@l78 jeetje wat een nare ervaring. Dikke knuf voor jou. Ik heb hier geen ervaring mee dus kan je hiierin geen tips geven, enkel volg je hart! thanks voor jullie medeleven, echo is om 11.15 uur. Bloed is weer weg,is toch om gek van te worden!!!!!! al rond de middag het nieuws even komen melden, ik hoop goed.
Heej meiden, Allereerst Tassie succes meid !! ben benieuwd. @Lieni, JAAAA !!!!! Alles is goed , ben echt blij voor je !! Eindelijk . @l78, vervlend meid dat de afspraak zo tegenviel. @pooh, gefeliciteerd met de goede echo !!
tassie heel veel succes meid! je bent zo aan de beurt, je zult er wel al zijn, maar in gedachte denk ik aan je! l78, ik heb ook een nare ervaring gehad(niet zo heel heftig, maar toch) in het zh met een gyno die me ook verwelkomde met ik zie dat je 8 weken zwanger bent gefeliciteerd.. euhh nee, ik heb een mk gehad.. die man wist ook niet waar hij het over had.. dat gesprek liep ook heel vervelend.. we voelden ons niet begrepen en het kwam op ons neer dat we ons niet moesten aanstellen, een mk is "normaal"... we waren na de 1e mk al niet helemaal te neergeslagen.. en waren best positief voor de volgende zwangerschap, maar het voelde niet fijn dat iemand het ons liet voelen alsof we helemaal niet hoefden te treuren.. maar goed, de keer erna kregen we een top gyno, die hebben we nu nog.. geweldige vrouw! een vriendin van een vriendin van ons wel maar die vriendin weet niet dat wij haar als gyno hebben ze heeft bij de volgende mk de curetage uitgevoerd en liet ons bij de 3de zw elke week terugkomen voor een echo ook nu nog krijg ik vaak een echo tussendoor en kan ik over 3 weken weer een echo verwachten.. omdat ze weet wat voor paniekvogel ik ben geworden na de 2de mk het is denk ik dus echt geluk hebben met welke persoon je treft en niet altijd welk zh.. ik zou voor de volgende keer sowieso een andere gyno vragen.. wie weet tref je iemand met meer begrip.. maar vooralsnog balen dat je je niet serieus genomen voelt.. *knuf* nu ben ik even de rest van de verhalen kwijt *schaam schaam* iemand vroeg me hoe mijn uitslag was.. die was gelukkig goed.. er zit nog steesd eiwit in, helaas, maar het was (nog) niet zo ernstig dat ze nu actie ondernemen.. ik moet wel heel goed nu mijn lichaam in de gaten houden en aan de bel trekken mocht ik me "niet goed" voelen.. pff.. toch wel een domper, maar ben heel erg opgelucht, zolang ik gewoon kan rondwaggelen en herbie het goed doet, ben ik helemaal blij!
L78: Ooooh... $%%& Wat 'tactisch' kunnen sommigen toch zijn, hè! Gelukkig heb je nog wel even gezegd wat jij van het gesprek verwacht! Ik heb zelf ook zoiets gehad. De 1e keer dan.. Hadden bij de vk op de echo gezien dat het hartje niet klopte, missed abortion dus. Paar dagen later naar de gyn, voor een extra echo en afspraak voor curettage. Komen we daar binnen (erg verdrietig en zenuwachtig), zegt die lomperik heel nors: "En? Waar kom je eigenlijk voor?!" Nou zeg... Lees voor je ons roept even die brief van de vk door! TASSIE: SUCCES!!!!! ELEGANCE: Gelukkig is het nog niet zo ernstig. Gelukkig mag je nog lekker rond blijven waggelen!
Ik heb best veel bruin bloed verlies (sorry voor de details) zou ik weer ongi worden of een tussentijdse bloeding. Ik heb ook veel krampjes zeg maar!
misschien je ongi al? vooral omdat je ook krampjes hebt.. je hebt vaker een korte maand gehad he? zou wel heeeel fijn zijn he
misschien is ze (baby)shoppen of langs (schoon)ouders om de echo te laten bewonderen.. hoop het zo.......
