Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Nee stappen maar ff niet. Mijn ouders en broer hebben het ook al door. Want wie eet er nou in hemelsnaam doorbakken biefstuk? Maar veel dingen afspreken is goed denk ik. Zorgen dat je niet gaat piekeren en als je dat toch doet, proberen jezelf te stoppen.

2. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    ik denk dat ze het bij ons nog niet door hebben. Maar zondag hebben we een feestje op loopafstand en 24 april ook wat moet ik in godsnaam verzinnen!!!

3. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

ELEGANCE: Aaaaaahhh.. Gefeliciteerd met je zoon!!!
    Helse bevalling? Operatie?
    Dat klinkt minder... Hopelijk kun je wel genieten!!

L78: Gaaf zeg, gefeliciteerd met je zwangerschap!

4. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Thnx Daydreamer!

Nanny, misschien zeggen dat je nt lekker bent, of aan de antibiotica of iets heel belangrijks de volgende dag? Ik heb op een eigen feestje wel eens met malt bier de schijn opgehouden. Of limo in een wijnglas. Wat je ook kunt doen - weet niet wat jij en nannyman drinken - dat je wel iets alcoholisch pakt en doet alsof je drinkt en het vervolgens je man laat opdrinken?

Wat voor leuke feestjes heb je? Ik ben volgende week jarig, maar had gelukkig al besloten het niet te vieren.

5. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Ik heb soms last van migraine dus misschien doe ik maar net of ik een migraine heb op dat moment. 1 feestje is een kinderfeestje en ander feestje is van mijn beste vriendin dus dat vind ik wel vervelend maar ze zal het achteraf wel begrijpen hoor. We drinken allebei graag een biertje, manlief helemaal dronken en k mankeer niks hihihi Zo vervelend om te liegen maar ik il ook niet dat ze het al weten. We willen het graag eerst aan de meiden vertellen en dan willen we wel zeker weten of alles goed is. Tenminste over de tien weken ofzo.

6. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @Elegance, van harte gefeliciteerd met je zoontje. Jammer dat het geen makkelijke bevalling is geweest.

@l78, probeer veel afleiding te zoeken en ondanks je angst van het positieve uit te gaan.

@nanny, spannend hoor nog 2 weken en dan heb je duidelijkheid. Ben mezelf in de ronde aan het duimen. Ook voor l78 natuurlijk.

@MamaT, ik hoop inderdaad ook dat mijn lichaam goed zijn best en dat ik me ook snel mag melden met goed nieuws.

Het lijkt me zo gaaf om tegelijk met Nanny en l78 pril zwanger te zijn. Pff, ik wil ook zo graag zeker nu ik de enigste ben. Voelt een beetje eenzaam. Maar meiden, ik help jullie graag door de spannende tijden heen en wil jullie graag steunen. Dat hebben jullie ook al 2 keer voor mij gedaan en ook nu hebben jullie altijd bemoedigende woorden en dat doet me telkens goed. Dikke knuffel voor jullie allemaal

7. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ja, dat snap ik. Ik heb het vanochtend aan mijn beste vriendin verteld. Ik had nl na het telefoontje naar het zkh ook de verloskundige gebeld. En toen was ik bij mijn vriendin - die net bevallen is- komt de Vk binnen voor controle. Dus toen heb ik het gelijk verteld, wil niet alleen van me af schrijven maar ook kletsen ;) En mijn kleine man is nog net klein genoeg haha

8. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Je bent een lieverd Tassie! Kan me goed voorstellen dat je je een beetje eenzaam voelt hoor! Ik zou het zo te gek vinden als jij nu ook volgt, ga hard voor je duimen meis!

9. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @tassie, Ik duim ook voor je meis. voor jou is het nu ook weer spannend aan het worden. Ik hoop het zo voor je.

@L78, Onze oudste is al 6 dus die begrijpt het heel goed. We hebben het bij de eerste mk (door een misverstand) ook moeten vetellen aan de oudste. wat we niet hadden willen doen. maar ze was echt verdrietig echt sneu was dat. Dus vandaar niet weer zo'n teleurstelling voor d'r. Ik weet ook zeker dat ze zo blij zullen zijn. Ze willen graag nog een broertje of een zusje. De jongste is ook dol op baby's wil altijd kroelen. hihihi ik zit weer te brullen hier!!!.

He meiden, ik ga mijn nestje opzoeken. En als er iets is. Laat het weten he.

Grtjs

10. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Weltrusten, ik ga er ook in!

11. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames,

Jeetje Elegance gefeliciteerd!!!!! met je Zoontje!!!
    ik ben inderdaad nieuwschierig waarom die geopereerd moest worden.
    niks ernstig toch
    maarje een operatie als je net geboren bent is niet leuk!
    ik hoop dat jij je ook beter voelt en nu lekker aan het genieten bent.

L78 jij ook gefeliciteerd.... spannend nu zeg!!!!!!
    nu tassie nog en zijn we een gelukkig stel zwangere of net bevallen mutsen hahahahaha.
    tassie gaat goed komen...

joyce@ wat wordt ze al groot zeg ... jeetje wat gaat dat hard...

hier vorige week eindelijk de 20 weken echo kunnen afronden
    hij lag eindelijk goed en alles was goed....
    scheelde wel dat we een andere tijdstip waren
    hij lag nu lekker te pitten.
    was wel schattig want ze ging inzoemen en toen zag je heel goed zijn gezicht en dat die aan het gapen was...

zeg wel hij maar ik weet het nog niet hoor!

nou toedeloe en al wachtende en net zwangere meiden
    ik duim voor jullie de komende weken...

12. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Hoi meiden,

Hier even een update, het gaat spannend worden. Ik ben sinds gisteren echt ontzettend moe, heb lage rugppijn en vanochtend ben ik ook even misselijk geweest. Ik heb echt nergens fut voor, dus wie weet meiden.
    Maar goed, een lichaam kan een mens ook goed voor de gek houden. Mijn gevoel zegt opnieuw zwanger maar ik moet eerst het bewijs hebben mijn lichaam heeft me al vaker voor de gek gehouden.

Nanny en l78 hebben jullie netjes tot de NOD gewacht met testen of al eerder. 7 dagen ervoor is te vroeg dat weet ik maar ik denk dat ik zelf niet kan wachten tot mijn NOD van volgende week donderdag maar ik wil ook niet teleurgesteld worden. Pff, wat een spanning!!!!!!!!

13. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @tassie, Spannend hoor meis, mij gevoel zei ook dat ik zwanger was ik wist het eigelijk al zeker hoefde geen test te doen. Die heb ik er natuurlijk wel 800 gedaan. hihi Ik was veel te vroeg begonnen met testen maar ik wilde het weten en ja hoor daar kwam het streepje. heeeeeeeel veeeeeeeel succes! mijn duimen draaien hoor.

14. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Hier hetzelfde verhaal, ik wist het ook al zeker voor het testen....maar dat heb ik (moet ik wel eerlijk zeggen) ook een keer gehad terwijl het niet zo was. Ik was daarom heel voorzichtig met de hoop toelaten. Ik wilde vroeg testen omdat ik mijn medicatie zou moeten verdubbelen, heb daarom 1 dag voor NOD getest en ga denk ik niet meer testen. Het is goed zo en al onzeker genoeg....Sterkte Tas, ik ga voor je duimen!

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    L78 gefeliciteerd meid...Het blijft altijd onzeker de eerste 12 weken. Vlogen ze maar voorbij he.

Nanny
    wanneer heb jij je eerste echo? En Tassie ik hoop dat je gevoel gelijk heeft. Ik was overigens ook ontzettend moe en nu nog steeds. Heb echt nergens fut voor. Toch moet het wel met 2 kleintjes thuis en de verhuizing.

Ele geniet van je zoon!!!!!

Hoe gaat het met de rest?

Volgende week vrijdag hebben we de nekplooimeting dus ben dan 12 weken en 2 dagen. Ben benieuwd naar het geslacht. Mijn gevoel zegt een meisje...

16. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @aylin, 20 april hebben we de eerste echo.

17. Xmas06

Xmas06 Niet meer actief

whaaaa...elegance.. :D
    Daar is hij dan eindelijk!!!
    Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kanjer!!
    Maar wat lees ik...operatie?? Wow, heftig! :(
    Ik hoor graag je verhaal!
    Voor nu, lekker genieten! Het gaat ongelooflijk snel allemaal!

18. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    hoi meiden,

Ik had vanmorgen bruin bloed verlies en beetje maar, maar put er niet veel hoop uit. Nu ben ik echt heeel bang verdorie toch niet weer. Ik weet dat het van de innesteling kan zijn maar drie mk's geloof ik daar niet zo in. Ben echt heel emotioneel nu en heel bang. please niet weer!.

19. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    he getver Nanny. Ik kan me zo goed voorstellen dat je bang bent maar bruin bloed zegt echt nog niets! Houd hoop meisje, ik ga heel hard voor je bidden en duimen. Vanavond gaan mijn kaarsjes weer aan. Dikke knuf grietje!

20. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @L78, Dank je meis.

Deel Deze Pagina