig mag je bijna weer naar de vk! Snap je onzekerheid maar al te goed. Maar die kleine zit heerlijk in jouw buik, echt waar! @meagan: wauw, heftig verhaal..ben er stil van! Het is een poepie! Hoe vinden je andere jongens het? @Ele: joehoeoeoeeo! oh het is bijna zover!!! vind het zo spannend! @joyce: hoe is het daar? ik kom snel weer even buurten bij de september mama's! wie ben ik nog vergeten? @hier: alles gaat supergoed! ben nog niet aan het werk (maand onbetaald verlof), ik was er nog niet klaar voor . Sara is een lekker, tevreden meisje. Fles lukt nog steeds niet, maar we blijven positief!
@ All, dank je wel lieve meiden voor jullie lieve berichtjes en medeleven. Ik heb bij bijna elk berichtje een traantje gelaten. Dus ja de hormonen zitten er goed in! hihi Ben ook erg moe! Ik ga maandag de gyn bellen. En als het ( medisch ) niet nodig is vraag ik of ik pas een echo mag als je echt al het hartje kan zien kloppen. Dan heb ik er al meer vertrouwen in. Eerst zien dan geloven! Ik ben met testen ook gestopt wil je allemaal dat de streep donkerder word en als die dan hetzelfde is dan twijfel ik al gelijk. Erg hoor! Dan kan ik die paar weken ook nog wel wachtten. we wachtten nu alweer meer dan anderhalfjaar. Vind het zo spannend!!! @doortje, wat een schatje alweer 3 maanden gewoon. wat lijkt ze al wijs. @pooh82, Die weken dat je je alweer wat beter voelt en voor je je beebje voelt schoppen zijn altijd een beetje onzeker omdat je verder niks merkt. Dan geven inderdaad de bezoekjes aan de vk weer wat zekerheid. Maar als je je er niet prettig bij voelt gewoon de vk bellen hoor. En op een gegeven moment ga je die kleine plopjes voelen en dan heb je weer wat zekerheid ( hihihi ik brul weer). @eleni, december de maand hihi. Snap dat je het druk heb met die twee mannen. Snap ook dat het niet altijd even prettig zal zijn. Met 1 kan het al erg vermoeiend en zwaar zijn laat staan met twee. @ele, jeetje 37 weken gaat snellllll. @tassie, Komt vast goed. Alweer richting de klusdagen? @All nogmaals bedankt! Liefs Nanny.
@Doortje, wat een schatje zeg. @Elegance, de laatste loodjes. Hoe gaat het met je??? @Nanny, gewoon doen waar jij je goed bij voelt. Ik duim voor je meid. Hier alles goed, de klusdagen staan voor de deur en de ovtesten liggen weer in de kast. Wij zijn er klaar voor!!!!! Wel weer spannend, de afgelopen tijd was emotioneel maar ook wel lekker omdat je geen zorgen hebt om zwanger te worden. O ja, 12 april krijgen wij de uitslag van het chromomsomenonderzoek. Dikke knuffel voor allemaal, ga de werkmannen even koffie brengen en vanmiddag gaan wij naar MamaMia
@ tassie , Wij zouden de uitslag na 8 weken krijgen toen we bij de gyn waren zeiden ze dat het nog 4 weken kon duren. Ga er niet teveel van uit nou hoop ik natuurlijk wel dat ze de uitslag al hebben. Maar wij hebben hem nog niet in ieders geval. Eind januarie hebben wij bloed geprikt. Hoe gaat het met de tuin? Veel plezier vanmiddag.
Heej , leuk om te lezen van de dames die lang niet meer zijn geweest Zat ff een weekje in landal dus was er niet @nanny, GEFELICITEERD MEID !! @hummie, fijn dat alles goed gaat met kleine humm. @eleni, gaat snel joh , echt niet normaal. @megan, d8 vandag nog, hoe zou het met haar zijn Fijn om weer wat van je te horen en wat een leuk mannetje !! Wel een verschrikkelijke bevalling gehad lees ik. @doortje, ja alles gaat goed hier Fijn dat alles goed gaat daar met de kleine meid . Lees je nog steeds mee met de september mama's ?? Das grappig Wel leuk he om zo bij te houden hoe het met iedereen gaat. Heb ik ook nog lang gedaan bij de april mama's maar die zijn niet meer op zp, dus kan ik ook niet meer meelezen Nou verder heb ik niet zoveel te vertellen, weekje was leuk, mano vond het helemaal geweldig Vooral het zwembad en Lorenza vond het ook lekker in het zwembad.
