Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Natuurlijk Angiebaby welkom! En sterkte met je verlies. We kunnen er helaas over mee praten. Ik zelf heb hier al heel veel steun gehad en dat is wel heel fijn. Maar goed dat jullie er weer voor gaan.

2. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Angiebaby, je bent van harte welkom. Wat nanny hierboven al zegt, wij kunnen er helaas allemaal over meepraten.
    Succes met het verwerken van jullie verlies en succes met de nieuwe ronde.
    Ik heb op deze topic heel veel steun gekregen van alle meiden, was echt super. Hopelijk kunnen wij dit ook voor jou betekenen.

3. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    aaah gelukkig dank jullie wel meiden!!

iedereen die erna weer zwanger is geraakt heeeel erg gefeliciteerd!!!!
    en alle meiden heel veel sterkte!

ik hoopdat we allemaal snel weer die blijdschap voelen die we jammer genoeg maar kort hebben mogen voelen want dat was een heerlijk gevoel...

4. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Nou...die onbevangen blijdschap voel ik niet meer hoor. Ik blijf toch heel bang dat het alsnog mis gaat. Hoop wel dat het vertrouwen snel gaat komen. Hoe is dat bij jullie gegaan meiden? Wanneer kwam het vertrouwen?

5. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    ja ik denk de volgende keer dat ik pas blijer kan zijn als ik een echo zie en het hartje hoor maar pas helemaal blij kan zijn als het geboren is ik was nu al zo onzeker met de zwangerschap nou dat word nu alleen maar erger na een miskraam ik begrijp jou heeeeel goed

6. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Mijn blijdschap zal ook pas enigzins komen met een goede echo, ik heb namelijk nog nooit een goede echo gehad.
    Pas echt genieten kan ik pas na de 12/13 weken.

Hier kan het weer 2 kanten op, dus het word spannend. Manlief heeft de testen verstopt dus ik kan niet vervroegd testen. Dus hier op zijn vroegst pas woensdag een testje. Spannend dus, maar wat de uitkomst ook is ik heb er vrede mee. Een zwangerschap is welkom, is het niet zo dan leg ik me hierbij neer en ga we door naar de volgende ronde.
    Iemand nog leuke plannen voor het weekend?????

7. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Tassie: Goed dat de testen verstopt zijn, kun je je ook niet gek maken...ik blijf voor je duimen!

Hier totaal geen plannen voor het weekend, alleen een verjaardag morgen en that's it.
    Wordt dus lekker rustig aan doen en mn huisje maar een beetje schoonmaken. Het weer zit volgens mij ook niet echt mee helaas:(

In ieder geval een fijn weekend allemaal!!!:)

8. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Angiebaby: Welkom hier! Ik ben hier ook nog niet zo lang aan het tikken, maar ik merkte van begin af aan al dat deze meiden allemaal heel erg meeleven....hopelijk kom je snel met goed bericht!

@Lieni: Ik heb er zelf gelukkig niet zoveel moeite mee om niet te drinken, was zowiezo al niet zo'n alcohol liefhebber.
    Ik merk soms ook wel aan mezelf dat ik geniet van de dingen die ik nu nog kan doen, dus ik ga soms ook nog wel naar een cafeetje, gewoon ff gezellig onder de mensen.
    Ik neem het mn vriend ook niet echt kwalijk dat hij nog geniet van zn vrijheid, maar ik hoop wel dat het na mn bevalling anders gaat worden!;)

9. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    dankjewel pooh!!!!!!!!

10. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Welkom Angiebaby. Onbevangen zwanger? Ik heb 2 niet goed eerste echo's gehad. Daarna bij de volgende zwangerschap kon ik zelfs na een goede echo nog nie genieten.. dat is pas na verloop van tijd gekomen. Ergens in de zwangerschap komt dat vertrouwen wel terug, maar niet al in het begin, jammer genoeg. Hoop dat Angiebaby en Tassie zich snel bij ons mogen volgen.

Lieni: Hoe maak je het??? Wij zijn de volgende he???

