Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Tassie: Fijn dat je weer een beetje uit je dipje bent.
    Veel klussen de komende tijd dus!:D
    En wat knap dat jullie eventueel de opties voor langdurige pleegzorg gaan bekijken! Nou heb ik wel begrepen dat er bijna nooit iets uit die chromosomenonderzoeken komt en ik hoop dat er bij jullie onderzoek ook geen bijzonderheden gevonden worden!Wanneer krijg je ongeveer de uitslag?

2. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Tassie meid wat fijn dat je alles weer wat zonniger inziet. Ik ken die periode zo goed na een miskraam of curettage. Ik was er ook erg mee bezig zwanger of niet??? Maakte mezelf helemaal knettergek. De oude rotten hier van het forum hebben die periode ook met mij meegemaakt.
    Maar jullie plakwonder komt er geloof me!!!

Pooh
    wat geweldig dat je echo goed was. Op de helft meid! En een meisje wat leuk!!! Mijn eerste kindje is ook een meisje. Nu kan je echt gericht shoppen en hopen dat je geen bekenden tegen het lijf loopt.

Hier gaat alles goed de 12 weken grens is al weer voorbij. Vergeet soms dat ik zwanger ben zo druk ben ik met alles. 2 kleintjes die ziek zijn de nasleep van de verhuizing...pfffff. Zal zo blij zijn als alles weer wat rustiger word.

Hoe gaat het met de andere meiden??? Eleni, daydreamer, Lienie, Nanny, MamaT, Joyce????

3. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ L78, VEEL SUCCES MORGENNN denk aan je, duim voor je, leef met je mee. Succes!

grtjs Nanny.

4. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @Pooh, wat fijn dat de echo goed was ook altijd weer spannend he. Een meisje wat leuk!

@tassie, wat goed om te horen dat het weer wat beter met je gaat.

@Aylin, Gaat goed hoor overhere, Jeetje je bent gewoon alweer de 12 weken grens over.

5. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    Hallo meiden,

wat fijn dat ik hier allemaal positieve verhalen lees! en aylin al over de 12 weken! jeetje wat ga jij snel ineens!!! hoe voel je je verder? veel kwaaltjes aanwezig?

hier heerlijk aan het genieten! ik kon me nooit voorstellen na de mk's dat ik ooit mama zou worden en nu is het toch zover..
    we hebben een super makkelijk mannetje :) alleen het doorslapen wil nog niet lukken.. en ik kan wel wat extra slaap gebruiken zeg.. :)

ik kan het ook niet laten om te spammen :) eindelijk kan ik! :) deze is van gisteren :)

6. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @ele, het is ook echt een mooi mannetje hoor om te spammen ;). Lekker even een klein dutje meedoen als de kleine man slaapt. Is echt niet verkeerd hoor en vooral de eerste weken de kunnen erg vermoeiend zijn. Lekker genieten hoor!

7. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @l78, ik duim voor je meid???

@elegance, wow wat een mooi mannetje. Lekker genieten hoor......

Hier alles goed, gezellig aan de klus met manlief maar eigenlijk niet heel veel bezig met de vruchtbare dagen ondanks dat ze er nu wel zijn. We zien wel, zolang de kans maar bestaat vind ik het prima.
    Heb ook een heerlijk weekend achter de rug, genoten van de zon en gisteren een communie van ons petekind. Nog 4 dagen werken en dan 5 dagen vrij. Heerlijk!!!!!!!!!!
    Alles goed met iedereen?????

8. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Tassie, wat klink je goed! Ben blij voor je meid.

Thnx voor het duimen meiden, ik houd jullie op de hoogte! x

9. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    JAJAJAAJJAJAJAJAJA!!!!!!!!!!!!!! Er was een hartje!! Het is nog allemaal heel pril, maar de grootte van vruchtje en vruchtzakje klopt exact met termijn van 7wkn 0dgn. Oh, we zijn zo blij en dankbaar. Zou ons nu echt een tweede wondertje gegund zijn en kunnen we de miskramen achter ons laten? Het begint er op te lijken!

Meiden, bedankt voor al jullie steun. Jullie zijn top!
    (ps ik post dit berichtje even op meerdere topics waar ik mee schrijf)

10. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    JEEEEEEEEEEEEHHHHHH!!! gefeliciteerd meis goed zeg! Mooi om te zien he en moeilijk te geloven he. nou gaan we genieten hoor ;)

11. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    l78, geweldig nieuws!!!! super joepie!!! dan ga ik je nu dan ook eindelijk feliciteren!!!!
    Gefeliciteerd!!!!! :):) eindelijk is het jou tijd om te gaan genieten!! :):)

we willen nu wel een mooie banner zien he :)

12. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Daar is ie :D

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @L78, gefeliciteerd meid !!
    @pooh, fijn dat de 20weken echo goed was !
    @ele, wat een mooi mannetje heb je toch , fijn dat alles goed gaat :D

@Aylin, gaat goed hier, we zijn alleen een beetje verkouden allemaal.

14. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    l78, wat een ontzettend goed nieuws. Gefeliciteerd!!!!! Wat een mooie banner zeg ;)

Ik hoop dat ik jou en Nanny deze maand mag gaan volgen met een goede plakbeeb

15. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Deal!!!!!

16. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Deal!!!!!

17. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    hahahaha, ik hoop het meiden. Ik zeg ook deal!!!!

Jammer dat ik niks kan beloven omdat je nu eenmaal geen invloed hierop kan uitoefenen. Maar goed, voor zover ik kan.
    DEAL

18. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @L78: Joehoe!!!! Wat fijn dat de echo goed was!!!!!
    Ben echt superblij voor je!

@Hier: Donderdag weer voor controle naar de VK.
    Alles gaat nog steeds goed, heb haar vandaag alleen niet zoveel gevoeld, dus dan ga je je gelijk weer zorgen maken;)
    Ze zal het wel te druk hebben met groeien:)

19. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames,

was even weekendje naar belgie
    HEERLIJK

Elegance@ het is echt een mooi ventje zeg
    en dat zeg ik niet op aardig te zijn....
    op wie lijkt die ? op jouw?
    gna gna

L78@ ik had er al een goed gevoel over maar nu is het zeker goed
    Gefeliciteerd... lekker genieten van deze 2e

AylinZ@ ja jij gaat echt hard zeg...
    als ik beval kom bij jouw over 10 weken de 2e alweer in dezelfde tijd dat we begonnen met een miskraam...

Tassie@@@
    bij jouw is het deze maand raak... dat heb je nu we verdient

hier alles wel
    behalve dat mijn collega mijn uitmaakte voor "worst"
    ben nogal aan het opzetten ... ik weet het maar worst vond ik niet echt een smakelijk vergelijking
    maar gelukkig verdwijnt mijn worst verscheining over een paar maanden en die oude kop van haar niet
    bedacht ik me later
    vind het heel vervelend dat iederen wat over mijn lijf moet zeggen.
    kan ik er wat aan doen dat ik zo groot wordt.. als het er maar weer af gaat...
    volgens mijn pufclub vrouw sla ik gewoon veel engergie op
    hahahahah mooi verlijking he!

20. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @lieni, ach laat ze och kletsen hihi. Wat verwachtten ze nou als je zwanger bent dat je er slanker op word!!! Sommige mensen zijn van die lomperds. hihi

@all pfff nog drie weken tot de volgende echo.... ik heb weinig symptomen beetje moe, wel gevoelige borsten sávonds meer dan overdag en sjagerijnig ( maar dat is ook de spanning denk ik) pppffff. erg he kan het nog steeds niet helemaal beseffen hoor!

Deel Deze Pagina