Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Tassie, stille hoop of een voorgevoel klinkt goed! Ik duim voor je!!

2. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    @tassie, meid vind het heel spannend voor je. Ik duim en hoop voor je mee dat het ook bij jou raak is meid!!! ben heel benieuwd, laat het gauw weten!

@iedereen, lees nog steeds mee hoor! wat gaat het hard met de zwangere meiden! blijf jullie volgen hoor!

Hier alles fijn! zoooooo genieten vd kleine meid. Elke dag gaan we zo mogelijk NOG meer van haar houden en het was al leuk maar het wordt elke dag nog leuker! ze is nu een echte baby die al van alles kan ipv dat kleine hummeltje van het begin (wat ook heeeeeerlijk was!) vandaag ging ze bv lachen met geluid, zo leuk! ze rolt van buik naar rug en bijna van rug naar buik, lacht de hele dag en huilt praktich nooit, echt dus de volmaakt perfecte mooiste baby die er is (moeders straal straal straal van geluk jaaaaaa hahaha). Kortom, we zijn zo gelukkig samen!

iedereen een dikke knuf!

liefs hummie

3. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Goedemorgen meiden,

Ik ben er vroeg bij want ik had gezegd dat ik ging testen deze ochtend. Wij zijn opnieuw ZWANGER!!!!:D
    Binnen 5 sec. kwam er een streep tevoor schijn, een mooie duidelijke donkerroze tweede streep.
    We zijn voorzichtig blij en hopen dat dit onze plakbeeb mag zijn, 3x is scheepsrecht hopelijk!!!!
    Meiden ik kan jullie steun de weken goed gebruiken, willen jullie me door deze 3 maanden heen helpen????

Dikke knuffel voor jullie allemaal,

Ik wilde een foto plaatsen van de test maar helaas is het uploaden mislukt. Probeer het van de week nog weleens een keer.

4. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    TASSIEEEEEEEE, gefeliciteerd hoor! En natuurlijk helpen we je door deze 3 maanden heen. Spannend hoor. Maar jeetje wat goed je gevoel had toch gelijk zie je wel.

Dikke knuf Nanny.

5. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Ik kwam express voor jou spieken Tas! En dan zulk goed nieuws, goed voorgevoel hoor! Ben erg blij voor je. X

6. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Hierbij de foto, toch gelukt!!!!

7. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    whaaaaaaaaaah tassie, wat een heerlijk nieuws!!!! we slepen je door deze spannende periode heen!
    je voorgevoel klopte dus, joepieieieie

8. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Yeaaaaaaaaaaaaaah, tassie!! GEFELICITEERD!! Helemaal top!! En deze keer gaat het gewoon goed! We slepen je er doorheen.

9. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Tassie wat een geweldig nieuws!!! GEFELICITEERD!!! Deze keer gaat het gewoon goed daar gaan we allemaal vanuit meid.

Nanny jij ook al weer 14 weken wat vliegt de tijd!!!

Hier gaat alles goed aanstaande woensdag al weer 20 weken.

Hoe gaat het met de rest???

10. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hier gaat het ook goed!! Wel even drama geweest afgelopen zondag want ik had enorme been- en rugweeen. Gelukkig zette de weeen in het ziekenhuis niet door en had ik ook geen ontsluiting. Jullie raden nooit wat ik in het ziekenhuis zei??? ' Ik moet naar huis toe, ik moet morgen werken!'. Dus de opname voor 2 extra dagen zat er nie in, hahaha. Inmiddels is mijn zwangerschapsverlof ingegaan want mijn managers en hoofd waren enorm boos.. dus ik mocht alleen nog de week afmaken.

Ik heb trouwens enorme nesteldrang, pfffff.. ik ben nu zelfs dingen aan het herhalen. Ik zei net tegen mijn zusje dat ik mijn nesteldrang van de week ff bij mijn ouders ga uitoefenen. Ben alleen bang dat half het huis er dan uitligt.. hahaha.

Hoe is het met de rest??

11. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Made (nb)
    Bedankt voor de felicitaties meiden.
    Wij hebben er ook een goed gevoel bij en hopen dat het ons eindelijk gegund is.

Ik vind het wel heel eng, bij elke wcbezoek bang om bloed te zien. Ik ga morgen gewoon bellen naar de vk om alvast de afspraak voor de 1e echo maar te hebben staan. Ik hoop zo dat ook wij eindelijk een mooi kloppend hartje mogen zien over een tijdje.

12. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Tas, je angsten zijn zo herkenbaar voor iedereen, schrijf hier maar lekker van je af. Ik ga heel hard voor je duimen, grietje!!!

13. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden !!

@Tassie, GEFELICITEERD !! Ben blij voor je meid, komt goed deze keer !

@mamat, 35 weken alweer, gaat snel !

We zijn trouwens woensdag met Lorenza naar de fysio geweest in het zieknhuis voor haar armpje/handje, maar ze vond het moeilijk om te zeggen wat het nou was. Ze zag duidelijk verschil (dat zien we ook) tussen rechts en links, maar ze zei dat het geen spierziekte is en er heeft waarschijnlijk ook geen zenuw klem gezeten, want dan zie je meestal verschil in spieropbouw en dat zie je bij Lorenza niet, ze denkt toch dat er ergens in haar hersenen iets fout zit, zeg maar wat haar rechterarmpje goed aan zou moeten sturen, ze doet alles wel maar vertraagd.
    Maar om dat zeker te weten moeten we dus een mri scan laten maken en waarschijnlijk is het zoiets kleins (dus nog twijfel) Verder gaat het gewoon goed met de ontwikkeling. Ze zou dus nu gaan overleggen met de ka, dat als het niet verder vooruitgaat dat we dan nog een afspraak krijgen bij de revalidatiearts zodat hij er ook nog ff naar kan kijken en dan afwachten wat hij zegt en dan misschien toch een scan laten maken. Maar ik wil ff afwachten want bij kinderen onder de 1 jaar ontwikkelen de hersens nog en daardoor kan het gewoon zijn dat het helemaal goed komt en ze is al heel erg vooruit gegaan, dus als het ze hem gewoon steeds beter gaat gebruiken is het goed.

Maar goed, we zijn dus niet echt veel wijzer geworden, het is lastig om nou te zeggen wat ze heeft. Ben er wel een beetje van geschrokken weer, omdat er dus eerst gezegd werd dat het niks neurologisch was.

14. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    JOEHOOEEE GEFELICITEERD
    weer een hcg bom erbij
    whoehaaaaa!!!!!

wat goed zeg!!!!!!!!!
    ja de test in nog maar het halve werk nu komt de stress tijd
    maar je hebt een duidelijke test
    bij mijn betekende dat een goede zwangerschap.... tot zover
    bij de andere mk werd de test steeds duidelijker maar niet gelijk zo'n super knallende goede , ik blijf zwanger test"

15. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    nou hier is mijn buik dan!!!

met 30 weken.

16. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ lieni, mooie buik !!

Nou word net gebeld door de kinderpoli van het sint fransiscus (was wel ff schrikken) maar we moeten toch nar de revalidatiearts met Lorenza 25-6 om 09.30.

Vind het wel fijn dat het zo snel gaat allemaal, als we daar geweest zijn hopelijk meer duidelijkheid.

17. Hummie

Hummie Fanatiek lid

17 nov 2008
    1.503
    0
    36
    Tassieeeeeeeeee, whoehoeeeeeeee meid, gefeliciteerd!!!!!! :D:D:D
    Dit is een plakbeeb hoor!! hoe killing de eerste 3 maand ook zijn, als je eerste echo goed is en een kloppend hartje te zien is, is de kans dat het misgaat zoooooooo klein, en die echo is al relatief snel. Positief denken, je bent zwanger en dit is een plakkerd meid!!!!!!!! ;) ik duim voor je!

liefs humm

18. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    he joyce@

waarom nu toch daarheen? krijgt ze dan speciale therapie?

Hummie@ fijn om te horen dat je je zo goed voelt en dat de kleine ook besmet is met de grote roze wolk... 2 vrolijke wolken..:)

19. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ lieni, ja ik weet het ook niet werd vandaag gebeld door het ziekenhuis, dat ze daar toch naartoe moest. Het is meer voor een second opinion volgens mij. Hij heeft ervaring met dit soort dingen.

20. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    #760 lieni44, 8 jun 2010
    Laatst bewerkt: 8 jun 2010
    nouja beter een extra check dan geen check moet je maar denken..
    tASSIE @@ AL OVER DE SCHOCK HEEN????
    of lig je nog naar je test te staren
    gek weer he,, nu kun je de hele dag denken ik ben zwanger
    ipv zal ik zanger zijn

Deel Deze Pagina