Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Is alles goed hier met iedereen, het is zo rustig????

Hier is alles oke, heb een gezellig weekend gehad en nu weer werken. Pff, dat is weer even een omschakeling.
    Fijne dag allemaal

2. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    he hallo!

ja hier ook een druk maar leuk weekend gehad
    vanmorgen alleen mijn nek verrekt.
    kan echt geen bal zo. als ik naar rechts kijk doet het al zeer...
    kan gewoon niet eens nadenken van de hoofdpijn. maarja toch maar werken en even doorbijten...

pff ben echt aan het aftellen maar moet helaas nog 7 weken werken
    of nog 17 x werken..

mag vanmij al klaar zijn...

ben toe aan vakantie of verlof in mijn geval.
    wij gaan helaas niet dit jaar of misschien aan het einde van het jaar als het fincieel een beetje gaat
    we gaan ook nog uitbouwen....

gaan jullie nog weg?

Hummie@ wat fijn om te horen dat het goed gaat met je
    jeetje nu alweer aan het werk ook die tijd is snel gegaan zeg!
    gaat het wel vond je het niet spannend om haar weg te brengen?
    waar gaat ze naar toe
    opa oma of heb je een andere oplossing..?

3. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ hummie, fijn dat het goed gaat mies, gaat hard he ??

@lieni, ja ze is niet echt een baby meer, begint idd al steeds meer een echt meisje te worden :p

@l78, jeetje dat was zeker schrikken meid !!

4. Liesben

Liesben Niet meer actief

Ik zal hier even een succesverhaal (hopelijk) neerzetten.
    Ik heb vorig jaar april een mk gehad. Ook nog een tijdje hier meegeschreven,
    En nu hadden we de 1e afspraak by de gyn al staan zodat we in juni konden starten met IUI.
    En sinds gisteren weet ik dat ik weer zwanger ben! Vlak voor de mmm. De testen staan in mijn album.
    Het is nog heel pril, maar zo gewenst! Dus ik hoop met alles wat ik heb dat deze baby het gaat redden!

5. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    haha Lies, leuk om je hier ook weer tegen te komen :)

6. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Liesben@ gefeliciteerd gelukkig net op tijd.. succes de komende spannenden weken. het begin is er.

7. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @liesben, gefeliciteerd hoor!

8. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    Hallooowwww lieve meiden!!!
    hoeist met iedereen????
    met mij best ik bloed alleen vreemd hihi..........we zullen wel zien wil nog niet testten!

9. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Lies, wat een goed nieuws. Spannend hoor, en welkom !!!

Angiebaby, spannend hoor. Hopelijk een innesteling en geen ongi. Wanneer zou je eventueel willen testen????

Hier net wederom gehoord dat er een collega zwanger is, pff dat valt weer even zwaar. Nu al 9 zwangeren in de omgeving en een die die bijna is uitgerekend. Maar daar kijk ik naar uit, is mijn beste vriendin en leef erg met haar mee.

10. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @tassie, doe de testten strakjes op de bus hoor. Anders zijn ze nog te laat hihi.

@overhere, nog twee dagen en dan weten we het of alles goed is. Vind het zo spannend!!!! moet om 10 voor half vier woensdag. ik laat het jullie natuurlijk weten.

Grtjs

11. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @nanny, spannend !! ben benieuwd.
    @ liesben, gefeliciteerd !!

12. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Nanny, bedankt. Haha, anders zijn ze inderdaad nog te laat........ en ik hoop ze de volgende ronde niet meer te gebruiken
    Spannend hoor, de echo morgen...... duimen draaien overuren morgen voor jou???

Angiebaby, hoe gaat het met jou en je bloedverlies????

13. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0
    heeey meiden iedereen die nu zwanger is gefeliciteerd!!!ik kan niet alle blz terug lezen.
    en iedereen die het nog niet is veel succes en sterkte.
    tassie ja ik weet t niet ik heb t nu al 5 dagen en noem dit echt geen ongie maar misschien was dit t wel??hahaha nou dan wil ik altijd wel zo weinig ongie zijn!!!!

14. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @angiebaby, het kan ook en tussentijdse bloeding zijn voor je echte ongie komt. Ik heb het ook een paar keer gehad na mijn mk's ik heb het na de laatste 2 keer gehad en toen zwanger dus zoeken dat ei ;).

15. angiebaby

angiebaby Fanatiek lid

12 jan 2010
    3.872
    0
    0

hahahahahhaa jaaaa we zoeken ons een ongeluk:p:Dhihi,ja joh dit ken ik geen ongie noemen hoor haha ben benieuwd we doen hard ons best!

16. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    angiebaby, zoek en je zult vinden....... Het kan hoor dat dit je ongie is geweest, dit wil wel eens vaker raar zijn na een mk.

Nanny, spannend vandaag..... Hopelijk goed nieuws.......

17. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Ik kwam even spieken, nog altijd geen bericht van Nanny. Ik hoop zo dat alles goed is.........
    Overigens, Nanny bedankt ze zijn goed aangekomen.

L78, je hebt toch een maandag een echo gehad. Was alles goed??? Of heb je deze echo laten vervallen omdat je een spoedecho tussendoor hebt gehad.

Stil hier............................

18. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Hee Tassie, heb echo gewoon door laten gaan ;) Alles is goed en morgen naar verloskundige, fijn!

Zeker rustig hier. Ik ga voor je duimen meis, jouw tijd komt er aan!

19. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    Hallo allemaal,

Het is zeker rustig hier zeg!
    Druk,druk, druk :)

@ Tassie: Hoe is het met je? Trek je het nog een beetje met al die zwangeren om je heen? Ik blijf voor je duimen da deze maand jouw maand wordt!

@Nanny:Ben benieuwd hoe je echo was...laat je snel wat weten?

@L78:Ik had de echo ook gewoon door laten gaan, hoe meer bevestiging hoe beter!:D... je bent ook bijna aan de 12 weken grens! Het gaat nu echt de goede kant op!

@ Alle moeders: Houden jullie het nog een beetje vol?:)

@iedereen die ik vergeet: Sorry!

@Mezelf: Alles gaat na een aantal onzekere dagen goed!
    Vorige week heb ik de VK opgebeld omdat ik zo weinig beweging voelde een aantal dagen achter elkaar. De VK zei: zodra ik het helemaal niet meer voelde moest ik aan de bel trekken, maar zolang ik nog een beetje teken van leven had, hoefde ik me geen zorgen te maken. Ik heb dus wel een aantal dagen flink in de stress gezeten en ik lette ook op ieder dingetje die ik maar voelde.
    Sinds een paar dagen is ze weer volop aanwezig, dus ik denk dat ze óf anders gelegen heeft óf ze had het gewoon te druk met groeien:D.
    Al en al ben ik nu bijna 24 weken, maar de onzekerheid blijft toch wel een beetje in je achterhoofd.

Ik hoorde trouwens ook nog een verhaal van een moeder op mn werk...die heeft een zus en die heeft gisteren haar kindje verloren met 23 weken:(.moeder had Helpp syndroom, had er nog nooit van gehoord, maar met moeder ging het zo slecht dat ze voor het leven van moeder moesten vechten en het kindje hebben moeten laten gaan:(...zulke verhalen beuren je dan ook niet echt op...

Ik ga nu ff lekker bankhangen en uitrusten van een drukke dag werken...fijne avond allemaal!

20. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Whoehoehoeoeoeooeooeeeeeeeeee! Het was allemaal goed. De Gyn kon de beeb niet meten zo was tie aan het bewegen. Mooi hoor. We hebben even een rondje gedaan want iedereen mag het weten nu en de meisjes vonden het helemaal geweldig. Wij krijgen een broertje of een zusje zoooooo schattig.

@L78, Ik zit al naast je hoor! WIJ GAAN GENIETEN NU!!! hihi

Deel Deze Pagina