Sorry Nanny, geen foto. Krijg hem er niet op. Het schaduwlijntje is ook enkel in het licht goed te zien. Pfff wat een spanning. Voor jou trouwens ook meid, spannend hoor morgen.... Ik hoop voor je dat het niks is en dat je 20 april een mooie echo krijgt. Dikke knuffel
Goedemorgen meiden, Hier een update, de hoop op een zwangerschap heb ik laten vliegen. Vandaag is mijn temp enorm gedaald en hebben de eerste ongikrampen en pukkels zich aangemeld. Pff, wat kan je lichaam je toch voor de gek houden, alle symptomen waren aanwezig. Waarschijnlijk toch een bijwerking geweest van een verkoudheid. Maar goed, ongi is er nog niet maar ik ga er wel vanuit dat deze een dezer dagen zal komen. Sorry meiden, voor mij waarschijlijk een nieuwe ronde. Maar ik hoop jullie snel te mogen volgen. Vanmiddag even spannend, de gyn. belt vanmiddag met hopelijk de uitslag van het onderzoek. Verwacht er niet teveel van, maar toch.... @Nanny, hoe is het met jou meid??????
Wat jammer Tas, volgende ronde is voor jou, ok?! lieve lieve Nanny, heel veel sterkte vandaag. Ik hoop dat je deze dag doorkomt zonder verdere bloedingen zodat je volgende week een pracht van een echo hebt. Ik denk aan je! lfs
@L78, dank je Vanmorgen toch weer wat roze verlies. vraag me af of het allemaal nog wel goed is . ben ook niet zo moe meer. ik word er GEK van!
Jeetje meiden, wat een vervelende berichten zo op de vroege ochtend! @Tassie: Wat kan je lichaam je toch soms voor de gek houden he? Als ik je verhaal zo lees kan ik me zó goed indenken hoe je je voelt! Die onzekerheid, wel zwanger/niet zwanger! Mocht het deze ronde niet raak zijn, kop op he meid, de volgende ronde is dan gewoon voor jou! @Nanny: Phoe, dat roze verlies moet nou maar een keer stoppen hoor! Ik snap je onzekerheid erg goed, ik hoop echt voor je dat je snel wat meer duidelijkheid hebt! En ik duim voor je dat je deze dag snel door mag komen! Laat het maar snel volgende week zijn voor de echo! Ik heb trouwens 23 april de echo... Hier vannacht slecht geslapen,had ineens last van diaree! Gelukkig heb ik nu geen last van mn buik meer... Vanochtend mezelf ff gewogen, maar ben nog niks aangekomen! Weet niet wanneer dat gaat komen? Ach ja, wat er niet aankomt, hoeft er ook niet af zeggen we dan maar!
hee dames, Tassie @ balen zeg .. een dalende temp is altijd deprimerend... maar het kan een innestelings dip zijn? nanny@ gatver zeg wat is dit weer een verpestend nieuws zeg wanneer heb je de echo en hoelang moet je nog wachten.. ik heb in de eertste weken ook bloed en roze verloren. zegt niets maar geeft mischien wel hoop! kwam ook een beetje bij persen vrij,. kon niet zo goed naar de wc gaan .
@lieni, Het is erg spannend! Ik heb volgende week dinsdag een echo. om half vier. Ik wil toch echt wachtten tot dan maar pfff ik hou het niet meer ik hoop zo dat alles goed is. Ik was eerst heel moe en dat is nu weg zou juist zeggen dat dat erger zou worden! heb nog wel zere boobs. Met vlagen beetje misselijk. ik weet het niet meer hoor.
ja nog een week.... een hele lange week ik weet wel dat bij mij ook rond de 7 weken het wat minder werd en daarna weer erger dus wie weet komt het einde van de week wel weer
@nanny, het is inderdaad een slopende week maar probeer vol te houden. Wij zijn er voor je hoor, schrijf maar lekker van je af. Hier geen uitslag, assistente belde net de uitslag was nog niet binnen. Kon 12 weken duren, 12 mei opnieuw een belafspraak. Hopelijk is dan de uitslag wel binnen, pff voor niks de zenuwen gehad vandaag. Dikke knuffel voor jullie allemaal
@tassie, wij krijgen ook pas onze uitslag tegelijk met de echo het kan inderdaad 12 weken duren dat ze dat er dan niet even bij zeggen he.