L78 & Nanny: Hoop dat jullie snel een beetje kunnen gaan genieten van de zwangerschap. Jullie mogen, ondanks dat je gevoel dat nog nie zal doen, toch wel al wat gaan genieten na een goede echo!

Hier: nogsteeds nie echt begonnen met het inrichten enzo. Ik ben een beetje overspannen en huil echt heel veel. Door alle stress val ik alleen maar nog meer af... Mijn beste vriendinnen schrikken elke keer weer als ze langskomen.. Jullie zullen het niet geloven maar ik ben van 108.6 kg (wat ik echter helemaal niet oog) naar 88 kg gegaan (men denkt dat ik nu 65 weeg).. en dan te bedenken dat ik een grote buik heb en de gyn heeft aangegeven dat het waarschijnlijk weer een grote baby zal zijn.

Het einde is in zicht....

liefs,
    mamaT

11. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    dankjewel mamaT !!!ik hoopdat wij snel ook goed nieuws hebben ja!!!!
    heel veel sterkte ik zie dat je dus flink ben afgevallen houd je rustig he??nog ff volhouden dan kan je je mooie wondertje in de ogen kijken!!!!

12. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Sterkte mamaT, ik hoop dat je snel je wondertje in handen hebt. Hier hoop ik dat volgende week bij de 3de echo het genieten gaat beginnen.

13. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    @mamaT, doe lekker rustig aan. Gaat het met de kleine allemaal goed nadat je zoveel bent afgevallen??

@Angiebaby, wij gaan elkaar ondersteunen. Ik hoop dat wij beide opnieuw goed zwanger zijn.

@L78, wanneer heb je weer een echo, hopelijk is dan alles goed en kan je echt gaan genieten.

Hier verwacht ik niet veel van deze maand, temp is nog steeds hoopvol maar verder heb ik het idee dat mijn ongi eraan komt.
    Nog even aankijken dus, maar mijn gevoel zegt Nee. Jammer maar helaas, op naar de volgende ronde vermoed ik. Mijn gevoel zit er niet zo vaak naast.

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ mamat, ojeej meid, maar gelukkig is het einde in zicht idd.

@ lieni, nee ze kan niet echt leunen op haar rechterarmpje, op de linkerkant wel, ze kan ook niet helemaal omhoog zeg maar als ze op haar buik ligt. Maar ze begint hem nu steeds meer te gebruiken met spelen, ze gebruikt nu bijna altijd alletwee haar handjes. Ben toch wel benieuwd wat de ka er van zegt, want je blijft het verschil wel zien zeg maar.

15. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames,

Joyce! nouja misschien dat het armpje nog moet ontwikkelen en ze heeft waarschijnlijk ook een voorkeurs arm ontiwkkeld.
    maar dat ze hem nu wel gebruikt is wel al goed..

Angiebaby@ welkom hier.. de meeste zijn hier wel zwanger wat heel makkelijk klinkt zo .. maar dat is niet zo makkelijk gegaan helaas.
    ik hoop voor je dat het hier bij blijft en je bent een mooie steun voor tassie die maar een beetje in de uppie achter bleef...

natuurlijk zijn wij er maar in je eentje nog niet zwanger zijn is ook wel deprimerend..

dus ik zeg aan de bak en er moeten weer een paar HCG bommen hierbij....

Ik zal jullie eerlijk zeggen dat ik dacht dat ik met 12 weken echo gerustgesteld zou zijn
    maar dat was niet zo
    het begint nu een beetje te komen maar nog ben ik bang dat er wat fout gaat...
    ik leefde ook naar de 26 weken toe omdat ze dan in nederland bij vroeg geboorte de baby gaan helpen...
    dit komt omdat een vriendin van mij dat heeft meegemaakt... dus daardoor zit de angst er ook wel in ...

maar ik kan nooit 100% relaxed zijn hierover.

ik zou ook gaan balonvaren over 4 weken maar dat heb ik afgezegd..
    het mandje kan omvallen en dan zul je zien dan lig ik onderop ofzo

of ben ik nu zeurderig?

