Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    @Lieni, ik hoop dat je gelijk hebt!!!!! Pff, laat die collega lekker kletsen. Het is voor een goed doel hoor die kilo's. Die gaan er straks gewoon weer af.

@Nanny, nog 3 weken dat lijkt ver weg. Probeer afleiding te zoeken, je hebt al 2 mooie echo's gehad dus over 3 weken komt er een mooie derde bij.

Hier alles oke, heb het idee dat ik mijn eisprong vandaag al heb gehad. Temp was 0.4 graden gestegen en de krampjes zijn weg. Ik heb zondag en gisterenavond geklust met manlief dus dan zitten we goed toch??????

2. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @tassie, ja dan moet je goed zitten hoor. Mijn duimen draaien er weer op los ;)

3. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Ik hoop het zo, gisteravond hebben we ook nog geklust, dus mocht mijn ei toch wat later zijn dan hebben we dit ook opgevangen. Je kunt niet meer doen, nu maar afwachten.

4. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hi,

ja jij hebt het goed gedaan het is inderdaad afwachten nu
    irritant he! meer kun je niet doen
    maar beter dan dat je niet goed zat..

nanny@ ja spannend he... die eerste 12 weken zijn slopen
    wie zegt dat de spanning nu weg is NOT

5. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @lieni, ja de spanning zal wel blijven daar ben ik niet bang voor. Maar gewoon ben gewoon zo bang voor de volgende echo. Is alles dan nog wel goed! tenminste dat hangt in mijn hoofd. Ik denk dat als de echo dan goed is en we het iedereen kunnen gaan vertellen dat ik dan ok echt pas op de roze wolk kan gaan zitten en kan gaan genieten.

6. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Wow Nanny, alweer 9 weken. De 12 weken komen nu echt in zicht. Dat gaat gewoon helemaal goed komen, dit word jullie plakbeeb!!!!!!!

Hier alles oke, gisteren koninginnenacht gevierd en nu al weer vroeg uit de veren omdat we met de scouting (10 jaar leiding) op de koninginnedagfestiviteiten zijn vertegenwoordigd. Pff, wat ben ik brak en dat terwijl ik gewoon op water heb geleefd vannacht. Ik zal vanavond vroeg op bed liggen.
    Meiden, fijne dag vandaag!!!!!!

7. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @tassie, ja 9 weken alweer inderdaad de aankomende 2 weken zullen hoop ik wel snel gaan de kindjes hebben 2 weken vakantie dus heb ik het druk genoeg voor wat afleiding. ;)
    Jij zit ook weer op het wachtbankje spannend hoor!

8. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Inderdaad nanny, wederom op het wachtbankje. Vreselijk, maar ik moet zeggen ben er totaal niet mee bezig. We zien wel wat er van komt. Al zou ik deze maand opnieuw zwanger zijn dan zal ik het pas geloven en van de daken durven schreeuwen naar meerdere goede echo's.

9. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    dat gevoel herken ik ;). ik heb alwel een goede echo gehad maar nu zit er weer 4 weken tussen dus blijft spannend. Ik ga natuurlijk weer voor je duimen. En als jij het van de daken gaat schreeuwen schreeuw ik mee hoor ;). Succes weer. Ik hoop het zo voor je.

10. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames,

leuke K-dag gehad?
    wij ondanks het weer wel . gelukkig werd het in de middag veel mooier en konden we mooi op het plein bij de muziek hangen.

merk wel dat ik het zwaarder ga krijgen al
    na lang staan gaat mijnbuik flink zeer doen
    vind het best wel vroeg.. morgen aan de verlosser nog maar eens vragen of dit normaal is..

thuis ook dikke ruzie met vent...
    hormoniaal gezeik vind hij het en wil niet in discussie er over
    ik vindt het makkelijk afgschoven... GR*^%(%('

klopt wel dat ik nu eerder over de zeik ga wat ik normaal accepteer.

Hij is namelijk nooit thuis en doet maar waar zin in heeft
    hij is ook druk met werk
    en vind dat hij ook weleens weg mag gaan
    wat ook kan maar ik ben altijd de sigaar met thuis blijven
    gaat ook niet in goed overleg maar wordt mede gedeeld

Zooooo irritant

als hij mijn zoon op bed moet leggen kan dat nooit normaal
    altijd veel later dan normaal. zit die weer bij de buren een biertje te drinken en de volgende dag moet hij er weer vroeg uit en zit ik met een chagie kind...

zo even zit zeuren sorry hoor~!

11. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Lieni, gooi het er maar lekker uit!!! Daar zijn we voor. Wat betreft de lichamelijke ongemakken, volgens mij kan dat wel hoor. Een vriendin van mij begon er ook rond die periode last van te krijgen, zij werd toen een stuk minder mobiel.

Wel vervelend trouwens dat geruzie met je man, je staat er eigenlijk een beetje alleen voor merk ik op. Kun je erover praten met hem? Tuurlijk mag hij nog dingen doen voor zichzelf maar hij moet er ook voor jou zijn zeker nu. Succes.

12. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Meiden, goed nieuws! Er was weer een hartje!! Het ziet er goed uit en ben iets vooruit gezet qua termijn: 10-12-2010, maar wij vinden 12-12-2010 wel een mooie datum om te bevallen. Langzaam begint het vertrouwen iets te groeien. Dit is een plakbeeb!!

13. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @L78: Wat fijn! Weer een goede echo!
    Het ziet er inderdaad erg rooskleurig uit nu hoor!
    Allebei de data's zijn leuk! 10-12-10 of 12-12-10...
    Ben echt superblij voor jullie!

