Aah wat schattig van je meiden!! Dus ze kunnen niet wachten tot de sint komt ? Leuk hoor!! Waarom is het een geplande KS trouwens? Slaap lekker!! Liefs!
zo ik ben een hele tijd niet geweest meiden ik probeer zoveel mogelijk te ontspannen en ik merk als ik teveel op zwangerschaps pagina ben ik er veelste veel aan moet denken en t er moeilijker mee heb dus vandaar ik ben lekkere leuke dingen allemaal aan t doen en ik moet zeggen dat t me goed bevalt!
@leliana, Ik heb bij lieke een (spoed) ks gehad omdat ik niet verder kwam dan 7 cm. Bij Evie heb ik het zelf geprobeerd maar kreeg buiten de weeen meer pijn dan tijdens de weeen en dan kunnen ze je geen pijnstilling geven omdat ze niet weten wat je litteken in je baarmoeder zal gaan doen dus dat werd ook een ks. Dus nu word het zoiezo een ks. Kan ik tenminste zeggen dat ik binnen een half uur bevallen ben!
Hee dames was even een weekend weg naar belgie nu weer fijn op mijn werk en heb weer tijd om mijn forum bewoners te begroeten. leliana@ moest even denken .. maar inderdaad je onderschrift zegt genoeg. had je een meelezer... apart vind ik dat altijd kan iemand je dus vinden ... mijn zoontje heeft een aparte naam en die durf ik niet te zeggen zodat ze me daarom kunnen vinden maar het is soms best lastig omdat je vaak knus aan het lezen bent in een groepje... ben vrienden geworden met je want ik wil de knullen wel eens even zien. ja heb mega buik ze vragen hier ook elke keer of het er geen 2 zijn grrrrr tassie@ lekker dat alles goed is nu nog een goede echo en je kan verder met je ei uitbroeden. wanneer ben je uitgerekend? of heb je dat niet stiekem al bedacht. angiebaby@ ja moeilijk is dat he ik heb me ook vaak voorgenomen om afstand te nemen maar lukte nooit zeker niet als mijn nod er aan kwam hier gisteren naar de verlosser geweest en de kleine ligt in stuit als deze over 2 weken niet gedraaid is dan moet ik accupunctuur doen? dit willen ze proberen voordat ze echt handmatig gaan draaien. ik dacht dat ik alle tijd nog had maar dit lijkt ineens wel erg drastich nouja ga hem maar even toespreken dat die maar eens daar beneden moet gaan spelen..
@Lieni, als alles goed gaat zegt de calculator dat ik uitgerekend ben op valentijnsdag 14 feb. Mooie datum hé!!!! Ondanks dat de kwaaltjes er zijn, soms misselijk, pijnlijke borsten, moe en emotioneel ben ik soms toch erg bang. Zal alles goed zijn???? De ene dag heb ik meer last val kwaaltjes als de andere dag en dat maakt me erg onzeker. Wcbezoek is nog steeds een ellende. Nog 1,5 week en dan hebben we de echo, ik hoop het zo!!!!!!!!!!!!!
@leliana, ik moest ook ff denken Maar toen ik je onderschrift zag , wist ik het wel Gaat goed met iedereen zie ik, gelukkig maar, heb het druk de laatste tijd, met het wk enszo ben een echte voetbalfan, dus probeer zoveel wedstrijden te kijken.
tassie@ ja nog een lange 1 1/2 week maar dan weet je het.. gaat goed komen ..... houd moed... leliana@ jeetje wat zijn ze groot geworden echte kerels aan het worden. als je dan die foto ziet van 2 dagen oud... jeetje wat klein dan weer.
@ Leliana moest ff denken wie je was maar nu weet ik het weer. Ik ben ook weinig online ook door drukte met werk, privé en 2 kleine kids! Joshua is al weer bijna 9 maanden en Aylin 2 jaar. En inmiddels ook al weer 21 weken zwanger. Morgenochtend hebben we de 20 weken echo. Toch weer altijd erg spannend! We weten iig al dat het een meisje word. Gaat alles lekker met je inmiddels al weer grote jongens?
Hai meiden, Alles goed hier? Ik lees wel trouw mee, maar heb niet altijd tijd om te reageren. Nog 6 weken werken en dan ga ik al met verlof! Wat gaat het ineens snel zeg! k moet maandag voor het eerst naar de fysio, ik heb sinds 2 weken last met lopen (waarschijnlijk mn bekken)...echt frusterend! Ik voel me topfit en heb nergens last van, behalve dan dat ik echt kreupel loop! En door mn bekken slaap ik ook gelijk beroerd. Iemand hier ervaring mee?!?
Hoi meiden, Sorry, ben een paar dagen afwezig geweest. Zijn met de carnavalsvereniging weg geweest. Was gezellig. Zit me alleen wel druk te maken, mijn klachten zijn veel afgenomen in verhouding tot vorige week. Ik denk meteen weer, het is over en sluiten. Nog een week en dan duidelijkheid. Hebben jullie dat overigens gehad, dat de klachten enige dagen minder werden/ bijna weg?????
Tassie ik heb dit ook gehad in dezelfde periode als jou. Ongeveer een week voor de echo. Maakt je erg onzeker. Maar hoeft niks te zeggen meid!
Alles was goed met de kleine meid. Ze lag zelfs een week voor qua groei. Dus wij zijn weer helemaal happy
@tas, Ik had het ook. Ik riepheel hard heb ik maar symptomen dan weet ik dat ik nog zwanger ben. ( iets te hard geroepen achteraf, het leek wel dat op het moment dat we het vertelt hadden dat de symptomen spontaan kwamen) Nog een weekje meis. Duimen draaien hier nog steeds voor je hoor. Grtjs.
@Aylin: Fijn om te horen dat alles goed is! Bij onze pretecho zagen ze met het opmeten van het voetje dat onze kleine meid ook een week voorloopt (in ieder geval dr voeten dan, kan ook niet anders met maat kano van papa) @Tassie: Probeer je niet teveel te focussen op je symptomen (ik weet het, héél makkelijk gezegd). Ik had helemaal geen klachten/symptomen. Het enige waaraan ik merkte dat ik zwanger was, was dat mn borsten wat harder aanvoelde. Ik was er zo obsessief mee bezig, dat ik iedere dag wel 20x aan mn borsten zat te voelen of ze nog stevig waren!...volgens mij zeggen symptomen zó weinig over het verloop van je zwangerschap! Ik blijf voor je duimen op een prachtige echo! Wanneer moet je nou precies? @Hier: Donderdag lekker een dagje vrij, de babykamer komt!Eindelijk! Vanmiddag ff naar de fysio voor mn linkerbeen, hopelijk is er wat aan te doen. K zag trouwens op de kaart van de VK dat ze ischias had opgeschreven, nog meer meiden hier last van gehad?
Ja ik ben er ook blij om. Gister wel last gehad van harde buiken maar ben ook vaak aan het tillen met zoonlief die nog niet loopt natuurlijk. Joyce hoe is het met Lorenza? Jeetje Nanny al weer 16 weken jij gaat ook als een trein.