mamaT@ gatver zeg hoe komt het zo dat je zo derpi bent geworden
    situatie thuis of heb je de gevreesde zwangerschapdepresie.
    heb je wel hulp gezocht..?
    kun je nog wel genieten van je zwangerschap?

wel al 31 weken ... jij gaat zo snel.

bij voelt het zo alsof ik nog even moet

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @lieni, ja precies dat zei de vrouw van mijn fysio ook al, (hij laat haar af en toe ook meekijken ,zij is ook kinderfysio).Zij zegt dus ook dat ze een voorkeur voor links heeft ontwikkeld en dat kleine kinderen gewoon alles gaan doen met die hand dan, dus de rechter loopt wel achter nu qua ontwikkeling, maar het gaat steeds beter. En we blijven haar aanmoedigen om rechts te gebruiken (ook al vind ze dat niet echt leuk, want als het niet lukt, raakt ze gefrustreerd en dan wil ze het niet meer proberen)

Ik vinde je trouwens niet zeurderig hoor, ik wilde zelfs mijn gaatje niet laten vullen bij de tandarts toen ik zwanger was van Lorenza, omdat ik bang was dat het dan alsnog mis zou gaan, ik deed ook geen rare dingen zeg maar. Tja... dat heb je nou eenmaal als je een mk heb gehad.

17. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Lieni, je bent helemaal niet zeurderig. Ik vind het een normale reactie zeker als je al een of meerdere mk heb gehad. Je doet er dan alles voor om het goed te laten gaan, dus geen risico.

Ik ben wel blij hoor dat angiebaby er nu is, want het is niet echt leuk om in je eentje over te blijven. Het is jullie van harte gegund en ik vind het leuk om jullie te horen praten over zwanger zijn en jullie pasgeboren kleintjes maar toch word het verlangen dan versterkt.
    Ik hoop jullie snel te volgen samen met angiebaby, helaas deze maand niet. Heb vanochtend voor de zekerheid een test gedaan om mijn gevoel te onderstrepen en hij was negatief.

18. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Tassie: Ik begrijp wel wat je bedoelt.. het is niet dat je het anderen niet gunt, maar je wil er zelf gewoon bijhoren. Nou, dat komt snel genoeg!!! Nu kunnen jij en angiebaby samen uitkijken naar die momenten.

Joyce: je dochtertje heeft zo te zien een voorkeur voor het gebruiken van een armpje? Het schijnt dat veel kinderen dat ontwikkelen. Inderdaad blijven stimuleren en misschien met spelletjes de rechterhand laten gebruiken?

Lieni: nee joh, is heel normaal... vooral als je al zover bent, wil je gewoon dat het helemaal goed gaat.. en wil je zo min mogelijk risico's lopen.

Hier: nee het is geen zwangerschapsdepressie. Het gaat gewoon niet helemaal zoals het moet thuis, maar manlief doet het onbewust. Misschien ben ik gewoon ongeduldig. Ik weet wel dat ik heel veel van hem houd en dat ik niet zonder hem kan.

Dat afvallen komt denk ik voornamelijk van de stress. Ik houd nu dagelijks bij gewicht bij en zie af en toe toch ineens gewichtsverlies. Voor het kindje is het niet erg, die krijgt genoeg binnen en neemt van de reserves. Voor mij betekent het gewoon dat ik geen nieuwe kleren moet kopen, maar moet afwachten tot na de bevalling.

Hoe is het met de overige mama's en mama's in spe?

liefs,
    mamaT

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    ik ga lorenza nog ff spammen :D

Bekijk bijlage 70992

@mamat, het is nog niet echt duidelijk wat er met haar armpje/handje aan de hand is, moet 19 mei naar de ka, dan heb ik hopelijk meer duidelijkheid

20. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    tassieeeeeeeee we houden stevig elkaars hand vast en duimen heeeel hard dat wij ook snel dit moois weer mee mogen maken wat lief en leuk dat jullie blij zijn dat ik er ben hihi.

en iedereen gefeliciteerd die dus zwanger is en tassie onze tijd komt echt!!!!!!we blijven hopen

Deel Deze Pagina