@ nanny, ojeej meid roze verlies, hoop dat er niks aan de hand is, ik blijf duimen voor je ! @tassie, nou meid das wel balen, maar wie weet ben je toch zwanger, en anders word volgende maand jou maand meis. @lieni, fijn dat alles toch gewoon goed gaat met de kleine baby En dat hij heeft meegewerkt nu, gaat hard joh met je zwangerschap. Nou hier gaat alles goed, moet vanmiddag weer naar de fysio met Lorenza, er lijkt wel verbetering in te komen ze gaat haar armpje wel een beetje meer gebruiken nu.
Nanny, hoe is het nu? Niet verder doorgezet? Wij kregen onze uitslag van de chromosomen ook heel laat, nog wel veel later dan 12 wkn. Dat hadden ze ons nl wel verteld, maar het duurde en duurde maar. Stel je dus niet te veel in op die 12 wkn, kan ook nog langer zijn, maar blijf er wel achteraan bellen! Hier ben ik obsessief met signalen bezig: ben ik nog misselijk, voel ik mijn borsten nog? Etc. Ik word gek van mezelf, helemaal als de signalen even iets afnemen of lijken te nemen. Bah! Maar 29 april heb ik de eerste echo....tot die tijd nog een beetje blijven stressen maar proberen vertrouwen te houden in de plakcapaciteiten van deze beeb!
Heb nog wel eigelijk iedere ochten licht roze verlies. verder niets gelukkig maar toch pff zal blij zijn als het volgende week is en we meer weten. Ik hoop zo dat alles goed is. @L78, k heb het ook hoor. constant op letten of ik nog wel symptomen heb. word er gek van. inderdaad vertrouwen houden. @tassie, hoe is het met je?
Ik heb net het ziekenhuis nog gebeld. En gezegd dat ik dus inderdaad vanf vrijdag al licht roze bloed verlies heb. Maar ze zeiden dat ik af moest wachtten en het beste konden ze een goede zwangerschap vaststellen met 7 a 8 weken als het hartje goed klopt. Dus moeten we even afwachtten en als ik heel veel buikpijn krijg of helder bloedverlies moet ik terug bellen. wie wil mij ff KO slaan tot volgende week dinsdag 15:00. hihi nooit gedacht dat ik iemand zou vragen mij te slaan! hihi
nou meiden, ik had vanmiddag weer gekleurde afscheiding, dus ik dacht bel de vk praktijk.voor wat geruststelling maar de assistent zei al we kunnen weinig doen omdat je bij de gyn loopt. Maar ik wilde alleen wat geruststelling. Dus op een gegeven moment ik barst in brullen uit!!! aan de foon. chips! Dus even later belt de verloskundige me op. (zoooo lief) ze zegt als je graag wilt kan ik een echo voor je regelen. Ze zegt want als de echo bij de gyn goed is word je vast hier naar toe gestuurd en ben je van harte welkom. Ze zei er zijn natuurlijk geen garanties. Maar ik heb zoiets als ik maar iets zie vind ik het al prettiger dan die onzekerheid waar ik nu in zit. Kan natuurlijk altijd nog fout gaan. maar gewoon ff wat minder spanning. Nu vooral met al die afscheiding elke keer. Nou heb ik morgenvroeg een echo! om half 11 spannend. En dan volgende week ook gewoon bij de gyn. Ik nog wel zeggen. ik wil wachtten tot na de 7 weken. werd me echt te veel. Ben niks waard op het moment. Jullie horen het morgen. liefs
@Nanny: Wat spannend joh! En wel fijn dat je dan toch morgen kan. Ik denk dat we hier allemaal je onzekerheid snappen, dus ik denk dat ik in jouw geval hetzelfde had gedaan! Je verstand zegt: Wachten met de echo, maar je wil zo graag bevestiging dat er uberhaupt wat zit! Ik ga duimen, bidden, smeken dat er morgen al wat te zien is en dat je in ieder geval wat gerustgestelder bent!!!!!! Succes morgen!