Nanny, is het nu weer weg/gestopt? Dan zou ik me nl helemaal geen zorgen meer maken.....we gaan gewoon samen deze zwangerschappen uitdragen. Het is nu wel klaar met al die stomme miskramen!!!! Het komt goed!
Het is weg maar zo begon het de laatste 2 keer ook vandaar de zorgen. Heb ook wel pijntjes onderin mijn buik maar dat zouden ook de zenuwen kunnen zijn. pffff Het moet inderdaad maar eens afgelopen zijn met die kl*te miskramen! Maar god wat ben ik bang! Ik hoop dat we beide over 8 maandjes hier onze kindjes kunnen showen!
Ja als het de vorige keer ook zo begon, kan ik me je angst heel goed voorstellen! Wat zegt je gevoel? Voel je je nog zwanger? Probeer ergens rust in te vinden en zoek voor nu afleiding! Ben je vrij of aan het werk? Even je gedachten ergens anders naartoe dan naar je buik, misschien ebt de buikpijn dan ook wel weg. We gaan voor plakbeebs Nan, kom op! KUS
L78, Je bent een schat! Ik ben inderdaad ook even bezig met allerlei dingen. Mijn gevoel laat me even in de steek. Ben heel emotioneel. En mijn borsten zijn nog gevoelig. We wachtten af.
Verdorie Nanny, waarom moest dat bruin bloed nu weer komen. Het is al zo'n spannende en onzekere tijd en dit maakt het er niet beter op. Ik weet zo hoe je je voelt, bij wij waren de eerste tekenen van een miskraam ook steeds bruin bloed. Probeer toch hoop te houden en afleiding te zoeken. We trekken jou er doorheen, probeer positief te denken. Hoe moeilijk dit ook is. Denk aan je, dikke knuffel
@tassie, dank je meis. Verder vandaag geen verlies meer gehad dat maakt me "iets" geruster. We wachtten af. Ik hoop dat het hier bij blijft. Jullie horen van me.
nanny, het getsie wat vervelend en onzeker nou weer!!! maar ik had bij mijn zwangerschap ook met 7 wk bloed en dat was uiteindelijk nog vd innesteling! Ik duim voor je dat alles goed gaat meid! tassie, spannend meid! ele, ben heel benieuwd hoe het met jullie gaat en naar je bevallingsverhaal! rest, hoe gaat ie? dikke knuf humm
Nanny meid wat vervelend...maar bruin bloed hoeft niet altijd te wijzen op een miskraam. Bij de zwangerschap van Joshua heb ik dit gehad tot 9 weken. Iedere keer kwam het terug. Toch kan ik me goed voorstellen dat je er niet meer in geloofd. Ik dacht destijds net zo hoor. Kan je niet eerder een echo krijgen? Ik had een echo met 6 weken en 5 dagen en we zagen duidelijk een kloppend hartje!
dank je meiden, Ik zou misschien wel eerder en echo kunnen krijgen maar (klinkt misschien raar) dat wil ik zelf pas na 7 weken. Dat we zeker weten dat er een hartje klopt. Kijk als het vloeien meer word moet ik bellen van de gyn dus dan zou ik toch wel kunnen komen denk ik. De angst zit er in ieder geval goed in. Vandaag veel dingetjes gedaan op advies en dat bracht toch de nodige afleiding. Verder geen verlies meer gehad. liefs
Goed zo Nanny! Ben echt heel blij om te horen dat het gestopt is. Dat geeft hoop toch?! Dikke knuf en een goede nacht gewenst!
Fijn om te lezen nanny dat het gestopt is. Probeer moed te houden, ik denk aan je en mijn duimen draaien overuren. Dikke knuffel L78, hoe gaat het met jou???? Hier nog altijd spannend, temp is ook mooi hoog schommelt rond 37 graden. Gisteren testen in huis gehaald maar wil nog niet testen en dat is zo moeilijk.........
Jeetje Tas, wat spannend! Helpt het om een dag te prikken dat je wel mag gaan testen van jezelf? Ik duim ook heel hard voor jou hoor! Met mij gaat het goed. Dinsdag uitslag van de eerste bloedwaardes tav schildklier, dat is wel heel spannend. En de eerste echo moet nog geplant en daar ben ik natuurlijk als de dood voor...maar alle signalen zijn aanwezig, en zelfs van de misselijkheid word ik erg blij!