@Lieni: Vervelend dat je momenteel niet veel support krijgt van je man. Ik kan me goed voorstellen dat het irritant is als je overal alleen voor staat. Hier heb ik dat probleem ook wel een beetje.
    Het is voor ons de eerste, dus we hebben het wat dat betreft nog niet zo druk in huis, maar mn vent is in het weekend ook vaak het hele weekend de hort op. Ik hou het er maar op dat hij nog even probeert te genieten van zn vrijheid...maar leuk is het niet...

@Tassie: Hoe is het met jou? Je klusperiode achter de rug?
    Mn duimen draaien inmiddels al hoor!:)

@ Hier: De weken gaan ineens toch wel snel, dat had ik een aantal weken geleden nooit kunnen bedenken!
    Het is zó raar! Voor die 12 weken lijkt iedere week wel een maand, maar nu vergeet ik soms in welke week ik zit, omdat het zo hard gaat!
    K ga maar eens lekker bankhangen, heb weer genoeg schoongemaakt vandaag (nesteldrang?:D)

14. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    @l78, wat een goed nieuws zeg. Dit gaat echt jullie plakbeeb worden. Enne, wat 2 mooie echo's mag je best al wat gaan genieten hoor.

@pooh, misschien is het inderdaad zo dat de mannen nog even willen genieten omdat ze bang zijn dat dit straks niet meer kan. Fijn om te horen dat alles goed gaat en dat de weken voorbij vliegen.

Hier is mijn temp met 0,4 graden gedaald tegenover gisteren, innesteling???? (het zou kunnen, de eisprong is nu 5 dagen geleden)
    Verder voel ik me prima, ik zie wel wat deze maand gaat brengen. Meiden, fijne dag vandaag. Hier schijnt het zonnetje, dus het word in ieder geval een betere dag dan gisteren.

15. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Lienie hier ook vaak genoeg ergernissen aan man lief. Mijn man is ook niet echt pro actief met helpen in het huishouden en met de kids. En nu ik zwanger ben word ik er ook veel sneller pissig om. Hij zegt ook dat het aan mijn hormonen ligt. Ach ja mannen...

L78
    gefeliciteerd meid dit is zeker een plakbeeb!

Tassie ik duim voor je meid!

Heb nog niet echt bijgelezen...dus dat ga ik zo ff doen.

Hoe gaat het met de rest? Wij hebben over 2 weken een geslachtsbepaling ben benieuwd of het roze of blauw voor ons word. Mijn gevoel zegt sterk een meisje we zullen zien.

16. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @L78, wat fijn om te horen, gefeliciteerd!

@Tassie, duimen draaien hier nog op volle toeren hoor.

@pooh, alleen maar lekker dat het snel gaat voor je. maar goed je bent ook alweer over de helft.

@Aylin, wij hebben 19 mei ook een echo.

@Overhere, Nog twee weken tot echo gaa toch best snel. Ik zou het nu alwel van de daken willen schreeuwen maar we wachtten toch maar op de echo omdat we het de meisjes eerst willen vertellen en dan wel graag na een goede echo. Ik heb niet veel symptomen maar die er zijn zijn goed aanwezig. zere boobs en MOE! En darmen zijn flink van slag... Blijft spannend! (sorry als ik zeur)

17. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @Tassie, hoe voel je je?

18. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden, gaat het hard hier zeg :D Alle zwangere dames.

@lieni, jeetje meid, ja zoals ik het lees sta je er ook een beetje alleen voor, nog maar een keer over hebben met je man denk ik.

@Aylin, gaat ook allemaal goed met jou, spannend weer geslachtebepaling :D

@L78, gefeliciteerd meid !

Hier hoeft Lorenza nu nog maar 1 x in de week naar de fysio, ze gaat vooruit met haar armpje ( ben ik heel blij mee) Alleen pakken met haar rechterhandje lukt nog niet echt, moeten we nu gaan oefenen. En 19 mei naar de ka, maar volgens mij is dat niet echt meer nodig, omdat ze nu best snel vooruit gaat met haar armpje. Maar voor de zekerheid maar ff naar laten kijken.

19. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hee!

l78@ gefeliciteerd met je goede echo!!!!!
    december kindje wat leuk!!!! eindelijk de 2e in aantocht.

nanny@ lekker zeg dat het goed gaat nog even spannend maar gaat goed komen.

tassie@ ik had ook een dip mijn deze zwangerschap dus dat geeft zeker hoop...
    jeetje ik hoop echt dat het nu raak is... een mooie om de rij af te sluiten.

Pooh@ hihih is je man de hort op vind je de niet lastig nu je zelf niet kan drinken.
    dat is bij ook wel een beetje .. heb niet zo'n zin in de kroeg nu,...
    ga liever uit eten ...

Aylin@ jeetje jij gaat echt snel alweer.. een meisje hijhih spannend...
    is een geslacht bepaling anders dan de 20 weken echo?

joyce@ fijn zeg dat het goed gaat nu.. toch wel even spannend.
    kan ze wel al leunen op het armpje?

Hier is alles gesust maar niet uitgesproken.. moest wel want ik was jarig en kreeg een weekendje weg..
    ja moest toen wel bedanken.. en onze kleine vriend is van de kusjes en zei dat ik een kusje moest geven.. euh ja ok

maargoed mannen wordt af en toe gek van hem...

ok mijn buik is groot
    en ik moet nog 14 weken pffffff ik ga scheuren denk ik
    nog maar 6 kilo en dan ben ik al bij het gewicht waar ik bij mijn zoon op geeindigd ben
    ieeeeuwwwwwww daar ga ik dus overheen hahahahaha:$

20. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    hallo meiden ik heb ook pas een miskraam gehad en wij gaan er ook weer voor mag ik hier dan ook komen kletsen????

Deel Deze Pagina