Na miskraam gaan we er weer voor (deel 3)

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door nanny, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    @ Tassie succes vandaag, ik duim voor je !!

We zijn vrijdag weer in het ziekenhuis geweest met Lorenza en ze gaan nu eerst een echo maken van haar hersenen, maar haar fontanelletjes is al bijna dicht, dus ze weten niet zeker of het nog goed te zien is, maar ze gaan het toch proberen en als er niks te zien is, moeten we toch waarschijnlijk een mri scan laten maken (wat dan best spannend is, want dan moet ze onder narcose, want ze kan niet stil liggen) het is weer afwachten

2. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Hai ladies,

Ik kom even snel gluren want ik moet bijkomen van het weekend. Hier in ieder geval nog nie bevallen. Ik zal proberen vandaag of morgen te reageren.

liefs,
    mamaT

3. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    De echo was goed, er was een kloppend hartje te zien en het kindje was 1.1 cm groot. De echo is uitwendig gedaan omdat het zo goed zichtbaar was, helaas zijn de foto's nu minder. 3 augustus is de 12 weken echo.......
    We zijn zo blij, eindelijk hebben we een hartje gezien!!!!!!!!
    Pff, moet zo gaan werken maar ik wil niet ben zo blij

4. pooh82

pooh82 Fanatiek lid

11 jan 2009
    1.820
    1.034
    113
    @Tassie: YES YES YES!!!!!!!
    Kan me voorstellen dat je totaal geen zin hebt om te werken nu, je hebt wel wat anders aan je hoofd!
    Het goede begin is er! Voor jou wordt dit ook 3x is scheepsrecht!

5. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    Gefeliciteerd Tassie !

6. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    Jeeeeeeeeeeeejjjjjjj Tas gefeliciteerd hoor, wat goed!

7. MamaT

MamaT Fanatiek lid

7 mrt 2009
    1.766
    0
    0
    Tassie, gefeliciteerd!! De kans is nu aanzienlijk kleiner dat het nog een miskraam zal worden. Voor jou dus ook 3x scheepsrecht!

liefs,
    mamaT

8. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Wat een goed nieuws Tas!!! Ben superblij voor je, x

9. lieni44

lieni44 Fanatiek lid

13 mei 2008
    1.070
    1
    0
    juffie
    Regio amsterdam
    Tassie !!! gefeliciteerd joepie eerste fase heb je gehaald....

wat zul je blij zijn .....
    last but not least!!!!!

joyce@ getver zeg wordt nu wel serieus.. waar gaan ze op zoek naar?

10. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ lieni, ze denken dat er misschien een bloedvaatje klem heeft gezeten in haar hersenen waardoor ze dus haar rechterkant niet goed kan gebruiken, dus daar gaan ze naar op zoek en als dat dus zo is, dan willen ze ook gaan onderzoeken hoe het gebeurd is zeg maar.

11. daydreamer

daydreamer Niet meer actief

Jaaaaaa!!!! TASSIE!!! Gefeliciteerd!!
    Eindelijk een hartje.. Mooi hè?
    Kun je het wel geloven? Hihi!
    Deze blijft gewoon zitten, hoor!

JOYCE: Oh, dat wordt inderdaad serieus zo!
    Maar als er wel iets is, dan wil je dat natuurlijk ook weten..
    Arm meisje! Nou, 'sterkte'! Is ook niet niks voor jullie..

Wat zijn er nu veel zwanger en bevallen, hè? :D

12. doortje79

doortje79 Fanatiek lid

28 nov 2008
    4.404
    0
    36
    jeeeeeeeeeeh tassie!! gefeliciteerd!!! die banner staat supermooi!

13. tassie221

tassie221 Bekend lid

26 mrt 2009
    987
    0
    0
    Pedagogische medewerker kdv/bso
    Made (nb)
    Meiden, bedankt voor de felicitaties.
    Daydreamer, het is inderdaad moeilijk te geloven. We hebben nu echt stille hoop dat dit goed gaat komen.

De kans op een miskraam is nu aanzienlijk minder geworden toch??
    Die vrouw zei ook het is een goed begin maar het is nog steeds erg pril en teer.

14. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    Rotterdam
    @ Tassie, ja de kans op een mk na een kloppend hartje is kleiner.

15. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Tassie, ik heb toen ook e.e.a. uitgezocht. Op de site van NVOG kun je de tabel vinden met kansen op succes bij hartactiviteit en verschillende termijnen. Als je behoefte hieraan hebt, snor ik 'm even op. De kans op een miskraam wordt steeds kleiner en is nu door de hartactiviteit al ernstig verminderd. KUS

16. Aylin16

Aylin16 Fanatiek lid

19 jul 2008
    3.660
    0
    0
    Tassie wat een goed nieuws!!!!! Gefeliciteerd!!!

17. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    oh meiden! wat ben ik slecht! ik ben hier helemaal niet meer geweest! en toch actief op het forum..

nou moet ik zeggen dat het hier niet super lekker ging afgelopen tijd.. ik bespaar jullie alle zeurverhalen die ik afgelopen tijd dan ook heb gepost.. :)

maar hier ging het dus met heel hard vallen en met moeite opstaan :) langzaam wel steeds sneller opstaan! :)

ik las tassie dat je een mooiee echo hebt gehad! meid wat geweldig voor je! blijf in je kleintje geloven he! ook al kun je je nu misschien niet goed voorstellen dat hij er echt zit! :):)

mamat! whaaa je zit op het wachtbankje! wat ben jij ver ineens! .. ik schaam me gewoon.. dat ik dat alles gemist heb! jeetje wat gaaf!!!! heel veel succes bij de bevalling!!! :D:D:D Hopelijk vallen de laatste loodjes een beetje mee voor je!

lienie al 33 weken.. ook al zo'n geweldig succes verhaal en mooie banner! gaat snel nu na de 30 weken vind je niet? hoe voel je je verder?

Doortje! :) dikke knuffel voor jou en je meisje! :) Heb je nog leuke spam? :D:D:D hoe gaat de combi meisje en werken nu? begint het te wennen/

joyce ik las dat je meisje een hersenscan krijgt? mag ik vragen wat er met haar aan de hand is? ik schrok er best van..
    hoe gaat het met je 2 schatjes? en al 9 maanden.. ongelooflijk he.. zo wordt ze geboren en nu is ze al 9 maanden.. heb je nog eens leuke spam? :)

aylin al over de helft.. whaaaa!!!! meid wat leuk en geweldig zeg! weten jullie dit keer wat het wordt? hoe voel je je? je buikje al flink aan het groeien? hoe is het met je andere 2 spruitjes? :D

Ik blijf levi zo'n leuke naam vinden he! :):) hoe is het met hem? al 4 maanden.. gaat snel he? hoe vind jij het mama zijn? ben je al een beetje gewend? :D

hoe is het met hummy en elini? komen ze ook nog wel eens hier? Ik heb natuurlijk niet alles teruggelezen van een paar maanden hahahaa.. maar ben wel benieuwd of iemand weet hoe het me ze gaat!

l78, jeetje meid, jij zit ook al over de 16 weken!!!! ik weet niet eens of ik jou nog wel gefeliciteerd heb! bij deze dus! :):)
    ben je een beetje uit de misselijk en moeheid fase van het eerste trimester?

pooh, hahaha al bijna 30 weken, voor jou begint het aftellen dus bijna! :) dat begon bij mij bij de 30 weken! het gaat echt snel dan! :):)

oh wat een geweldig topic zeg! het zag er een tijdje terug toch echt anders uit!!

Ik hoop niet dat ik iemand vergeten ben! meiden ik heb jullie eigenlijk best gemist.. ik kom dan ook echt vanaf nu weer vaker spieken! tenslotte ben ik, vooral de oude garde, heel erg dankbaar hoe lief ze voor me geweest zijn in mijn moeilijke periodes! de nieuwe garde hielp me door mijn verschrikkelijke zwangerschap! :):)

meiden een dikke knuffel en tot snel! :)

18. nanny

nanny Fanatiek lid

24 jul 2006
    1.392
    0
    0
    :( :( snif snik je bent mij vergeten :( ....... :D

19. Elegance

Elegance VIP lid

13 nov 2008
    5.478
    2
    38
    gheghe, sorry nanny!

maar wilde jou gewoon apart feliciteren in een nieuw bericht !:):):)
    wat gaaf he, al 17 weken! :):) voel je de kleine al af en toe bewegen? ik voelde hem pas bij 20w.. al voelde ik zelfs met 10 weken soms alsof er een vlindertje in mijn buik zat.. maar het was zo nihil dat ik er toen nog niet in geloofde :)
    ben je een beetjee goed uit de eerste fase gekomen? :) erg misselijk geweest?

ik ga gelijk mijn mannetje even spammen! het wordt al een echte groot mannetje! :)

20. L78

L78 Fanatiek lid

7 sep 2009
    2.463
    0
    0
    Noord Holland
    Jeetje wat een lekker ventje Elegance! Leuk dat je hier nu weer bent hoor!

Met mij gaat het goed, ik geloof het soms nog steeds niet, morgen gelukkig weer naar de vk om weer naar het hartje te luisteren. En zaterdag hebben we geslachtsbepaling gepland, spannend hoor :) Ik denk de frummel ook af en toe te voelen, maar weet het niet zeker. Ze zeggen dat je bij een tweede het eerder voelt omdat je weet wat je moet voelen, maar ik weet het toch niet zeker hoor. Ik begin ook langzaam uit te dijen, voel me niet zo heel erg fit, maar klaag niet hoor! Maar van mij mogen september, oktober en november snel voorbij gaan, ik ben zo benieuwd naar dit kindje en het is zo gewenst!

Deel Deze Pagina