He nee Nan, zo blijft de ongerustheid natuurlijk. En geen excuses maken voor 'ego', denk dat iedereen hier wel snapt dat je even met jezelf bezig bent. Probeer je vast te houden aan de verhalen van zwangeren of pas bevallen dames die ook bloedverlies hadden. Ik weet dat het lastig is omdat je eerdere ervaringen ook zo begonnen, maar het hoeft echt niet het ergste te betekenen. Sterkte meis
@nanny, dikke knuffel voor jou meid. Schrijf het maar lekker van je af!!! Hier ben ik natuurlijk weer stom geweest, vanochtend 4 dagen voor NOD getest met kv en negatief. Pff, heb nu gelijk zoiets van zal wel niks zijn mijn lichaam houd me weer voor de gek. Maar diep van binnen denk ik toch wel zwanger te zijn. - Temp vandaag 37.2 - moe, weinig zin om iets te willen doen - vollere borsten, met zichtbare aderen - vlagen van misselijk zijn. - sneller vet haar. Als jullie naar dit lijstje kijken, wat zeggen jullie dan???? Ik zou er zo van balen als mijn lichaam mij in de waan laat. Kan ik dan zelfs hierbij mijn lichaam al niet meer vertrouwen. Pff, wat een stress
Tassie je symptomen liegen er niet om. Toch heb ik de ronde voordat ik zwanger was van Joshua ook deze symptomen gehad en was niet zwanger. Ik baalde er toen ook flink van. De ronde erna had ik vrij weinig symptomen of ik lette er niet op. En ik was zwanger. 4 dagen voor nod is ook nog erg vroeg hoor dus wie weet over 2 dagen heb je een positieve test. Mijn duimen draaien voor je meid!!! Het is je zeker gegund!! Nanny hoe is het met jou?
@Elegance: Jippie!!!!Gefeliciteerd met jullie zoontje! Geniet er lekker van! @ Nanny: Phoe, ik schrok wel van je berichtje over bruinroze verlies! Maar geef de hoop niet op he? Ik weet dat het makkelijk klinkt, maar probeer in je kleintje te geloven. Ik heb zelf deze zwangerschap op 8 weken vrij veel bloedverlies gehad (helder rood zelfs) en toch was er niks aan de hand. Ik ga voor je duimen dat het bruin/rozeverlies nu weg blijft en dat de tijd lekker snel voor je zal gaan! @L78: Hoe voel je je? Heb je veel last van kwaaltjes? @Tassie: Zou natuurlijk super zijn als je ook zwanger bent! Kan me voorstellen dat je je wel een beetje eenzaam voelt, maar wie weet volg jij gewoon! Je symptomen zien er in ieder geval goed uit! Ik had ook ineens meer blauwe aderen op mn borsten, dat was bij mij ook 1 van de sympt. Ik ga heeeeel hard voor je duimen! @Hier: Over 1,5 week de 20 weken echo! Wel spannend hoor! Verder voel ik me helemaal goed! Soms voel ik het een beetje bewegen, vooral als ik even rustig zit... Iedereen een fijne dag vandaag!
@Aylin, het is nog steeds een beetje hetzelfde. heel weinig roze verlies maar het blijft wel. Moet wel zeggen dat ik gister en vandaag een beetje misselijker ben. En gister weer migraine gehad. Dus symptomen heb ik nog wel. @Tassie, Wat spannend meis je symptomen zeggen toch echt zwanger. Helemaal niets te zien op de test?? Of heb je hem al weggegooid? Ik hoop voor je dat je lichaam je niet voor de gek houdt en dat we straks met z'n alle zwanger zijn. @pooh, fijn he als je het al een beetje voelt. Jeetje 20 weken alweer bijna meis wat gaat het hard. Heb je ook 20 april een echo? @L78, Hoe is het met jou? @All, meiden nogmaals bedankt voor jullie steun!
@ nanny, ik heb de test nog niet weggegooid. Er is na ongeveer een half uurtje een schaduwlijntje verschenen. Je kan hem zien maar het was niet na 5 minuten af te lezen. Ik ga nu echt pas dinsdag of woensdag testen als hij dan nog steeds negatief is dan ga ik er vanuit dat mijn lichaam mij voor de gek heeft gehouden en dat ik ongi ga worden. Is het roze verlies al op gehouden??????
oehoeoeoeoeoeoe een schaduwlijntje spannenndddddd!!!! was dat de kruidvat 2 voor 5 euro? Ik heb er elke keer een beetje last van. we wachtten het maar af. Morgen is DE dag. vorige twee keer ging het beide keren op 6weken & 3 dagen fout. Ben zo benieuwd naar de echo.