Goedemorgen dames, @Joyce, lekker zeg even een weekje er tussenuit. @Nanny, ik zie wel of ze de uitslag heeft, ik moest voor april een belafspraak maken. Als er nog niets te melden was moest ik een nieuwe afspraak maken. Ik ga in ieder geval niet wachten op de uitslag. De tuin begint mooi te worden, helaas gaan ze van het weekend pas weer verder. De bestrating ligt er bijna in en dan kunnen de borders en het tuinhuis worden geplaatst. Ik heb nu al zin in de zomer, lekker in mijn nieuwe tuintje. Mama mia is trouwens een echte aanrader, veel plezier gehad gistermiddag. Dikke knuffel,
hee hallo weekend is weer voorbij en ik zit hier een beetje te sterven achter mijn computer heb echt last van de klok gisteren toch iets te laat gaan slapen Maar Nanny was lees ik nu GEFELICITEERD!!!!!!! het hcg rond strooien heeft dus geholpen.... goed zeg!!!! nu nog een de laatste weken doorkomen tot aan de echo maar je hebt het wel verdiend na die oneindige weken van jouw!!!! meagan@ pfff wat een verhaal zeg. is baarmoeder wel intakt gebleven? mooi ventje geworden zeg.... Elegance@ je kunt je van te voren ook niet voorstellen hoe het is maar als het er is kun je je ook niet meer voorstellen dat het er niet meer is.. snap je hem nog Hummie@ grote roze wolk fijn dat alles goed gaat... ik ben ook zo benieuwd hoe ik het straks weer ga vinden zo'n kleintje erbij.. L78@ nog in je rustfase of zijn jullie al weer aan de bak? Eleni@ wat leuk van je te horen .... fijn dat alles goed gaat ondanks de drukte petje af voor jouw .. ben je wel weer aan het werk? tassie! lekker is dat he als je tuin gedaan is ... alsof je een nieuw huisje hebt... Doortje@ lekker hoor nog even genieten tijd vliegt voorbij he!! ik twijfel nog of ik mijn vakantie al in juni opneem of erna in november.... zomer is wel lekker maar met de kleine ook denk ik... Joyce@ lekker hoor landal was je pas ook niet geweest ? wij gaan in april 2x een weekend maar dan niet naar landal maar wel zin in
@ lieni, in november ja We gaan best vaak eigenlijk. Maar mano vind het helemaal leuk bij bollo en weekendje weg gezellig !
Een aantal van jullie vroegen naar mijn 'status' Officieel nog in rust, tenminste geen NOD meer berekenen, niet in mijn handtekening zetten en niet meer gedwongen vrijen op O-dagen...maar ik weet stiekem natuurlijk heeeeeel goed wanneer die O is en wanneer mijn NOD is. Dus we hebben nog wel rust maar begin voor deze ronde ook weer hoop op te bouwen. Ik wil het daar alleen liever niet over hebben omdat ik juist probeer dat los te laten. Snappen jullie het nog? Acupuncturist vertelde dat het voelde alsof de medicatie (Thyrax) zijn werk doet, dus daar ben ik blij mee. En verder houd ik jullie op de hoogte hoor, mocht er nieuws zijn....
@L78, Ik snap het helemaal hoor. Ik heb het ook wel hoor weten dat ik zwanger ben maar toch er nog niet helemaal ermee bezig zijn. wachtend op de echo op 20 april. Succes in ieders geval. zal voor je duimen .
@Nanny: Onwerkelijk he? Ik heb het in het begin van deze zwangerschap ook gehad, dat ik het gewoon niet wílde geloven!Soort ontkenningsfase ofzo. Dit heeft me wel geholpen doordat de tijd wat sneller leek te gaan. K denk omdat je er niet bewust mee bezig bent (onbewust wel natuurlijk). Ik moet zeggen dat ik het nu nog steeds wel onwerkelijk vind hoor! Soms denk ik echt: "Nou, kom nu maar weer op met het slechte nieuws", maar tot nu toe blijft dat god zij dank weg! Het is gewoon raar dat het ook goéd kan gaan! Blijf erin vertrouwen dat het deze keer wel goed gaat! Ik ga niet zeggen: Geniet lekker van je zwangerschap, want ik en waarschijnlijk iedereen op dit forum weet dat het genieten er de eerste weken niet in zit... Mn duimen blijven draaien hoor!