@ lienie, bijna 30 weken alweer, gaat echt snel !! bij mij vond ook iedereen dat ik een dikke buik had, dus ook iedereen vroeg aan mij altijd hoe lang nog en dan schrokken ze zich rot als ik antwoord gaf
@Lieni, het weer word beter (zeggen ze) Dat word onderhand wel eens tijd we zitten alweer bijna in juni, @ALL, hoe ist?
Hier gaat alles goed, wachten en hopen meer kunnen we niet doen. Waarom weet ik ook niet, maar ik heb op dit moment een bepaalde rust over mee heen hangen waardoor ik helemaal niet bezig ben met temperaturen, kwalen etc...... We zien wel, houd jullie op de hoogte..............
@ Tas , je MOET ons op de hoogte houden hihihihi Ben weer benieuwd. Duimen draaien weer overuren voor je hoor Succes!
nog 8 dagen ik weet dat ik bij de maand dat ik zwanger was ook er vanuit ging dat het nu moest gebeuren.. weet niet iets zei me dat toen het bloed kwam kon ik er ook niet over uit. gelukkig was het een innesteling... hier zijn we nog steeds niet uit over de namen wordt echt gek van vooral de meisjes naam is drama ik wil het hier wel zeggen maar ik weet niet of ik gevolgd wordt door een van mijn zwangere vriendinnen. mijn man vindt emma leuk.. maar ik hou zelf van wat meer apartere namen.. als mijn zoon een mied was had hij sophie geheten maar die vinden wel eigenlijk al niet meer zo leuk en daarbij heeft mijn vriendin deze naam als 2e naam genomen..
grappig die is ook langs gekomen maar ook mijn vent vond hem mwahhh wij hebben echt zo een verschillende smaak.. hij vindt ook dat ik mijn zin door druk hahahah mijn zoontjes naam heb ik gekozen. hij wilde eigenlijk Jordy maar ik vond die niet zo leuk als die ouder zou zijn..
@ lieni, hier hadden we bij manolito ook zo'n probleem met de naam maar bij Lorenza waren we het wel snel eens, de meisjesnaam was makkelijk En jullie komen er vast wel uit
Ik vind Emma en Sophie ook heel mooi hoor! Maar Veerle vind ik ook leuk. Bij mijn zoontje hadden we Mila als meisjesnaam, maar die gaat het nu niet worden. Wij zijn er al uit compleet met tweede/derde naam (vernoeming naar de oma's)! Meiden, ben door de twaalf weken heen en heb gisteren weer hartje gehoord!
Joehoe, wat een goed nieuws. L78 is over de 12 weken. Een mijlpaal. Hier alles oke, ben wat moe maar ik heb het dan ook ontzettend druk op mijn werk. Daarnaast wat krampjes en steekjes onderin mijn buik maar ook dat heb ik vaker de week voordat ik ongi moet worden. Gisteren slecht nieuws gehoord, mijn beste vriendin is opgenomen in het ziekenhuis met zwangerschapsvergiftiging. Daarnaast is de kleine veel te klein, ze word morgen ingeleid. Het rare is dat ze 2 weken terug al een echo moest laten maken omdat ze vermoedde dat de kleine niet goed groeide maar ze kon pas gisteren terecht voor een echo (2 weken later) dit omdat ze zelf had gebeld voor afspraak. En nu is het niet goed!!!!! Kan me hier zo boos overmaken. Ik hoop zo dat alles goed komt met haar en de kleine.
@l78, JEEEEEH 12 weken. de eerste mijlpaal. @Tas, jeetje wat vervelend voor je vrendin hoe ver is ze? @hier, Heb al 5 dagen heel veel buikpijn ik gister het ziekenhuis gebeld uitgelegd ook gezegd van de mk's.Antwoord: Zolang je geen bloedverlies heb dan is het gewoon de groei van je baarmoeder. Mocht dus niet komen. Nou ik gerust gesteld NOT!!! Dacht bel de verloskundige maar misschien willen die me helpen. Ik brullen aan de telefoon. Ja zeg de assitente wat raar dat je niet mag komen ga het even overleggen met de verloskundige. Verloskundige aan de telefoon en die zei ik kom eraan. Toen heb ik even het hartje kunnen luisteren en ja nu ben ik gerust gesteld. De verloskundige zei ik ga het ziekenhuis nog wel bellen vind dit niet kunnen. Het is dus inderdaad de groei van van alles en heb dus heel veel buikpijn (minder) Buik is ook al flink gegroeid.