Hoi meiden, Hier niks wijzer geworden, moet volgende week terug. Er was een vruchtje te zien van ongeveer 6 weken zonder hartaktie, aangezien dit in de 6e week tot stand komt kan het dus zijn dat we te vroeg waren. Volgende week dus opnieuw kijken, we hebben nog een kans maar deze kans is zeer klein. Aangezien ik ook al wat bloedverlies heb is de kans groter op een mk. Afwachten dus meiden, ik vind het zo dubbel. Ik houd jullie op de hoogte. Ik weet nu in ieder geval dat er een vruchtje kan groeien (de vorige mk was een windei). Mocht het niet goed zitten mogen we door naar de gyn. voor onderzoek. Ik ga nu proberen om mijn leven door te laten gaan, thuis zitten daar word je alleen maar ellendiger van.
jee tassie, maar dat is niet waar we op hoopten, bah, schrik er zelfs van... geef de moed nog niet op he.. misschien heb je een late innesteling gehad.. ik heb al meerdere verhalen hier gelezen dat iemand 2 weken achter liep en toch al eerder posi teste.. en later bleek ze gewoon "normaal" zwanger.. is het bloedverlies nu veel erger geworden dan? meid ik ga keihard voor je duimen!
Jeetje Tas....het is wel waar dat je nog vroeg bent en dat het nog alletwee de kanten op kan, maar wat een onzekerheid. Mag je wel snel weer terugkomen? Heel dikke knuffel, die heb je wel verdiend en wrs ook wel nodig. Zet 'm op meis, houd vertrouwen.
Tassie: Bah zeg.. De 6de week is inderdaad altijd twijfelachtig. Want je weet niet of je de termijn goed hebt berekend en het hartje dan al klopt. Hoop zo dat het goed zit... blijf voor je duimen!! liefs, mamaT
hey tassie@ ik miste je banner al en er bekroop me gelijk een rot gevoel... wat balen zeg%#$*^# is een wind ei hetzelfde als dit? nee toch dan zit er toch ook geen vruchtje in. tja misschien ben je inderdaad wel gewoon te vroeg . ik was geloof ik 6 weken en 1 dag. het klopte maar dat was het enige... ook dat zegt geen bal. mijn vriendin idem dito echo met 12 weken was het niet verder gegroeid. was toen ook wel wat voorzichtiger kan nu pas met bijna 12 weken zeggen.. ja misschien gaat het toch goed. maargoed weer een hoop gel.. over mezelf ... jij zit nu weer in de wachtbank ... gatver konden ze vrijdag niet even kijken... deze afgelopen dag was al slopend... nou ik ga voor je duimen en kaarsje aansteken....
@ tassie, he gossie meis hoe ver dacht jezelf dat je was? Ik hoop het beste voor je. De duimen draaien hoor. Het kan natuurlijk dat het hartje nog niet klopt en volgende week wel. Succes!
Thanks meiden, Lieni, een windei is inderdaad een vruchtzak zonder vruchtje. Nu is er duidelijk wel een vruchtje te zien, klopt ook helemaal met de plaatjes van 6 weken. Het kan hoor dat ik korter zwanger ben, afwachten dus. Ik mag volgende week woensdag voor een echo, zelfs de verloskundige zegt dat het twee kanten op kan gaan. Pff, word een zware week. Het bloedverlies is niet erger geworden. Meiden als ik vragen mag, hebben jullie veel mk's gehad voor jullie goede zwangerschap??? Wil toch de hoop vinden dat het uiteindelijk bij ons allemaal goed gaat komen
Het kan echt heel goed, dat heb ik echt al veel vaker gehoord. Mijn duimen raken overbelast maar dat maakt niets uit, ik duim heel hard mee Tassie! Nanny: afscheiding weer weg? Of toch ongi doorgezet? Hummie: hoe is het met het verven? Ik vind nesteldrang toch wel zo'n mooi iets, maar kijk wel uit he? Je kunt het ook overdrijven, helemaal als je ook nog perfectionistisch bent! MamaT: had je wel gemist hoor. Vervelend om te lezen dat je nog steeds zo beroerd bent. Daar moet de HA of VK toch iets tegen kunnen geven? @hier: ben weer btje bijgekomen hoor! Gisteren was geen leuke dag, maar vandaag gaat het weer een stuk beter, heb weer goede moed!
@L78, fijn dat het weer beter gaat met je. Het is weer zon domper dan he. Maar hoppakee met goede moed gaan we verder. hihi WIJ ZIJN AAN DE BEURT!!! hihi Ik heb nog afscheiding we wachtten af. Grtjs.