hallo meiden, even een korte reactie, maar ik heb letterlijk een gat in het beeldscherm van mijn laptop ik kan nauwelijks iets lezen mamat, jij waggelt nog steeds rond lees ik? ik hoop echt dat je snel aan de beurt bent zeg! dikke knuffel!! mooibuikje, als je ook maar weet, dat dit topic een heel vruchtbaar topic is! iedereen die hier meekletst is ondertussen zwanger of al mama! welkom dus! hopelijk kun het allemaal een goed plaatstje geven en ben je snel weer zwanger! ben er weer vandoor! we gaan zo op bezoek bij mijn mannetjes eerste vriendinnetje en vriendje, de beebs van de yoga! doeii
Hi ladies, wil even ons goede nieuws met jullie delen: we krijgen een meisje!! Wil niet zeggen dat we een gat in de lucht sprongen (want we hadden al een beetje een voorgevoel) maar zijn zo blij. Nu gaat de babykamer lekker roze met rood worden en gaan we los op de leuke meisjeskleren JOEPIE!!
@liz, hey wat leuk! Gefelciteerd. Mochten wij een jongen krijgen en dat weet ik pas in november dan doe ik al mijn meisjes kleding weg hihihi gooi ik het wel ff af . Nou niet alles natuurlijk anders hebben onze meisjes niks meer hihihi.
@mamaT, de laatste loodjes. Geniet nog van je mooie buik en succes. @mooibuikje, mijn eisprong kwam 3 wk nadat ik mijn mk had gehad en 2 wk later had ik mijn eerste ongi. Mijn cyclus herstelt zich snel maar dit is per persoon verschillend. @L78, wat leuk een meid. Jij kan nu lekker los gaan op de meiden spullen. @Nanny, Je bent alweer bijna op de helft. Wat gaat dat snel zeg. Hier alles goed, nog altijd geen bloedverlies gehad. Regelmatig misselijk, moe, pijnlijke borsten, opgezette buik, obstipatie, pukkeltjes en prikkelbaar. De misselijkheid lijkt me wel af te nemen. Ik heb nog altijd de rust over mee heen hangen en geen nooit het gevoel gehad dat het niet meer goed is. Ik hoop zo dat alles daar van binnen goed gaat, de angst om deze kleine te verliezen is enorm zeker omdat ik het hartje heb zien kloppen. Meiden, fijne dag vandaag. Ik ben momenteel niet zoveel online omdat ik het razend druk heb en vaak de puf niet heb om achter de computer te duiken.
he hallo! hier aan de moxa therapie maar behalve 2 verbranden tenen en een lege bankrekening geen beeb die draait hoor!!! nog 2 x en dan is het klaar die mevrouw wil nog meer sessie doen ja kan me voorstellen als 67 euro ontvangt voor een half uur met een sigaar zwaaien... nou ik ben er klaar mee ,, dan maar niet hoor ..als die niet wilt prima..
KAMPIOENE OLE OLE hihihi we gaan naar de finale spannendddddd!!! @lieni, jeetje meis dat dat zo duur is. Is er nog een kans dat de beeb uit zich zelf draait? @Tas, snap je angst hoor ik denk meerdere met mij. Wij hebben volgende week de 20 weken echo pffff ik vind het nu al spannend. De symptomen zitten er bij je goed in zie ik. Word minder hoor. hihi
Hoi meiden, Ik wil me ook graag hier melden..heb vrijdag echo gehad bij 7.5 week, was niet goed. Wacht op miskraam nu en dit is enige topic wat ik kan vinden. Voel me shit en heb opbeurende woorden nodig om verder te kunnen weer na dit. En zie hier heel veel positieve meiden en mooie zwangerschappen..
