Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heey meiden,

wil jullie allemaal fijne paasdagen wensen!!
    @ele, hele dikke knuffel voor jou meid ! En woensdag al mama, helemaal leuk. Wel vervelnd dat je zo moe bent meid.

2. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Meiden...de rust heeft ons goed gedaan...vanochtend positief getest! We zijn nog heel voorzichtig, maar dit is een fantastisch begin.

Vrolijk pasen!!

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    wat leuk l78 !! een paascadeautje !!

GEFELICITEERD !!

4. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    l78, wauw meid, gefeliciteerd!!!!!!!!!

@ele, oef meid, wat spannend! ik wens je heel veel succes en sterkte as woensdag!! volgende week ben jij mama!!!!!!!:) ik denk aan je woensdag en zal voor je duimen dat alles een beetje voorspoedig gaat meis!! succes!

@iedereen, fijne pasen en een dikke knuf!

hier alles ok, kleine meid was wat huilerig afgelopen week en onrustig. ze moet erg veel spugen na de voeding tot de volgende voeding, echt zielig! of slikt het soms weer terug. Wil dan ook as dinsdag even met haar naar de ha, want ze lijkt er echt pijn van te hebben, spuug is ook echt dikke zure drap wat eruit komt, echt naar! we lopen met haar nu na elke voeding rechtop rond zodat het goed kan zakken, meer kan je niet echr doen. matrasje ligt ook al iets omhoog. ben benieuwd wat de ha ermee kan!

liefs humm

5. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @L78, jeetje meid wat goed, begon gelijk te brullen hihihihi (hormonen!!!!) Wat fijn. Gefeliciteerd!

@Ele, je emoties dat is normaal hoor. Na een moeielijke zwangerschap en dan alles ineens zo dichtbij. Spannend hoor! Je bent gewoon bijna mama. ;)

6. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @L78: Wat een fijn nieuws!!!!
    Echt geweldig!

@Rest: Fijne paasdagen allemaal!

7. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    L78, wat een goed nieuws zeg! Van harte gefeliciteerd. Ik zal hopen op een plakbeeb.

Grappig zeg, nu ben ik volgens mij de enige die nog niet in verwachting is of recent bevallen. Hopelijk kom ik jullie over een 2 weekjes ook goed nieuws vertellen. Aan de inzet van mij en manlief afgelopen maand zal het niet liggen.

8. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    jaaaaaaaaaaaaaa! goed nieuws!!!!!!

ele is bevallen!!!! weet niet precies hoe, wat en wanneer, maar de bevalling was hels en de kleine man moest ook nog direct geopereerd worden.. hij mocht gelukkig na 3 dagen naar huis!
    hij woog 3390 gram en 49 cm!

de naam blijft geheim, je kunt haar wel pben!

oooooooh ben zooooo blij!

9. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    @l78: gefeliciteerd!!!! ik heb vorig jaar met pasen positief getest!! ik ga voor je duimen dat de beeb lekker in je buik blijft zitten

10. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Jeeeeeh! Ele, Gefeliciteerd met jullie zoontje. Geniet ervan!

11. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ele van harte meis!

@Doortje: hoop zo dat deze blijft plakken! Ben iig erg misselijk, dus goed teken!

12. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ All, pff meiden ga me een beetje druk maken. we moeten nog twee weken wachtten voor de echo. Maar de zenuwen gaan toch wel op en neer hoor. Echt zou het goed zijn zal het niet goed zijn pffff word gek van mezelf!!!

Sorry ego!

13. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Elegance: gefeliciteerd!!! Het lange wachten heeft beloond. Geniet samen van de eerste mooie dagen, want voor je het weet is hij groot...

L78: Aaaaah, prachtig bericht! Ben heeeeeeeeeeeeeel erg blij. Gefeliciteerd en ik zal ook voor je duimen dat hij dit keer blijft plakken!

Tassie: Ik hoop dat je lichaam zijn werk doet en je over 2 weken een positieve test in handen mag hebben. Ik duim voor je!

Nanny: leef je lekker uit.. daarvoor is dit forum. Ik denk dat ik straks geen duim meer overhoud, maar ook voor jou zal ik blijven duimen.

Hummie: De eerste periode is echt een onderzoeksfase bij je kind... er zit namelijk geen gebruiksaanwijziging bij;)

Hier: Ik ben dus de volgende... Ik ben helemaal blij, ik val niet meer af. Maar ik hoop ook dat de kilootjes die erbij komen beperkt blijven. Ik heb nu wel ineens een gigantische buik, die had ik 2 weken geleden ech nog nie zo. Pas vandaag valt het me ineens op (en ook mijn collegae).

Gaat het met de rest ook allemaal goed?

liefs,
    mamaT

14. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Nanny, schrijf het hier lekker van je af meis! Ik herken het gevoel zo....gisteren voelde ik me nog oke en vandaag was weer echt een rotdag (mede door telefoontje met zkh waar ik me wederom echt een nummer voelde). Nu gaat het wel weer iets beter, maar het zal op en neer blijven gaan tot we echt zekerheid hebben, he?! Sterkte meis, hoop dat we elkaar door deze onzekere periode heen kunnen slepen! En met hulp van de meiden hier moet dat lukken toch? Knuf

15. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @L78, kom vast goed. Ik

16. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @L78, daar ging iets fout hihi. Komt vast goed we slepen elkaar er gewoon doorheen. Aan de ene kant heb ik wel vertrouwen in maar aan de andere kant ben ik zo bang. Echt heel bang!

Ik zou ook liever bij de verloskundige op controle gaan en niet bij de gyn. De vk is zo meer persoonlijker. En in het ziekenhuis ben je al snel een nummer inderdaad.

Ik hoop dat de tijd voorbij vliegt heb je al een afspraak staan?

17. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Nee, word daar nog over gebeld, maar zal eind april zijn. En wanneer mag jij? Over 2 wkn zei je net vlgs mij.

18. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    20 april kunnen ze me niet die twee weken plat spuiten ;)

19. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Haha, ja dat wil ik ook wel. Of de optie om de tijd vooruit te zetten. In ieder geval heeeeeel veel afleiding zoeken.

20. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    ja inderdaad, Nou vertel hoe kunnen we dat het beste doen. hihi heb jij ideeen. Laten we elkaar daarmee helpen. Een dagje de stad in bijv. hihi en avondje stappen gaat niet. Dan weten ze gelijk dat ik zwanger ben als ik niks drink hihi.

Deel Deze Pagina