Buik komt al goed naar voren zeg maar! hihi Ik denk inderdaad dat het altijd moeilijk is om te stoppen met BV. Ik vind het zoiets moois en speciaal. schept ook wel een band denk ik. Ik heb er al weer helemaal zin in. hopen dat het weer lukt is ook maar weer de vraag. Ik moet wel zeggen met de regeldagen had ik altijd zoiets van JA nu stop ik ermee hihi ik zelf heb 5 maanden borstoeding gegeven. we gingen op vakantie voelde prettiger als we thuis waren.
vroeg me ook af of het geven van BV bij een tweede anders is? Jij zegt Nan, hopen dat het weer lukt....heb jij wel 's gehoord dat het bij een eerste kindje wel lukte en bij een tweede niet? Ik wil nl ook weer heel graag BV geven en omdat het bij de eerste zo goed ging, zit dat een beetje in mijn hoofd. Vraag me af of ik me niet een beetje moet beschermen en wat reserves inbouwen.
Geen idee hoe je je moet beschermen of reserves moet inbouwen. BIj de eerste lukte het me niet om borstvoeding te geven. Maar daar zit een verhaal aan vast. tweede ging het prima. Maar bij mij is ook het geval dat ik een ks krijg en dat niet de natuurlijke geboorte is dus de BV ook moeilijker op gang kan komen. Ik denk dat je geen zorgen hoeft te maken hoor. Je kan natuurlijk altijd een lactatiekundige bellen en even vragen dan weet je het zeker.
@ nanny: wat leuk een buikje! Lekker van genieten. @ tassie: heel veel succes met je echo vanavond. Ik duim voor je!
Bedankt voor jullie steun, nog een uurtje en dan lig ik daar weer met een apparaat op mijn buik. Ik heb zoveel zenuwen, ik ben heel de dag al uit mijn doen. Ik probeer positief te zijn maar wat is dat moeilijk met een miskraam verleden. Als ik straks een kindje zie met opnieuw een kloppend hartje dan kan ik proberen te genieten. Ik hou me vast aan het feit dat ik geen bloedverlies heb gehad de afgelopen drie maanden en mijn kwaaltjes nog altijd (lichtelijk) aanwezig zijn. Ik breng jullie morgen op de hoogte, als het lukt vanavond maar daar ga ik even niet vanuit.
Meiden, alles is goed met de kleine. We hebben het hartje gehoord en de kleine was goed aan het bewegen. Alles zag er prima uit zowel met de kleine als de placenta en navelstreng. We zijn tussen de 12 en 13 weken dus dat klopt. Meiden, ik spring op mijn roze wolkje en ga nu lekker genieten. Vanmiddag gaan we even rondkijken bij een babyzaak, nu durf ik!!!!!!!!!
Lieve lieve Tas, van harte gefeliciteerd! Het is je meer dan gegund....ik schuif een stukje op op mijn wolk, ruimte genoeg! lfs
Spannend Noukje, mijn duimen draaien........ Hier vanochtend voor het eerst met de angelsound het hartje van de kleine gehoord. Had dit dinsdag op de echo gehoord maar wat is het toch heerlijk om nu ook thuis af en toe de bevestiging op te kunnen zoeken.
@ tassie: heerlijk geluid hè! Hier ook af en toe gebruik gemaakt van de angelsound tijdens mn 1e zwangerschap. Je kan het geluid ook op je computer opslaan hè! Meiden ik ben zwanger. Erg spannende tijd weer.
@noukje, jeeeeeee meis wat goed. gefeliciteerd hoor! zie je wel erg vruchtbaar topic. Schrijf het van je af he als je ergens mee zit. Heel veeel succes mijn duimen gaan draaien voor je.
@ Nanny: bedankt! Ik hoop echt dat 3 keer scheepsrecht is voor ons... Wanneer had jij trouwens je 1e echo?
Lieve Noukje, heb je net op het andere topic ook al gefeliciteerd. Meis, wat ontzettend spannend weer. Ik ga voor je duimen en kaarsjes branden dat deze frummel blijft plakken. lfs