@Salcia: Welkom (helaas) op dit forum. Wat onwijs klote dat het niet zo heeft mogen zijn! Hier zullen alle meiden begrijpen hoe je je nu voelt, want zoals je al gezien hebt hebben de meeste meiden zelfs meerdere miskramen achter de rug (incl. mezelf) Misschien is het je ook al opgevallen dat bijna iedereen inmiddels weer zwanger is, dus dat moet je zowiezo hoop geven! Voor nu is dat makkelijk praten, want je valt in een zwart gat als je van een positieve test ineens te horen krijgt dat het niet goed zit. Probeer eerst het verdriet te verwerken van deze mk en dan merk je vanzelf wel wat je prettiger vind: of nog even wachten met zwanger worden, of er zo snel mogelijk weer voor gaan. Dit is voor ieder verschillend en heel persoonlijk, dus neem je tijd ervoor. Heel veel sterkte ermee en als er wat is, hier kun je je hart luchten! @Nanny: Volgende week alweer 20 weken echo! Blijft spannend he? @Lieni: Haha, wat je er allemaal niet voor over hebt om je kind te draaien,hihi! Gewoon even een grondig woordje met hem/haar praten en zeggen dat mama het erg fijn zou vinden als het even de goede kant opdraait! @Tassie: Aan je symptomen te zien gaat het dus goed met je Ik had een beetje hetzelfde gevoel als jij nu hebt: Je hebt er eigenlijk een supergoed gevoel over, maar je durft gewoon nog niet volop te genieten, omdat je toch nog steeds bang bent dat het fout gaat... Geloof mij: Pas als je je baby gaat voelen begint het pas echt te worden, vanaf toen kon ik pas gaan genieten. Ik hoop dat jij het "geniet-gevoel" wat eerder krijgt, want eigenlijk is het zonde als je het niet doet... Het gaat allemaal al veels te hard! @ mezelf: Hier maandag mn anti-d prik gehad (heb een negatieve bloedgroep), beeb was goed gegroeid en mn buikomvang was keurig (al vind ik hem toch wel aardig aanwezig)...De laatste paar dagen wordt ik helemaal lens geschopt! Nu dus ook, volgens mij is ze de schoolslag aan het oefenen! Nog 3 weken werken en dan verlof!!! Lekker hoor!
Dank je Pooh..ik moet dit ook eerst verwerken..miskraam komt maar moeizaam op gang, kleine beetjes bruinverlies en kramp. Vrijdag controle echo en dan beslissen of curretage nodig is... Hebben jullie dat ook gehad? Wil wel graag snel weer door, ben al heel lang bezig en deze zwangerschap was door iui, ben inmiddels 39 dus ook niet veel tijd meer...
@Salcia: Kan me goed voorstellen dat je dan niet te lang wilt wachten. Ikzelf had ook niet de behoefte om lang te wachten, hoe eerder het uit mn lichaam was hoe beter... Ik heb allebei mn mk's anders op gang laten komen. De eerste was een curretage en de 2e was cytotec (tabletten). Ik moet zeggen dat ik achteraf de curretage "prettiger" vond. Het is even 1 heftige dag (toch een dagopname, ik was om 10 uur in het ziekenhuis en mocht om 3 uur weer naar huis), maar je bent er wel vrijwel zeker van dat het vruchtje weg is. Met cytotec is dit afwachten en ik heb met de cytotec tabletten ook vreselijke krampen gehad, terwijl ik van die curretage vrijwel geen last heb gehad. Het is en blijft een persoonlijke keuze natuurlijk, maar als je voor een curretage kiest, ik vond het best meevallen achteraf en de ingreep zelf duurt nog geen 10 minuten (al moet je wel onder algehele narcose)... Succes met je beslissing en als je nog meer wilt weten, hoor ik het wel...
ik overweeg zelf ook curretage, maar moet de echo afwachten Loop nu al een week bijna met iets in mijn buik dat niet meer leeft...geeft ook een rotgevoel. En hoorde ook dat bij pillen soms iets achterblijft en je toch nog gecurreteerd moet worden. Wil gewoon zo snel mogelijk weer een normale cyclus (was elke maand netjes 28 dagen) zodat ik weer met volgende iui aan de slag kan.. En hier blijven kletsen, want het is inderdaad een vruchtbaar topic zo te zien
hey dames,, zeker spannend wie er vanavond gaan winnen en onze tegenstanders worden. Salcia@ dt is zeker zuur als je al zo lang bezig bent en dan is het raak en gaat en zo mis. ik heb zelf 3 curretage gehad. ook daarbij kan een stukje blijven zitten. mijn advies is om er goed op te zitten en zorgen dat ze je niet te lang laten lopen.. zo vliegen de maanden voorbij zonder dat je ervoor kan gaan. hier acupunctuur afgerond en geen gedraaide baby volgende week hoor hoe of wat...
