Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Wow, wat een ontzettend goed nieuws allemaal. L78 en Nanny het genieten kan echt gaan beginnen. Dit kan en mag niet meer mis gaan. Geweldig!!!!!!!!!!

2. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ nany, Gefeliciteerd !! Zo leuk !! En idd nu genieten.

3. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    lekker Nanny! Ik heb het net aan mijn collega's verteld en krijg zo veel leuke reacties. Een redelijk nieuwe collega schiet vol en begint me te omhelzen! Oh wat is dit toch heerlijk!!!

4. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Nanny en L78 gefeliciteerd meiden!!!

Wij hebben gister een geslachtsbepalings echo gehad en we krijgen er een dochter bij! Ons maakte het absoluut niet uit heb namelijk al een zoon en een dochter. Wat ik wel leuk vond is dat mijn gevoel heel sterk vanaf het begin zei het is een meisje en ja hoor ik had gelijk!

Gaar verder alles goed met iedereen?

5. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Wat leuk aylin, een meid. Raar he dat je gevoel zo gelijk kan hebben.
    Ik heb ook vaak voorgevoelens en die komen regelmatig uit.

Hier alles goed, net weer terug van het sporten. Nu even op de computer en vanmiddag weer werken. Morgenmiddag ook nog werken en dan weekend en wederom een langer weekend.
    Fijne dag allemaal, geniet van het zonnetje

6. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Aylin, leuk nog een meisje :D Had je voorgevoel het goed.

Hier bij allebei geen idee gehad wat het ging worden.

7. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hey dames!!

nanny wat een geweldig nieuws.. leuk he om te zien hoe je boon alweer zo groot is geworden . een echt mensje nu...
    nu samen met L78 lekker genieten op jullie wolk
    willen jullie straks weten wat het wordt?

Aylin@ leuk zeg nog een dame erbij .... nu nog een 4e en weer een jongen en alles is even hahahahahaha..
    krijg je geen 20 weken echo ? of wilde je het gewoon nu al weten..

oja hier nog een echo gehad vanmorgen
    alles was goed en het lag precies op schema vond hij..
    maar op het formuliertje aan de verlosser staat wel dat volgens de berekening hij 27 en 6 dagen is . dus een dagje korter maar dat is niet noemenswaardig denk ik
    bij mij zoon dachten ze juist dat die voor liep.
    nouja mij maakt het niet uit als het maar geen 10 ponder in stuit is hahahaha

lag nog wel in stuit wat zijn favourite houding is overigens
    dus ik moet hem nog even toespreken dat hij over een paar weken even toch even moet gaan draaien..

maarja nog alle tijd...

hadden jullie de serie 10-er moeders op sbs gezien?
    dat grietje had gewoon de speen vastgeplakt aan zijn hoofd
    dus speen in de mond en tape erover.. kindje was een week oud... ja hebt echt gelachen:p ... dit kan echt niet ...wat een gekke mensen heb je...
    ik heb me altijd afgevraagd wat die tape in het kraampakket deed
    maar nu weet ik het. :D:D

8. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    :D Oh das echt erg Lieni, dat doe je toch niet ?? Ben er nog nooi top gekomen om de speen vast te plakken :p

Fijn dat je echo weer helemaal goed was.

9. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Bedankt allemaal.

@lieni, we wilden het niet weten we wisten het bij de meisjes ook niet. Niet dat ik niet nieuwsgierig ben hoor. hihi Fijn dat je echo weer helemaal goed was.

@Aylin, een meisje wat leuk.

@L78, leuk he die reacties wij krijgen ook echt hele leuke reacties veel die zeggen het is jullie zo gegund. En veel die zeggen eindelijk!!!! hihi. we hebben zelfs al twee kaartjes gehad hihi het is ineens zo echt.

@Tassie, Ik hoop dat de testten voor jou net zo goed werken als dat ze voor mij gedaan hebben. Succes!

Liefs Nanny.

10. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    joehoe meiden!!!

Lang niet geweest, maar wel meegelezen hoor!
    Lees allemaal goeie verhalen over zwangerschappen, dikke buiken en goeie echo's!!! Wat fijn dat het allemaal zo positief is!!

Tassie: voor jou komt het ook snel, echt! Beloofd! :)

Hier alles goed! Alweer een tijd aan het werk en geef nog volledige borstvoeding (mede omdat mijn eigenwijs nog steeds niet uit de fles wil drinken..).
    Sara is zo'n lieve, vrolijke, gezellige, knappe, tevreden baby!!! Heeeeeerlijk!

dikke kus voor iedereen!

11. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Doortje fijn om te horen dat alles goed gaat.

Nanny, joehoe de 12 weken voorbij!!!!!!!!!!!!!!

Angiebaby, hoe is het met jou??????

Hier sinds woensdag ovtesten aan het gebruiken en vandaag een duidelijke positieve ovtest dus wij zijn de komende 2/3 dagen druk aan de klus en dan maar afwachten.
    Fijn weekend allemaal, maar dat moet goed komen met al die positieve verhalen en het mooie weer!!!!!!!!!!

12. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Hoi dames,

Hier gaat alles goed. Op naar de 18 weken al weer. Deze zwangerschap vliegt echt aan me voorbij. Ben erg druk met mijn 2 kindjes. Aylin was vanaf donderdag niet lekker en wou al dagen niks eten. Gelukkig knapt ze sinds vandaag weer wat op. Joshua word hartstikke groot en zegt papa! Papa natuurlijk helemaal trots. Meneertje is al weer 8 maanden.

@Lienie wat fijn dat je echo goed was. En idd ik heb ook tienermoeders gezien. Idd echt belachelijk zoals Joyce zei ik zou daar nooit op zijn gekomen. Tape...????!!@@@$$%

Sorry maar ga ff naar mijn zoon die is erg verdietig. Reageer zo weer verder.

13. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @Tas, klus ze meid ;). Ja inderdaad voorbij de 12 weken JAHOE! hihi

Moet van de week even bloed laten prikken we zouden eigelijk een nekplooimeting laten doen maar we doen het maar niet. Het is medisch ook niet nodig.

@Aylin gaat hard he met de kindjes, Wat schattig dat Joshua papa zegt, en altijd vervelend als de kleintjes ziek zijn. fijn dat het weer wat beter gaat met d'r.

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    oja, Aylin, was bijna vergeten dat Lorenza en Joshua even oud zijn :p

Fijn dat het weer beter gaat met Aylin.

Ben trouwens bij de ka geweest vorige week en hij denkt toch dat er een zenuw klem heeft gezeten tijdens de bevalling en dat haar armpje daarom niet goed werkt, meestal komt dit gewoon goed, het kan wel zijn dat ze hem niet helemaal 100% kan gebruiken maar 80% zeker wel.

Het was in ieder geval niks neurologisch, want haar reflexen waren allemaal goed, nu gaan we 2 juni naar de fysio in het ziekenhuis om haar daar nog ff helemaal goed te laten onderzoeken, omdat ze daar veel ervaring hier mee hadden.

Dus dat onderzoek nog ff afwachten, maar we zijn wel erg opgelucht, dat het niks neurologisch is.

15. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Joyce, inderdaad erg fijn om te horen dat het geen neurologische afwijking is. Hopelijk kan de fysio haar goed helpen.

Hier is alles goed, vandaag waarschijnlijk mijn eisprong. Heb een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en regelmatig steken. Heb nog steeds een +ovtest (4e dag op rij), maar ik ga er vanuit (gezien mijn klachten op dit moment) dat hij vandaag gaat springen. Dus maar weer afwachten..........

16. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    hey meiden, even snel!

@tassie: even een tip; ook na je ei klussen!! Heb ik ook gedaan (zwangerschap van Sara en die daarvoor) en zwangerrrrr! :)
    @joyce: fijn dat alles goed gaat met Lorenza! Moet een hele opluchting zijn!
    @aylin: agossie, zegt hij al papa? En gefeliciteerd met je dochter in aantocht :)

17. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Doortje bedankt voor de tip, hebben we gedaan hoor dus ook dat hebben we ingedekt.

Heb toevallig deze week 2 pendels binnengekregen. Ben erg blij met de uitslag, dus ik hoop dat ze gelijk hebben.......... Knuffel voor iedereen.

18. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    @tassie, vroeg me even af hoe het nou met je ovutesten gaat? nog steeds posi? En hoe was je laatste ongi?

19. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Nanny, mijn ovtest was op dag 15 in de ochtend positief en in de namiddag negatief. Heb die dag ook een zeurderig gevoel gehad in mijn onderbuik en soms steken. Temp is na dag 15 ook gestegen dus mijn eisprong.
    Mijn ongi was de vorige normaal, na 5 dagen voorbij net als anders.......

20. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    hai

nou tassie meer heb je er niet aan kunnen doen
    ga nu weer duimen voor je
    het moet nu goed gaan......

ik vond het altijd wel weer een leuk tijdverdrijf met die ovutesten
    dan hoef je niet naar het einde van de maand uit te kijken maar naar de helft.
    en dan paasei zoeken en dan op het wachtbankje zitten
    dat is wel weer even zaai maargoed dan kun je je weer bedenken of je al symptomen hebt..

Nanny@ lekker hoor de 12 weken voorbij
    jeetje gaat eigenlijk echt snel..

L78@ met jouw ook alles goed?

Doortje lekker om te horen dat alles goed gaat
    vond je het niet moeilijk om te gaan werken weer?

Joyce@ nou gelukkig maar dat het dit is en nu maar hopen dat het goed te herstellen is
    mijn schoonzuys haar kindje had een wiplash van die bevallig
    zie je maar dat het nog best pittig is voor die kleintjes

hier alles goed
    wordt alleen gek van alle mensen die zo nodig wat over mijn buik moeten oordelen.
    ik durf niet eens te zeggen dat ik nog ruim 11 weken moet
    dus smokkel maar dat het nog 2 maanden is..
    ze denken nu al dat ik volgende week met verlof ga...

het is ook wel bizar kom gewoon 2 kilo in een week aan...
    dan weer 2 weken niets en dan weer 2 kilo in een week
    gek he
    zo viel ik ook af na de bevalling
    weken niets en dan ineens 3 kilo in een week..

Deel Deze Pagina