@nanny, fijn dat je gerustgesteld bent. Wat zijn het toch schatten bij de Moriaen!!!!!!! Wel stom van het ziekenhuis, was dit het Amphia. Mijn vriendin is 38,5 weken, maar de kleine is nu rond de 5 pond. Dus echt mini. Ben benieuwd, morgen word ze ingeleid.
hee dames,, tassie wat balen voor je vriendin zeg ze gaan het nu dus halen omdat hij waarschijnlijk het buiten de baarmoeder het beter heeft.. verdwijnt zwangerschapvergiftiging nadat je vevallen bent? nannie@ ik had dat ook en mijn 2 vriendinnen hadden het ook alleen leek het wel erge te zijn bij degene die al een kind hadden ja zou denken dat de boel opgerekt is maar niet dus.. ik scheur nu voor mijn gevoel uit elkaar af en toe maar wel bizar dat ze niet even willen kijken... zouden er dan veel mensen misbruik ervan maken? de verlosser bij ons was ook makkelijker ik mocht altijd even bellen L78@ lekker gevoel he die 12 weken.. masar ik moet zeggen dat het bij mij ook spannend bleef totdat ik hem voelde (was gelukkig al met 18 weken)
Hoi meiden, Mijn vriendin is bevallen van een zoon Noah, hij ligt in de couveuse want hij is zeer klein en kan zijn temp. niet goed vasthouden. Ga van het weekend kijken, ik ben echt trots op haar!!!! Hier regelmatig steken in mijn onderbuik, lijkt ook wat opgezet en veel moe kan mijn ogen nauwelijks openhouden. Temp is ook mooi rond de 37graden dus ik ben benieuwd, heb stille hoop........
@tas, gefeliciteerd met je vriendin maken ze het beide goed? Als je stille hoop heb, dat is misschien alwel een beetje een voorgevoel meis. Ik hoop het zo erg voor je. Dikke knuf. En al niet stiekem en testje gedaan?
Hi Allen, Hoe is het met iedereen? Ik zie gelukkig geen negatief nieuws. Hier morgen de laatste werkdag, ipv 11 juni. Ik ben onlangs met spoed naar het ziekenhuis gegaan ivm voorweeen. Ik kom het verhaal nog wel even vertellen als ik straks vrij ben.. nu dus nog 1 dagje werken... liefs, mamaT
@Nanny, met mijn vriendin gaat het goed met de kleine redelijk. Hij eet wel maar hij is zo klein en zijn temp moet hij gaan vasthouden. @MamaT, heftig hoor. Maar nog even en dan kun je lekker uitrusten. Jammer dat het geen vlekkenloze zwangerschap is, kun je wel genieten ondanks de vervelende momenten??? Succes met de laatste loodjes en lekker je rust pakken. Ik heb nog geen test gedaan, vind ik heel knap van mezelf. Ik heb er geen behoefte aan de spanning is veel minder. Misschien omdat ik diep van binnen iets weet wat ik niet wil uitspreken. Ik wil zondag testen, één dag voor NOD. Temp is vanmorgen weer gestegen naar 37.2 en gisteravond wat steken in mijn borsten en natuurlijk moe. We zien wel, zondag laat ik het jullie weten. Dikke knuf voor iedereen.
hey dames tassie@ een 2e tempstijging is heeeeeel goed he!!! ik zat daar altijd op de hopen ik had altijd een temp van 36.6 na ei 36.9-37.0 maar toen ik zwanger was ging die op het einde naar 37.1 noeit gahaald... dat gaf mij ook hoop oHHHWWWWWW spannend zou wel heel leuk zijn jij als laatste remie.... save the best for last!!!! wat zal dat jochie klein zijn en spannend voor hun zeg!!!! maar als ze goed eten heb je de helft al gewonnen Mamat jeetje nog maar 5 weken wat is dat snel gegaaan zeg hoop dat alles goed gaat met je !!!toch nog na alles hier alles rustig krijg nesteldrang en mijn buik scheurt aan alle kanten pffffff nog 10 weken...