@Salcia, welkom (helaas) in onze topic. Schrijf je verhaal en gevoelens lekker van je af, wij weten hier allemaal wat het is. Niks is voor ons raar, wij heeft het goed gedaan om hier mee te schrijven en ik hoop dat wij jou nu kunnen helpen. Het kan best enige tijd duren voordat een mk op gang komt, ik heb zelf tot 2 keer toe de natuur zijn werk laten doen. Ik vond dit een fijne manier om te verwerken en afscheid te nemen. Ik had er geen moeite mee om met een dood kindje in mijn buik rond te lopen. Je moet doen waar jij je goed bij voelt, deze beslissing kun je alleen maar zelf maken. Mijn cyclus is iedere keer snel terug op gang gekomen, er word je vaak wel aangeraden 1 a 2 cyclussen te wachten om je lijf tot rust te laten komen maar dit moet niet hoor. Ik wens je heel veel sterkte, probeer een mk goed te verwerken en stap er niet te snel overheen. De klap komt dan later.
@Salcia, welkom (helaas inderdaad) Ik zelf heb bij mijn MA medicijnen gehad. Niet prettig inderdaad want je krijgt gewoon weeen. Bij de medicijnen heb je inderdaad kans voor 50% dat het werkt. Kreeg wel gelijk een aantal dagen later een echo om te kijken of alles schoon was ging denk ik een week overheen. Ik wilde weer geen curretage was bang dat het verkeerd zou gaan of iets! Het is gewoon moeilijk, probeer het inderdaad op je eigen manier te verwerken. Maar doe het wel want wat tassie zegt de klapt komt. Heeel veel sterkte. De meiden hier hebben me ook zo goed gesteund ik hoop dat we dat voor u ook kunnen doen. @lieni, ben benieuwd meis wat ze gaan doen. Mochten ze zeggen een ks en je hebt er vragen over. Kan je die ok bij mijn kwijt. Mijn derde ks word ditmaal gepland!!
HEej meiden !! idd spannend !! ben benieuwd hoop echt dat we kampioen worden en volgens mij kunnen we spanje wel hebben @lieni, ojeej nog steeds niet gedraaid. eigenwijs beebje @salcia, welkom in dit topic (ook helaas) Bij de 1e mk heb ik ook pillen gekregen en dus idd ook een beetje weeen. En bij de 2e mk is alles vanzelf gegaan. De 1e keer was bij mij toch wat heftiger dan de 2e keer, dus vond het allebei wel goed zeg maar. @L78, een meisje wat leuk !!
Wie van jullie had bij mk ook alleen wat bruinverlies af en toe wat niet doorzet? Heb het nu paar dagen, maar geen echt bloed verder. Snap het niet.
Hoi, nee dit is niet mogelijk, ben namelijk met inseminatie zwanger geworden, dan weten ze precies wanneer je eisprong is, dus helaas....weinig hoop
Dan nog bestaan er gevallen waarbij de innesteling toch vertraagd is. Ik wil je heel graag adviseren om wel een echo te laten maken voordat de curretage uitgevoerd wordt. Wil je geen valse hoop bieden, maar je weet t niet.....x
Hoi meiden, Helaast geen tijd om op iedereen te reageren, want ik trek het gewoon niet meer. Na eindelijk te zijn hersteld van de buikgriep begin ik nu toch wel bevallingstrekjes te hebben. Heb 4 cm ontsluiting maar verder gebeurt er nog niets.. Ik houd jullie op de hoogte. liefs, mamaT